Achizitie publica - Contract de lucrari de Inlocuire acoperis sediu CNCIR ?Sucursala CLUJ si sucursala Targu Mures
Detaliu pentru invitatia numarul 326726
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326726/15.05.2012
Denumire contract: Contract de lucrari de Inlocuire acoperis sediu CNCIR ?Sucursala CLUJsi sucursala Targu Mures
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCNCIR - COMPANIA NATIONALA PENTRU CONTROLUL CAZANELOR, INSTALATIILOR DE RIDICAT SI RECIPIENTELOR SUB PRESIUNE S.A.Cod fiscal: 27787860, Adresa: Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Telefon: +40 213167921, Fax: +40 214119870
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: CNCIR SA, Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 014013, telefon: +40 213167921, fax: +40 214119870, persoana de contact: CHIRVASE MARTHA CRISTINA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CNCIR SA, Str. Promoroaca, Nr. 9-11, sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Realizarea de testari si analize tehnice (cod CAEN 7120 ? ed. Rev. 2/2008) in scopul efectuarii de verificari tehnice in vederea autorizarii functionarii si de verificari tehnice in utilizare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de Inlocuire acoperis sediu CNCIR ?Sucursala CLUJsi sucursala Targu Mures
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de achizitie publica ce are ca obiect Executia lucrarii de inlocuire acoperis sediu CNCIR-Sucursala Cluj si inlocuire acoperis sediu CNCIR Sucursala Tg Mures.
II.1.6) CPV: 45261210-9 - Lucrari la invelitoarea acoperisului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 139, 297 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar. de part.(GP) :860 lei pt lotul I (Cj Napoca); 530 lei pt lotul II (Tg Mures).Per. de valabilit.: 60 de zile de la data limita de depunere a ofertei.GP se poate constitui prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare (ordin de plata sau scris.de garantie bancara) emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (SBSA), care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire (DA).In cazul constituirii GP: -prin plata in sistem ?on-line?, documentul prin care se atesta efectuarea tranzactiei va fi semnat si stampilat de reprezentantul legal al operatorului economic (OE), pentru confirmarea platii.-prin instrumente de garantare emise de SBSA, acestea se prezinta in original- prin ordin de plata, acesta se prezinta in original, semnat si stampilat de banca emitenta, pentru confirmare.Conf. prevederilor: - art. 278^1 din OUG nr. 34/2006 cu mod. si complet. ulterioare in masura in care OE depune contestatie iar Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din GP 1% din valoarea estimata a contractului, la Lotul nr.1.- art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii (IMM), IMM beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului GP si garantiei de buna executie stabilit in DA. Pt. demonstrarea incadrarii in categ. IMM, OE au obligatia de a prezenta la data si ora stablite pentru deschiderea ofertelor declaratia privind incadrarea intreprinderii in categ. IMM conf. anexei 8 sau pot prezenta alte documente din care sa rezulte incadrarea acestora in categ. IMM.ATENTIE!- Operatorul economic are obligatia sa prezinte la data si ora deschiderii ofertei, dovada ce reprezinta constituireagarantiei de participare, in caz contrar oferta operatorului economic va fi respinsa.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
Garantie de buna executie
Gar. de buna exec. (GBE) va fi de 5 % din val. totala a contractului, in lei fara TVA. GBE se poate constitui printr-un instrument de garantare (OP sau scris. de gar. de buna exec. ? conf. Anexei 9) emis in cond. legii de o soc. bancara/de asigurari (SBSA) si devine anexa la contract. Daca scrisoarea este emisa de catre o SBSA din alt stat, op.ec. va face dovada posibilitatii retinerii sumei in cazurile prevaz. de lege. Per. de valabilitate ? 27 de luni de la data constituirii GBE. Mod de constit.: GBE se va constitui in 5 (cinci) zile de la semnarea contractului de catre ambele parti dar nu mai tarziu de 15 zile. Data de referinta a semnarii contractului este data inreg. acestuia la sediul autorit. contractante. Instrumentul de garantare bancara trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in conditiile legii.Contul de garantii al CNCIR: RO68BRDE426SA42597514260, BRD Sucursala Mosilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind eligibilitatea - Completare formular anexa 1.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta-Completare formular anexa 2.Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Ofertantului potential castigator i se va solicita inainte de declararea sa, Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre stat, inclusiv a celor locale, (original/ copie legalizata/copie lizibila conform cu originalul) din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara celei in care se depune oferta , emise de: - Directia de Taxe si Impozite Locale;
- Directia Generala a Finantelor Publice;Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.Daca din certificatele sus mentionate rezulta ca operatorul economic nu si-a indeplinit obligatiile scadente in luna anterioara (are restante neachitate catre bugetul de stat sau local) oferta acestuia va fi respinsa.Pentru persoane juridice straine: Operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca, ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 180 sau 181 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractuluiCerinta nr. 3Declaratie privind neincadrarea in prevederile art 69 1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie privind evitarea conflictului de interes completata, se prezinta atat de catre subcontractant cat si de tertul sustinator). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este compusa din: Director general ?Mircea Vasile Zegrean, Director economic- Alina Staiculescu si comisia de evaluare formata dinAlexe Geanina Magdalena, Chirvase Martha Cristina, Nicu Ileana. (Anexa 7)Cerinta nr. 4Certificat de participare la proceduracu oferta independenta - Fiecare ofertant/candidat la orice forma de licitatie, in sensul prevederilor OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata cu cu modificarile si completarile ulterioare, va prezenta o declaratie pe propria raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta. (Anexa 11)Cerinta nr. 5Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Autoritatea contractanta solicita completarea anexei 6 semnata si stampilata de ofertant in original. (Anexa 6) Cerinta nr. 1Persoane juridice romane-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ONRC) (Original / copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?). Din certificatul constatator emis de ONRC trebuie sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, daca operatorul economic desemnat castigator a prezentat acest certificat constatator in copie lizibila, i se va cere sa prezinte acest document si in original.Cerinta nr. 2Persoane fizice romane - Autorizatia de functionare (copie conform cu originalul) pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Cerinta nr. 3Persoane juridice /fizice straine - Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.Documentele vor fi prezentate in copie legalizata, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de informatii generale privind societatea comerciala in calitate de participant, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului ., Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati si cel putin un contract sau un proces verbal de receptie care sa confirme executarea lucrarii a carei valoare insumata sa fie egala cu cel putin valoarea estimata a contractului. Documentele se vor depune pentru fiecare lot in parte., Cel putin o recomandare din care sa rezulte ca operatorul economic si-a indeplinit obligatiile contractuale si ca nu au existat neintelegeri sau litigii intre parti (Anexa 14). In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei confirmari din partea acestuia, demonstrarea executiei lucrarilor se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic - semnata si stampilata de ofertant in original., Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurare a calitatii -operatorul economic detine responsabil tehnic cu executie (RTE) si calitatea lucrarilor (CQ)., Informatii privind asocierea de operatori economici si subcontractanti se vor prezenta in oferta lista cu subcontractanti, datele de identificare ale acestora si informatiile privind partea/partile din contract ce urmeaza sa fie indeplinite de catre subcontractant, specializarea acestora si acordul acestora pentru partea sau partile din contract ce urmeaza sa le execute SR EN ISO 9001:2008 care confirma certificarea sistemului de management al calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara - a)Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertate se acorda punctajul maxim alocat (60 puncte);b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n)=pret minim / pret(n) x60, unde pret(n)= pretul din oferta financiara a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n).
Durata de executie
30
Descriere: Durata de executie se exprima in zile.Durata de executie maxima acceptata este de 30 de zile, peste acest termen oferta va fi declarata neconforma.Durata minima de executie este de 20 de zile, perioada sub care oferta nu se va puncta suplimentar urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.a) Pentrudurata minimade executie a lucrarii se acorda punctajul maxim (30 de puncte); b) Pentru alta durata de executie decat cea prevazuta la lit. a) se acorda punctajul astfel: P(n)=durata de executie minim ofertata / durata de executie(n) x 30 puncte, unde durata de executie(n)= durata de executie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P(n)
Durata de garantie
10
Descriere: Durata de garantie se exprima in luni. Durata de garantie minim acceptata este de 24 de luni, sub acest termen oferta va fi declarata neconforma. Durata maxima de garantie este de 120 de luni, perioada peste care oferta nu se va puncta suplimentar, urmand ca punctajul sa fie acordat proportional.a) Pentru durata cea mai mare se acorda punctaj maxim alocat factorului de evaluare respectiv 10 puncte. b)Pentru o durata de garantie a lucrarii mai mica, dar nu mai mica decat cea minim acceptata, punctajul se acorda astfel: P(n)= durata de garantie (n) / durata de garantie maxim ofertata x 10puncte, unde Durata de garantie (n) =durata de garantie a ofertantului pentru care se calculeaza punctajul P (n)
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP sau de la CNCIR SA, gratuit, la cerere.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 12:35