Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari de construc?ii pentru proiectul intitulat ?SCHWABEN BUSINESS PARK AND CONSULTANCY CENTER?


Detaliu pentru invitatia numarul 350477
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Comuna Petresti (CONSILIUL LOCAL PETRESTI Jud. Satu Mare)
Numar invitatie: 350477/16.07.2013
Denumire contract: Contract de lucrari de construc?ii pentru proiectul intitulat ?SCHWABEN BUSINESS PARK AND CONSULTANCY CENTER?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Petresti (CONSILIUL LOCAL PETRESTI Jud. Satu Mare)Cod fiscal: 3963650, Adresa: PETRESTI STR. PRINCIPALA NR.1, Petresti, Telefon: 0261-820063, Fax: 0261-820063
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: PETRESTI STR. PRINCIPALA NR.1, Petresti, Romania, cod postal: 447240, telefon: +40 261820063, fax: +40 261820063, persoana de contact: MARCHIS GHEORGHE OTTO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PETRESTI STR. PRINCIPALA NR.1, Primaria Petresti, judet Satu Mare, Romania, cod postal: 447240
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de construc?ii pentru proiectul intitulat ?SCHWABEN BUSINESS PARK AND CONSULTANCY CENTER?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Infiin?area unui parc industrial pe raza comunei Petresti.OB1 reparatii si asfaltare strada legatura dintre DM si Parcul industrial;OB2 Drum de incinta, latime 3, 5 m; OB3 Foraj; rezerva incendiu, retea apa industriala si incendiu; OB4 Canalizare (retea si statie pompare); OB5 Retele electrice; OB6 Retea gaz; OB7 Hala structura productie structura metalica panouri sandwich.Valoarea estimata, fara TVA =3.239.000 lei.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 239, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantum: 64.000 lei/32.000 lei pentru IMM;
- Perioada de valabilitate: 120 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor;
- Forma de constituire: conform art. 86, alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare).Instrumentul de garantare va prevede situatiile de retinere (integrala sau partiala) instituite de dispozitiile art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) si art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare).Pentru virament bancar, se va utiliza contul Comunei Petresti: RO29 TREZ 5472 4800 256X XXXXdeschis la Trezoreria Carei, cod fiscal: 3963650.Autoritatea contractanta varetine integral garantia de participare atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 87 alin. (1) din H.G. 925/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare) si parte din suma atunci cand ofertantul se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 278^1 alin. (1) din O.U.G. 34/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare).Returnarea garantiei de participare se va face in baza unei solicitari scrise din partea ofertantului.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta se va raporta la cursul BNR cu 20 zile inainte datei limita de depunerea ofertelor.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10% din valoarea contractului, fara TVA;IMM-urile beneficiaza de reducere 50% in conformitate cu Legea 346/2004.Forma de constituire: conform prevederilor art. 90 alin. (1) - alin. (3) din H.G. nr. 925/2006 (cu modificarile si completarile ulterioare). Perioada de garantie acordata lucrarilor va fi de minim 24 de luni de la receptia finala a lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se vor prezenta: -Declaratie privind eligibilitatea (art. 180 din OUG nr. 34/2006) ? Formularul nr. 1In cazul in care exista tert sustinator, acesta va prezenta declaratia privind eligibilitatea;Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006.-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute de art. 181 din OUG nr. 34/2006 ? Formular nr. 2Nota: Ofertantul va fi exclus din procedura daca se afla in oricare situatie prevazuta la art. 181 din OUG 34/2006.Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti ? conform prevederilor Legii nr. 279/2011 tertul sustinator nu trebuie sa se incadreze in situatia prevazuta de art. 181 literele a, c^1 si d din OUG 34/2006.-Certificate de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul general consolidat si la bugetul local in original/ copie legalizata/ copie conform cu originalul din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente din luna anterioara celei in care se depun ofertele;
-Declaratie pe proprie raspundere conform prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006- Formularul nr. 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: - Primar: Marchis Gheorghe Otto; viceprimar: Karadi Csaba; secretar: Fleisz Stefan; contabil: Harsfalvi Ildiko;, asistent social: Brem Kinga No;ra, bibliotecar: Bekes Lucia, consilierii locali: Baratki Wilhelm, Bekes Arnold Agoston, Bertus Laszlo;, Damsa Botezatu Liviu Mihai, Fasztus Ervin Janos, Maxi Bernat, Praszler Janos Tamas, Resch Laura, Vieser Stefan Imre, Vizvari Istvan.Nota: Documentul va fi prezentat si de catre tertul sustinator / subcontractant (daca este cazul). (Ordinul ANRMAP nr. 170/2012);In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69^1 din OUG34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr. 314/2010 (se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta) Formular nr. 4.Nota: In situatia in care reiese ca ofertantul face obiectul punctelor 5, 6, 7, 8 sectiunea II ?a mai sus mentionatului certificat, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiNota 1: In cazul depunerii unei oferte comune, fiecare asociat are obligatia de a prezenta documentele mai sus solicitate pentru demonstrarea situatiei personale.Nota 2: Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura organizata pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla in oricare dintre situatiile prevazute de art. 181 din O.U.G. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit; in ultimii 2 ani, nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale, pentru comiterea unei greseli in materie profesionala, pentru frauda, pentru coruptie, pentru spalare de bani sau pentru activitati criminale; prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a ofertantilor, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente.Nota : In cazul in care in tara de origine sau in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor solicitate, autoritatea contractanta are obligatia de a accepta o declaratie pe propria raspundere.- Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? conform Formularul nr. 5 precum si dupa caz acordul de asociere.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat la situatia personala a candidatului sau ofertantului ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.Precizari: a. In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art. 181 se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere.b. In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.c. Cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta nu se solicita a fi indeplinite de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertii sustinator/sustinatori.d. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006. - Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, in original/ copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa contina informatii reale/ actuale la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si din care sa rezulte ca ofertantul are in obiectul de activitate executia de lucrari de tipul celor supuse ofertarii si ca acesta este autorizat.Ofertantul va prezenta autorizare/ atestare ANRE tip Be, tip C2A.Nota: - Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, i se va solicita prezentarea certificatului in original sau copie legalizata, daca initial l-a depus in copie conform cu originalul.- Documente care atesta statutul de IMM (pentru a se beneficia de prevederile art. 16 din Legea nr. 346/2004), daca este cazul se va completa Formularul 6 (declaratie pe proprie raspundere);
- In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente pentru partea de contract pe care o realizeaza.Precizari: In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei carei revine conform acordului de asociere.Se solicita Certificatul constatator si subcontractantului si tertului pt. neincadrarea in prevederile art. 69^1din OUG nr. 34/2006.In caz de neprezentare (lipsa) a oricarui document mentionat ca si cerinta de calificare nu este permisa completarea ulterioara, neprezentarea avand ca efect respingerea ofertei ca inacceptabila, cu exceptia cazului in care ofertantul depune, conform art. 11, al. 4 din HG 925/2006, declaratia initiala pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor de calificare prevazute la art. 176 din OUG 34/2006.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2: Capacitatea financiara de a sustine executia lucrarii. Prezentarea dovezii ca in momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces la disponibil de resurse financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 5 luni, in valoare de 1.619.000 lei., Cerinta nr. 1Cifra globala de afaceri pentru ultimii 3 ani financiari incheiati va fi de minim 6.478.000 lei.Document doveditor: ? Se va completa si se va depune Formularul nr. 7? Bilantul contabil pentru ultimii 3 ani financiari incheiati (2010, 2011, 2012), inregistrate la organele competente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.4Informatii privind subcontractantii/ asociatii (daca este cazul)- In cazul subcontractarii/ asocierii, se va prezenta Declaratie privind subcontractantii/ asociatii, partile din contract pe care urmeaza sa le indeplineasca si acordul acestora - Formular nr. 12- In cazul depunerii unei oferte comune, ofertantii vor prezenta Acordul de asociere ? Formular nr. 15, in care se mentioneaza liderul de asociatie, activitatile din contract care se vor realiza in comun, repartizarea fizica, valorica si procentuala a contractului pentru fiecare membru asociat.Acordul de asociere trebuie sa mentioneze si faptul ca toti asociatii sunt obligati sa ramana in asociatie pe intreaga durata a contractului.Forma de depunere a acestor documente: conf. art. 5 din Ordinul nr.509/2011., Cerinta nr. 3: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are asigurate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport necesare pentru indeplinirea contractului.Ofertantul, trebuie sa faca dovada ca dispune de: 1. Statie producere mixturi asfaltice (sau contract de furnizare / angajament de punere la dispozitie cu o statie de producere mixturi asfaltice);2. laborator cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de infrastructura de transport rutier;3. Repartizator-finisor mixturi asfaltice;4. Cilindru compactor asfalt;5. Cilindru compactor terasamente;6. Incarcator frontal pe pneuri;7. Autogudronator (sau echivalent);8. Autogreder;9. Buldozer;10.Excavator;11.Autocisterna;12.Autobasculante;13.Acces la produse de balastiera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie) 14.Acces la produse de cariera proprii, sau pe baza de contract de inchiriere sau furnizare (sau angajament de punere la dispozitie) - Ofertantul va asigura (din dotare proprie/inchiriere sau alte forme de contractare) toate echipamentele, utilajele, mijloacele de transport si materialele necesare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 2Ofertantul va face dovada ca pentru derularea contractului in bune conditii vor lucra persoane cu pregatirea solicitata de autoritatea contractanta. Vor fi nominalizate persoane pentru fiecare din posturile de mai jos si pentru fiecare vor fi depuse documentele solicitate.Lucrarea va fi executata de specialisti in domeniu, disponibili pentru indeplinirea contractului.Echipa de specialisti propusa va fi format din urmatorul personal specializat: 1. Sef de santier ? 1 persoana - Cerinte minimale: -absolvent studii superioare tehnice, in domeniul constructii;
-experienta profesionala specifica: cel putin 1 proiect/contract de lucrari in care sa fi activat pe o pozitie similara.Se va prezenta: -diploma studii, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;
-document doveditor privind experienta profesionala specifica, in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?;2. Inginer constructor ? 1 persoana - Cerinte minimale: absolvent studii superioare tehnice, in domeniul constructii civile siindustriale3. Personal autorizat pentru lucrari instalatii electrice - Cerinte minimale: prezentarea atestatului in domeniul solicitat4. Inginer instalatii - Cerinte minimale: -absolvent studii superioare in domeniul instalatiilor5. Inspector S.S.M. - Cerinte minimale: -absolvent studii superioare6.Responsabili tehnici cu executia (RTE) ? minim 1 persoana ? maxim 3 persoane- Cerinte minimale: - sa fie atestat/ atestati de catre organismul abilitat, ca Responsabil tehnic cu executia (RTE), pentru domeniile aferente proiectului, si anume: - Constructii civile, industriale si Agrozootehnice (constructia halei); - Constructii rutiere drumuri (drum de legatura si incinta); - Constructii edilitare si de gospodarie comunala (apa, canal)Pentru fiecare RTE propus, se vor prezenta: - atestat si legitimatie RTE (copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), eliberat de catre organismul abilitat, valabile la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Ofertantii pot propune unul sau mai multi RTE, care vor acoperi toate domeniile aferente proiectului.Muncitori calificati in meseria de: instalatii electrice, instalatii sanitare, apa - canalizare, pavator, izolator, zidar, tinichigiu, sudor.Relatia Ofertantului cu membrii echipei de specialisti - Orice document din care sa reiasa raporturile legale existente intre persoana nominalizata si operatorul economic care depune oferta (contract de munca, contract de prestari servicii etc.) sau angajament de participare., Cerinta nr. 1Ofertantul trebuie sa faca dovada ca are experienta similara in executarea lucrarilor ce fac obiectul contractului, prin executarea unui sau a doua contracte a carui/caror valoare cumulata sa fie de minim 3.239.000 lei, fara TVA, valoarea reprezentand contributia proprie a ofertantului in executarea lucrarilor. La demonstrarea experientei similare in executarea lucrarilor aceste lucrari trebuie sa fi fost executate in ultimii 5 ani;Se solicita: ? Copii conforme cu originalul, semnate si stampilate ale partilor relevante din contractele care se doresc a fi luate in considerare ca experienta similara, respectiv din care sa reiasa urmatoarele: parti, durata, valoarea, garantii, semnaturi;sau? Proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor.sau? Recomandari/ certificate de buna execu?ie din partea beneficiarilor pentru fiecare contract adus ca experienta similara;sau?Se accepta sitipuri de procese verbale conform art. 14(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP Cerinta nr. 2Standard de protectia mediuluiOfertantul trebuie sa aiba implementat si sa mentina, conform SR EN ISO 14001:2004 sau echivalent, un sistem de management de mediu in domeniul corespunzator obiectului prezentei proceduri., Cerinta nr. 1Standard de asigurare a calitatii.Ofertantul trebuie sa aiba implementat si sa mentina, conform ISO 9001:2008 sau echivalent, un sistem de management al calitatii in domeniul corespunzator obiectului prezentei proceduri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 12:16
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer