Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari de consolidare - restaurare la terasa cu busturi si terasa de sud-est la obiectivul Castelul Peles, oras Sinaia, jud. Prahova


Detaliu pentru invitatia numarul 353711
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Institutul National al Patrimoniului
Numar invitatie: 353711/13.09.2013
Denumire contract: Contract de lucrari de consolidare - restaurare la terasa cu busturi si terasa de sud-est la obiectivul CastelulPeles, oras Sinaia, jud. Prahova
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National al PatrimoniuluiCod fiscal: 10444949, Adresa: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Telefon: +40 3365424, Fax: +40 3365069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (restaurare monumente istorice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de consolidare - restaurare la terasa cu busturi si terasa de sud-est la obiectivul CastelulPeles, oras Sinaia, jud. Prahova
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari de consolidare-restaurare la terasa cu busturi si terasa de sud-est la obiectivul Castelul Peles, oras Sinaia, jud. PrahovaValoarea estimata fara TVA :1.003.077.57 lei, din care : executia lucrarilor :872.241, 54 lei fara TVAcheltuieli diverse si neprevazute :130.836, 03 lei fara TVA, reprezentand procent de 15%
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 003, 077.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare :17.444, 83 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile (incepand cu data limita de primire a ofertelor).In cazul in care garantia de participare va fi constituita in valuta, se va utiliza un curs leu/valuta BNR valabil la data publicarii invitatiei de participare.- Modul de constituire a garantiei pentru participare: scrisoare de garantie bancara, ordin de plata, chitanta de depunere la casieria institutiei sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.Garantia pentru participare (daca este constituita prin Ordin de Plata) va fi depusa in contul: RO86 TREZ 7045005X XX004479 deschis la trezoreria sector 4 ? Bucuresti, CIF - 10444949Ordinul de plata/chitanta/scrisoarea de garantie bancara, care fac dovada constituirii garantiei de participare se vor depune in SEAP semnate cu semnatura electronica (conf. prevederilor HG 1660/2006) si in original, la sediul autoritatii contractante pana la data si ora limita de depunere a ofertelor (conform HG 925/2006). in caz contrar, oferta va fi respinsa, conform OUG nr. 925/2006, art. 33 (cu modificarile si completarile ulterioare)!!!In cazul contestatiilor respinse de CNSC pe fond sau daca contestatorul a renuntat la contestatie in masura in care renuntarea la contestatie nu este ca urmare a adoptarii de catre autoritatea contractanta a masurilor de remediere necesare, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 4.652, 24 lei !
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 % din valoarea fara TVAa contractuluiModul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - contractantul va constitui, in termenul legal de 15 zile de la semnarea contractului, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE, prin depunerea in contul de Trezorerie deschis la dispozitia AUTORITATII CONTRACTANTE, - 0, 5 % din valoarea totala - fara TVA - a ?CONTRACTULUI? si apoi prin retineri succesive de 4, 5 % din facturile emise, la situatiile de lucrari.- Dupa deschiderea contului de garantie de buna executie la trezorerie, executantul are obligatia de a nu schimba sau modifica contul pana la receptionarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006 - Formular 16, Formular 12A/12B- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 17- Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat ? prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011)- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, ? prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011)- Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social ? prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011)- Certificatele vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care este prevazuta data limita de depunere a ofertelor.- precizam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: dr. Alexandru Muraru, ec. Gabriela Tulai, ing. Victor Mihai, ing. Luana Roxana Visescu, ref. Vlad Alexandru Safta, cons. jr. Diana Elena Popescu, sing. Iulia Maria Gogiulescu, sing. Viorica Luminita Clepcea, sing. Mariana Precupeanu, sing. Ion Moldovan, av. Cristian Stanescu, ec. Anca Olimpia Bogdan Certificat Constatator prezenat in original, copie legalizata sau copie conform cu originalul (conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, nationala sau teritorialaOfertantul situat pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, va avea obligatia prezentarii Certificatului, in original sau copie legalizata, la cererea autoritatii contractante, inaintea intocmirii raportului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri ? globala, aferenta ultimilor 3 ani: minim: 1.744.483, 08 lei.Conversia in lei (pentru operatori economici straini), se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei aferent fiecarui an, astfel: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012:1 euro = 4, 4560 lei, Situatia financiara (bilantul contabil sau alte documente edificatoare) aferenta ultimilor 3 (trei) ani.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Se vor prezenta 1 (unu), maximum 3 (trei) contracte similare, derulate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 872.241, 54 lei (fara TVA) echivalent 195.846, 50euro la un curs BNR de 1 euro = 4, 4537 lei. Conversia in lei (pentru operatori economici straini), se va realiza la cursul mediu comunicat de BNR aferent fiecarui an, astfel: Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011:1 euro = 4, 2379 leiAnul 2012:1 euro = 4, 4560 leiOferta depusa de un operator economic care nu poate face dovada derularii unuia, sau a cel mult 3 (trei) contracte similare derulate in ultimii 3 (trei) ani va fi declarata inacceptabila si se va respinge conform legii.Se considera contract similar contractul incheiat in vederea executarii aceluiasi tip de lucrari (conservare si restaurare monument istoric), pe obiective monumente istorice de aceeasi categorie (A) si sistem constructiv. Nu vor fi acceptate ca similare, contracte incheiate pentru obiective clasificate in categorii inferioare (B) monumentului istoric care face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica., Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1 (unu) responsabil cu executia (specialist/expert) atestat in domeniul restaurarii monumentelor - ATESTAT CADMI ? MCPN / INP, cf. Legii 422/2001, republicataDeclaratie de disponibilitate pentru personalul atestat, Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) atestat MDRT ? ISC, cf. Legii 10/1995 si H.G. 925/1995;
Declaratie de disponibilitate pentru personalul atestat, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 (trei) ani, al personalului angajat - asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor afectate lucrarii precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractuluiPentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului, nominalizate in Anexa Formularului 12 I, se vor prezenta documente suport relevante care atesta experienta specifica: copie fisa post, copie de pe contractul de munca, copie a contractului de colaborare/prestari swrvicii, copie de pe REVISAL (reglementat prin H.G. nr. 161/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), aferente respectivului contract, semnate si stampilate ?conform cu originalul? ? sau alte forme de contractare a resursei umane.
Declaratie de disponibilitate pentru personalul care nu are forme contractuale cu ofertantul, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Lista cuprinzand subcontractantii, Prezentarea angajamentelor privind sustinerea financiara si / sau sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, precum si declaratiile completate de ?tertul? sustinator tehnic si profesional - in cazul indeplinirii criteriilor de calificare cu ajutorul unui tert sustinator ? daca este cazulDeclaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile 180, 181 lit. a), c1), d) si 69^1 din OUG nr. 34 / 2006 Certificarea sistemului calitatii privind lucrarile de conservare ? restaurare monumente istorice si de arta - Certificat ISO 9001/2008 ? sau echivalent, Certificarea sistemului de management de mediu privind lucrarile de construire, reparare, protejare, restaurare, conservare monumente istorice si de arta ? Certificat ISO 14001/2005 ?sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.10.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2013 12:46
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer