Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari de executie aferent proiectului de investitii ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA GHINDARI?


Detaliu pentru invitatia numarul 347283
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA GHINDARI (PRIMARIA GHINDARI)
Numar invitatie: 347283/23.05.2013
Denumire contract: Contract de lucrari de executie aferent proiectului de investitii ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA GHINDARI?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA GHINDARI (PRIMARIA GHINDARI)Cod fiscal: 4436925, Adresa: Str.Principala, nr.79, Ghindari, Telefon: 0265584112, Fax: 0265584151
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de executie aferent proiectului de investitii ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA GHINDARI?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie aferente proiectului de investitii ?MODERNIZARE DRUMURI FORESTIERE IN COMUNA GHINDARI?Valoarea estimata fara TVA: 5, 594, 811.00 RON la care se adauga Valoarea diverse si neprevazute fara TVA: 517, 998.00 RON, echivalent cu 9.49%
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 6, 112, 809 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare (RON): 111500- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile ? care se va raporta la termenul limita de primire a ofertelor.- Modalitatea de constituire a garantiei de participare in conformitate cu prevederile art. 86 din H.G. nr. 925/2006 : a) Un instrument de garantare irevocabil, emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original.b) prin virament, ordin de plata in contul Beneficiarului. Date bancare: Denumirea beneficiarului: COMUNA GHINDARI, Contul bancar/Trezorerie: RO68 TREZ 4822 1450 2040 1XXXc) numerar la casieria autoritatii contractante.Echivalenta leu/alta valuta se va face la data de 15.04.2013 conform cursului de schimb BNR la data precizata.Ofertantii care se incadreaza in categoria de IMM, beneficiaza de un reducere de 50% in ceea ce priveste constituirea garantiei de participare. Pentru a beneficia de aceasta reducere ofertantii trebuie sa ataseze ofertei Declaratia de incadrare in categoria IMM.In caz de neprezentare a dovezii achitarii garantiei de participare in original, oferta va fi respinsa in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei din valoarea contractului fara TVA: 10%.In cazul IMM-urilor garantia de buna executie se va constitui intr-un procent de 50% din cuantumul mai sus mentionat.Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie a contractului prin una dintre urmatoarele variante: - Instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari.- Retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale - caz in care contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont de disponibil prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie in documentatia de atribuire. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat, precum si despre destinatia lui. Din contul de disponibil deschis la Trezoreria Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante care se prezinta unitatii Trezoreriei Statului, cat si de unitatea Trezoreriei Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art. 91 al HG 925/2006. Contul astfel deschis este purtator de dobanda in favoarea contractantului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitati de participare la licitatie: 1. Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual sau ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii.2. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract sau lot va conduce la respingerea ofertelor respective3. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului.Ofertele depuse de doua sau mai multe firme ce alcatuiesc o societate mixta/consortium /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: a) Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte/consortiului/asocierii (documenele solicitate cu privire la eligibilitate si situatia personala a firmei), precum si categoriile de lucrari executate de acestia.b) Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii.c) Unul din membri trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte.d) Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).De asemenea, acordul de asociere va mai preciza ca: 1) Toti partenerii din cadrul societatii mixte/consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului.2) Structura sau constituirea societatii mixte/ consortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului, decat cu aprobarea prealabila a Autoritatii Contractante si numai in situatii exceptionale. Noul consortiu/asociere /societate mixta trebuie sa indeplineasca cel putin aceleasi criterii de eligibilitate si