Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE A INVESTITIEI ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII?
Detaliu pentru invitatia numarul 354549
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354549/10.10.2013
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE A INVESTITIEI ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIUCod fiscal: 11411672, Adresa: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Telefon: 0269/218349, Fax: 0269/230045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu - Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Mun.Sibiu, Jud.Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269230260, fax: +40 269230045, persoana de contact: Ing.Dipl.Ghirisan Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu - Mun. Sibiu, Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Jud. Sibiu, Romania, Cod postal 550178
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Sanatate)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE PROIECTARE SI EXECUTIE A INVESTITIEI ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: PROIECTAREA SI EXECUTIA INVESTITIEI ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII? serealizeaza in cadrul contractului de finantare nr.432/21.12.2012 avand ca obiect acordarea finantarii nerambursabile pentru implementarea proiectului nr. 928, cod SMIS ? CSNR 13605 cu titlul ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII?, depus in cadrul competitiei POSCCE-A2-O2.2.1-2009-4, (Programul Operational Sectorial ?Cresterea Competitivitatii Economice?, Axa Prioritara 2 ? Competitivitate prin cercetare, dezvoltare tehnologica si inovare, ?Operatiunea 2.2.1: Dezvoltarea infrastructurii CD existente si crearea de noi infrastructuri CD (laboratoare, centre de cercetare)?.Contractul presupune realizarea urmatoarelor activitati: 1. Servicii de proiectare pentru investitia ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLILE NEUROLOGICE LA COPII ? constand din: o elaborare proiect tehnic, detalii de executie, caiete de sarcini, documentatii tehnice pentru autorizatia de constructie si demolare, documentatii tehnice pentru organizarea executiei, documentatii pentru obtinere avize, acorduri si autorizatii (obtinute de executant in numele achizitorului)o proiectare bransamente si/sau deviere bransamente si/sau retele de utilitati existenteo verificarea tehnica a proiectariio actualizare expertiza tehnica imobilo asistenta tehnica din partea proiectantului pe parcursul derularii investitiei, 2. Executie de lucrari pentru investitia ?CENTRU DE CERCETARE SI TELEMEDICINA IN BOLI NEUROLOGICE LA COPII ? constand din- Demolare corp existent B;
- Construire corp nou B (D+P+2E+M)- Amenajare partiala parter corp ARealizarea lucrarilor prevazute mai sus cuprinde si urmatoarele activitati: ? Deviere bransamente si/sau retele de utilitati existente? Bransamente la utilitati: o Apao Canalo Gaze naturaleo Energie electricao Telefonie/internetVALOAREA TOTALA ESTIMATA A CONTRACTULUI de 8.413.492 lei (fara TVA), este compusa din valorile estimate pentru: 1. Servicii de Proiectare: = 545.951, 00 lei (fara TVA)2. Obtinere de avize, acorduri si autorizatii = 4.032, 00 lei (fara TVA)3. Lucrari de executie: = 6.430.636, 00 lei (fara TVA)4. Utilaje tehnologice aferente constructie = 935.775, 00 lei (fara TVA)5. Cheltuieli diverse si neprevazute = 497.098, 00 lei (fara TVA), respectiv 6, 28 % din valoarea serviciilor si lucrarilor necesar a fi executate
II.1.6) CPV: 45214600-6 - Constructie de centre de cercetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 8, 413, 492 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 158.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 21; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ5765 006X XX01 1246.Garantia de participare se prezinta in original, indiferent de forma ei de constituire.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, in conditiile art. 33 al.3 lit b din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 278^1 din O.U.G. nr. 34/2006.Garantia de participare va fi restituita in conformitate cu prevederile art. 88 din HG nr. 925/2006.Pentru IMM garantia de participare se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii. In vederea beneficierii de reducerea pentru garantia de participare ofertantul va depune si declaratia privind incadrarea in categoria I.M.M. ? formularul C.Pentru garantia constituita in alta moneda se va avea in vedere cursul BNR la data publicarii invitatiei de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10 % din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a)instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 22; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contulspitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246; d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 al 3 din HG nr. 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011.Pentru IMM garantia de buna executie se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltariiintreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180 din OUG nr. 36/2006 - completare Formular 1. Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acesteideclaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181 din OUG nr. 36/2006 ? completare Formular 2; Documentul solicitat pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)^1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nuau obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG nr. 34/2006 ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Ec. Bandescu Viorica, Prof. Univ. Dr. Ing. Dan Maniu Duse, Dr.Raceala-Motoc Maria Stanca, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica, As. Stefanescu Mihai Dorian. Consiliul de Administratie al spitalului ? membri supleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Pascalau Diana, Prof. Univ. Dr. Tita Ovidiu, Dr. Muntean Rodica Ana, Dr. Novac Maria, Prof. Dr. Pereanu Marcel, As. Pirnoiu Dan.b) Manager - Ec. Mihut Alexandru;c) Comisia de evaluare: Prof.Dr. Neamtu Mihai-Leonida; Ec. Bogazi Maria; Ing.Dipl. Ghirisan Mircea;Dr. Neamtu Mihai-Bogdan; Cons.Jr. Cozac Alina-Mihaela, Hasegan Livia, Ec.Deaconu Mihaela Aliete. Inlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul: Ec. Rares Picu, Badea Vasilica.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia de a depune aceasta declaratie.6. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrative teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sausustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul de stat din tara sa.7. Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale emis de autoritatile locale unde ofertantul are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente fata de bugetul local in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat. Pentru persoanele fizice/juridice straine se vor depune orice documente care sa ateste ca ofertantul si-a achitat obligatiile fata de bugetul local din tara sa.Toate documentele intocmite de catre ofertant cu scopul participarii la prezenta procedura (formularele ce trebuie completate) se vor prezenta in original.Documentele emise de catre autoritati (certificatele) se vor prezenta in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Toate documentele se trimit pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor. Cerinta nr. 1.Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului ? respectiv proiectare si executare lucrari - trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011.Se solicita depunerea certificatului constatator.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta (daca acesta din urma a fost depus in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.)Cerinta nr. 2Atestarea societatii comerciale de tip B, C1A, C2A conform Ordin ANRE nr. 24/2007 sau echivalent. Se solicita prezentarea Atestatelor de tip B, C1A, C2A conform Ordin ANRE nr. 24/2007 sau echivalent. Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante atestatele solicitate in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cele depuse in oferta (daca acestea din urma au fost depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul.)Pentru persoanele juridice/fizice straine se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, insotite de o traducere autorizata in limba romana.Documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1: Cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani financiari (2010, 2011, 2012) trebuie sa fie de cel putin 15.500.000 lei.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.Cerinta solicitata in baza art. 184 din OUG nr. 34/2006.Modalitate de indeplinire: 1.Completare Formular 6 - Fisa de informatii generale.2. Prezentarea bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012), inregistrate si vizate de organele competente, conform prevederilor legale invigoare.In cazul in care, din motive obiective, justificate corespunzator, operatorul economic nu are posibilitatea de a prezenta documentele solicitate de autoritatea contractanta, acesta are dreptul de a-si demonstra situatia economica si financiara si prin prezentarea altor documente pe careautoritatea contractanta le poate considera edificatoare, in masura in care acestea reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a candidatului/ofertantului.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestor documente, cifra de afaceri cumulandu-se. Eventualii sustinatori au obligatia depunerii acestor documente. Pentru oferta individuala insotita de sustinere cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, fie ofertant, fie sustinator. Pentru oferta comuna insotita desustinere cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita fie de toti asociatii, aceasta cumulandu-se, fie de sustinator. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita in intregime de catre o singura persoana, respectiv un singur tert sustinator.Pentru IMM cifra de afaceri se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici simijlociiIn cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in baza art. 196 al. (2) din OUG nr. 34/2006, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea economica si financiara se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de asociati si /sau sustinator.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente., Cerinta nr. 2. Asigurarea unui cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni in valoare de 1.900.000 lei. Ofertantul trebuie sa demonstreze prin declaratii bancare ca, la momentul semnariicontractului, va avea acces la sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru o perioada de 3 luni in valoare de 1.900.000 lei.Autoritatea contractanta, inainte de semnarea contractului, va solicita ofertantului sa prezinte dovezi emise de institutii bancare prin care se certifica faptul ca respectivele resurse financiare sunt disponibile, negrevatede datorii precum si ca accesul Ofertantului la aceste resurse este imediat, conditionat doar de semnarea contractului si resursele sunt destinate exclusiv pentru aceasta lucrare.Cerinta solicitata in baza art. 184 din OUG nr. 34/2006.In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in baza art. 196 al. (2) din OUG nr. 34/2006, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art. 69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor privind capacitatea economica si financiara se vor cumula resursele prezentate de ofertant cu cele prezentate de asociati si /sau sustinator.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente., Cerinta nr. 3 Dovezi privind asigurarea riscului profesional pentru serviciile de proiectare, conform Ordinului ANRMAP nr. 509/2011 si ale art. 185 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezentaasigurarea profesionala existenta la nivelul operatorului economic pentru serviciile de proiectare prin prezentarea politei de asigurare profesionala valabila. Se accepta initial o declaratie ca, in situatia in care ofertantul va fi declarat castigator va prezenta la incheierea contractului o asigurare de risc profesional.In cazul in care ofertantul demonstreaza indeplinirea cerintelor privind capacitatea economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, in baza art. 196 al. (2) din OUG nr. 34/2006, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prinprezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea nu trebuie sase afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 Experienta similara: Pentru PROIECTARE: ofertantii vor face dovada prestarii in ultimii 3 ani(raportati la data limita de depunere a ofertelor) a cel putin unui contract deservicii similare sau a maxim 3 (trei) contracte de servicii similare ? a carorvaloare cumulata sa fie de minim 500.000 lei (fara TVA).Modalitatea de indeplinire: Pentru proiectare: 1. Prezentarea listei privind principalele servicii prestate in ultimii 3 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor), ce va contine valori, perioade de prestare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati - completare formular 72. Experienta similara ? completare formular 8. Prestarile de servicii se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.Pentru EXECUTIE: ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani (raportati la data limita de depunere a ofertelor) a cel putin unui contract de lucrari similare sau a maxim 3 (trei) contracte de lucrari similare ?a caror valoare cumulata (constructii + montaj + utilaje, echipamente tehnologice cumontaj) sa fie de minim 7.300.000 lei (fara TVA).Modalitatea de indeplinire: Pentru executie: 1. Prezentarea listei privind lucrarile executate in ultimii 5 ani (raportati ladata limita de depunere a ofertelor), ce va contine beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valorile, perioadele si locul de executare, precizarea daca lucrarile au fost executate in conformitate cu normele profesionale in vigoare si daca au fost duse la bun sfarsit. - completare formular 92. Experienta similara ? completare formular 10. Executia lucrarilor va fi dovedita prin prezentarea de certificari de buna executie, pentru cele mai importante lucrari, care sa indice informatiile prevazute la art. 188 alin. (3) lit.a) din OUG 34/2006 (beneficiari, valoare, perioada si locul executiei lucrarilor, daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale dindomeniu si daca au fost duse la bun sfarsit).Prin contracte de servicii/lucrari similare se intelege contracte care au obiect similar prezentului contract pentru care se organizeaza procedura de achizitie, respectiv proiectare si executie lucrari de constructii civile.Se poate prezenta si cel putin 1 contract similar sau maxim 3 contracte similare care sa cuprinda atat servicii de proiectare cat si executie de lucrari a caror valoare cumulata sa fie de minim 7.800.000 lei (fara TVA).In cazul in care contractele similare au fost semnate inainte de perioada solicitata ? 3, respectiv 5 ani, autoritatea contractanta va lua in considerare serviciile/lucrarile executate si duse la bun sfarsit in perioada solicitata si va avea in vedere doar lucrarile executate in aceasta perioada.Pentru calculul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte.In cazul unei oferte individuale insotita de sustinere, conditia va fi indeplinita ori de ofertant ori de sustinator.In cazul unei oferte comune, daca dovada experientei similare se face prin depunerea unui singur contract similar, cerinta va fi indeplinita in totalitate de catre unul din membrii asocierii, conform Ordinului ANRMAP 509/2011.In cazul unei oferte comune, daca dovada experientei similare se face prin depunerea a maxim 3 contracte similare, cerinta va fi indeplinita prin cumularea experientei membrilor asocierii, conform Ordinului ANRMAP509/2011.Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestor documente intrucat nu se pot cumula cu oferta individuala/comuna cu si fara sustinere.Cerinta a fost solicitata in baza prevederilor art. 188 al. 2 si 3 din OUG nr.34/2006., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 aniOfertantii / asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceasta declaratie.Cerinta a fost solicitata in baza prevederilor art. 188 al. 2 si 3 din OUG nr. 34/2006.Se solicita completarea Formularului nr. 11 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, Cerinta nr.3 BOfertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului inscris la pct 2 al form.11, anume: PENTRU PROIECTARE: A. PERSONAL CHEIE: 1. Minim 1(un)arhitect cu drept de semnatura: cerinte: Certificat Membru emis de OAR, care atesta calitatea de ?arhitect cu drept de semnatura" - solicitat conform Legii 50/1991, art. 9 (1)2. Minim 1 (un) inginer cu specializarea CCIA ? proiectant in rezistenta: cerinte: diploma studii superioare CCIA sau echivalent - solicitat conform Legii 50/1991, art. 9 (1)B. PERSONAL: 3. 1 (un) inginer instalatii sanitare, termice, climatizare: cerinte: diploma studii superioare instalatii sau echivalent - solicitat conform Legii 50/1991, art. 9 (1)4. 1 (un) specialist instalatii gaze atestat ANRE: cerinte: atestat ANRE cf. Ordin nr. 89/2009 sau echivalent5. 1 (un) specialist instalatii semnalizare, avertizare si stingere a incendiilor: cerinte: autorizatie valabila cf. OMAI nr. 87/2010(cod COR 214319 sau 215119) sau echivalent6. 1 (un) topometrist: cerinte: diploma studii superioare/atestat/certificat sau echivalent7. 1 (un) geolog: cerinte: diploma studii superioare/atestat/certificat sau echivalent8. 1 (un) verificator de proiect pentru A1 ? rezistenta si stabilitate pt. constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; edilitare si de gospodarire comunala cu structura din beton, beton armat, zidarie, lemn: cerinte: atestat cf. Ordin nr. 777/2003 sau echivalent9. 1 (un) verificator de proiect pentru B1 ? siguranta in exploatare pt. constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent10. 1 (un) verificator de proiect pentru C ? siguranta la foc in constructii pt. toate domeniile: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent11. 1 (un) verificator de proiect pentru D - igiena, sanatatea oamenilor, refacerea si protectia mediului pt.toate domeniile: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent12. 1 (un) verificator de proiect pentru E - izolatie termica, hidrofuga si economia de energie in constructii pt.toate domeniile: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent13. 1 (un) verificator de proiect pentru F ? protectie impotriva zgomotului in constructii pt. toate domeniile: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent14. 1 (un) verificator de proiect pentru Is ? instalatii sanitare: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent15. 1 (un) verificator de proiect pentru It ? instalatii termice: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent16. 1 (un) verificator de proiect pentru Ig ? instalatii de gaze: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent17. 1 (un) verificator de proiect pentru Ie ? instalatii electrice: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent18.1 (un) expert tehnic pentru A1 ? rezistenta si stabilitate pentru constructii civile, industriale, agrozootehnice; energetice; telecomunicatii; miniere; edilitare si de gospodarire comunala cu structura din beton, beton armat, zidarie, lemn: cerinte: atestat cf.Ordin nr. 777/2003 sau echivalent19. 1 (un) coordonator in materie de SSM (cu studii superioare): cerinte: certificat absolvire (cod COR 241221 sau 226303)sau echivalent - solicitat conform HG nr. 300/2006, Cerinta 3 B - continuarePentru dovedirea indeplinirii Cerintei 3B se prezinta: 1. Formular nr. 11
2. Diplome de studii doar pt functiile pt. care s-au solicitat sau autorizatii/atestate/certificate pt. functiile pt care s-au solicitat aceste documente.
3. Documente incheiate cf. prevederi legale, din care sa rezulte modul de colaborare a ofertantului cu persoanele implicate in contract (contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de servicii/ angajamentul de participare).4. Formular nr.12 ? Declaratia de angajament privind resursele umane.
Personalul nominalizat poate sa fie angajat propriu sau colaborator al ofertantului/membrilor asocierii/tertilor sustinatori/subcontractantilor declarati.
Ofertantii/asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceste documente.Cerinta este solicitata in cf.cu art 188, al. 2 si 3 din OUG 34/2006., Cerinta nr.3 AOfertantul trebuie sa dispuna de personalul necesar pentru indeplinirea
contractului (specificat la punctul 2 al formularului 11), respectiv:
PENTRU EXECUTIA DE LUCRARIA. PERSONAL CHEIE: 1. Minim 1 (un) manager de proiect: cerinte: diploma de absolvire a cursului de manager de proiect sau echivalent. Se solicita si dovedirea experientei specifice ca manager intr-un contract/proiect.
2. Minim 1 (un) sef santier: cerinte: diploma inginer CCIA sau echivalent. Se solicita si dovedirea experientei similare ca sef de santier in minim un contract de executie (indiferent de obiectul contractului).
3. Minim 1 (un) responsabil cu controlul calitatii (RCQ): cerinte: decizie interna de numireB. PERSONAL4.1 (un) responsabil tehnic cu executia in domeniul constructiilor civile: cerinte: atestat conform Ordin nr. 777/2003 sau echivalent
5. 1 (un) responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru instalatii electrice: cerinte: atestat conform Ordin nr. 11/2013 sau echivalent6.1 (un) specialist instalatii gaze atestat ANRE; cerinte: atestat ANRE, conform Ordin nr. 89/2009 sau echivalent
7.1 (un) tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu: cerinte: certificat absolvire (cod COR 724205 sau 742105) sau echivalent - solicitat conform OMAI nr. 87/2010
8.1 (un) tehnician pentru sisteme si instalatii de limitare si stingere a incendiilor in caz de incendiu: cerinte: certificat absolvire (cod COR 724206 sau 742106) sau echivalent - solicitat conform OMAI nr. 87/2010
9.1 (un) coordonator in materie de SSM (cu studii superioare): cerinte: certificat absolvire (cod COR 241221 sau 226303) sau echivalent - solicitat conform HG. nr.300/2006Se prezinta: 1. Formular nr. 11
2. Diplome de studii doar pt functiile pt. care s-au solicitat sau autorizatii/atestate/certificate pt. functiile pt care s-au solicitat aceste documente.3. Documente incheiate conform prevederilor legale, din care sa rezulte modul de colaborare a ofertantului cu persoanele implicate in contract (contracte de munca/contracte de colaborare/contracte de servicii/ angajamentul de participare).4. Formular nr. 12 ? Declaratia de angajament privind resursele umane.Personalul nominalizat poate sa fie angajat propriu sau colaborator al ofertantului/membrilor asocierii/tertilor sustinatori/subcontractantilor declarati.
Ofertantii/asociatii si tertii sustinatori au obligatia sa depuna aceste documente.Cerinta este solicitata in cf.cu art 188, al. 2 si 3 din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze ? daca este cazulSolicitat in baza art. 188 din OUG. 34/2006 care permite asocierea ofertantilor pentru a depune oferta comuna.Se solicita depunerea urmatoarelor documente: 1. Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta ? completare formular 132. Formularul nr. 14 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.3. (Ante)contracte de subcontractare.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare.Formularul 14 se depune doar daca este cazul., Cerinta nr. 5Informatii privind asocierea ? daca este cazulSe solicita depunerea : Acordului de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, daca este cazul - Formularul nr. 15Anexat la acordul de asociere, daca este cazul, se vor prezenta: -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Formularul nr.16-Declaratie privind legalizarea acordului - Formularul nr. 17Formularele 15, 16 si 17 se depun doar daca este cazul.Solicitat in baza art. 188 al. 2 lit. h si al. 3 lit.g din OUG. 34/2006.Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului., Cerinta nr. 6Informatii privind sustinerea financiara / tehnica si/sau profesionala a unuitert ? daca este cazulCapacitatea financiara/tehnica si/sau profesionala a operatorului economic sau a grupului de operatori economici, poate fi sustinuta si de un tert, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre operatorul economic si persoana respectiva.Operatorul economic sau grupul de operatori economici care beneficiaza de sustinerea financiara / capacitatii tehnica si/sau profesionala trebuie sa dovedeasca aceasta prin prezentarea unui angajament ferm - Formular 18 (angajament privind sustinerea financiara a ofertantului/grupului de operatori economici) sau Formular 19 (Angajament privind sustinerea tehnica siprofesionala a ofertantului/grupului de operatori economici, acesta fiind uninstrument juridic, prin care confirma faptul ca va pune la dispozitia operatorului economic resursele invocate, mentionate in Formularul 19.1 sau Formularul 19.2, dupa caz. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuireconform prevederilor art.180, art.181 lit.a), c1) si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare (tertul sustinator va completa formularele 1 si 2 in acest sens).Angajamentele privind sustinerea financiara sau tehnica si/sau profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici vor fi prezentate in conformitate cu formularul atasat la sectiunea ?Formulare? a prezentei documentatii de atribuire.Angajamentele ferme privind sustinerea financiara sau tehnica si profesionala vor fi prezentate, conform art. 186 al. 2 si 190 al. 2 din OUG nr. 34/2006.Formularele precizate la aceasta sectiune se depun doar daca este cazul.Solicitat in baza prevederilor art. 186 si 190 din OUG nr. 34/2006 Cerinta nr. 1
Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de proiectare tehnica in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001ATENTIE!
- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.
Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, valabil pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o
realizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant.Cerinta solicitata in baza art. 191 din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 2
Documente care atesta implementarea standardelor de management al calitatii pentru activitatea de executie de lucrari de constructii in domeniul contructiilor civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 9001ATENTIE!
- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin
obiectul contractului.
Se solicita prezentarea certificatului ISO 9001 sau echivalent, valabil pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.
In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o
realizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant.Cerinta solicitata in baza art. 191 din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 3Documente care atesta implementarea standardelor sistemelor de management de mediu pentru activitatea de proiectare tehnica in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!
- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin
obiectul contractului.
Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent, valabil pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care o
realizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant.Cerinta solicitata in baza art. 191 din OUG nr. 34/2006., Cerinta nr. 4Documente care atesta implementarea standardelor sistemelor de management de mediu pentru activitatea de executie lucrari in domeniul constructii civile in conformitate cu cerintele specificatiei SR EN ISO 14001.ATENTIE!- Se accepta numai certificate valabile pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.Se solicita prezentarea certificatului ISO 14001 sau echivalent, valabil pentru activitatile descrise prin obiectul contractului.In cazul unei asocieri, dovada se face individual de fiecare membru al asocierii pentru partea din contract pe care orealizeaza.Cerinta nu poate fi sustinuta de un tert sustinator sau subcontractant.Cerinta solicitata in baza art. 191 din OUG nr. 34/2006.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 01.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Sectorial Cresterea Competitivitatii Economice - POS CCE
Data expedierii prezentei invitatii: 08.10.2013 10:44