Achizitie publica - Contract de lucrari constructie sediu Parchet de pe langa Tribunalul Vrancea si Parchet de pe langa Judecatoria Focsani
Detaliu pentru invitatia numarul 325811
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325811/08.05.2012
Denumire contract: Contract de lucrari constructie sediu Parchet de pe langa Tribunalul Vrancea si Parchet de pe langa Judecatoria Focsani
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialParchetul de pe langa Tribunalul VranceaCod fiscal: 4447169, Adresa: str. Cuza Voda, nr.43, Focsani, Telefon: 0237/227780, Fax: 0237/227780
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Cuza Voda, nr.43, Focsani, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237/227780, fax: +40 237/227780, persoana de contact: Corneliu Harabula
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Cuza Voda, nr.43, Focsani, jud.Vrancea, Romania, cod postal: 620034, telefon: +40 237/227780, fax: +40 237/227780
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari constructie sediu Parchet de pe langa Tribunalul Vrancea si Parchet de pe langa Judecatoria Focsani
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executia lucrarilor pentru realizarea unui imobil, pe un teren atribuit de Primaria Focsani, implicand specialitati de: rezistenta, arhitectura, instalatii aferente, utilaje si echipamente necesare functionarii etc
II.1.6) CPV: 45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 12, 748, 438 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 200.000 lei mai mica decat 2% din valoarea estimata a contractului de lucrari.Forma de const.a gar. de partic. e in conf. cu prev.art.86 HG925/2006.In cazul aplic.prev.art.278 ind.1 din OUG34/2006 cuantumul sumei retinute este de 8.835 lei.Per.de valab.a gar.de partic.e 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor conform invitatiei de partic.In cazul prezentarii gar.de partic.sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta in original Formularul 11 completat.Nu se aplica prev.Legii 346/2004 intrucat institutiile obligate sa respecte prevederile art.16, alin.1 Legea 346/2004 sunt institutiile prevazute in Constitutia Romaniei in cadrul Titlului III, Cap.V, sect.1 si 2.Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea, unitate subordonata din cadrul Ministerului Public, este institutie care face parte din administrarea judecatoreasca reglementata prin Constitutia Romaniei, cap.VI, Titlul III, sectiunea 2, art.131. Contul in care se poate face constituirea garantiei prin virament bancar este RO13TREZ6915005XXX001555-Parchetul de pe langa Tribunalul Vrancea, CUI 4447169, deschis la Trezoreria Municipiului Focsani.
Garantie de buna executie
Cuantumul gar.de buna exec.e 5% din pretul contr.fara TVA conf art.89, alin.2, HG925/2006.Modul de const.a gar.de buna exec.e conf.cu art.90 HG925/2006.Gar.de buna exec.se const.printr-un instrum.de gar.emis in condi.legii de o soc.bancara sau de o soc.de asig., care devine anexa la contr.Prev.art.86 alin.2-4 HG.925/2006 se apl.coresp.Se va compl.si se va prez.in orig.Formularul 12. Daca partile convin, gar.de buna exec.se poate const.si prin ret.succ.din sumele dat.pt.fact.partiale.In ac.caz, contractantul are oblig.de a deschide la unit.Trez.Stat. din cadrul org.fiscal competent in adm-rea acestuia un cont de disp.distinct la dispoz.aut.contr.Suma init.care se dep.de catre contractant in contul de disp.astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contr.fara TVA.Pe parc.indepl.contr., aut.contr.urmeaza sa alim.acest cont de disp.prin ret.suc.din sumele dat.si cuv.contractantului pana la concurenta sumei stab.drept gar.de buna exec.in doc.de atrib.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Art.180-Se solicita prezentarea: Completare Formular 12A pentru neincadrarea in prevederile art. 180 care va trebui prezentata si de eventualii asociati sau tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/ administratorii legali ai firmei ofertante.2.Art.181-Se solicita prezentarea: Completare Formular 12B pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma/sucursala. Poate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: (a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;(c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;(c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;(d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;(e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Vor completa Formularul 12B eventualii asociati sau tertul sustinator pentru situatia economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala.3.Se solicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?-completare Formular 32.4.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de ofertant? - completare Formular 12C.5.Se solicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. 34/2006? ? completare Formular 12D care se va prezenta atat de catre ofertantii asociati, subcontractanti, cat si de tertul sustinator, dupa caz. Legat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la Formularul 12D, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).6.Se solicita prezentarea: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile ale lunii anterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal. Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile ale lunii anterioare datei limite de depunere a ofertei, conform prevederi Legea nr. 571/2003 privind codul fiscal. Orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Nota: Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident; La solicitarea Autoritarii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate constatatoare in original.?(in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute).?Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1.Se solicita prezentarea Certificatului constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, si certificatul constatator (Inclusiv si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute).Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatator in original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta.2. Se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: ?Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: C.Af.-Cerinta de calificare: Media cif.de af.glob.a ofert. pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), in dom.de activ.afer.ob, contr.de lucr.(op.ec. sau membrii asoc.de op.ec.impreuna) tb sa fie mai mare sau egala cu 20.000.000 lei(fara TVA), care reprez.o cifra mai mica decat val.estim.a contr.multiplicata cu 2. Val.vor fi exprim.in euro, la cursul lei/euro mediu comun.de BNR ptr.anul resp.: curs mediu leu/euro de 4, 2379 lei/euro ptr.anul 2011; curs mediu leu/euro de 4, 2099 lei/euro ptr.anul 2010; curs mediu leu/euro de 4, 2373 lei/euro ptr.anul 2009; curs mediu leu/euro de 3, 6827 lei/euro ptr.anul 2008. In caz.unei asoc., fiecare asoc.este oblig.sa prez.acest form., iar cerinta min.se va consid.indepl.in mod cumul.Ofert.care tb.sa efect.conv.altor monede decat Euro sau Lei vor utiliza ratele de schimb medii anuale stab.de catre Banca Nat.a tarii resp.in care s-a facut inreg.si vor spec.ratele utiliz.in of.dep.Daca exista mai multi terti sust., ac.cerinta va fi indep.in intreg.de un sg.tert sust, Cerinta de calif: Bilant ctb.intocmit la 31.12.2010, vizat si inreg.de org.compet.In sit.in care oper.ec. si-a vizat si inreg.bil.cont.afer.2011, de org.comp., poate fi depus acesta, putand dovedi indepl.nivelului impus si prin raportare la ultimii 3 ani fin.incheiati, res.2011, 2010, 2009. Ptr.ofertantii nerez., daca ptr.ex.fin.2010, bil.si anexele nu au fost inreg.de org.comp., ofertantul va prez.bil.contabil, anexele la acesta si bal.de verif.contabila intocmita la 30.06.2010, insotite de rap.audit.fin. si contabili autor., sau de cenzorii soc.dupa caz, din care sa rezulte conform., sub toate asp.semnif. a val.reprez.activele circ., dat.curente si ven.din expl.reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prez.traduceri autoriz.ale doc.solic.mai sus. Aut.contr.isi rezerva dreptul de a solic.ofertantilor?pers .jur.romane si pers.jur.straine-prez.si a altor doc.in cazul in care cele nominalizate la alin.prec.nu sunt relev.In cazul unei asoc., fiecare asoc.este oblig.sa prez.ac.doc., Potr.prev.art.186 alin.1 OUG.34/2006 capac.econ.si fin.a ofert/candid.poate fi sust., pt.indepl.unui contract, si de o alta pers., indif.de nat.relat.jurid.existente intre ofertant/candidat si pers.respectiva.Daca ofertantul/candid.isi demonst.sit.econ.si fin.invocand si sust.acord., in conf.cu prev.alin.1, de catre o alta pers., atunci acesta are oblig.de a dovedi sust.de care benef., de reg., prin prezen.unui angaj.ferm al pers.respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz.ofertantului/candid.res.fin.invocate-completare Formular C7.Pers.care asig.sust.finan.nu tb sa se afle in sit.care deter.excluderea din proced.de atrib., conf.prev.art.180, art.181, lit.a), c1)si d) din OUG 34/2006 si L.279/2011.Cand un grup de oper.economici depune oferta/candid.comuna, sit.econ.si fin.se demons.prin luarea in consid.a res.tuturor membrilor grupului.Daca grupul benef.de sust.fin.a unei/unor terte pers., sit.econ.si fin.se demons.in cond.prev.la alin.2.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta de calif.-Experienta similara: Fisa de inf.pvd.exper.similara-prez.lista princip.lucrari exec.in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna exec.pt.cele mai importante lucrari cf.prev.art.188 al.3 OUG 34/2006. Inf.pvd.capac.tehn.?Prez.a cel putin 1 contract sau maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 12.000.000 lei (fara TVA) si al caror obiect a fost executia unor lucrari similare. Se cd.exper.similara lucrari de constr.de cladiri. Se accepta numai contracte finalizate, in sensul respectarii art.14 al.1 din Ordinul ANRMAP 509/2011.Pentru fiecare contract ment.se vor atasa doc.suport(copii dupa parti relevante ale contracturlui, recomandare si alte doc.prin care sa se confirme executarea lucrarilor in cuantumul declarat) care vor contine, obligatoriu, date refer.la: beneficiarul contractului;tipul lucrarilor executate;perioada in care s-a realizat contractul;valoarea contractului sau a partii din contract pentru care s-a efectuat receptie, Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte formularul 12F, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. ?In cazul in care exista mai multi terti sustinatori, aceasta cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator.?Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv.?Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE in cazul ofertantilor care prezinta contracte incheiate in alta moneda decat lei si se vor specifica ratele de schimb utilizate.?Numarul de ani solicitati in vederea demonstrarii experientei similare se vor calcula prin raportare la data limita de depunere a ofertelor., 2. Utilaje - Declaratie cu privire la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari aflate prin care atesta detinerea in dotare proprie, inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie., 3. Personal: Declaratie cu privire la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: -1 manager de proiect in domeniul constructiilor civile si industriale care a coordonat un proiect similar;
-1 sef de santier cu studii de inginerie constructii si experienta pe o pozitie similara in minim un contract similar;
-1 responsabil RTE;
-1 responsabil CQ. Se vor prezenta: -diplome in copie, certificate prin stampilare conform cu originalul de catre ofertant;
-CV?uri ale personalului de conducere prezentate in original;
-eventuale atestari pentru cei care vor fi implicati in derularea contractului in copie, certificate prin stampilare conf. cu originalul de catre ofertant;
-decizii de nunire RTE si CQ, dupa caz, in copie, certificate prin stampilare conf. cu originalul de catre ofertant., Nota: Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente. Se permite si prezentarea unui angajament ? si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi. In ceea ce priveste responsabilii RTE si CQ se va permite si considera suficienta pentru indeplinirea cerintei prezentarea deciziei de numire, fara obligativitatea atestarii. Nu se solicita experienta specifica pentru responsabilii RTE si CQ (odata numiti acestia isi pot exercita activitatea). Nu se solicita prezentarea unui certificat de manager de proiect pentru demonstrarea experientei managerului de proiect, intrucat atributiile lui pentru o experienta de 5 ani in managementul proiectelor sunt aceleasi indiferent daca a fost sau nu certificat ca manager de proiect. (se va demonstra prin CV)., 4. Informatii privind subcontractantii: Prezentarea listei cuprinzand asociatii / subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul. Ofertantul ? liderul Asociatiei va completa Formularul 12 G cu lista cuprinzand asociatii / subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul. Aceasta lista va fi insotita si de acordurile de asociere / subcontractare. In lista vor fi inclusi toti asociatii precum si toti subcontractantii. Ofertantul, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va completa Formularul C8 ? Acord de asociere -, iar in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat Beneficiarului, inainte de data semnarii contractului., Nota 1: Potrivit prev.art.190 alin.1 OUG 34/2006, capac.th.si prof.a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, ptr.indepl.unui contr., si de o alta pers., indif.de nat.rel.jurid.exist.intre ofertant/candidat si pers.resp. Daca ofertantul/candidatul isi demons.capac.th.si prof.invocand si sust.acordata, in cf.cu prev.al.1 de catre o alta pers., at.ac.are oblig.de a dov.sust.de care benef., de reg., prin prez.unui angaj.ferm al pers.resp., incheiat in forma autentica, prin care ac.conf.faptul ca va pune la disp.candidatului/ofertantului res.teh.si prof.invocate?completare Formular C4, C5, C6. Pers.care asig.sust.teh.si prof.nu tb.sa se afle in sit.care det.exclud.din proc.de atrib., cf.prev.art.180, art.181 lit a), c1) si d) din OUG34/2006 si cerintelor Legii279/2011. Cand un grup de op.ec.depune oferta/candidatura comuna, capac.teh.si prof. se demon.prin luarea in consid.a res.tuturor memb.gr., Nota 2: Daca grupul benef.de sust.teh.si prof.a unei/unor terte pers., capac.teh.si prof.se demon.in condi.prev.la alin.2. Daca sust.tertului viz.indepl.unor cerinte min.de calif.cum ar fi exper.simil.refl.prin prez.unor liste de luc.exec.intr-o per.anter.sau indepl.unui nivel min.al cifrei de af.in dom.de activ.afer.ob.contr.de achiz.pub., angaj.ferm prez.de ofertant/candidat tb.sa garanteze autor.contr.faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dific.pe parc.derul.contr., pers.sust.se obl.sa asig.indepl.completa si reglementara a oblig.contractuale prin implic.sa dir.in conf.cu prev.art. 11.1 HG.925/2006. Sust.raspunde ptr.prej.cauzate autor.contr.ca urmare a neresp.oblig.prev.in angaj., aceasta din urma avand posib.de act.dir.impotriva sust. Angaj.ferm prez.de ofertantul cast.face parte integranta din contractul de achizitie publica. Standarde de asigurare a calitatii-Certificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului (lucrari de constructii).In cazul unei asocieri prezentarea certif. este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii., Standarde de asigurare a protectiei mediului-Certificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului (lucrari de constructii).In cazul unei asocieri prezentarea certif. este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 15:07