Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari de reparatii generale si de renovare


Detaliu pentru invitatia numarul 333754
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: AGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI SI A DISPOZITIVELOR MEDICALE
Numar invitatie: 333754/16.08.2012
Denumire contract: Contract de lucrari de reparatii generale si de renovare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAGENTIA NATIONALA A MEDICAMENTULUI SI A DISPOZITIVELOR MEDICALECod fiscal: 27234950, Adresa: Str. Mr.Aviator Stefan Sanatescu nr. 48 sector 1, Bucuresti, Telefon: 0213171115, Fax: 0213163497
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Mr.Aviator Stefan Sanatescu nr. 48 sector 1, Bucuresti, Romania, cod postal: 011478, telefon: +40 213171115, fax: +40 213163497, sediul central al ANMDM - Registratura. Persoana de contact: Gabriel Muscalu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Mr.Aviator Stefan Sanatescu nr. 48 sector 1, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari de reparatii generale si de renovare
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Repararea / renovarea intregului acoperis al imobilului, renovarea spatiului existent, refacerea hidroizolatiei la anexa imobilului, inlocuirea tamplariei vechi cu tamplarie din PVC (6 usi), montarea unor plafoane casetate, montare pardoseala gresie, montarea a 8 calorifere.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 262, 879 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
a. 1 Cuantumul garantei de participare: 5.258 leia.2 Perioada de valabilitate a garantiei de participare ? 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.a.3 Forma de constituire a garantiei de participare: va fi acceptata constituirea garantiei de participare prin Instrument de garantare emis in conditiile legii, conf. art. 86 din HG 925/2006.Garantia de participare poate fi depusa prin Ordin de plata in contul RO44TREZ7015005XXX011338 deschis la Trezoreria Sector 1) sau prin orice alt document prin care sa se dovedeasca plata garantiei de participare.a.4 Garantia de participare este irevocabilaa.5 In cazul IMM garantia de participare va fi constituita in cuantum de 50%a.6 Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor in invitatia de participare.a.7 Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art.88 din HG nr.925/2006.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice, respectiv art.87 alin.1 lit.a si c din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.In conformitate cu prevederile art.2781 alin.(1) din OUG 34/2006, in cazul in care un operator economic depune contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, autoritatea contractanta va retine din garantia de participare suma de: 2.628 lei
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5 % din valoarea contractului? Garantia de buna executie se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (Formularul 4 din Capitolul Formulare) si care va fi valabila pe toata perioada de derulare a contractului. Garantia de buna executie se va constitui si se va depune (in original) de catre executant la sediul Beneficiarului, in perioada de valabilitate a ofertei, in conditiile stabilite in contract.? Pentru persoanele juridice straine, garantia de buna executie poate fi depusa in forma solicitata persoanelor juridice romane sau sub forma unei scrisori de garantie bancara in limba engleza, insotita de traducere legalizata in limba romana, intr-o formulare echivalenta cu modelul prezentat in Formularul 4 din Capitolul ? Formulare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare Formular 5, Capitolul Formulare (original)- Declaratie privind eligibilitatea , incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica .- Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 in conformitate cu formularul B- OUG nr.34/2006 - Completare Formular 6, Capitolul Formulare (original)- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale. (formular tip eliberat de Administratia Finantelor Publice Teritoriale, prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Nota: Certificatele mentionate trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.. Declaratie pe proprie raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG 34/2006Completare Formular 7, Capitolul Formulare(original)Lista persoanelor care detin functii de decizie, care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire in cadrul institutiei, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent achizitiei in cauza: Petru Corneliu Domocos ? PresedinteLazar Iordache- VicepresedinteLiliana StaicuSilvia AlbastroiuRobert AgafiteiGabriel MuscaluEmil DumitrescuZamfir AurelianCompletare Formularul 8, Capitolul Formulare (origina)- Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCompletare Formularul 9, Capitolul Formulare (original)- declaratie privind calitatea de participant la procedura Pentru persoane juridice romane - Operatorul economic are obligatia de a prezenta Certificatul constatator de la Oficiul Registrului Comertului (original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?).Persoane juridice /fizice straine - Operatorul economic are obligatia de a prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional(traducere autorizata).
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 ? Informatii privind situatia economico- financiara. Ofertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca media cifrei de afaceri globale in domeniul de activitate pe cel mult ultimii trei ani de activitate sa fie cel putin egala cu valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2, adica cu cel putin 525.758lei. Ptr. echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR/BCE., Cerinta nr. 2 - Bilantul contabil sau extrase din bilant, in cazul in care publicarea acestor bilanturi este prevazuta in legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, ptr. cel mult ultimii trei ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.1 ? experienta similara - se vor prezenta informatii despre cel putin un contract ca specific si anvergura, declarat in formularul 12.a.2 - Lista lucrarilor executate pe ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie ptr cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autorit. contactante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si daca au fost duse la bun sfarsit, art.188, alin.3 lit a. Se va prezenta cel putin un document: contract, proces-verbal de receptie, etc. prin care sa se confirme executarea lucrarilor, b.- Informatii referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, cf art 188, alin.3 , lit d.;, c. - Date referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul ec ptr indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., d.-Informatii privind subcontractantii. Se va prezenta Formularul 15 din Capitolul Formulare (original).In cazul in care operatorul economic nu are subcontractanti, va mentiona acest lucru. In cazul in care operatorul economic are subcontractanti, va prezenta acordurile de subcontractare, insotite de Anexa la Formularul 14, completata de fiecare subcontractant in parte., e) - Informatii privind asociatii1) Prezentare Acord de asociere cu urmatoarele prevederi minime (original sau traducere autorizata, unde este cazul): - asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului;
- nominalizarea liderului asociatiei;
- comunicarile se vor face cu liderul asociatiei;
- platile se vor face catre liderul asociatiei;
- nominalizarea persoanei care semneaza in numele si din partea liderului, precum si imputernicirea de a semna contractul in numele asociatiei.2) Fiecare asociat trebuie sa indeplineasca cerintele de la pct.III.2.1 din Fisa de date a achizitiei (original sau traducere legalizata, unde este cazul).1) Autoritatea contractanta va solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.2) Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea economico-financiara, tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resur. tuturor membrilor grupul, f. Informatii privind tertiiIn cazul in care, conf. art. 186 si 190 din OUG 34/2006, ofertantul isi demonstreaza situatia ec. si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profes. prin prezentarea unui angajament de sustinere din partea unui tert, autoritatea contractanta va lua in considerare aceasta sustinere pentru verificarea indeplinirii cerintelor minime impuse in cadrul documentatiei de atribuire (original/traducere autorizata).2. Pentru a fi luata in considerare sustinerea acordata, angajamentul ferm trebuie sa reprezinte un instrum. juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare.3. Angajamentul de sustinere se va prezenta si intocmi in conformitate cu prevederile art.186 si 190 din OUG 34/2006 si art.111 din HG nr. 925/2006.4. Persoana care sustine situatia economica si financiara ori capacitatea tehnica si/sau profesionala trebuie sa prezinte Declar.privind eligib. CertificatISO 9001 sau echivalent - Certificat/document, emis de un organism acreditat, care sa ateste implementarea si mentinerea unui sistem de management al calitatii activitatilor desfasurate, in conformitate cu cerintele ISO 9001, sau echivalent ? valabil la data depunerii ofertelor ? deoarece existenta unui standard de asigurare a calitatii presupune ca operatorul economic are un sistem implementat de asigurare a calitatii si va asigura calitatea serviciilor.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP sau gratuit de la sediul autoritatii contractante
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.08.2012 14:17
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer