Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari de Reparatii Capitale : 2 bucati module sterilizare AMSCO STERIS 3053 si a spatiului unde functioneaza Compartimentul Sterilizare din cadrul Spitalului Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava


Detaliu pentru invitatia numarul 321958
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVA
Numar invitatie: 321958/15.03.2012
Denumire contract: Contract de lucrari de Reparatii Capitale :2 bucati module sterilizare AMSCO STERIS 3053 si a spatiului unde functioneaza Compartimentul Sterilizare dincadrul Spitalului Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"SFANTUL IOAN CEL NOU"SUCEAVACod fiscal: 4243983, Adresa: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Telefon: 0230222098 INT.242, Fax: 0230520412
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-DUL 1 DECEMBRIE 1918, NR.21 SUCEAVA, Suceava, Romania, cod postal: 720237, telefon: +04 0230222098, fax: +04 0230520412, persoana de contact: Serv Administrativ
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In sala de sedinte a Spitalului Judetean de Urgenta ?Sfantul Ioan cel Nou? din Municipiul Suceava; B-dul 1 Decembrie 1918 nr.21, Suceava, Cod postal 720237.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de Reparatii Capitale :2 bucati module sterilizare AMSCO STERIS 3053 si a spatiului unde functioneaza Compartimentul Sterilizare dincadrul Spitalului Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari de Reparatii Capitale :2 bucati module sterilizare AMSCO STERIS 3053 si a spatiului unde functioneaza Compartimentul Sterilizare dincadrul Spitalului Judetean de Urgenta "Sfantul Ioan cel Nou" Suceava: Reparatia capitala a celor 2 module de sterilizare si lucrari de zidarie, pereti interiori despartitori din panouri gips carton, tencuieli interioare, executie plafoane false suspendate din panouri de gips carton, covor PVC pentru pardoseli si tapet PVC pentru perete, executia tamplariei din profile PVC, executia lucrarilor de vopsitorii cu var lavabil, instalatii sanitare, instalatii termice interioare.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 402, 850 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie in suma fixa de 8.057 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se va constitui conform art.86 alin(1) din H.G. nr.925/2006. Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse.
Garantie de buna executie
Se va constitui in termen de 3 zile de la data semnarii contractului. Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari. Se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate ptr. facturi partiale, conf. alin(3) al art.90 din HG 925/2006, modificat prin HG 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratia privind eligibilitatea- Form. nr.12A;2. Delaratia privind neancadrarea in prev. art. 181- Form.12B;3. Declaratia conform art. 69' din O.U.G. nr.34/2006 - Form. nr.69';Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de achizitie sunt: Ec. Vasile Rimbu - Manager, Dr.Motan-Ganea Doina Elena - Dr. Medical, Ec. Paraschiva Maruseac - Dr. Financiar-Contabil, Ec. C-tin Timofticiuc- Sef Serviciu Aprovizionare, Ec. Daniela Crap - Sef Birou Licitatii - Anexa Form. nr. 69'.4. Certificat de participare la liciatie, conf. Ordinului A.N.R.M.A.P. 314/2010- Form. nr.12C. 1. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.N.R.C.. Certificatul sa fie emis cu maxim 30 zile inainte de termenul limita de depunere a ofertei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Sa fi executat in ultimii 3 ani maximum 3 contracte cu lucrari similare, a caror valoare cumulata sa fie de minimum 50% din valoarea estimata, respectiv 201.425 lei, fara TVA.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP la adresa www.elicitatie.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2012 13:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.03.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2012 13:45
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer