Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari de demolare,drenaj,uscare-,tratare namol,terasamente,amenajare teren aferente proiectului de investitii ?Amenajare sit industrial in municipiul Targu Secuiesc prin reabilitarea unei statii de epurare poluate si abandonate


Detaliu pentru invitatia numarul 350391
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Numar invitatie: 350391/15.07.2013
Denumire contract: Contract de lucrari de demolare, drenaj, uscare-, tratare namol, terasamente, amenajare teren aferente proiectului de investitii ?Amenajare sit industrial in municipiul Targu Secuiesc prin reabilitarea unei statii de epurare poluate si abandonate
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL TARGU SECUIESCCod fiscal: 4201813, Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361974, Fax: 0267-361652
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267361974, fax: +40 267361652, persoana de contact: EMOKE ANTAL
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Municipiul Tg Secuiesc, piata Gabor Aron nr 24 , jud Covasna
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de demolare, drenaj, uscare-, tratare namol, terasamente, amenajare teren aferente proiectului de investitii ?Amenajare sit industrial in municipiul Targu Secuiesc prin reabilitarea unei statii de epurare poluate si abandonate
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Prin reabilitarea unei vechi statii de epurare dezafectata in prezent in etapa urmatoare se va amenaja un sit industrial.Lucrarile prezentului contract constau in: demolarea instalatiilor aferente statiei de epurare, drenajul apelor subterane, exploatarea-, uscarea-, tratarea namolului industrial, reutilizarea namolului uscat si tratat, planarea terenului, realizarea procesului de umplere cu pamant si balast compactat corespunzator, pregatirea suprafetei in scopul amenajarii unui parc industrial. Organizarea de santier.Valoarea estimata a lucrarilor: 10.720.537 lei;Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute este de 199.510 lei, reprezentand un procent de 1.86% din valoarea estimata a lucrarilor.Total valoare estimata contract 10.920.047 lei.
II.1.6) CPV: 90732300-0 - Tratare sau reabilitare a solurilor poluate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 720, 537 - 10, 920, 047 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 214.000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei respectiv 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Forma de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare : a)Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ; Formularul 11b)Ordin de plata in contul Primariei Municipiului Targu Secuiesc, RO57 TREZ 2575 006X XX00 1819 deschis la Trezoreria Municipiului Targu Secuiesc , CUI: 4201813.c)Numerar la casieria autoritatii contractante.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004) beneficiaza de o reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Formularul 12.In cazul depunerii garantiei de participare in altra valuta, echivalenta in lei se va calcula pe baza cursului comunicat de B.C.E. cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi in cuantum de 6% din valoarea contractului fara TVA ;Se constituie : -Printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ;
-Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale-caz in care antreprenorul are obligatia de a deschide laTrezoraria Statuluidin cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante in conformitate cu HG nr.1045/19.10.2011.In cazul IMM-urilor (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr.346/2004), garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Garantia de bune executie este de 5 ani. Neasumarea acestei perioade duce la neconformitatea ofertei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? Formular 12. Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG 34/2006Prezentare Formular 2.In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular si vor trebui prezentate si de tertul sustinator, daca este cazul.3. Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006PrezentareFormular 34. Certificat de atestare fiscala eliberat de (AFP) organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original sau copie legalizata. Documentul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile.Se vor prezenta pentru toti membrii in cazul asocierii.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.5. Certificat fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea isi are sediul social si sediile secundare (dupa caz), care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite restante in luna anterioara celei in care se depun ofertele/candidaturile. Se vor prezenta pentru toti membrii in cazul asocierii.Pentrupersoane juridicestraine: Cerinta obligatorie: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizataDocumentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.6..Prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?Prezentare Formular 4.7. Prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, asoociati cat si de tertul sustinator.PERSOANELECU FUNCTIE DE CONDUCERE DIN CADRUL AUTORITATII CONTRACTANTE IN CEEA CE PRIVESTE ORGANIZAREA, DERULAREA SI FINALIZAREA PROCEDURII DE ATRIBUIRE: Bokor Tiberiu-primar: Derzsi Gyula- viceprimar: Bartha Janos- consilier superior;Vizi Attila Istvan- consilier, Bokor Erzsebet- contabil sef: ;Antal Emoke- inspector de specialitate;Consilieri: Szigethi Kalman, Lukacs Laszlo, Rakosi Janos, Szabo; Istvan, Hegedüs Ferenc, Kelemen Andras, Istvan Zoltan, Gyorke Krisztina, Barta Vilmos, Bejan Andras, Nagy Babos Tamas, Babos Botond, Balazs Attila, Taierling Johan, Veres Botond Geza, Ilyes Botond, To;th Csilla.Completare Formular 4/1 Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: 1. Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte ca: a)- domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii .b)- nu suntinscrise mentiuni cu privire la aplicarea procedurii de insolventa sau ca societatease afla in incapacitate de plata .Informatiile cuprinse in Certificatul constatator trebuiesa fie reale/valabile de data limita de depunere aofertelor(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).2. Certificatul de inmatriculare emis de ORC in copie certificata cu semnatura si stampila persoanei juridice, pentru conformitatea cu originalul.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document)Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Nivel(uri) specific(e) minim(e) necesar(e) : Domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii respectiv .Pentru transportul si neutralizarea deseurilor periculoase ofertantul trebuie sa prezinte atestate/autorizatii necesare in acest sens in baza legislatiei in domeniu sau ca are un contract in derulare cuo societate atestata in acest sens.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Risc profesionalSe cere prezentarea unei declaratii pe propria raspundere privind asigurarea dotarilor si personalului necesar realizarii contractului pentru care s-a depus oferta, Bonitate/acces la resurse de 2.000.000 lei pe o perioada maxima de 4 luni, de la data emiterii Ordinului deincepere a lucrarilor cu scopul prefinantarii contractului.Ofertantul va depune un angajament pe propria raspundere, ca in cazul in care va fi declarat castigator, la momentul semnarii contractului, vadovedi ca va avea acces , sau are disponoibile resurse reale, negrevate de datorii in valoare de 2.000.000 lei pe o perioada maxima de 4 luni de la data emiterii ordinului de incepere a lucrarilor.Ofertantul castigator va dovedi acesta printr-unul dintre urmatoarele documente: scrisoare de garantie bancara, scrisoare de confort, contract de credit, sau orice alt document probator.In cadrul unei asocieri, aceasta cerinta se considera indeplinita in mod cumulativ., Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale pe ultimii 3 ani va fi mai mare sau egala decat 21400000 lei.Se vor atasa informatii si documente disponibile in vederea indeplinirii cerintei de calificare.Documentele emise de autoritatile legale competente trebuie depuse in copie, certificata de ofertant.Persoanele juridice straine vor prezenta documentele sus-enumerate in copie, insotita de traducere certificata in limba romana.In cazul consortiilor/asocierilor, criteriul se va indeplini prin cumul., Echivalentul in LEI a valorilor exprimate in EURO se va calcula de catre ofertantii romani si straini utilizand cursul Lei/Euro mediu comunicat de BNRpentru anul respectivPentru exprimarea in Lei a cifrei de afaceri dintr-o alta moneda decat Euro, se va calcula prima data rata Euro a monedei respective, folosind rata de schimb INFOEURO (http: //ec.europa.eu/budget/inforeuro/index.cfm?Language=en) din luna decembrie al anului in cauza. Apoi se va calcula conform ratelor Lei/Euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantiiCompletarea si prezentarea formuralui 9 Anexa A. Pentru subcontractori se vor prezenta categoriile de lucrari executate de acestia si proportia fizica si valorica care urmeaza sa fie indeplinita de catre subcontractanti.Este interzis subcontractarea totala a lucrarilorcf.HG 224/2008., Experienta similaraOfertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca a dus la bun sfarsit un contract similar cu valori totale fara TVA de minim 10700000 lei , in ultimii 5 ani.Prezentarea Listei privind principalele lucrari executate in ultimi 5 ani (receptionate partial sau la sfarsitul lucrarii) continand valori, perioade de prestare, beneficiari. Se va completa Formularul 6.2.Demonstrarea indeplinirii pragului minim impusse poate face si prin cumularea mai multor contracte de lucrari avand ca obiect oricare din combinatiile de lucrari ce fac obiectul contractului - se refera obligatoriu minimum la obiectivele de mai jos: -inlaturare-, uscare-, tratare-, transport namol, etc., -lucrari de drenaj, amenajare teren;, Valoare cumulata minima a lucrarilor cu obiectivele mai sus cerute trebuie sa fie de 10700000 lei;? Operatorii economici straini: vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.1. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost executate contractele respective.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici capacitatea tehnica se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor partenerilor, UtilajeOfertantul trebuie sa prezinte o lista a utilajelor, masinilor, echipamentelor disponibile, ce se vor utiliza la indeplinirea sarcinlor din caietul de sarcini.Ofertantul trebuie sa dovedeasc detinerea (proprietate, inchiriere sau alte forme de detinere), a unui numar de minim 15 camioane de mare tonaj , pe perioada implicarii acestora in realizarea contractului.Numarul de camioane este impus de cantitatatea mare de pamant, respectiv piatra sparta (se specifica in caietul de sarcini) ce urmeaza sa fie transportat in cadrul proiectului coroborat cu timpul de executie a lucrarilor).Ofertantul trebuie sa prezinte dovada ca are in dotare un laborator atestat pentru efectuarea de analize in acest domeniu (pentru analize ce se efectueaza conform cerintelor Ordinului nr.344/2004) sau are un contract de servicii in derulare cu un laborator atestat de acelasi grad, Ofertantulva depune un angajament ca in cazul in care va fi declarat castigator, va obtine si va depune pentru toate echipamentele, mijloace de transport documente valabile care sa ateste ca acestea sunt in proprietatea lor sau sunt inchiriate pe perioada desfasurarii contractului.Operatorul economic daca nu detine in proprietate mijloace de transport/utilaje/echipamente/laborator pe langa posibilitatea prezentarii a unui contract/precontract, poate prezenta si un angajament.In cazul in care va fi declarat castigator, se solicita prezentarea documentelor solicitate, inainte a semnarii contractului., PersonalOfertantul trebuie sa faca dovada urmatoarelor categorii deexperti/specialisti, persoane cheiein cadrul realizarii obiectului contractului: 1. Un manager de proiect avand diploma de studii superioare, cu experienta in managementul proiectelor- Experienta in managementul proiectelor la minimum un proiect-Dovada absolvirii unui curs de formare manager de proiect, recunocut de Ministerului Muncii, Familie si Protectiei Sociale respectivMinsterul Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.Managerul de proiect va prezenta: Dovada privind absolvirea unui curs de formare manager de proiect, CV- (Model Europass ? Formular 7) semnat, copia diplomei de absolvire;Se va prezenta : Contractul individual de munca, din care sa rezulta calitatea de angajat a candidatului, sau contract de colaborare in limita impusa de codul muncii sau angajament de participare.Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin : -Adeverinte sauorice alte documente relevante;Din documentele prezentate va trebui sa se deduca explicit durata experientei impusa prin Fisa de date a achizitiei, 2.Un sef de santier avand diploma de inginer de constructii civile, industriale, agrozootehnice- Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul constructiilor civile, industriale si agrozootehnice3.Un inginer (subinginer) chimist;4. Un inginer (subinginer) absolvent de studii superioare tehnice de specialitate cu profil de mediu, Seful de santier, Inginerul chimist, Inginerul cu profil mediu vor prezenta: CV- (Model Europass ? Formular 7) semnat, copia diplomei de absolvire;Se va prezenta: Contractul individual de munca, din care sa rezulta calitatea de angajat a candidatului, sau contract de colaborare in limita impusa de codul muncii sau angajament de participare.Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin : -Adeverinte sauorice alte documente relevante;Din documentele prezentate va trebui sa se deduca explicit durata experientei impusa prin Fisa de date a achizitiei., 5.Unresponsabil tehnic cu executia (R.T.E.) in domeniul I.Responsabil tehnic cu executia va prezenta: Atestatul RTE in domeniu I valabil la data limita a depunerii ofertei.Nota 1: Managerul de proioect va prezenta: Dovada privind absolvirea unui curs de formare manager de proiect, CV- (Model Europass ? Formular 7) semnat, copia diplomei de absolvire;Se va prezenta : Contractul individual de munca, din care sa rezulta calitatea de angajat a candidatului, sau contract de colaborare in limita impusa de codul muncii sau angajament de participare.Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin : -Adeverinte sauorice alte documente relevante;Din documentele prezentate va trebui sa se deduca explicit durata experientei impusa prin Fisa de date a achizitiei.Seful de santier, Inginerul chimist, Inginerul cu profil mediu vor prezenta: CV- (Model Europass ? Formular 7) semnat, copia diplomei de absolvire;Se va prezenta: Contractul individual de munca, din care sa rezulta calitatea de angajat a candidatului, sau contract de colaborare in limita impusa de codul muncii sau angajament de participare.Dovada experientei specifice si profesionale se va proba prin : -Adeverinte sauorice alte documente relevante;Din documentele prezentate va trebui sa se deduca explicit durata experientei impusa prin Fisa de date a achizitiei.Responsabil tehnic cu executia va prezenta: Atestatul RTE in domeniu I valabil la data limita a depunerii ofertei, va prezenta, CV- (Model Europass ? Formular 7) semnat, copia diplomei de absolvire;Se va prezenta contractul individual de munca, din care sa rezulta calitatea de angajat a candidatului, sau contract de colaborare in limita impusa de codul muncii sau angajament de participare.Nota 2: Ofertantii vor completa Formularul 8 ? Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect..OBSERVATII: :In oferta pentru personalul nominalizat sa participe la executia proiectului se va depune un angajament nominalizat.Documentele relevante se vor solicita numai de la ofertantul castigator.Nu se accepta cumul de functii in cadrul proiectului., Ofertantii vor completa Formularul 8 ? Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect.Se permite, pe langa prezentarea de contracte de colaborare cu persoanele de specialitate care nu sunt angajati permanenti ai ofertantului, si prezentarea de angajamente.Se permite si prezentarea unui angajament , nominalizat pentru proiect? si doar daca este declarat castigator operatorul va incheia contract/contracte individuale de munca cu expertul/expertii propusi.Nu se accepta cumul de functii in cadrul proiectului. Prezentarea certificatului de atestare ISO 9001 privind managementul calitatii (sau echivalent), valabil la data limita de depunere a ofertelor .Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 12.07.2013 08:38
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer