Achizitie publica - Contract de lucrari de reabilitare si amenajare spatiu terasa
Detaliu pentru invitatia numarul 335963
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 335963/24.09.2012
Denumire contract: Contract de lucrari de reabilitare si amenajare spatiu terasa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie pentru Copii Dr. Nicolae RobanescuCod fiscal: 21101334, Adresa: Str. Dumitru Minca, Nr. 40, Sect. 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0214600068, Fax: 0214600068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dumitru Minca Nr. 44, Sect. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041408, telefon: +40 214600068, fax: +40 214600068, persoana de contact: Compartimente Tehnic si Achizitii Publice
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dumitru Minca Nr. 44, Sect. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041408, telefon: +40 214600068, fax: +40 214600068, persoana de contact: Compartimente Tehnic si Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de reabilitare si amenajare spatiu terasa
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie lucrari ? Reabilitare, amenajare terasa in vederea amplasarii de echipamente medicale pentru investiga?ie ?i tratament.Valoare estimata a contractului ini?ial: Vei = 154.398, 39 ronValoare estimata a contractului ulterior conform art.122 litera j): Veu/art.122-j = 201.612, 90 ron
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 356, 011.29 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Garantia de participare va fi in cuantum fix, respectiv 3.087, 97 ron.- Perioada de valabilitate a garantiei 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.- Constituirea garantiei de participare se va face sub forma atat a unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari (Polita de asigurare), cat si sub forma de Ordin de plata.- Scrisorea de garantie bancara ? se completeaza conform formularului nr. 4 din sectiunea Formulare, formular ce con?ine date cu privire la art. 278^1 alineatul (1) din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizi?ie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice ?i a contractelor de concesiune de servicii, cu completarile ?i modificarile ulterioare.- Pentru IMM-uri, garan?ia de participare va fi in cuantum de 50% din valoarea garan?iei mai sus men?ionata, conform art.16 alineatul (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ?i completarile ulterioare. In acest sens se va ata?a o declara?ie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor.Neconstituirea garantiei de participare sub forma ceruta mai sus si neprezentarea acesteia la data si ora depunerii ofertelor in SEAP, atrage dupa sine respingerea ofertei.*NOTA: contul IBAN pentru garantii de participare la licitatii sau cereri de oferte este RO12TREZ7045005XXX005714, deschis la Trezoreria Sector 4.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA (daca este cazul)- modul de constituire a garantie de buna executie se va face conform art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006 ?i HG nr.1045/2011? scrisoare de garantie bancara ? formularul 6 din sectiunea Formulare, sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular 1 din sectiunea Formulare sau Cazier fiscal/judiciar/certificat echivalent.(mod de prezentare = original)Cerinta nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: prezentare formular 2 din sectiunea Formulare.(mod de prezentare =original)Cerinta nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formular 9 din sectiunea Formulare(mod de prezentare =original)Cerinta nr. 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)Cerinta obligatorie: prezentare formular 10 din sectiunea Formulare.(mod de prezentare =original)Persoanele din cadrul centrului cu func?ii de decizie in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire: Conf.univ.dr. Padure Liliana ? Manager, Ec. Te?coi Alina Mariana ? Director Financiar-Contabil, Cons.juridic Buica Oana Carmen, Ec. Chirica Mihaela, Ing. Troneci Constantin, As.Sefa Bordeianu Corina, Contabil Popa Elena (membrii Comisiei de evaluare), Kinet.coordonator Dragan Florin, Ing. Mirea Marian Daniel, As.Med. Petre Georgeta ?i Satist. Badea Leontina (rezervele Comisiei de evaluare).Cerinta nr. 5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: prezentare formular 11 din sectiunea Formulare.(mod de prezentare =original)Cerinta nr. 6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeCerinta obligatorie: certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.(mod de prezentare = original, copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original, daca nu l-a prezentat la ?edin?a de deschidere a ofertelor. Cerinta nr. 1.Certrtificat constatator emis deORCCerinta obligatorie: certificatul sa fie emis cu 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.(mod de prezentare = original, copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original, daca nu l-a prezentat la ?edin?a de deschidere a ofertelor.Cerinta nr. 2.Atestat ANRE de tip B pentru ?proiectare ?i executare de instala?ii electrice interioare pentru construc?ii civile ?i industriale, bran?amente aeriene ?i subterane, la tensiunea nominala de 0, 4kV? emis de Autoritatea Na?ionala de Reglementare in Domeniul EnergieiCerinta obligatorie: atestatul sa fie valabil la data depunerii ofertei.(mod de prezentare = original, copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original, daca nu l-a prezentat la ?edin?a de deschidere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Experienta similaraSe pot prezenta min.1 contract ?i max.2 contracte ce au ca obiect lucrari similare. Experienta similara va fi insotita de documentele constatatoare privind derularea contractului sau contractelor., Cerinta nr. 2.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniLista va fi inso?ita de certificari de buna execu?ie pentru cele mai importante lucrari ?i procesul verbal de receptie la terminarea lucrarilor., Cerinta nr. 3.Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 4.Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate pentru indeplinirea prezentului proiect.1.Sef de santier punct de lucru - Studii sup.in domeniul tehnic, inginer, minim 5 ani de experienta.2. Responsabil tehnic cu executia - studii sup.in domeniul tehnic -constructii civile sau instalatii.3. Responsabil instalatii electrice -inginer atestat ANRE gr. II A+B.4. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii-decizie numire persoana autorizata conform legislatiei in vigoare.5.Coordonator SSM.6.Coordonator PSI.7. Responsabil mediu.8. Personal executie: Fierar betonist, Dulgher, Zidar, Constructor finisor, Ipsosar, Lacatus mecanic, Instalator, Electrician.Pt.personalul solicitat(fara muncitori) se va atasa CV. Se vor atasa copii dupa diplome/adeverinte/autorizatii/certificate, atestate/etc, valab.la data limita de depunere a ofertelor, precum ?i copii dupa ctr.de munca inregistr.ITM, angajamente de participare, sau contracte de colaborare., Cerinta nr. 6.Declara?ie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora. Aceasta declaratie va fi depusa chiar daca ofertantul nu are subcontractanti. Cerinta nr. 1.Prezentare certificat ISO 9001 - Sistem de Management al Calitatii, sau Alte certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Cerinta nr. 2.Prezentare certificat ISO 14001 - Sistem de Management de Mediu, sau Alte certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
55
Descriere: Componenta financiara
Durata/termen de execu?ie a lucrarilor
25
Descriere: Pten= TEmin./TE.n x 30
Perioada de garan?ie acordata lucrarilor
20
Descriere: Pten= TGn/TG.max. x 25
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata prezentei invitatii de participare; www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.10.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.09.2012 15:36