Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI "CONSTRUIRE ADAPOST SI TARC PENTRU MAIMUTE"


Detaliu pentru invitatia numarul 352386
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC GRADINA ZOOLOGICA
Numar invitatie: 352386/09.08.2013
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI "CONSTRUIRE ADAPOST SI TARC PENTRU MAIMUTE"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC GRADINA ZOOLOGICACod fiscal: 17298786, Adresa: SIBIU, CALEADUMBRAVII NR.142, JUD. SIBIU, Sibiu, Telefon: 0269/240476, Fax: 0269/240476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIBIU, CALEADUMBRAVII NR.142, JUD. SIBIU, Sibiu, Romania, cod postal: 550399, telefon: +40 269252996, fax: +40 269252996, persoana de contact: LUNCA MARIUS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, Calea Dumbravii nr. 142 , Jud. Sibiu , Sibiu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI "CONSTRUIRE ADAPOST SI TARC PENTRU MAIMUTE"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: LUCRARI DE DEMOLARE AMPLASAMENT VECHI SI LUCRARI DE CONSTRUIRE ADAPOST SI TARC PENTRU MAIMUTE CU 4 PADOCURI, 4 TARCURI, 2 BUCATARII SI 1 HOL.VALOAREA ESTIMATA A LUCRARILOR PREZENTEI PROCEDURI DE ACHIZITIE ESTE DE 1233000 LEI EXCLUSIV TVA. VALOAREA ESTIMATA TOTALA ESTE DE 1356300 LEI EXCLUSIV TVA DIN CARE 123300 LEI EXCLUSIV TVA ESTE SUMA AFERENTA CHELTUIELILOR DIVERSE SI NEPREVAZUTE, REPREZENTAND 10% DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI (FARA CHELTUIELI DIVERSE SI NEPREVAZUTE)
II.1.6) CPV: 45213242-1 - Lucrari de constructii de grajduri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 356, 300 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 24660 LEI. ECHIVALENTA PENTRU GARANTIA DE PARTICIPARE DEPUSA IN LEI / VALUTA SE VA FACE LA CURSUL BNR DIN DATA DE 01.08.2013. OFERTANTUL VA CONSTITUI GARANTIA DE PARTICIPARE IN UNA DIN URMATOARELE FORME: - PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI (SE VA PREZENTA IN ORIGINAL)- PRIN ORDIN DE PLATA IN CONTUL RO78TREZ5765006XXX005234 DESCHIS LA TREZORERIA SIBIU (SE VA PREZENTA IN ORIGINAL).IN CAZUL IN CARE OFERTANTII CONSTITUIE GARANTIA DE PARTICIPARE PRIN SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA VOR COMPLETA FORMULARUL NR.6 (SE VA PREZENTA IN ORIGINAL). CALCULUL ECHIVALENTEI IN ALTA VALUTA PENTRUGARANTIA DE PARTICIPARE SE VA FACE LA CURSUL BNR DIN DATA DE 01.08.2013.PERIOADA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 120 DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR.INTREPRINDERILE MICI SI MIJLOCII BENEFICIAZA DE REDUCEREA CU 50% A GARANTIEI DE PARTICIPARE. IN ACEST CAZ GARANTIA DE PARTICIPARE VA FI INSOTITA DE DECLARATIA PRIVIND INCADRAREA IN CATEGORIA IMM (CONFORM FORMULARULUI DIN SECTIUNEA 3). IN CAZUL IN CARE ESTE O ASOCIERE INCADRATA IN CATEGORIA IMM SE VA ANALIZA CU PRIVIRE LA ASOCIEREA IN ANSAMBLU. ASTFEL TOTI ASOCIATII TREBUIE SA SE INCADREZE INDIVIDUAL IN CATEGORIA IMM.
