Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI DE REABILITARE CRESA STR CARIEREI


Detaliu pentru invitatia numarul 320003
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESE
Numar invitatie: 320003/07.02.2012
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE REABILITARE CRESA STR CARIEREI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICIUL PUBLIC DE ADMINISTRARE CRESECod fiscal: 15141156, Adresa: Str. Mecanicilor, nr. 7, Brasov, Telefon: 0268428524, 0721983063, 0726203130, Fax: 0268428524
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mecanicilor, nr. 7, Brasov, Romania, cod postal: 500209, telefon: +40 268428524, fax: +40 268428524, persoana de contact: STEFANIA OLARU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Serviciul Public de Administrare Crese brasov, Compartimentul Achizitii (parter, str. Mecanicilor, nr. 7, cod postal 500245
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (asistenta sociala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE REABILITARE CRESA STR CARIEREI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari: desfaceri, structura rezistenta, arhitectura, imprejmuire, izolatii, instalatii electrice, sanitare, termice, retea exterioara, apa si canaalizare, amenajare exterioara, procurare/montare utilaje si echipamente tehnologice, curenti slabi incendiu, ventilatie, antiefractie.
II.1.6) CPV: 45215220-5 - Lucrari de constructii de cladiri sociale, altele decat caminele si structurile cu caracter social (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
52955 ron; garantia de participare se constituie conform art 86 din HG 925/2006 - original.pentru IMM, garantia este de 50%, perioada de valab minim 60 zile concomitent cu perioada de valabil a ofertei. Aut ctr va retine garantia de part, ofertantul pierzand astfel suma const in situatiile prevazute la art 87 din HG 925/2006 si art 278^1, alin (1) din OUG 34/2006
Garantie de buna executie
10% din pretul contractului exclusiv TVApentru IMM garantia este de 50%garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din HG 925/2006 si HG nr 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) declaratie privind eligibilitateab) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010.d) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG. nr. 34/2006.Persoanele care semneaza, aproba documentele prezentei proceduri de achizitie publica sunt: Scripcaru George, Gabor Adrian, Horga Liliana, Olaru Gabriela, Olaru Stefania, Ungureanu Petrut, Gorbonov Elena, Smeu Anca Nicoleta.e) Declaratie din care sa reiasa ca ofertantul va tine cont de obligatiile referitoare la conditiile de munca si protectia muncii.f) prezentarea situatiei datoriilor scadente in luna anterioara depunerii ofertelor.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea situatiei personale conform cerintelor din documentatia de atribuire.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Documentele se vor prezenta in riginal sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul? a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (aflat in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor)Original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest formular.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a) Bilant contabilb) Declaratie privind cifrade afaceriNivel minim: Ofertantul trebuie sa prezinte o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010)in valoare de cel putin 5.000.000lei (cincimilioanelei)c)Informatii generalecursul mediu lei/euro aferent fiecarui an pt calculul nivelului minim impus este de: - anul 2008:3, 68 ron/euro;
-anul 2009:4, 23 ron/euro;
- anul 2010:4, 20 ron/euro.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Decl privind lista princ lucr exec in ult 5 ani insotita decel putin un doc (ctr, PV de rec etc) prin care sa se confirme executarea unei astfel de lucr princ;
-inf ref la pers tehnic de spec de care dispune sau al carui angajament de part a fost obtinut de catre ofertant: declar pe propria rasp privind pers resp cu executia lucr; declar de diponib a pers tehnic de spec; inf ref la pers de conducere; - dovada ca dispune de pers minim de spec cu exp in domeniu, necesar pentru indepl ctr(sef de santier cu exper prof dovedita prin part la cel putin un ctr sim;resp tehnic cu exec lucr RTE in dom const civ;resp cu controlul cal;resp cu sanatatea sisecuritatea in munca; pers resp RTE, AQ si CQ;
-decl utilaje, inst, echip tehnice, Autor/certif de atestare prof pentru: - persoanele care efectueaza lucrarile de executare a sistemelor de semnalizare, alarmare si alertare in caz de incendiu conform Legii nr. 307/2006 privind apararea impotriva incendiilor;
- persoanele care efectueaza lucarile de ignifugare a materialelor combustibile conform Legilor nr. 212/1997; 121/1996; H.G. 1164/1996 si a procedurilor de atestare elaborate de C.N.S.I.P.C. si aprobate de inspectorul general al I.G.S.U. prezentarea urmat doc ISO 14001 pt sistemul de management de mediu sau echiv, Copie lizibila cu mentiunea ?cf cu originalul?, E) STANDARDE DE ASIGURARE A CALITATII - PREZENTAREA DOC ISO 9001 IN DOMENIUL CALITATII SAU ECHIV Pt ACTIv CE FAC OBIECTUL Ctr (CONST CIVILE) - COPIE LIZIBILA CU MENTIUNEA "Cf CU ORIGINALUL"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.02.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.02.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 07.02.2012 08:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer