Achizitie publica - Contract de lucrari de constructii si instalatii pentru constructii noi si extinderi precum si lucrari de amenajari, reparatii, modernizari pentru constructii la cantina si centrul de zi pentru copii din familii defavorizate din orasul Jimbolia
Detaliu pentru invitatia numarul 353862
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353862/17.09.2013
Denumire contract: Contract de lucrari de constructii si instalatii pentru constructii noi si extinderi precum si lucrari de amenajari, reparatii, modernizari pentru constructii la cantina si centrul de zi pentru copii din familii defavorizate din orasul Jimbolia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia "Societatea de caritate Blythswood Romania, " Filiala BanatCod fiscal: 14227101, Adresa: Str. Ioan Slavici, nr. 132, Jimbolia, Telefon: +40 721224220, Fax: +40 256362440
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ioan Slavici, nr. 132, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 721224220, fax: +40 256362440, persoana de contact: Adrian Popa
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ioan Slavici, nr. 132, Jimbolia, Romania, cod postal: 305400, telefon: +40 721224220, fax: +40 256362440, persoana de contact: Adrian Popa
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de constructii si instalatii pentru constructii noi si extinderi precum si lucrari de amenajari, reparatii, modernizari pentru constructii la cantina si centrul de zi pentru copii din familii defavorizate din orasul Jimbolia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de constructii si instalatii la constructii noi si extinderi (mansarda) precum si lucrari de amenajare, reparatii si modernizare la cantina si centrul de zi pentru copii din familii defavorizate din orasul Jimbolia.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 803, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie de participare in valoare de 15.000 lei in contul asociatiei (RO15BTRL03601205I60544XX, deschis la Banca Transilvania, cod fiscal 14227101) sau va prezenta instrumente bancare echivalente cu privire la constituirea acestei sume drept garantie de participare, termenul limita fiind data depunerii ofertei. Oferta neinsotita de dovada achitarii sau constituirii garantiei de participare nu va fi luata in considerare. In cazul in care la procedura de achizitie participa si operatori economici straini, acestia vor constitui garantia de participare la cursul valutar comunicat de BNR la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membri grupului de operatori economici. Garantia de participare emisa in alta limba decat limba romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. In situatia in care CNSC respinge o eventuala contestatie din partea ofertantului, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare sumele calculate conform art. 278 din OUG nr. 34/2006, actualizata. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (prezentand un document in copie conform cu originalul in acest sens), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Garantia de participare se va returna de catre autoritatea contractanta conform prevederilor art. 88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
2, 5% din valoarea totala a contractului cu TVA, platibila prin retineri succesive din valoarea platilor facute de achizitor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani printr-o hotarare definitiva si irevocabila pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Persoanele care asigura sustinerea, daca este cazul, nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 din OUG 34/2006. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) si care nu atesta acest fapt pentru luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Pentru persoanele juridice romane, documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul; iar pentru persoanele juridice straine, documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru tertul sustinator, daca este cazul, doar pentru literele a, c1 si d din art.181 din OUG nr.34/2006. Pentru persoane juridice romane, atestarea se face cu certificate de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor la bugetul consolidat al statului, emise de Agentia Nationala de Administrare Fiscala, Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriale in raza careia societatea ofertanta isi are sediul social;precum si cu certificate de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale la bugetul local eliberate de Compartimentul Impozite si Taxe Locale in raza caruia societatea ofertanta isi are sediul social. Pentru persoanele juridice straine, atestarea se face cu certificate eliberate de institutiile autorizate ale tarii de origine prin care sa dovedeasca faptul ca si-a indeplinit obligatiile exigibile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.Declaratie privind calitatea de participant la procedura. Declaratia pe proprie raspundere se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin ANRMAP 314/2010. Certificatul se depune in original. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa semneze acest formular. Documentul solicitat se va prezenta si pentru subcontractant sau tert sustinator, daca este cazul. Certificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului (sau echivalent). Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregisrare, atestare sau apartenenta profesionala in tara de origine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul va furniza informatii cu privire la rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani (2012, 2011, 2010).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara, Informatii referitoare la utilajele, instalatiile si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic, Informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant., Informatii privind partea/partile din contract pe care operatorul economic intentioneaza sa le subcontracteze. ISO 9001:2008, OHSAS 18001:2007, ISO 14001:2005, ISO 20000-1:2011, ISO 27001:2005Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana, Engleza
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Cofinantare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.09.2013 13:00