Garantie de buna executie
CUANTUMUL GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE ESTE DE 10% DIN VALOAREA FARA TVA A CONTRACTULUI SI SE VA CONSTITUII IN UNA DIN URMATOARELE FORME: - PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII IN FAVOAREA AUTORITATII CONTRACTANTE DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE O SOCIETATE DE ASIGURARI CONF ART.90 ALI.1 DIN HG NR.925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.- PRIN RETINERI SUCCESIVE DIN SUMELE DATORATE PENTRU FACTURI PARTIALE, CONFORM ART.90 ALIN.3 DIN HG NR.925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE.IMM-URILE BENEFICIAZA DE REDUCEREA CU 50% A GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: DECLARATIA PRIVIND ELIGIBILITATEADECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU SE INCADREAZA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART.180 DIN OUG NR.34/2006 - SE VA COMPLETA FORMULARUL 1.DOCUMENTELE SOLICITATE PENTRU NEINCADRAREA IN ART 180 DIN OUG 34/2006 SE VOR DEPUNE SI DE TERTUL SUSTINATOR - SE VA COMPLETA FORMULARUL 1C.DECLARATIA PRIVIND NEINCADRAREA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG NR.34/2006.DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU SE INCADREAZA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.181 DIN OUG NR.34/2006 - SE VA COMPLETA FORMULARUL 2DOCUMENTELE SOLICITATE PENTRU NEINCADRAREA IN ART.181 LIT.a), c^1 SI d) DIN OUG 34/2006 SE VOR DEPUNDE SI DE TERTUL SUSTINATOR DUPA CAZ - FORMULARUL 2C.DECLARATIE PRIVIND EVITAREA CONFLICTULUI DE INTERESE.DECLARATIE PE PROPRIA RASPUNDERE DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU SE INCADREAZA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.69^1 DIN OUG NR. 34/2006- SE VA COMPLETA FORMULARUL NR 10.DECLARATIE PRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILE ART.69^1 DIN OUG NR. 34/2006, VA FI DEPUSA ATAT DE SUBCONTRACTANT CAT SI DE TERTUL SUSTINATOR, DACA ESTE CAZUL - FORMULARUL 10C.DECLARATIE PRIVIND CALITATEA DE PARTICIPANT LA PROCEDURA.DECLARATIE DIN CARE SA REZULTE DACA OFERTANTUL VA DEPUNE DECLARATIA: - IN NUME PROPRIU- CA ASOCIAT IN CADRUL UNEI ASOCIERI- CA SUBCONTRACTANT AL UNUI OFERTANTSE VA COMPLETA FORMULARUL 3.CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA.PREZENTAREA IN CADRUL OFERTEI "CERTIFICATUL DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA" (CONF. ORDIN NR.314/2010 AL PRESEDINTELUI ANRMAP) - SE VA COMPLETA FORMULARUL 9.CONFIRMAREA PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATAPENTRU PERSOANE JURIDICE / FIZICE ROMANESE VOR PREZENTA DOCUMENTELE: - CERTIFICAT ELIBERAT DE AUTORITATEA COMPETENTA DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE CATRE BUGETUL CONSOLIDAT AL STATULUI LA NIVELUL CELEI DE A DOUA LUNI ANTERIOARE LUNII IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR- CERTIFICAT ELIBERAT DE AUTORITATEA COMPETENTA DIN CARE SA REIASA CA OFERTANTUL NU ARE DATORII SCADENTE CATRE BUGETUL LOCAL LA NIVELUL CELEI DE A DOUA LUNI ANTERIOARE LUNII IN CARE ESTE PREVAZUT TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.IN MASURA IN CARE PROCEDURA DE EMITERE A ACESTOR CERTIFICATE NU PERMITE CONFIRMAREA SITUATIEI DATORIILOR LA DATA SOLICITATA, OPERATORII ECONOMICI POT DEPUNE O DECLARATIE PE PROPRIE RASPUNDERE POTRIVIT ART.11 ALIN.4 DIN HG NR.925 /2006- CERTIFICATELE SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL / COPIE LEGALIZATA / COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA "CONFORM CU ORIGINALUL"OBS: OFERTELE DEPUSE DE OPERATORII ECONOMICI CARE FIGUREAZA CU DATORII NEACHITATE CATRE BUGETUL DE STAT SI BUGETUL LOCAL VOR FI RESPINSE CU EXCEPTIA CELOR CARE PREZINTA INLESNIRI LA PLATA DE GENUL ESALONARILOR SAU COMPENSARILOR APROBATE DE ORGANELE COMPETENTE.PENTRU PERSOANE JURIDICA / FIZICE STRAINE. SE VOR PREZENTA DOCUMENTELE : - CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLIGATIILOR DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE IN MASURA IN CARE ASTFEL DE DOCUMENTE SUNT EMISE IN TARA DE ORIGINE SAU IN TARA DE REZIDENTA SI/SAU DOCUMENTE EDIFICATOARE (CERTIFICATE, CAZIERE JUDICIARE, ALTE DOCUMENTE ECHIVALENTE) PRIN CARE DOVEDESC CA SI-AU INDEPLINIT OBLIGATIILE DE PLATA CATRE BUGET.CERTIFICATELE SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA/COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL INSOTITE DE TRADUCERE AUTORIZATA.IN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE PERSOANELE IMPLICATE IN PROCEDURA DE ATRIBUIRE SUNT URMATOARELE: Nume PrenumeFunctieIohannis Klaus WernerPrimarPopa VirgilViceprimar/Consilier localFodor Astrid CoraViceprimar/Consilier localLunca MariusDirectorGradinaZoologicaFrantu GheorgheDirectorServAdministrare CimitirSahaidac StericaDirector AdjunctTodescuLiviuSef Birou AdministrareZailer ViorelConsilier juridicLeopold Gerhard CsongorConsilier localMathes Helmut KarlConsilier localBirkEcaterinaConsilier localLerner HelmutConsilier localSavaLiviaConsilier localFritzmann Mariana SusanaConsilier localGarleanuMariaConsilier localFazakas Ekaterina AnnemarieConsilier localVoinea CarmenConsilier localMezeiPaul ConstantinConsilier localBokorCorinaConsilier localPinter Zeno KarlConsilier localMarinca Floarea Dragos MihaiConsilier localIagaru RomulusConsilier localNartea MonicaConsilier localHermann GeroldConsilier localGrecu Bianke MarionConsilier localStroie IoanConsilier localPavel AnitaConsilier localBruncheaMarian GabrielaConsilier localGeorgescu NicolaeConsilier local PENTRU PERSOANE JURIDICE ROMANECERTIFICAT CONSTATATOR EMIS DE OFICIUL REGISTRULUI COMERTULUI IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA/COPIE LIZIBILE CU MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL DIN CARE SA REZULTE OBIECTUL DE ACTIVITATEA AL OPERATORULUI ECONOMICOBIECTUL CONTRACTULUI TREBUIE SA AIBA CORESPONDENT IN CODUL CAEN DIN CERTIFICATUL CONSTATATOR AL ORCOFERTANTUL ISI VA ASUMA RASPUNDEREA CA INFORMATIILE CUPRINSE IN DOCUMENT VOR FI VALABILE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELORPENTRU PERSOANE FIZICE ROMANE: AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE/ALTELE ECHIVALENTE PENTRU A DOVEDI APARTENTENTA LA CATEGORIA PROFESIONALA CERUTA DE INDEPLINIREA CONTRACTULUIPENTRU PERSOANE JURIDICE / FIZICE STRAINE: DOCUMENTE DOVEDIND O FORMA DE INREGISTRARE / ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONALDOCUMENTELE SE VOR PREZENTA IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATE/COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA CONFORM CU ORIGINALUL INSOTITE DE TRADUCERE AUTORIZATAPENTRU EVITAREA CONFLICTULUI DE INTERESE, AVAND IN VEDERE PREVEDERILE ART.69^1 DIN OUG NR.34/2006 SE SOLICITA OFERTANTULUI PLASAT PE PRIMUL LOC INAINTE DE TRANSMITEREA COMUNICARII PRIVIND REZULTATUL PROCEDURII DE ATRIBUIRE SA PREZINTE DOCUMENTELE DE INREGISTRARE IN ORIGINAL/COPIE LEGALIZATA.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: BILANTUL CONTABIL LA 31.12.2012, MEDIA CIFREI DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI. DECLARATIA PRIVIND MEDIA ANUALA A CIFREI DE AFACERI IN ULTIMII 3 ANI (2010, 2011, 2012) SA FIE DE CEL PUTIN 822000 LEIPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: DECLARATIE PRIVIND LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI EXECUTATE IN ULTIMII 5 ANI DIN CARE SA REZULTE CA AU FOST REALIZATE CONFORM NORMELOR PROFESIONALE IN DOMENIU SI CA AU FOST DUSE LA BUN SFARSIT LUCRARI SIMILARE IN VALOARE DE MINIMUM 1233000 LEI EXCLUSIV TVA. ECHIVALENTUL A 277966 EURO EXCLUSIV TVA.LISTA VA FI INSOTITA DE CERTIFICARI DE BUNA EXECUTIE CARE SA INDICE BENEFICIARII, VALOAREA, PERIOADA SI LOCUL DE EXECUTIE IN VEDEREA INCADRARII IN PRAGUL MINIM IMPUS., RECOMANDARI DIN PARTEA BENEFICIARILOR PENTRU CONTRACTELE REPREZENTANT EXPERIENTA SIMILARAOFERTANTII POT PREZENTA IN LOC DE RECOMANDARE / CERTIFICAT / CERTIFICATE CONSTATATOARE ELIBERATE DE CATRE BENEFICIAR INTOCMITE CONFORM ART.97^1 ALIN 1 DIN HG 925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARERECOMANDAREA TREBUIE SA PRECIZEZE URMATOARELE: - MODUL DE INDEPLINIRE A OBLIGATIILOR CONTRACTUALE PE PARCURSUL DERULARII CONTRACTULUI- DACA AU FOST INREGISTRATE NECONFORMITATI CARE AU CONDUS LA REFACERI PARTIALE SAU TOTALE ALE LUCRARILOR- CAZURI DE ACCIDENTE TEHNICE DIN CAUZA NERESPECTARII PARAMETRILOR DE CALITATE, RESURSE TEHNICEDECLARATIE PRIVIND UTILAJELE INSTALATIILE SI ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OFERTANTUL PENTRU INDEPLINIREA CONTRACTULUI DE LUCRARI.SE ACCEPTA SI ANGAJAMENT DE PUNERE LA DISPOZITIE, RESURSE UMANEDECLARATIE CARE CONTINE INFORMATII PRIVIND NUMARUL MEDIU IN ULTIMII 3 ANI AL PERSONALULUI ANGAJAT PRECUM SI NUMARUL SI PREGATIREA CADRELOR DE CONDUCERE. DECLARATIA VA FI INSOTITA DE CV-URILE CADRELOR DE CONDUCERE, DECLARATIE PRIVIND PERSONALUL DIRECT IMPLICAT IN INDEPLINIREA CONTRACTULUI.PENTRU PERSONALUL CHEIE SE ACCEPTA SI ANGAJAMENTE DE PARTICIPARECAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROFESIONALA A OFERTANTULUI POATE FI SUSTINUTA SI DE O ALTA PERSOANA (ALTA DECAT ASOCIAT SAU SUBCONTRACTANT). IN ACEST CAZ OFERTANTUL TREBUIE SA DOVEDEASCA SUSTINEREA DE CARE BENEFICIAZA PRIN PREZENTAREA UNUI "ANGAJAMENT FERM" AL PERSOANEI RESPECTIVE PRIN CARE CONFIRMA CA PUNE LA DISPOZITIA OFERTANTULUI RESURSELE TEHNICE SI PROFESIONALE INVOCATE.PERSOANA CARE ASIGURA SUSTINEREA TEHNICA SI SAU PROFESIONALA (TERTUL SUSTINATOR)NU TREBUIE SA SE AFLE IN SITUATIA CARE DETERMINA EXCLUDEREA DIN PROCEDURA DE ATRIBUIRE, CONFORM PREVEDERILOR ART.180 SI ALE ART.181, LIT.a) , c^1) SI d) DIN OUG NR.34/2006, INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII - DACA ESTE CAZUL, INFORMATII PRIVIND ASOCIATII (DACA ESTE CAZUL)ASOCIATUL/ASOCIATII VOR PREZENTA ACELEASI DOCUMENTE SOLICITATE LA CAP III.2-CONDITII DE PARTICIPARE CA SI LIDERUL DE ASOCIERE, CU MENTIUNEA CA CERINTELE PRIVIND CAPACITATEA TEHNICA SI/SAU PROFESIONALA VOR FI INDEPLINITE PRIN CUMUL DE GRUPUL DE ASOCIATI. TOTODATA, SE VA PREZENTA CONTRACUTL/CONVENTIA DE ASOCIERE DIN CARE SA REZULTE CINE ESTE LIDERUL ASOCIERII PRECUM SI DETALIEREA OBLIGATIILOR FIECARUI MEMBRU AL ASOCIERII SI PROCENTUL CARE REVINE FIECARUIA CERTIFICAT EMIS DE ORGANISME INDEPENDENTE PRIVIND IMPLEMENTAREA SISTEMULUI DE MANAGEMENT AL CALITATII ISO 9001:2001 VALABIL LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELORPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.08.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 23.12.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.08.2013 13:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer