Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE A INVESTITIEI ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII?


Detaliu pentru invitatia numarul 344443
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU
Numar invitatie: 344443/28.03.2013
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE A INVESTITIEI ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIUCod fiscal: 11411672, Adresa: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Telefon: 0269/218349, Fax: 0269/230045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Mun. Sibiu, Str.Ghe.Baritiu Nr.1-3, Sibiu, Romania, cod postal: 550178.Telefon: +40269230260, fax: +40269230045, persoana de contact: Ing.Dipl.Ghirisan Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Mun. Sibiu, Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Jud. Sibiu, Romania, cod postal 550178
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE A INVESTITIEI ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTAREA SI EXECUTIA INVESTITIEI ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII? se realizeaza in cadrul contractului de finantare nr.432/21.12.2012 avand ca obiect acordarea finantarii nerambursabile pentru implementarea proiectului nr. 928, cod SMIS ? CSNR 13605 cu titlul ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII?, depus in cadrul competitiei POSCCE-A2-O2.2.1-2009-4, (Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara 2 ? Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, ?Operatiunea 2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, centre de cercetare)?.Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati: 1. Servicii de proiectare pentru investitia ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII ? constand din: oelaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii tehnice pentru autorizatia de constructie si demolare, documentatii tehnice pentru organizarea executiei, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii (obtinute de executant in numele achizitorului)o verificarea tehnica a proiectariio actualizare expertiza tehnica imobilo asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei, 2. Executie de lucrari pentru investitia ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLI NEUROLOGICE LA COPII ? constand din- Demolare corp existent B;
- Construire corp nou B- Amenajare partiala parter corp ARealizarea lucrarilor prevazute mai sus cuprinde si urmatoarele activitati: ? Deviere bransamente si/sau retele de utilitati existente? Bransamente la utilitati: o Apao Canalo Gaze naturaleo Energie electricao Telefonie/internetVALOAREA TOTALA ESTIMATA A CONTRACTULUI de 8.413.492 lei (fara TVA), este compusa din valorile estimate pentru: 1. Servicii de Proiectare: =545.951, 00 lei (fara TVA)2. Obtinere de avize, acorduri si autorizatii=4.032, 00 lei (fara TVA)3. Lucrari de executie: = 6.430.636, 00 lei (fara TVA)4. Utilaje tehnologice aferente constructie=935.775, 00 lei (fara TVA)5. Cheltuieli diverse si neprevazute: =497.098, 00 lei (fara TVA)
II.1.6) CPV: 45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 413, 492 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 158.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 24; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246.Garantia de participare se prezinta in original, indiferent de forma ei de constituire.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, in conditiile art. 33 al.3 lit b din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 2781 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006.Pentru IMM garantia de participare se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In vederea beneficierii de reducerea pentru garantia de participare ofertantul va depune si declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. ? formularul C.Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 25; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246; d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 al 3 din HG nr. 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011.Pentru IMM garantia de buna executie se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180din OUG nr. 36/2006- completare Formular 1. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181din OUG nr. 36/2006 ? completareFormular 2;Documentul solicitat pentruneincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Ec. Bandescu Viorica, Prof. Univ. Dr. Ing. Dan Maniu Duse, Dr. Raceala-Motoc Maria Stanca, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica, As. Stefanescu Mihai Dorian. Consiliul de Administratie al spitalului ? membri supleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Pascalau Diana, Prof. Univ. Dr. Tita Ovidiu, Dr. Muntean Rodica Ana, Dr. Novac Maria, Prof. Dr. Pereanu Marcel, As. Pirnoiu Dan.b) Manager - Ec. Mihut Alexandru;c) Comisia de evaluare: Director de proiect ? Prof.Dr. Neamtu Mihai-Leonida; Director Financiar Contabil ? Ec. Bogazi Maria; Responsabil amenajare spatii si dotari - Ing.Dipl. Ghirisan Mircea; responsabil stiintific ? Dr. Neamtu Mihai-Bogdan; Responsabil achizitii - Cons.Jr. Cozac Alina-Mihaela, Hasegan Livia, Ing.Dipl.Cuntan Nicu Silviu. Inlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul: Ec. Rares Picu, Sing.Cheslerean Vasile, Badea Vasilica.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia de a depune aceasta declaratie.6. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat din tara sa.7.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul local din tara sa.Toate documentele intocmite de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura (formularele ce trebuie completate) se vor prezenta in original.Documentele emise de catre autoritati (certificatele) se vor prezenta in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele se trimit pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1 -Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului ? respectiv proiectare si executare lucrari - trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011.Se solicita depunerea certificatului constatator.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta (daca acesta din urma a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.)Cerinta nr. 2Atestarea societatii comerciale de tip B, C1A, C2A conform Ordin ANRE nr. 24/2007Se solicita prezentarea Atestatelor de tip B, C1A, C2A conform Ordin ANRE nr. 24/2007.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante atestatele solicitate in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cele depuse in oferta (daca acestea din urma au fost depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.)Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta 3 Dovezi privind asigurarea riscului profesional pentru serviciile de proiectare, conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 si ale art. 185 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta asigurarea profesionala existenta la nivelul operatorului economic pentru serviciile de proiectare prin prezentarea politei de asigurare profesionala valabila. Se accepta initial o declaratie ca, in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator va prezenta la incheierea contractului o asigurare de risc profesional.In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in baza art. 196 al. (2) din OUG nr. 34/2006, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea economica si financiara se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de asociati si /sau sustinator.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente., Cerinta nr. 2. Asigurarea unui cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni in valoare de 1.500.000 lei, fara TVA. Ofertantul trebuie sa demonstreze prin declaratii bancare ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni in valoare de 1.500.000 lei, fara TVA.Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului, va solicita ofertantului sa prezinte dovezi emise de institutii bancare prin care se certifica faptul ca respectivele resurse financiare sunt disponibile, negrevate de datorii precum si ca accesul Ofertantului la aceste resurse este imediat, conditionat doar de semnarea contractului si resursele sunt destinate exclusiv pentru aceasta lucrareCerinta solicitata in baza art. 184 din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in baza art. 196 al. (2) din OUG nr. 34/2006, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea economica si financiara se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de asociati si /sau sustinator.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente., Cerinta 1: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011 , 2012) trebuie sa fie de cel putin 15.500.000 lei.Pentru prezentarea cifrei globale de afaceri echivalenta lei ? euro este cursul mediu anual al BNR (EUR/RON): anul anul 2010 = 4, 2099; anul 2011=4, 2379 si anul 2012 = 4, 4560.Cerinta solicitata in baza art. 184 din OUG nr. 34/2006.Modalitate de indeplinire: 1., Completare Formular 6 -Fisa de informatii generale2. Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), inregistrate si vizate de organele competente, conform prevederilor legale in vigoare - in masura in care sunt disponibile. In situatia in care bilantul contabil pentru anul 2012 nu este dispnibil, autoritatea contractanta lasa la latitudinea operatorului economic documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe care autoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestor documente, cifra de afaceri cumulandu-se. Eventualii sustinatori au obligatia depunerii acestor documente. Pentru oferta individuala insotita de sustinere cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, fie ofertant, fie sustinator. Pentru oferta comuna insotita de sustinere cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de toti asociatii, aceasta cumulandu-se, dar si de sustinator. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente.Pentru IMM cifra de afaceri se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlociiIn cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in baza art. 196 al. (2) din OUG nr. 34/2006, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, in forma autentica, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatiacare determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea economica si financiara se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de asociati si /sau sustinator.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 8Informatii privind sustinerea financiara / tehnica si/sau profesionala a unui tert ? daca este cazulCapacitatea financiara/tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea financiara / capacitatii tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 21 (angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici) sau Formular 22 (Angajament privind sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, acesta fiind un instrument juridic, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, mentionate in Formularul 22.1 sau Formularul 22.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa formularele 1 si 2 in acest sens).Angajamentele privind sustinerea financiara sau tehnica si/sau profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici vor fi prezentate in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.Angajamentele ferme privind sustinerea financiara sau tehnica si profesionala vor fi prezentate de in forma autentica, conform art. 186 al. 2 si 190 al. 2 din OUG nr. 34/2006.Formularele precizate la aceasta sectiune se depun doar daca este cazul.Solicitat in baza prevederilor art.186 si 190 din OUG nr. 34/2006, Cerinta nr. 7Informatii privind asocierea ? daca este cazulSe solicita depunerea : Acordului de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, daca este cazul - Formularul nr. 18Anexat la acordul de asociere, daca este cazul, se vor prezenta: -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Formularul nr.19-Declaratie privind legalizarea acordului - Formularul nr. 20Formularele 18, 19 si 20 se depun doar daca este cazul.Solicitat in baza art. 188 al. 2 lit. h si al. 3 lit.g din OUG. 34/2006.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? daca este cazulSolicitat in baza art. 188 din OUG. 34/2006 care permite asocierea ofertantilor pentru a depune oferta comuna.Se solicita depunerea urmatoarelor documente: 1. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta ? completare formular 162. Formularul nr. 17 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare.Formularul 17 se depune doar daca este cazul., Cerinta nr. 5
O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.
Se solicita depunerea urmatoarelor documente: 1.Declaratie privind utilajele, instalatiile,
echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ? completare formular 15
2.Documente care atesta detinerea (dotarea proprie/inchirierea sau alte forme de punere la dispozitie) a utilajelor, instalatiilor, echipamentelor tehnice si laboratoarele implicate in realizarea contractului.Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceasta declaratie. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceasta declaratie, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.
Cerinta este solicitata in conformitate cu art 188, al. 2 si 3 din OUG 34/2006., Cerinta nr.4 B
Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul necesar pentru indeplinirea contractului (specificat la punctul 2 al formularului 11), respectiv:
Se solicita urmatorul personal de specialitate: PENTRU PROIECTARE: A. PERSONAL CHEIE: 1.Minim 1 arhitect cu drept de semnatura: cerinte: diploma
2.Minim 1 inginer cu specializarea CCIA ? proiectant in rezistenta: cerinte: diplomaB. PERSONAL: 3. 1 electrician autorizat gradul IIA: cerinte: legitimatia ANRE conf. Ord. 90/2009
4. 2 electricieni autorizati gradul IIIA: cerinte: legitimatia ANRE conf. Ord. 90/2009
5. 1 inginer instalatii sanitare, termice, climatizare: cerinte: diploma
6. 1 inginer instalatii gaze atestat ANRE: cerinte: atestat ANRE valabil/conf. ordin nr. 89/12.11.2009,
7. 1 specialist instalatii semnalizare, avertizare si stingere a incendiilor: cerinte: autorizatie valabila conf. OMAI nr. 87/2010
8. 1 inginer topometrist: cerinte; diploma
9. 1 inginer geolog: cerinte; diploma
10. 1 verificator de proiect pentru A1 ? rezistenta si stabilitate pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; edilitare si de gospodarire comunala c structura din beton, beton armat, zidarie, lemn: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
11. 1 verificator de proiect pentru B1 ? siguranta in exploatare pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
12. 1 verificator de proiect pentru C ? siguranta la foc in constructii pentru toate domeniile: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
13. 1 verificator de proiect pentru D- igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului pentru toate domeniile: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
14. 1 verificator de proiect pentru E- izolatie termica, hidrofuga si economia de energie in constructii pentru toate domeniile: cerinte: atestat conf. Ordin. nr. 777/2003
15. 1 verificator de proiect pentru F ? protectie impotriva zgomotului in constructii pentru toate domeniile: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
16. 1 verificator de proiect pentru Is ? instalatii sanitare: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
17. 1 verificator de proiect pentru It ? instalatii termice: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
18. 1 verificator de proiect pentru Ig ? instalatii de gaze: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
19. 1 verificator de proiect pentru Ie ? instalatii electrice: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003
20. 1 expert tehnic pentru A1 ? rezistenta si stabilitate pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; edilitare si de gospodarire comunala cu structura din beton, beton armat, zidarie, lemn: cerinte: atestat conf. Ordin nr. 777/2003.
Se vor prezenta: 1. formular 11 ? completat la punctul 2
2. CV-uri actualizate la zi ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului, conf. Formular nr. 13, semnate de catre fiecare titular in parte. Documentul se va depune in original.
3. Acte de studii pentru specializarea solicitata fiecarui personal, precum si orice alte documente doveditoare (autorizatii/certificate de atestare profesionala), daca este cazul.
4. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care sa rezulte modul de colaborare a ofertantului cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, contracte de colaborare, contracte de servicii)5. Angajamente de participare obtinute de la fiecare persoana ce va fi implicata in realizarea contractului ? formular nr.14
Persoanele propuse a fi implicate in indeplinirea contractului pot fi angajati proprii sau colaboratori.
Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceste documente. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceasta declaratie, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.
Cerinta este solicitata in conformitate cu art 188, al. 2 si 3 din OUG 34/2006., Cerinta nr.4 A
Ofertantul trebuie sa dispuna de personalul necesar pentru indeplinirea contractului (specificat la punctul 2 al formularului 11), respectiv:
Se solicita urmatorul personal de specialitate :
PENTRU EXECUTIA DE LUCRARI ?A. PERSONAL CHEIE: 1. Minim 1 (un) manager de proiect: diploma de absolvire a cursului si decizie de numire pentru lucrarea ce face obiectul procedurii. Se solicita si dovedirea experientei similare ca manager de proiect in minim un contract de executie (indiferent de obiectul contractului).
2. Minim 1 (un) sef santier: cerinte: diploma inginer CCIA. Se solicita si dovedirea experientei similare ca sef de santier in minim un contract de executie (indiferent de obiectul contractului).
3.Minim 1 (un) responsabil cu controlul calitatii (RCQ): cerinte: decizie interna de numireB. PERSONAL4. 1 (un) responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile: cerinte: atestat conform Ordinului nr. 777/2003
5.1 (un) responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul EA 401 ?Distributie energie elecrica: cerinte: atestat conform Ordinului nr. 364/2010
6. 1 (un) electrician atestat ANRE gradul II B; cerinte: legitimatie ANRE valabila conform Ord. 90/20097. 1 (un) electrician atestat ANRE gradul III B; cerinte: legitimatie ANRE valabila conform Ord. 90/2009
8. 1 (un) inginer instalatii gaze atestat ANRE; cerinte: atestat ANRE valabil, conform Ordinului nr. 89/12.11.20099. 1 (un) tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si aletare in caz de incendiu: cerinte: certificat absolvire, cod COR 724205
10. 1 (un) tehnician pentru sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor caz de incendiu: cerinte: certificat absolvire, cod COR 724206
11. 1 (un) coordonator in materie de SSM: cerinte: certificat absolvire (cod COR 241221)
Persoanele propuse a fi implicate in indeplinirea contractului pot fi angajati proprii sau colaboratori.Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceste documente. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceste documente, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Se vor prezenta: 1. formular 11 ? completat la punctul 2
2. CV-uri actualizate la zi ale persoanelor responsabile cu indeplinirea contractului, conf. Formular nr. 13, semnate de catre fiecare titular in parte. Documentul se va depune in original.
3. Acte de studii pentru specializarea solicitata fiecarui personal, precum si orice alte documente doveditoare (autorizatii/certificate de atestare profesionala), daca este cazul.
4. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care sa rezulte modul de colaborare a ofertantului cu persoanele implicate in contract (contracte de munca, contracte de colaborare, contracte de servicii)5. Angajamente de participare obtinute de la fiecare persoana ce va fi implicata in realizarea contractului ? formular nr.14
Persoanele propuse a fi implicate in indeplinirea contractului pot fi angajati proprii sau colaboratori.Cerinta este solicitata in conformitate cu art 188, al. 2 si 3 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 3Declaratie de angajament privind resursele umane. Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceasta declaratie. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceasta declaratie, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Cerinta a fost solicitata in baza prevederilor art. 188 al. 2 si 3 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta Formularul nr. 12 ? Declaratia de angajament privind resursele umane., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Ofertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceasta declaratie. Eventualii subcontractanti au obligatia de a depune aceasta declaratie, luandu-se in considerare pentru partea lor de implicare.Cerinta a fost solicitata in baza prevederilor art. 188 al. 2 si 3 din OUG nr. 34/2006.Se va prezenta formularul nr. 11 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere, Cerinta nr. 1 Experienta similara: Pentru PROIECTARE: ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor) a cel putin unui contract de serviciisimilare sau a maxim 3 (trei) contracte de serviciisimilare ? a caror valoare cumulata sa fie de minim 500.000 lei(fara TVA).Modalitatea de indeplinire: Pentru proiectare: 1. Prezentarea listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), ce va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati -completare formular 72. Experienta similara ? completare formular 8. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privatbeneficiar.Pentru EXECUTIE: ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor) a cel putin unui contract de lucrarisimilare sau a maxim 3 (trei) contracte de lucrari similare ? a caror valoare cumulata (constructii + montaj + utilaje, echipamente tehnologice cu montaj) sa fie de minim 7.300.000 lei(fara TVA).Modalitatea de indeplinire: Pentru executie: 1. Prezentarea listei privind lucrarile executate in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), ce va contine beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valorile, perioadele si locul de executare, precizarea daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in vigoare si daca au fost duse la bun sfarsit.-completare formular 92. Experienta similara ? completare formular 10. Executia lucrarilor va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari, care sa indice informatiile prevazute la art. 188 alin. (3) lit.a) din OUG 34/2006 (beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit).Prin contracte de servicii/lucrari similare se intelege contracte care au obiect similar prezentului contract pentru care se organizeaza procedura de achizitie, respectiv proiectare si executie lucrari de constructii civile.Se poate prezenta si cel putin 1 contract similar sau maxim 3 contracte similare care sa cuprinda atat servicii de proiectare cat si executie de lucrari a caror valoare cumulata sa fie de minim 7.800.000 lei (fara TVA).In cazul in care contractele similare au fost semnate inainte de perioada solicitata ? 3, respectiv 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile/lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Cursul mediu leu - euro aferent ultimilor 5 ani: 2008 = 3, 6827; 2009=4, 2373; 2010=4, 2099; 2011=4, 2379 si 2012 = 4, 4560In cazul unei oferte individuale insotita de sustinere, conditia va fi indeplinita ori de ofertant ori de sustinator.In cazul unei oferte comune, daca dovada experientei similare se face prin depunerea unui singur contract similar, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii, conform Ordinului ANRMAP 509/2011In cazul unei oferte comune, daca dovada experientei similare se face prin depunerea a maxim 3 contracte similare, cerinta va fi indeplinita prin cumularea experientei membrilor asocierii, conform Ordinului ANRMAP 509/2011.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente intrucat nu se pot cumula cu oferta individuala/comuna cu si fara sustinere.Cerinta a fost solicitata in baza prevederilor art. 188 al. 2 si 3 din OUG nr. 34/2006. Cerinta nr. 4Documente care atesta implementarea standardelor sistemelor de management de mediu pentru activitatea de executie lucrari in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiCerinta solicitata in baza art. 194 din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 3Documente care atesta implementarea standardelor sistemelor de management de mediu pentru activitatea de proiectare tehnica in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiCerinta solicitata in baza art. 194 din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 2Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de executie de lucrari de constructii in domeniul contructiilor civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractuluiCerinta solicitata in baza art. 191 din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 1
Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de proiectare tehnica in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001ATENTIE!
- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului
Cerinta solicitata in baza art. 191 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 22.04.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 22.04.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2013 12:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer