Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de lucrari de intretinere, reparatie si executie lucrari noi referitoare la mobilierul urban(banci, cosuri de gunoi, echipamente de joaca, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi) amplasat pe domeniul public, confectii met


Detaliu pentru invitatia numarul 354999
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ORADEA
Numar invitatie: 354999/23.10.2013
Denumire contract: contract de lucrari de intretinere, reparatie si executie lucrari noi referitoare la mobilierul urban(banci, cosuri de gunoi, echipamente de joaca, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi) amplasat pe domeniul public, confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; amenajarea platformelor betonate cu strat de uzura din beton asfaltic BA8, imprastiat si nivelat nisip/pamant, transport nisip/pamant inclusiv valoare material, tr
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ORADEACod fiscal: 4230487, Adresa: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Telefon: +4 0259437000, Fax: +4 0259409406
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania, cod postal: 410100, telefon: +4 0259437000, fax: +4 0259409406, persoana de contact: biroul achizitii publice int 136
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA MUNICIPIULUI ORADEA P-ta Unirii, nr.1, Jud. Bihor, Oradea, Romania- ataj 1 sala mica
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de lucrari de intretinere, reparatie si executie lucrari noi referitoare la mobilierul urban(banci, cosuri de gunoi, echipamente de joaca, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi) amplasat pe domeniul public, confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; amenajarea platformelor betonate cu strat de uzura din beton asfaltic BA8, imprastiat si nivelat nisip/pamant, transport nisip/pamant inclusiv valoare material, tr
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Da
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: contract de lucrari de intretinere, reparatie si executie lucrari noi referitoare la mobilierul urban(banci, cosuri de gunoi, echipamente de joaca, garduri metalice si imprejmuiri pentru protejarea zonelor verzi) amplasat pe domeniul public, confectii metalice, pavaje, incadrari cu borduri, platforme din beton nearmat; amenajarea platformelor betonate cu strat de uzura din beton asfaltic BA8, imprastiat si nivelat nisip/pamant, transport nisip/pamant inclusiv valoare material, transport bunuri/materiale, razuit afise de pe panourile de afisaj, stalpi de iluminat public, cladiri, etc.; amenajare locuri de joaca cu nisip in zonele verzi si pe alte terenuri apartinand domeniului public din municipiul Oradea, care nu sunt in administrarea altor persoane juridice.? Cota de cheltuieli diverse si neprevazute este zero.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 394, 693.12 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantie /fiecare lot in parte: Lot 1 - 11.900 leiLot 2 - 11.900 leiLot 3- 11.900 leiLot 4- 11.900 leiGarantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 .Garantia de participare poate fi constituitasi in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii invitatiei/anuntului de participare. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor . Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul 32 sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO02TREZ0765006XXX000160 al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Municipiului Oradea. Mod de prezentare- instrumentul de garantare -in original. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. .AC retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand : a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garant de buna execut in perioada de valabilitate a ofertei;c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in perioada de valabilitate a ofertei.In cazul retragerii sau respingerii contestatiei de catre CNSC ca nefondata, in conditiile art.278^1 din OUG 34/2006, suma retinuta va fi de de 6174, 69 lei
Garantie de buna executie
Cuantum: 10% /contract subsecvent. Echivalenta leu - alta valuta se va calcula la cursul BNR din data publicarii anuntului de participarePerioada de .valabilitate: 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea oferteiSe constituie prin : ? scrisoare de garantie bancara in favoare autoritatii contractante sau;? instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari - asigurare de garantii, ?Retineri succesive din facturi partialese va prezenta in formatul indicat in Formular nr. 2
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta 1- . Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Completare Formular nr.6 ) Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. In cazul in care este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei (Completare -formular 38).NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Cerinta 2 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul certifica ca nu se incadreaza la prevederile art 181 din OUG nr.34/2006? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.180 art.181 sau de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractractului de achizitie publica. Sunt asimilati situatiei expuse mai sus ofertantii care au emise pe numele lor documente constatatoare inregistrate la ANRMAP, care atesta neindeplinirea obligatiilor contractuale in sensul prevederilor art 181 din OUG 34/2006 respectiv ale art.97^1 din HG nr.925/2006. Autoritatea contractanta va considera ca se incadreaza la prevederile art 181 din OUG 34/2006 orice ofertant care are emise pe numele sau documente constatatoare care atesta neindeplinirea totala, partiala sau indeplinirea cu intarziere a obligatiilor contractuale fata de fosti beneficiari, deoarece orice neexecutare sau executare cu intarziere este considerata de autoritatea contractanta ca fiind de natura sa produca grave beneficii beneficiarului contractului.? In cazul persoanelor juridice straine, autoritatea contractanta va accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una dintre situatiile prevazute la art. 180 si 181 orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva. / In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. In ceea ce priveste cazurile mentionate la art. 180, in conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la persoane fizice si persoane juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie ori de control in ceea ce priveste candidatul sau ofertantul. / In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art. 180 si 181, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau, daca in tara respectiva nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal(Model - Formular nr.7) Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. In cazul in care este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei (Completare -formular 38).Nota conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator (dupa caz).Cerinta 3 - Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Conditie de calificare: Ofertantul certifica faptul ca participarea la respectiva procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurenta.? In situatia in care cele declarate in cadrul CERTIFICATului de participare la licitatie cu oferta independenta, se dovedesc a fi neadevarate si/sau incomplete in orice privinta ofertantul in cauza va fi descalificat in baza punctului II.2 din certificatul in cauza.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.3) Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. In cazul in care este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei (Completare -formular 38).NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).Cerinta 4 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr.34/2006Conditie de calificare: Ofertantul certifica faptul ca nu se incadreaza la prevederile art 69^1 din OUG nr.34/2006? In situatia in care din documentele solicitate la capitolul III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului, reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art. 69?1 din OUG 34/2006, acesta va fi exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere(completareFormular nr.8 pt ofertant, asociat, Formular nr.19 pentru subcontractant, Formular nr.31 -pentru tertul sustinator ) Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. In cazul in care este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei (Completare -formular 38).NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat, tertul sustinator, subcontractant (dupa caz).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionatsunt urmatoarele: Nr crt Numele persoanelor ce detin functii de decizie Functia in cadrul autoritatii contractante1 Bolojan Ilie Gavril Primar2 Malan MirceaViceprimar3 Muresan Ovidiu Viceprimar4 Unita LucianConsilier Local5 Ritli Laszlo CsongorConsilier Local6 Felea Adrian IoanConsilier Local7 Negrean Daniel Dumitru Consilier Local8 Bonchis Ioan Consilier Local9 Vulcu Daniel Sorin Consilier Local10 Dan Octavian Consilier Local11 Mohan Aurel George Consilier Local12 Campan Ioan Consilier Local13 Lascu Tudor Sebastian Consilier Local14 Debelka Boglarka Lilla Consilier Local15 Dulca Camelia Mariana Consilier Local16 Popa Dan Lucian Consilier Local17 Filimon Teofil Laviniu Consilier Local18 Manea Mihai Consilier Local19 Tau IoanConsilier Local20 Pasztor Sandor Consilier Local21 Huszar Istvan Eric Consilier Local22 Delorean Ion Iulius Consilier Local23 Szabo Jozsef Consilier Local24 Sarkozi Zoltan Consilier Local25 Corches Dorin Octavian Consilier Local26 Ile Cristian Consilier Local27 Coste Marina Adelina Consilier Local28 Gal Sorin Calin Consilier Local29 Emil Bentan Director executiv adj. Directia Tehnica30 Mircea Stejerean Sef Serviciu Directia Tehnica31 Emil Bentan Director executiv adj. Directia Tehnica32 Mircea Stejerean Sef Serviciu Directia Tehnica33 Loreta Malain Consilier Directia Tehnica34 Fiter Miron Consilier Directia Tehnica35 Dobre Gabriel Consilier Directia Tehnica36 Maxim Adrian Consilier Directia Tehnica37 Marge Ileana Adina Sef BirouAchizitii Publice38 Kocsis Iuliana Elena Consilier Achizitii Publice39 Romocea Doina Consilier Achizitii Publice40 Maghiar Iulia Manuela Consilier Achizitii PubliceCerinta 5 - DECLARATIE privind calitatea de participant la proceduraModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completareFormular nr.5). Documentul va fi semnat de catre reprezentantul legal. In cazul in care este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei (Completare -formular 38).NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: Acest formular trebuie prezentat de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz).Cerinta 6 - Certificate de atestare fiscala privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (eliberat de D.G.F.P) si la bugetul local (eliberat de directia de specialitate din cadrul primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea respectiva).Conditie de calificare: Certificatele de atestare fiscala/certificatele privind plata impozitelor si taxelor la bugetul local, trebuie sa prezinte situatia obligatiilor exigibilein luna anterioara celei in care se depun ofertele, in sensul ca acestea trebuie sa ateste ca ofertantul nu aredatorii exigibile inluna anterioara termenului limita de depunere a ofertei.Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta va exclude ofertantul/candidatul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) in luna anterioara termenului fixat ca limita pentru depunerea ofertei.Modalitatea de indeplinire Documentele se vor putea prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei- (Completare -formular 38).NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011: documentele trebuie prezentate de ofertant, ofertantul asociat (dupa caz). Cerinta 1- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa tribunalele teritoriale, in conformitate cu prevederile Legii nr.26/1990 privind Registrul Comertului, republicata si actualizata-Conditie de calificare: certificatul trebuie sa ateste ca: ? la datele la zi ale firmei obiectul de activitate al ofertantului permite executarea lucrarilor ce fac obiectul achizitiei si ca? la datele la zi ale firmei nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindicPentru persoanele juridice straine- Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)? In situatia in care din documentele solicitate in acest sens nu reiese ca ofertantul este autorizat pentru desfasurarea de activitati ce fac obiectul achizitiei conditia referitoare la Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) va fi considerata neindeplinita iar oferta inacceptabila in bza art 36 alin 1 lit b din HG 925/2006.Nota: Solicitarea are la baza cerintele legale expuse in art. 15-25 din Legea 359/2004 privind simplificarea formalitatilor la inregistrarea in Registrul Comertului potrivit carora nu pot fi desfasurate decat activitati autorizate, prin autorizare intelegandu-se conform art. 5 alin. 1 din actul normativ mentionat mai sus ?[...] asumarea de catre solicitant a responsabilitatii privitoare la legalitatea desfasurarii activitatilor declarate?. Dovada autorizarii reiese din mentiunea cuprinsa in certificatul ORC la pct. ?Sedii si/sau activitati autorizate?, respectiv identificarea la acest punct a codului CAEN autorizat? In cazul in care din certificatul constatator reiese ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic, acesta va fi exclus din procedura autoritatea contractanta considerand ca se incadreaza la prevederile art 181 lit a din OUG 34/2006 actualizata.Modalitatea de indeplinire: Documentele se vor putea prezenta in oricare din formele: original, copie legalizata, copie semnata si stampilata pentru conformitate cu originalul de catre reprezentantul legal. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire pentru semnarea ofertei (Completare -formular 38). .NOTA conform Ordin presedinte ANRMAP 509/2011- documentultrebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat (dupa caz).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 1 - Conditie de calificare : Cerinta minima impusa pentru media cifrei de afaceri globale, aferenta ultimilor 3 ani este ca aceasta sa fie mai mare sau egala cu : LOT 1- SECTOR 1- 262.576LEILOT 2- SECTOR 2- 262.576LEILOT 3- SECTOR 3- 262.576LEILOT 4- SECTOR 4- 262.576LEI., referitor la cifra de afaceri-continuarePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani calculati pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor care sa ateste executarea in ultimii 5 ani, de contracteavand ca si obiect executarea de lucrari similare cu cele ce fac obiectul procedurii.Pentru fiecare lot in parte, contractul/contractele prezentate trebuie sa aiba cumulate, o valoare fara tva mai mare sau cel putin egala cu: LOT 1- SECTOR 1- 262.576LEILOT 2- SECTOR 2- 262.576LEILOT 3- SECTOR 3- 262.576LEILOT 4- SECTOR 4- 262.576LEIDocumente reprezentand certificari de buna executie pentru acele lucrari pe care ofertantul considera ca autoritatea contractanta trebuie sa le ia in considerare pentru evaluarea indeplinirii cerintei privind experienta similara. Respectivele certificari vor trebui sa indice beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si sa precizeze daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit; Certificarile vor fi emise sau contrasemnate de beneficiar (autoritate contractanta sau client privat), referitor la experienta similara-continuare, Declaratie cuprinzand persoanele responsabilepentru executia lucrarilor ( Formular nr. 13) - prin care sa faca dovada ca detine: ? un sef punct de lucru care sa coordoneze activitatea, avand specializarea inginer constructor- constructii civile, cu o vechime de minim 5 ani in aceasta specializarecopia stampilata si semnata pentru conformitate cu originalul a diplomei de licenta care sa ateste specializarea cerutao declaratia de disponibilitateo Pentru demonstrarea experientei de minim 5 ani in specializarea de inginer constructor- constructii civile - fi?a de post, contractul de munca sau orice alte documente similare justificative contrasemnate de beneficiarul contractului/proiectului in derularea caruia a fost implicat persoana nominalizata. Din documente va reiesi ca persoana respectiva a indeplinit functia de inginer constructor- constructii civile.NOTA: In cazul in care ofertantul depune oferta pentru mai multe loturi, va avea obligatiasa prezinte personalul minim solicitat, distinct pentru fiecare lot in parte., referitor la resursele umane- continuare, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, de care dispune (in dotare proprie sau prin inchiriere/alte forme de detinere) operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul va face dovada ca detine : ? Minim 2 autovehicule adecvate pentru transportul materialelor ? echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea lucrarilor astfel incat sa se faca dovada alocarii de echipament tehnic pentru fiecare activitate prevazuta la capitolul 3 ?tipurile de lucrari. Descrierea lucrarilor?.prezentarea documentelor care atesta detinerea autovehiculului si a echipamentelorNOTA: In cazul in care ofertantul depune oferta pentru mai multe loturi, va avea obligatiasa prezinte echipamentul tehnic minim solicitat, distinct pentru fiecare lot in parte., referitor la utilaje-continuare, SUBCONTRACTANTII (daca este cazul)Declaratie privind partea/ partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Subcontractarea este permisa cu respectarea urmatoarelor conditii: ? fara a i se diminua raspunderea in ceea ce priveste modul de indeplinire a viitorului contract, ofertantul are dreptul de a include in propunerea tehnica posibilitatea de a subcontracta o parte din contractul respectiv? ofertantii trebuie sa indice in ofertele lor -datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi, -specializarea acestora precum si -informatii privind proportia in care contractulurmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti mentionandu-se valoarea si tipul operatiunilor ce vor fi executate de catre subcontractant? ? Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se vor lua in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens? ? In cazul in care parti din contractul de achizitie publica urmeaza sa se indeplinesca de unul sau mai multisubcontractanti, autoritatea contractanta va solicita, laincheierea contractului de achizitie publica, prezentareacontractelor incheiate intre viitorul contractant ?i subcontractantii nominalizati in oferta; Contractele prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta ?i se vor constitui in anexe la contractul de achizitie publica; Pe parcursul derularii contractului, contractantul nu are dreptul de a inlocui subcontractantii nominalizati in oferta fara acceptul autoritatii contractante, iareventuala inlocuire a acestora nu trebuie sa conduca la modificarea propunerii tehnice sau financiare initiale.Subcontractantii vor depune o declaratie pe proprie raspundere ca nu se incadreaza la prevederile art. 69?1 din OUG 34/2006, ,ASOCIEREA (daca este cazul)Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa i?i legalizeze din punct de vedere formal asocierea.In cazul in care oferta comuna este declarata ca?tigatoare, inainte de semnarea contractului asocierea va fi legalizata in conformitate cu prevederile articolului 44 din O.U.G. nr. 34/2006.- Se va completa Formularul nr. 21 de catre liderul Asociatiei, din care sa rezulte: - cine este liderul asociatiei si- partea din contract pe care o va indeplini fiecare asociat (valoric , procent din valoarea contractului si tipuri de activitati/lucrari etc. realizate de fiecare in parte, inclusiv modul de utilizare a resurselor umane)- imputernicirea liderului asociatiei de a semna oferta in numele asociatiei.In cazul in care acordurile de asociere sunt incheiate in alta limba decat limba romana, se va prezenta si traducere autorizata in limba romana dupa acesta. Se va ata?a o copie a certificatului emis de organisme independente, prin care se atesta faptul ca operatorul economic respecta anumite standarde de asigurare a calitatii, care trebuie sa se raporteze la sistemele de asigurare a calitatii bazate pe seriile de standarde europene relevante, certificate de organisme conforme cu seriile de standarde europene privind certificarea.Certificatul trebuie sa fie valabil la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Certificareatrebuie sa fie data pentru lucrarile ce fac obiectul achizitiei. . Se accepta raportul final de audit care atesta ca, conditiile de certificare sunt indeplinite, urmand sa fie emis certificatul.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 04.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 04.11.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 22.10.2013 12:36
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer