Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI DE HIDROIZOLARE
Detaliu pentru invitatia numarul 348285
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 348285/10.06.2013
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE HIDROIZOLARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMINISTERUL APARARII UNITATEA MILITARA 02033 IASICod fiscal: 14593609, Adresa: Str. Penes Curcanu, nr. 2, Iasi, Telefon: +40 232214636, Fax: +40 232215927
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE HIDROIZOLARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reparatii hidroizolatie in 2 straturi la un pavilion.
II.1.6) CPV: 45261310-0 - Lucrari de hidroizolare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 83, 717.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 1600 lei. Firmele din categoria I.M.M. beneficiaza de facilitatile prevazute de legislatia in vigoare privind reducerea garantiei de participare (conform art. 16 alin. 2 din legea 346/2004). In acest sens, firmele din categoria I.M.M. vor depune o declaratie pe proprie raspundere conform modelului prezentat la anexa 1 din legea 346/2004.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare va avea una dintre urmatoarele forme: -un instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari;
-virament bancar (cont RO92TREZ4065005XXX000440 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi, cod fiscal 14593609);
-suma depusa la casieria unitatii pe baza de chitanta.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Se constituie garantia de buna executie conform prevederilor art. 90 alin. (1) si alin. (2) din H.G. nr. 925/2006, in cel mult 5 zile de la semnarea contractului, cu perioada de valabilitate pe intreaga perioada de derulare a contractului. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10%(5 % I.M.M.) din valoarea fara TVA a contractului incheiat.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.1) EligibilitateaIn conformitate cu articolul 180 din O.U.G. 34/2006 ofertantii trebuie sa nu fi fost condamnati in ultimii 5 aniprin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru participare la activitati ale unei organizatii criminale, pentru coruptie, pentru frauda si/sau pentru spalare de bani. Pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile articolului mentionat, ofertantii trebuie sa prezinte o declaratie privind eligibilitatea, conform formularului nr.1 din fisierul atasat la documentatia de atribuire. Declaratia privind eligibilitatea va fi prezentata obligatoriu atat de ofertant cat si de tertul sustinator, daca este cazul.2) Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006In conformitate cu prevederile articolului 181 din OUG 34/2006, ofertantii trebuie sa nu se incadreze in urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul ? sindic;c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c1)in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d)a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e)prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Pentru demonstrarea neincadrarii in prevederile articolului mentionat, ofertantii trebuie sa prezinte o declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, conform formularului nr.2 din fisierul atasat la documentatia de atribuire. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art 181 din OUG 34/2006, va fi prezentata obligatoriu atat de ofertant cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Tertul sustinator nu trebuie sa se gaseasca in nici una dintre situatiile care determina excluderea lui din procedura de atribuire, prevazuta la art. 181, lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006.3) Participarea la licitatie cu oferta independentaOfertantii trebuie sa prezinte privind participarea la licitatie cu oferta independenta, ?Certificatul de participare cu oferta independenta? conform formularului nr.3 din fisierul atasat la documentatia de atribuire.4) Neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006?Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? va fi prezentata obligatoriu conform formularului nr.4 din documentatia de atribuire. Se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Aioanei Iftimi, Zaharia Petrica, Balaie Marius Bogdan, Costin Marius Ionel, Gheorghita Marius Constantin, Patrascu Violeta, Dobrean Carmen, Grigoruta Luminita, Rujan Valentin, Nedelcu Liliana Cristina, Esanu Florin. Documentele solicitate in cadrul acestei sectiuni se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Se va prezenta ?Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului?/autorizatie de functionare/altele echivalente din care sa rezulte ca are ca obiect legal de activitate executarea lucrarii care constituie obiectul contractului. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite prezentarea in original/copie legalizata a Certificatului constatator emis de oficiul registrului comertului/autorizatiei de functionare/sau a altor echivalente, pentru a verifica conformitatea documentelor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Operatorul economic sa fi executat, in ultimii 5 ani (raportat la data limita de depunere a ofertelor), lucrari de hidroizolare/lucrari de reparatii de hidroizolare pe o suprafata de minim 500 metri patrati. Se pot prezenta maximum 2 contracte in vederea indeplinirii cerintei. Ofertantul va depune certificari/documente de buna executie a lucrarilor, emise sau contrasemnate de beneficiar/copii contracte/procese verbale de receptie/recomandari/etc., din care sa rezulte natura lucrarilor executate, perioada, locul executarii si beneficiarii., Responsabilul tehnic cu executialucrarilor stabilit de operatorul economic sa fie atestat pentru domeniul constructii in conformitate cu Legea 10/1995. Pentru responsabilul tehnic cu executiasa fie depus atestatul emis de M.D.R.T., valabil la data limita de depunere a ofertelor. Sistemul de management al calitatii operatorului economic sa fie conform cu standardul ISO 9001, in domeniul specific obiectului contractului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 10.06.2013 10:00