de conformitate ca cel initial. Subcontractantul nu este considerat partener.Toate documentele emise de ofertant cu scopul participarii la procedura de achizitie publica se vor prezenta in original.In cazul subcontractarii a unor par?i din contract, se completeaza lista cuprinzand subcontractantii, insotita si de acordurile de subcontractare.Ofertantii au obligatia de a prezenta o lista cuprinzand subcontractantii relevandu-se partea din contract care urmeaza a fi subcontractata.Documentele referitoare la resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati vor fi depuse si se iau in considerare doar pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit.Dupa expirarea termenului de depunere a ofertelor, Ofertantilor le este interzis includerea unor subcontractanti in cazul in care in oferta initiala nu a fost mentionata subcontractarea a unor parti din contract.Situatia personala a candidatului sau ofertantului: I. Declaratie privind calitatea de participant la procedura: Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul S1.II. Neincadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG 34/2006: Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul S2. Daca este cazul, fiecare asociat, respectiv tert sustinator trebuie sa prezinte acest formular.III. Neincadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006: Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art.181 lit.a ), lit.c si lit. d) din OUG nr.34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul asocierii, fiecarea asociat va prezenta Formularul S3 si documentele solicitate.Ofertantul trebuie sa prezinta urmatoarele documente: - Formular S3.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor fata de bugetul de stat in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local si care sa se rezulte indeplinirea obligatiilor fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic, nu se emit documente de tipul celor solicitate sau acestea nu vizeaza toate situatiile cuprinse la art.180 si 181, se accepta prezentarea unei declaratii pe proprie raspundere sau dupa caz, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor persoane juridice/fizice straine documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, in original, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.IV. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: Ofertantul trebuie sa prezinta Formularul S4.V. Conflictul de interese - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1: Ofertantul trebuie sa prezinte Formularul S5. Daca este cazul, fiecare asociat, subcontractant, respectiv tertul sustinator trebuie sa prezinte acest formular.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante , in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Marton ZoltanPrimarVass ImreConsilier local, vicemprimarBanyai IosifSecretar interimarCsonta Ferencz IstvanConsilier local, membru al comisiei de evaluareMuszka ArpadConsilier local, membru al comisiei de evaluareOrban BalazsConsilier local, membru al comisiei de evaluareDemeter ZsigmondConsilier localJakab Andras ZsoltConsilier localKalman MartonConsilier localIakab Boldizsar ZoltanConsilier localTokes BrigittaConsilier localMolnar ImolaConsilier localPeter Odon GezaConsilier localSzoboszlai KalmanConsilier localZsigmond ZsuzsannaConsilier localMenyhart CsabaExpert cooptat langa comisia de evaluareDerzsi LaszloExpert cooptat langa comisia de evaluareBardosi SandorExpert cooptat langa comisia de evaluareNota: Lipsa oricaruia dintre aceste documente nu poate fi completata ulterior si se sanctioneaza cu respingerea ofertei ca inacceptabila. I. Prezentarea Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertuluiin original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca: a) obiectul contractului are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Prin depunerea acestui document, ofertantul isi asuma raspunderea ca datele inscrise in documentul depus in cadrul ofertei sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Daca se dovedeste ca datele inscrise nu sunt reale la data limita de depunere a ofertelor, oferta respectiva va fi respinsa ca inacceptabila.(In cazul unei asocieri/consortiu, fiecare asociat este obligat sa indeplineasca cerinta).In cazul persoanelor juridice straine: Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale operatorul economic va prezenta documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Ofertantul trebuie sa detina la activitate codurile in vigoare din tara de origine, care sunt echivalente cu codul(rile) CAEN mentionate anterior . Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.Nota: In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc prezinta certificatul constatator in copie simpla, Autoritatea contractanta ii va solicita prezentarea documentului in original/copie legalizata inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala globala, pe ultimii trei ani (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de minim: 11, 189, 622.00 leiEste lasat la latitudinea operatorilor economici prin ce document dovedesc indeplinirea criteriului de calificare referitor la valoarea minima a cifrei de afacere. Completarea Formularului 6 ? Informatii generale.In cazul consortiilor/ asocierilor, criteriul privind nivelul cifrei de afaceri se va indeplini prin cumul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul trebuie sa dovedeasca ca a efectuat executia a unei sau mai multor lucrari similare a caror valoare cumulata (fara TVA) sa fie de cel putin: 5, 594, 000.00 leiLucrarea/lucrarile prezentate pentru demonstrarea experientei similare trebuie sa aiba ca obiect: construire drumuri. Pentru calculul pretului contractului exprimat in alta moneda decat Lei se va folosi cursul mediu comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei pentru anii in care au fost incheiate contractele respective.Pentru calculul nivelului minim impus vom prezenta cursul lei/euro raportat la cursul mediu BNR, pentru anii 2008-2012, astfel 1 euro: - 2008 = 3.6827 RON- 2009 = 4.2373 RON- 2010 = 4.2099 RON- 2011 = 4.2379 RON- 2012 = 4.4560 RONSe vor prezenta Formularele E1 si E2.Este lasat la latitudinea operatorilor economici prin ce document dovedesc indeplinirea criteriului de calificare.Operatorii economici straini vor prezenta copiile documentelor solicitate sau orice alte documente echivalente insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana., Asigurarea dotarilor necesare: Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatoarele dotari tehnice: 1. Cilindru compactor terasamente (lis-cauciuc)?2 buc sau: 1.1. Compactor autoprop cu rulouri (valturi) pana la 12 t-1 buc1.2. Compactor static autoprop, cu rulouri(valturi) de 14tf ? 1buc1.3. Compactor static autoproppe pneuri 8-10tf -1 buc1.4. Compactor static autoproppe pneuri10, 1-16tf ? 1 buc2.Autogreder?1 buc3.Autocisterna?2 buc4.Autobetoniera?2 buc5.Excavator pe pneuri?1 buc6.Buldoexcavator?2 buc7.Automacara de min 45t ?1 buc8.Incarcator frontal pe pneuri?min 29. Linie de asternare asfaltNumarul si capacitatile cerute pentru dotarile sus-mentionate sunt in conformitate cu cantitatile de lucrari din lista de cantitati si sunt specificate in lista cuprinzand consumurile de ore de functionare a utilajelor anexa la documentatia de atribuire.Prezentarea Formularului D1 - Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.In cadrul Formularului D1 ofertantul isi va asuma obligatia ca in cazul in care i se va atribui contractul de achizitie, dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport si alte mijloace fixe prezentate vor fi disponibileori de cate ori este necesar in cadrul derularii contractului si pe intreaga perioada de valabilitate a acestuia., Asigurarea expertilor: Ofertantul trebuie sa asigurare personalul calificat, dupa cum urmeaza (cerinta reprezinta un minim de personal): 1.Manager de proiect, studii superioare cuExperienta profesionala: minim 5 ani2. Sef santier, inginer specializarea CFDP - Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul lucrarilor CFDP3. Responsabil tehnic cu executia (R.T.E.): - in domeniul II ? Constructii rutiere, drumuri, poduri, tunele, piste de aviatieEste lasat la latitudinea operatorilor economici prin ce document dovedesc indeplinirea criteriului de calificare.Ofertantii vor prezenta certificate de atestare profesionala /atestate /diplome /autorizatii /legitimatiiemise de institutiile abilitate (aflate in termen de valabilitate la datalimita de depunere a ofertelor, acolo unde se impune).Ofertantul va completa Formularul X1 ? Declaratie pe propria raspundere privind disponibilitatea personalului implicat in proiect. Ofertantul va completa Formularul X2 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere. Certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al calitatii (ISO 9001 sau echivalent), pentru activitati de aferente contractului de achizitii, in copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor., Certificate valabile la data limita de depunere a ofertelor, care sa ateste implementarea standardului de management al mediului (SR EN ISO 14001 sau echivalent) pentru activitati aferente contractului de achizitii in copie. Nu se accepta societati aflate in curs de implementare a certificarilor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantie (se accepta perioade intre 2 si 6 ani)
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 22.05.2013 20:58
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer