Achizitie publica - Contract de lucrari de modernizare post de transformare la sediul DIrectiei Generale a Finantelor Publice Dolj din Craiova, strada Mitropolitul Firmilian, nr.2
Detaliu pentru invitatia numarul 337084
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 337084/10.10.2012
Denumire contract: Contract de lucrari de modernizare post de transformare la sediul DIrectiei Generale a Finantelor Publice Dolj din Craiova, strada Mitropolitul Firmilian, nr.2
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE DOLJCod fiscal: 4416952, Adresa: Craiova, str. Mitropolitul Firmilian nr.2, Craiova, Telefon: 0251410890, Fax: 0251410890
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de modernizare post de transformare la sediul DIrectiei Generale a Finantelor Publice Dolj din Craiova, strada Mitropolitul Firmilian, nr.2
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de modernizare post de transformare la sediul Directiei Generale a Finantelor Publice Dolj din Craiova, strada Mitropolitul Firmilian, nr.2 .
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 204, 838.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Valoarea garantiei de participare se constituie in conformitate cu art.85 din H.G.925/2006 si este in suma de 4096.77 lei.Garantia de participare se va constitui in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din H.G. nr.925/2006.Contul in care se va constitui garantia de participare este : RO09TREZ2915005XXX000140 deschis la Trezoreria Municipiului Craiova.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de participarein conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.Restituirea garantiei de participare se va face conform prevederilor legale.In masura in care Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare in raport cu valoarea estimata suma de 2048.38 lei, in conditiile art.278^1 din OUG nr.34/2006.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.90 din H.G.nr.925/2006, cu modificarile aduse de H.G. nr.1045/2011. Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia de buna executie este irevocabila.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de buna executie conform prevederilor legale.Ofertantii intreprinderi mici si mijlocii beneficiaza de reducere cu 50% a garantiei de buna executiein conformitate cu prevederile legii 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: III.2.1.a) Situatia personala a candidatului sau ofertantului: Declaratii privind eligibilitatea1. Prezentarea formularului ? Declaratie privind eligibilitatea ? ? formular nr.12A. Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.Documente care demonstreaza neincadrarea in prevederile art.1812. Prezentarea formularului : ? Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 lit.a), c), c^1), d), e) - formular 12B .3. Certificatul fiscal eliberat de Compartimentul Impozite si taxe locale si unitati administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca societatea ofertanta nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata, sau in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul .4. Certificatul de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat, scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in original, in copie legalizata sau in copie conform cu originalul .5. Cazier fiscal eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriala de pe raza careia societatea are sediul social care sa ateste ca societatea ofertanta nu inregistreaza fapte, in original in copie legalizata sau in copie conform cu originalul .Pentru persoanele juridice straine : - operatorul economic va prezenta documente edificatoare(certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente)prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata.In situatia in care din documente solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute de art.181 din OUG nr.34/2006, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului de lucrari.Cerinta nr. 3 - Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului ? declaratie privind calitatea de participant la procedura ? ? formular 12 C, Cerinta nr.4 - Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la rt.69^1 din OUG nr.34/2006-formular nr.1.Cerinta nr.5 - Declaratia privind respectarea Ordinului ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta; modalitatea de indeplinire : prezentarea formularului?certificatul de participare cu oferta independenta?formular nr.2.Documentele de calificare pot fi prezentate si in copie conform cu originalul.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire : - D-nul Calinoiu Eugen Costel - Director Executiv al D.G.F.P.Dolj, - D-nul Antonescu Mihail - Director Executiv Adjunct al D.G.F.P.Dolj- D-nul Pitis Adrian Mihai ? sef Serviciu Administrativ, - D-nul Georgescu Emanuel Andi ? Serviciul Juridic, - D-na Lupu Mihaela Sorina ? Compartimentul Achizitii Publice, - D-na Cristea Adriana ? Serviciul Financiar Contabilitate Investitii si Buget Propriu, - D-na Bonciu Stefania - Compartimentul Achizitii Publice, - D-na Capatana Emilia ? Serviciul Financiar Contabilitate Investitii si Buget Propriu . Cerinta nr.1 ? Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, se va prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila stampilata si semnata cu mentiunea conform cu originalul din care sa rezulte : - adresa actuala , - sa aiba in obiectul de activitate al firmei activitati compatibile cu lucrarile solicitate.Pentru persoanele juridice/fizice straine : pentru a-si demonstrata capacitatea de exercitare a activitatii profesionale vor prezenta documente edificatoare emise cu cel mult 30 de zile inainte de depunerea ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este resident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1- Informatii privind situatia economico-financiara: informatii privind cifra de afaceri pe ultimii trei ani ;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1 ? declaratia privind lista principalelor lucrari executate in ultimii cinci ani ? din care rezulta incheierea si indeplinirea, a unu sau mai multe contracte avand ca obiect lucrari similare ;, Cerinta nr.2 ? Experienta similaraRecomandari/acte costatatoareRecomandarea trebuie sa prezinte cel putin urmatoarele aspecte : a) modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului respectiv ;b) daca pe parcursul derularii contractului au fost inregistrate neconformitati;, Cerinta nr.3 ? declaratia privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere ;, Cerinta nr.4 ? Declaratia privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Cerinta nr.5 ? Declaratia privind personalul de specialitate care va raspunde de indeplinirea contractului., Cerinta nr.6 ? Autorizatia ANRE sau echivalent pentru executia lucrarilor instalatii electrice de minimum 20 KV.Ofertantul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa certificarea ANRE (atestat tip C2A) sau echivalent pentru executia lucrarilor de modernizare post de transformare., Declaratia pe propria raspundere privind asocierea; Cerinta nr. 1Certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent la executant ;Ofertantul trebuie sa prezinte documente din care sa reiasa certificarea sistemului calitatii ISO 9001 sau echivalent la executant ; documentul va fi transmis in copie conform cu originalul ;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se regaseste pe SEAP; documentatia de atribuire se poate ridica de la sediul D.G.F.P.Dolj, din Craiova, strada Mitropolitul Firmilian, nr.2, camera 416
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.10.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 28.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.10.2012 10:17