Achizitie publica - Contract de lucrari de montare tamplarie din aluminiu cu geam termopan la imobilul Complex de Agrement Diana statiunea Saturn
Detaliu pentru invitatia numarul 345963
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 345963/26.04.2013
Denumire contract: Contract de lucrari de montare tamplarie din aluminiu cu geam termopanla imobilul Complexde Agrement Diana statiunea Saturn
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA GENERALA LOGISTICACod fiscal: 4267060, Adresa: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 213156468, Fax: +40 213132761
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Eforie nr. 3-5, sector 5, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 050035, telefon: +40 213156468, fax: +40 213132761, persoana de contact: CRISTIANA NICOLETA DOBRE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica str.Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de montare tamplarie din aluminiu cu geam termopanla imobilul Complexde Agrement Diana statiunea Saturn
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari de montare tamplarie din profile de aluminiu cu geam termopan, prin inlocuirea tamplariei vechi la parter si mezanin la imobilul Complexde Agrement Diana statiunea Saturn
II.1.6) CPV: 45421130-4 - Instalare de usi si ferestre (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 153, 943.55 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 2.310 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare 75 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: garantia de participare -Formular nr.11 - se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, mai putin fila CEC. Cont garantii nr.RO31TREZ7055005XXX000169 ? Trezorerie Sector 5 Bucuresti, cod Fiscal 4267060;Ofertele depuse, care pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea gar de particip. se va face in conf cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul gar de participare ce se va retine in cond.at.278^1 din OUG nr.34/2006 este de 1.539, 44 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului de lucrari fara TVA, si se constituie in termen de 3 zile de la data semnarii contractului de ambele parti, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (formular orientativ nr.12). In cazul IMM se va prez.o Declaratie pe pr.raspundere priv.incadr.in categ IMM compl.cf.Anexei 1 din Legea nr.3456/2004, prez.in original
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Pentru demonstrarea situatiei economico-financiare se solicita declaratia privind cifra de afaceri globala din ultimii 3ani, conform Formularului nr.6? "Fisa de informatii generale", in masura in care informatiile respective sunt disponibile.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantul va prezenta o "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani" (Formularul nr. 18) din care sa rezulte ca a executat cel putin un contract de lucrari similare, insotita de certificari de buna executie. Certificarile vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor si precizarea daca au fost efectuate in conformitate cunormele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 29.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 25.04.2013 11:04