Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari de demolare,drenaj,uscare-,tratare namol,terasamente,amenajare teren aferente proiectului de investitii ?Amenajare sit industrial in municipiul Targu Secuiesc prin reabilitarea unei statii de epurare poluate si abandonate


Anunt de atribuire numarul 175509/11.12.2013
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
MUNICIPIUL TARGU SECUIESC
Adresa: Targu Secuiesc, 525400, pta GABOR ARON, Nr 24, Localitatea: Targu Secuiesc, Cod postal: 525400, Covasna, Romania, Email: [email protected], Tel.: 0267-361974, Fax: 0267-361652
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI SI PROCEDURA
II.1) Denumire contract Contract de lucrari de demolare, drenaj, uscare-, tratare namol, terasamente, amenajare teren aferente proiectului de investitii ?Amenajare sit industrial in municipiul Targu Secuiesc prin reabilitarea unei statii de epurare poluate si abandonate
II.2) Obiectul contractului Prin reabilitarea unei vechi statii de epurare dezafectata in prezent in etapa urmatoare se va amenaja un sit industrial.Lucrarile prezentului contract constau in: demolarea instalatiilor aferente statiei de epurare, drenajul apelor subterane, exploatarea-, uscarea-, tratarea namolului industrial, reutilizarea namolului uscat si tratat, planarea terenului, realizarea procesului de umplere cu pamant si balast compactat corespunzator, pregatirea suprafetei in scopul amenajarii unui parc industrial. Organizarea de santier.Valoarea estimata a lucrarilor: 10.720.537 lei;Valoarea cheltuielilor Diverse si neprevazute este de 199.510 lei, reprezentand un procent de 1.86% din valoarea estimata a lucrarilor.Total valoare estimata contract 10.920.047 lei.
II.3) Tip contract Lucrari
II.4) CPV 90732300-0 - Tratare sau reabilitare a solurilor poluate (Rev.2)
II.5) Criteriu de atribuire Pretul cel mai scazut
II.6) Invitatie de participare 350391/15.07.2013 16:08
Sectiunea III: ATRIBUIRE
III.1)Numar de oferte primite 5
Valoare estimata totala 10, 920, 047 RON
III.2)Lista contracte
Contract
Valoare
6443 / 27.11.2013
7, 642, 861.34RON
Castigator
CUI
Adresa
VALDEK IMPEX S.R.L.
RO 6832268
Str. BENEDEK ELEK, NR.16A, , Sfantu Gheorghe, 520067, Covasna
Total (fara TVA): 7, 642, 861.34RON
Informatii legate de castigator
Ofertant castigator: VALDEK IMPEX S.R.L.
Valoare contract: 7642861.50 RON
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer