Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI DE REABILITARE TERASA SI CANALIZARE


Detaliu pentru invitatia numarul 353117
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Centrul Medical Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie pentru Copii Dr. Nicolae Robanescu
Numar invitatie: 353117/27.08.2013
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE REABILITARE TERASA SI CANALIZARE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCentrul Medical Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie pentru Copii Dr. Nicolae RobanescuCod fiscal: 21101334, Adresa: Str. Dumitru Minca, Nr. 44, Sect. 4, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 0214600068, Fax: +40 0214600068
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Dumitru Minca, Nr. 44, Sect. 4, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 041408, telefon: +40 0214600068, fax: +40 0214600068, persoana de contact: Compartiment Achizitii Publice si Compartiment Tehnic
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Dumitru Minca, Nr. 44, Sect. 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041408, telefon: +40 0214600068, fax: +40 0214600068, Compartiment Achizitii Publice si Compartiment Tehnic
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI DE REABILITARE TERASA SI CANALIZARE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitie de lucrari ce implica si servicii de proiectare pentru reabilitare terasa si canalizare la obiectivul ?Centrul National Clinic de Recuperare Neuropsihomotorie Copii Dr. Nicolae Robanescu?, conform caiet de sarcini si annexe. Obiect principal (lucrari) - 45453000-7; Obiect suplimentar (servicii proiectare) - 71220000-6.Procentul de diverse si neprevazute si valoarea aferenta acestuia - Vdiv.+neprev. = 0, 00 ron.Fazele proiectarii care fac obiectul contractului: 1. Elaborare Documentatie si obtinere avize si acorduri conform Certificatului de Urbanism2. Elaborare Documentatie pentru obtinerea autorizatiei de construire DTAC (2 exemplare)3. Elaborarea proiectului tehnic la nivel de detalii executie (4 exemplare)4. Acordarea de consultanta si asistenta tehnica pe santier.Valoarea estimata totala este de 806.451, 61 ron (fara TVA) din care: -Valoarea estimata a serviciilor de proiectare este de 16.500, 00 ron (fara TVA).-Valoarea estimata a lucrarilor de executie este de 789.951, 61 ron (fara TVA).
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 806, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum fix, respectiv 8.064, 52 ron.Perioada de valabilitate a garantiei 90 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Constituirea garantiei de participare se va face sub forma a unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (Scrisoare de garantie bancara), sau de o societate de asigurari (Polita de asigurare), sau sub forma de Ordin de plata.Scrisorea de garantie bancara ? se completeaza conform formularului 19 din sectiunea Formulare, formular ce con?ine date cu privire la art. 278^1 alineatul (1) din OUG 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizi?ie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice ?i a contractelor de concesiune de servicii, cu completarile ?i modificarile ulterioare.Pentru cursul de schimb lei/valuta se va lua in calcul cursul de referinta comunicat de BNR in ziua publicarii invitatiei in SEAP.Pentru IMM-uri, garan?ia de participare va fi in cuantum de 50% din valoarea garan?iei mai sus men?ionata, conform art.16 alineatul (2) din Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile ?i completarile ulterioare. In acest sens se va ata?a o declara?ie privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM-urilor.Neconstituirea garantiei de participare sub forma ceruta mai sus si neprezentarea acesteia la data si ora deschiderii ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei.*NOTA: contul IBAN pentru garantii de participare la licitatii sau cereri de oferte este RO12TREZ7045005XXX005714, deschis la Trezoreria Sector 4.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din valoarea contractului fara TVA.Modul de constituire a garantie de buna executie se va face conform art.90 alin.(1)-(3) din HG nr.925/2006 ?i HG nr.1045/2011? scrisoare de garantie bancara ? formularul 17 din sectiunea Formulare, sau polita de asigurare emisa de o societate de asigurari, care se prezinta in original, cu o durata de valabilitate cel putin egala cu durata contractului, la care se adauga perioada de garantie a lucrarii. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform prevederilor din HG nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1.Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: prezentare formular 1 din sectiunea Formulare sau Cazier fiscal/judiciar/certificat echivalent.(mod de prezentare = original, copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)Cerinta nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181Cerinta obligatorie: prezentare formular 2 din sectiunea Formulare.(mod de prezentare =original)Cerinta nr. 3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr. 314/2010Cerinta obligatorie: prezentare formular 4 din sectiunea Formulare(mod de prezentare =original)Cerinta nr. 4.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile la art. 69^1 (evitarea conflictului de interese)Cerinta obligatorie: prezentare formular 5 din sectiunea Formulare.(mod de prezentare =original)Persoanele din cadrul centrului cu func?ii de decizie in ceea ce prive?te organizarea, derularea ?i finalizarea procedurii de atribuire: Conf.univ.dr. Padure Liliana ? Manager, Ec. Tescoi Alina Mariana ? Director Financiar-Contabil, Cons.juridic Buica Oana Carmen, Ec. Chirica Mihaela, Ing. Troneci Constantin, As.Sefa Bordeianu Corina, Contabil Popa Elena (membrii Comisiei de evaluare), Kinet.coordonator Dragan Florin, Ing. Mirea Marian Daniel, As.Med. Petre Georgeta si Satist. Badea Leontina (rezervele Comisiei de evaluare).Cerinta nr. 5.Declaratie pe propria raspundere privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: prezentare formular 3 din sectiunea Formulare.(mod de prezentare =original)Cerinta nr. 6.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele localeCerinta obligatorie: certificatele fiscale sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania.(mod de prezentare = original, copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original, daca nu l-a prezentat la sedinta de deschidere a ofertelor. Persoane juridice/fizice romaneCerinta nr. 1.Certrtificat constatator emis deORCCerinta obligatorie: informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertei.(mod de prezentare = original, copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original, daca nu l-a prezentat la ?edin?a de deschidere a ofertelor.Cerinta nr. 2.Atestat ANRE de tip B pentru ?proiectare si executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile ?i industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4kV? emis de Autoritatea Na?ionala de Reglementare in Domeniul EnergieiCerinta obligatorie: atestatul sa fie valabil la data limita de depunere a ofertei.(mod de prezentare = original, copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original, daca nu l-a prezentat la ?edin?a de deschidere a ofertelor.Persoane juridice/fizice straineCerinta nr. 1.Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.Cerinta obligatorie(mod de prezentare = original, copie legalizata, sau fotocopie cu mentiunea « conform cu originalul », semnata si stampilata de catre persoana autorizata)In perioada de evaluare autoritatea contractanta i?i rezerva dreptul de a cere ofertantului clasat pe primul loc (inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire) sa prezinte pentru conformitate documentul in original, daca nu l-a prezentat la ?edin?a de deschidere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1.Fisa « Informatii generale »Informatii generale, cuprinzand si cifra de afaceri globala pe ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012).Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, disponibil pe adresa www.bnr.ro, pentru fiecare an in parte.Aceasta trebuie sa fie de mimin 1.600.000 lei.Nota: cifra de afaceri a ofertantilor care se incadreaza in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din valoarea impusa. Asocierea formata exclusiv din operatori economici incadrati in categoria IMM, persoane fizice sau juridice romane, care depun oferta comuna, beneficiaza de aceeasi reducere a cifrei de afaceri., Cerinta nr. 2.Informa?ii privind situa?ia economico-financiara - ?Bilant contabil? ;Ultimul bilant contabil vizat de organele fiscale ? la data de 31.12.2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1.Experienta similaraPentru proiectare se va prezenta lista principalelor servicii de proiectare prestate in ultimii 3 ani, din care sa rezulte ca a prestat servicii similare prin cel putin sau la nivelul a cel pu?in 1 contract max. 2 contracte a carui/caror valoare cumulata a fost de min. 16.500, 00 lei fara TVA (val. estimata a serviciilor de proictare).Pentru executare lucrari C+M se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, la nivelul a cel putin 1 contract max. 2 contracte a executat lucrari a carui/caror valoare valoare cumulata a fost de min. 250.000, 00 lei (val. estimata a lucrarilor de executat).De asemenea se poate prezenta ca si experienta similara min.1 contract ?i max.2 contracte avand ca obiect proiectare si executie in valoare de cel putin266.500, 00 lei fara TVA.Experienta similara va fi insotita de certificate/documente/certificari de buna executie/copii de pe parti relevante ale contractelor/ recomandare/proces verbal receptive cf art.14^1 din O 509/2011, emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei.Certificarile de buna executie indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Pentru calculul echivalentei in euro se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR, disponibil pe adresa www.bnr.ro., Cerinta nr. 2.Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 aniCertificarile de buna executie indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit., Cerinta nr. 3.Informatii privind dotarea tehnica cu utilaje, instalatii, echipamente tehnice etc., de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Cerinta nr. 4.Informatii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere ale operatorului economic, in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 5.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de personal de specialitate pentru indeplinirea prezentului contract. Se va prezenta echipa de proiect.Proiectare: Proiectantul trebuie sa dispuna de o echipa de proiectare formata din cel putin 9 specialisti proiectanti astfel incat sa poata gestiona activitatile specifice de proiectare + verificatori atestati pe specialitati: - Sef proiect arhitectura ? Arhitect cu drept de semnatura;
- 1 (un) Arhitect cu drept de semnatura cu experienta generala de minimum 5 ani;
-2 (doi) Proiectanti - studii superioare in domeniul constructiilor, specializarea constructii civile, industriale si agricole-structuri, cu experienta generala de minimum 5 ani;
- 2 (doi) Proiectanti ? studii superioare in domeniul constructiilor, specializarea instalatii electrice, sanitare, termice, ventilatii pentru constructii, cu experienta generala de minimum 5 ani;
- 2 (doi) Proiectanti ? care detin Certificat de Atestare pentru serviciile de proiectare asistemelor si instalatiilor de limitare si stingere a incendiilor, conform Ordin MAInr.87 din 06.04.2010.- 1 (un) Proiectant ? studii superioare in domeniul constructiilor, specializarea cai ferate drumuri si poduri, cu experienta generala de minimum 5 ani;
-Verificatori de proiect pe specialitati, atestati conform Ordinului Ministrului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei, nr. 777/2003 din 26.05.2003, cu modificarile ulterioare., Completare Cerinta nr. 5.Executie lucrari: 1.Sef de santier punct de lucru-Calificari: Studii superioare in domeniul tehnic ?constructii si instalatii.-Experienta generala relevanta: Inginer, minim 5 ani de experienta in domeniul executiei constructiilor civile sau instalatii aferente constructiilor.2. Responsabil tehnic cu executia-Calificari: in domeniul tehnic (specializarea constructii civile sau instalatii) cu legitimatie vizata la zi.3. Responsabil instalatii electrice-Calificari: in domeniul tehnic, instalatii electrice.-copia atestat ANRE gr. II A+B, persoana autorizata conform legislatiei invigoare, valabil la data depunerii ofertei.4. Responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii-decizie numire pentru responsabil tehnic de calitate, persoana autorizata conform legislatiei in vigoare, valabila la data depunerii ofertei.5.Coordonator in materie de securitate si sanatate in munca pe durata realizarii lucrarii in conformitate cu HG 300/02.03.2006 privind cerintele minime de securitate si sanatate in munca.6.Coordonator in materie PSI pe durata realizarii lucrarii7. Responsabil de mediu pe durata realizarii lucrariiPentru realizarea lucrarilor de executie aferente instalatiilor de detectie si semnalizare incendiu se solicita ca ofertantul sa detina Certificate de competenta profesionala pentru una dintre ocupatiile: 1)Inginer sisteme de securitate; sau2) Tehnician pentru sisteme si instalatii de semnalizare, alarmare sialertare in caz de incendiu cu Certificat de Atestare emis de IGSU.Pentru personalul de specialitate solicitat se vor atasa CV-uri (pentru muncitori, RTE si RIE nu se solicita prezentare CV), cu semnatura persoanei in original, din care sa reiasa pozitia din cadrul contractului si indeplinirea cerintelor solicitate, experienta solicitata. Pentru personalul de proiectare se vor prezenta si declaratii de disponibilitate pentru participarea la acest proiect. Se vor atasa copii dupa diplome, adeverinte, autorizatii, certificate, atestate etc, valabile la data limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta structura echipei de proiect cu evidentierea efectivului, Cerinta nr. 6.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Cerinta nr. 7.Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora. Cerinta nr. 1.Prezentare certificat ISO 9001 - Sistem de Management al Calitatii, sau Alte certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, Cerinta nr. 2.Prezentare certificat ISO 14001 - Sistem de Management de Mediu, sau Alte certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii EuropenePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Durata/termen de execu?ie a lucrarilor
10
Descriere: Componenta tehnica
Termen executie proiectare
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.09.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 16:25
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer