Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI ?CONSTRUIRE CASIERIE SI POARTA DE ACCES? IN INCINTA GRADINII ZOOLOGICE
Detaliu pentru invitatia numarul 325511
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 325511/03.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI ?CONSTRUIRE CASIERIE SI POARTA DE ACCES? IN INCINTA GRADINII ZOOLOGICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC GRADINA ZOOLOGICACod fiscal: 17298786, Adresa: SIBIU, CALEADUMBRAVII NR.142, JUD. SIBIU, Sibiu, Telefon: 0269/240476, Fax: 0269/240476
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SIBIU, CALEADUMBRAVII NR.142, JUD. SIBIU, Sibiu, Romania, cod postal: 550399, telefon: +40 0269252996, fax: +40 0269252996, persoana de contact: SIBIU STR. CALEA DUMBRAVII NR.142
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SIBIU, CALEADUMBRAVII NR.142, JUD. SIBIU, Sibiu, Romania, cod postal: 550399, telefon: +40 0269252996, fax: +40 0269252996
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI ?CONSTRUIRE CASIERIE SI POARTA DE ACCES? IN INCINTA GRADINII ZOOLOGICE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACTUL PREVEDE CONSTRUIREA UNEI CASIERII LA INTRARE, CU FUNDATIE, ZIDARIE PORTANTA SI SISTEM DE ACOPERIRE TIP TERASA, ASIGURAREA UTILITATILOR (GAZ, APA, CURENT) SI A CONFORTULUI TERMIC, PRECUM SI EXECUTAREA UNEI PORTI DE ACCES PIETONAL SI AUTO IN GRADINA ZOOLOGICA.
II.1.6) CPV: 45212180-1 - Lucrari de constructii de case de bilete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 75, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
PENTRU PROTEJAREA AUTORITATII CONTRACTANTE SE CONSTITUIE O GARANTIE DE PARTICIPARE, IN CONDITIILE PREVAZUTE DE ART.86 DIN HG NR.925/2006, IN VALOARE DE 1.500 LEI PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS DE O SOCIETATE BANCARA ORI DE ASIGURARI, IN CONDITIILE LEGII, PRIN ORDIN DE PLATA IN CONTUL NR. RO78TREZ5765006XXX5234 DESCHIS LA TREZORERIA SIBIU SAU PRIN DEPUNEREA SUMEI LA CASIERIA SERVICIULUI PUBLIC GRADINA ZOOLOGICA A MUNICIPIULUI SIBIU DIN CALEA DUMBRAVII NR.142.PENTRU SCRISOAREA DE GARANTIE BANCARA SE VA COMPLETA FORMULARUL NR.6 SI SE VA PREZENTA IN ORIGINAL. DURATA DE VALABILITATE A GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE 120 ZILE CALCULATE DE LA DATA LIMITA DE PRIMIRE A OFERTELOR. IN CAZ DE RESPINGERE, CA NEFONDATA, A UNEI CONTESTATII INDREPTATE IMPOTRIVA PROCEDURII DE ATRIBUIRE, SE VA RETINE DE CATRE AUTORITATEA CONTRACTANTA O SUMA CALCULATA POTRIVIT PREVEDERILOR ART.278^1, ALIN.1, LIT.a)DIN OUG NR.34/2006.IMM-URILE BENEFICIAZA DE O REDUCERE CU50% A CUANTUMULUI ACESTEI GARANTII, PE BAZA DECLARATIEI DE INCADRARE IN CATEGORIA IMM (CONFORM FORMULARULUI).
Garantie de buna executie
GARANTIA DE BUNA EXECUTIE REPREZINTA 10% DIN VALOAREA CONTRACTULUI FARA TVA.MODALITATIDE CONSTITUIRE SUNT CELE PREVAZUTE PRIN ART.90 ALIN.1 DIN HG NR.925/2006.DACA PARTILE CONVIN, SE POATE CONSTITUII SI PRIN RETINERI DIN FACTURI PARTIALE INTR-UN CONT DE DISPONIBIL DESCHIS DE CONTRACTANT LA UNITATEA DE TREZORERIE, LA DISPOZITIA AUTORITATII CONTRACTANTE.SUMA INITIALA VA FI DE MINIM 0, 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI. GARANTIA DE BUNA EXECUTIE SE POATE DEPUNE SI INTEGRAL LA IONCEPUTUL CONTRACTULUI.RESTITUIREA SE VA FACE ASTFEL: - 70% IN 14 ZILE DE LA DATA PROCESULUI VERBAL DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR- 30% DUPA RECEPTIA FINALA
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Cerinta nr. 1DOCUMENTE DIN CARE SA REZULTE CA OFERTANTUL NU SE INCADREAZA IN SITUATIILE PREVAZUTE DE ART.180 SI ART.181 DIN OUG NR.34/2006.Modalitatea de indeplinire sii aplicabilitatea in cadrul proceduriiSE COMPLETEAZA FORMULARELE 1, 2, 3.Cerinta nr. 2: DOCUMENTE CARE SA ATESTE CA OFERTANTUL/CANDIDATUL/OFERTANTUL ASOCIAT/SUBCONTRACTANTUL/TERTUL SUSTINATORNU SE INCADREAZA IN SITUATIILE PREVAZUTE LA ART.69^1 DIN OUG NR.34/2006. IN CADRUL SERVICIULUIPUBLIC GRADINA ZOOLOGICA A MUNICIPIULUI SIBIU PERSOANELE DE DECIZIE SUNT: ASTRID CORA FODOR, VICEPRIMAR, MARIUS LUNCA, DIRECTOR SERVICIUL PUBLIC GRADINA ZOOLOGICA SI PRESEDINTE AL COMISIEI DE EVALUARE, STERICA SAHAIDAC, DIRECTOR ADJUNCT, MEMBRU IN COMISIA DE EVALUARE, CRISTINA BICA, LIVIU TODESCU, VIOREL ZAILER, MEMBRI IN COMISIA DE EVALUARE.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSE COMPLETEAZA FORMULARUL 10Cerinta nr.3: CONFIRMAREA INDEPLINIRII OBLIGATIILOR DE PLATASE PREZINTA CERTIFICAT ELIBERAT DE AUTORITATEA COMPETENTA VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, CARE SA ATESTE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, LA BUGETUL GENERAL CONSOLIDAT.SE PREZINTA CERTIFICAT ELIBERAT DE AUTORITATEA COMPETENTA VALABIL LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR, CARE SA ATESTE SITUATIA OBLIGATIILOR SCADENTE IN LUNA ANTERIOARA CELEI IN CARE SE DEPUN OFERTELE, LA BUGETUL LOCAL.IN CAZUL UNOR ESALONARI LA PLATA SAU COMPENSARI, RAPORTAREA SE FACE LA INEXISTETA DATORIILOR LA O DATA CORELATA CU TERMENUL LEGAL AL SCADETEI SI NU LA TERMENUL DE VALABILITATE AL DOCUMENTULUI DE LA DATA DESCHIDERII OFERTELOR; DE ASEMENEA, IN SITUATIA DE LA ART.11, ALIN.4) SI 5)DIN HG NR.925/2006, SE IAU IN CONSIDERARE ATAT DECLARATIA PE PROPRIE RASPUNDERE CAT SI CERTIFICATELE PREZENTATE ULTERIOR, LA SOLICITAREA AUTORITATATII CONTRACTANTE , CHIAR DACA SUNT EMISE DUPA DATA DESCHIDERII OFERTELOR SI ATESTA INEXISTENTA DATORIILOR ULTEROR ACESTEI DATE.OFERTANTII SUNT OBLIGATI SA PREZINTE SI FORMULARUL NR.9 ?CERTIFICAT DE PARTICIPARE LA LICITATIE CU OFERTA INDEPENDENTA?, CONFORM ORDINULUI NR.314/2010. Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) (dupa caz): Cerinta nr. 1a)pentru persoanele juridice/fizice romane: OFERTANTUL DESFASOARA ACIVITATI SIMILARE CU CELE CARE FAC OBIECTUL PREZENTEI PROCEDURI DE ACHIZITIE.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiSE VA PREZENTA CERTIFICATUL CONSTATATOR EMIS DE ORC NU MAI DEVREME DE 30 ZILE FATA DE DATA DESCHIDERII OFERTELOR, IN ORIGINAL SAU COPIE LEGALIZATA, ORI IN COPIE LIZIBILA SEMNATA SI STAMPILATA ?PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL?.PENTRU PERSOANELE FIZICE SE SOLICITA AUTORIZATIE DE FUNCTIONARE SAU ALTELE ECHIVALENTE PENTRU DOVEDIREA APARTENENTEI LA CATEGORIA PROFESIONALA CERUTA DE CONTRACT.b)pentru persoanele juridice/fizice straine: ACTE DOVEDITOARE ALE UNEI FORME DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA SUB ASPECT PROFESIONAL SI ALE INDEPLINIRII OBLIGATIILOR DE PLATADOCUMENTE CARE DOVEDESC O FORMA DE INREGISTRARE/ATESTARE ORI APARTENENTA DIN PUNCT DE VEDERE PROFESIONAL.OBLIGATIA DE A PREZENTA CERTIFICATE CONSTATATOARE PRIVIND INDEPLINIREA OBLOGATIILOR DE PLATAA IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR DE ASIGURARI SOCIALE EMISE IN TARA DE ORIGINE SAU IN TARA DE REZIDENTA SI/SAU DOCUMENTE EDIFICATOARE(CERTIFICATE, CAZIERE, ALTELE ECHIVALENTE) DIN CARE SA REZULTE CA SI-A INDEPLINIT OBLIGATIILE DE PLATA A IMPOZITELOR, TAXELOR SI CONTRIBUTIILOR CATRE BUGET.DOCUMENTELE SE PREZINTA IN ORIGINAL SAU IN COPIE LEGALIZATA ORI IN COPIE LIZIBILA SEMNATA SI STAMPILATA?PENTRU CONFORMITATE CU ORIGINALUL?, INSOTITE DE TRADUCERE AUTORIZATA
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII PRIVIND SITUATIA ECONOMICO- FINANCIARA.BILANTUL CONTABIL 30.06.2011 (VIZAT DE DGFP)NU SE SOLICITA INDEPLINIREA UNEI VALORI MINIME A CIFREI DE AFACERI
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: LISTA PRINCIPALELOR LUCRARI IN ULTIMII 5 ANI, INFORMATII PRIVIND EXPERIENTA SIMILARA IN ULTIMII 5 ANI.SE VOR PREZENTA CONTRACT/CONTRACTE CARE AU AVUT CA OBIECT EXECUTIA UNOR LUCRARI SIMILARE CELOR CARE FAC OBIECTUL PREZENTEI PROCEDURI DE ACHIZITIE, A CAROR VALOARE CUMULATA, SA FIE DE MINIM 16000(EURO EXCLUSIV TVA).SE VOR PREZENTA, INCLUSIV, PV DE RECEPTIE LA TERMINAREA LUCRARILOR, AFERENTE CONTRACTELOR REPREZENTAND EXPERIENTA SIMILARA.RECOMANDARE/RECOMANDARI DIN PARTEA BENEFICIARULUI / BENEFICIARILOR (MODEL PROPRIU).RECOMANDARILE VOR FI PREZENTATE, PENTRU CONTRACTELE REPREZENTAND EXPERIENTA SIMILARA.OFERTANTII POT PREZENTA IN LOC DE RECOMANDARE/RECOMANDARI, CERTIFICAT /CERTIFICATE CONSTATATOARE ELIBERATE DE CATRE BENEFICIARI, INTOCMITE CONFORM PREVEDERILOR ART. 97^1, ALIN. (1), DIN HG 925/2006 CU MODIFICARILE SI COMPLETARILE ULTERIOARE, RESURSE TEHNICEOFERTANTUL TREBUIE SA FACA DOVADA CA DETINE IN PROPRIETATE / LEASING /CUMPARARE IN RATE / CHIRIE SAU PRIN ANGAJAMENT DE PUNERE LA DISPOZITIE UTILAJELE SI ECHIPAMENTELE NECESARE EXECUTARII LUCRARILOR.DECLARATIE PRIVIND UTILAJELE, INSTALATIILE, ECHIPAMENTELE TEHNICE DE CARE DISPUNE OPERATORUL ECONOMIC PENTRU INDEPLINIREA CORESPUNZATOARE A CONTRACTULUI DE LUCRARI., RESURSE UMANE ? PERSONAL CHEIE: POZITIE NUMAR MINIMRESPONSABIL TEHNIC CU EXECUTIA 1RESPONSABIL C.Q 1 (NOTA *)ZIDAR 1ELECTRICIAN 1INSTALATOR 1DECLARATIE CARE CONTINE INFORMATII PRIVIND NUMARUL MEDIU, IN ULTIMII 3 ANI, ALE PERSONALULUI ANGAJAT, PRECUM SI NUMARUL SI PREGATIREA CADRELOR DE CONDUCERE.DECLARATIE CARE CONTINE INFORMATII PRIVIND PERSOANELE DIRECT IMPLICATE IN INDEPLINIREA CONTRACTULUI (NUMELE, FUNCTIA, ATRIBUTIILE) INCLUSIV PERSONALUL CHEIE., SUSTINEREA TEHNICA SI PROFESIONALA(DACA ESTE CAZUL).CAPACITATEA TEHNICA SI / SAU PROFESIONALA A OFERTANTULUI, POATE FI SUSTINUTA SI DE O ALTA PERSOANA, (ALTA DECAT ASOCIAT/ASOCIATI SAU SUBCONTRACTANT/ SUBCONTRACTANTI)., OBLIGATII CONTRACTUALE IN DESFASURARE(DACA ESTE CAZUL)OFERTANTUL VA PREZENTA O LISTA (MODEL PROPRIU) CU OBLIGATIILE CONTRACTUALE INDESFASURARE (DACA EXISTA)., INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII(DACA ESTE CAZUL), INFORMATII PRIVIND ASOCIATII(DACA ESTE CAZUL) ISO 9001:2001 SAU ECHIVALENTISO 14001:2005 SAU ECHIVALENT.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: DOCUMENTATIA ESTE PUBLICATA IN SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.05.2012 12:20