Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI ?IGIENIZARE SI MODERNIZARE INTERIOARA A SPATIILOR AFERENTE ETAJULUI I SI II - PAVILION A, SECTIA CU PATURI ? CLINICA PEDIATRIE STR. POMPEIU ONOFREIU NR. 2-4?


Detaliu pentru invitatia numarul 339276
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU
Numar invitatie: 339276/13.11.2012
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI ?IGIENIZARE SI MODERNIZARE INTERIOARA A SPATIILOR AFERENTE ETAJULUI I SI II - PAVILION A, SECTIA CU PATURI ? CLINICA PEDIATRIE STR. POMPEIU ONOFREIU NR. 2-4?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIUCod fiscal: 11411672, Adresa: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Telefon: 0269/218349, Fax: 0269/230045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: In SEAP .
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI ?IGIENIZARE SI MODERNIZARE INTERIOARA A SPATIILOR AFERENTE ETAJULUI I SI II - PAVILION A, SECTIA CU PATURI ? CLINICA PEDIATRIE STR. POMPEIU ONOFREIU NR. 2-4?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?IGIENIZARE SI MODERNIZARE INTERIOARA A SPATIILOR AFERENTE ETAJULUI I SI II - PAVILION A, SECTIA CU PATURI ? CLINICA PEDIATRIE STR. POMPEIU ONOFREIU NR. 2-4? - in conformitate cu prevederile caietului de sarcini. Se vor executa lucrari avand urmatoarele coduri CPV: 45432000-4 ( lucrari de montare de acoperitoare de podea si de pereti si lucrari de tapetare), 45453100-8 (lucrari de renovare);45310000-3 (lucrari de instalatii electrice);45316200-7 (instalare de echipamente de semnalizare); 45314320-0 (instalare de cabluri de retele informatice); 45314200-3 (instalare de linii telefonice); 45421141-4 (lucrari de compartimentare); 45324000-4 (lucrari de acoperire cu ipsos); 45410000-4 (lucrari de tencuire); 45450000-6 (alte lucrari de finisare a constructiilor)
II.1.6) CPV: 45432000-4 - Lucrari de montare de acoperitoare de podea si de pereti si lucrari de tapetare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 443, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 8.800 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator. Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 20; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246.Garantia de participare, indiferent de forma de constituire, se va prezenta in format electronic pe SEAP, CU SEMNATURA ELECTRONICA, conform art. 17 al. 3 coroborat cu art. 18 din HG nr. 1660/2006.In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestui document in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, dovada constituirii garantiei de participare se va transmite, in original, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor.Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, in conditiile art. 33 al.3 lit b din HG nr. 925/2006.Lipsa semnaturii electronice aplicata pe garantia de participare atrage respingerea ofertei, in conditiile art. 33 al.3 lit. b din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006. Pentru IMM garantia de participare se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 21; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246; d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 al 3 din HG nr. 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011. Pentru IMM garantia de buna executie se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180din OUG nr. 36/2006- completare Formular 1.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181din OUG nr. 36/2006 ? completareFormular 2;Documentul solicitat pentruneincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c) indice1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Ec. Viorica Bandescu, Prof. Univ. Dr. Ing. Dan Maniu Duse, Dr. Raceala Motoc Stanca Maria, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica, As. Mihai Dorian Stefanescu. Consiliul de Administratie al spitalului ? membrisupleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Pascalau Diana, Prof. Univ. Dr. Tita Ovidiu, Dr. Muntean Rodica Ana, Dr. Novac Maria, Prof. Dr. Pereanu Dorel, As. Pirnoiu Dan.b) Manager- Ec. Mihut Alexandru;c) Comisia de evaluare: Director Financiar Contabil ? Ec. Bogazi Maria; Sef Serviciu Administrativ ? Ing.Dipl. Ghirisan Mircea; Hasegan Livia; Ing.Dipl.Cuntan Nicu-Silviu; Cons. Jr. Cozac Alina- Mihaela. Inlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul: Ec. Picu Rares si Badea Vasilica.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii.6. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art. 17 al 3 coroborat cu art. 19 din HG nr. 1660/2006). In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in ofertaToate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in format electronic, pe SEAP, SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA (conform art. 17 al 3 coroborat cu art. 19 din HG nr. 1660/2006). In cazul in care, din motive tehnice nu este posibila transmiterea acestor documente in format electronic in SEAP, conform art. 17. al. 4 din HG nr. 1660/2006, ofertantul le va putea transmite, in original / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.NEPREZENTAREA PE SEAP A DOCUMENTELOR SEMNATE CU SEMNATURA ELECTRONICA ATRAGE DESCALIFICAREA OFERTEI.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de cel putin 800.000 lei. Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei ? euro este cursul anual al BNR (EUR/RON): anul 2009 = 4, 2373; anul 2010 = 4, 2099; anul 2011=4, 2379.Modalitatea de indeplinire: 1.Fisa de informatii generale, completare Formular 6, cu cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 (trei) ani, din care sa reiasa ca cifra de afaceri medie pe ultimii trei ani a ofertantului este de minim 800.000lei2.Bilanturile contabile la 30.12.2009, 30.12.2010 si 30.12.2011, vizate de organele competente.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Cerinta nr. 1 - Experienta similara: ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara ? minim 1 (un) contract in valoare de minim 400.000 lei (fara TVA).Modalitatea de indeplinire: 1.Completare Formular 7 - 1. Declaratie pe proprie raspundere privind contractele de lucrari similare2.Completare Formular 8 -Experienta similara. Formularul 8 va fi insotit de o copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractul de lucrari in cauza si dupa PV de receptie finala (sau PV la terminarea lucrarilor)3. Recomandare din partea beneficiarului ? trebuie sa se precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor, eventualele neconformitati inregistrate pe parcursul executiei, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Cerinta nr. 2 - Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Modalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 9 ? Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere si Anexa cu privire la personalul de specialitate care va fi implicat in realizarea contractului., Cerinta nr. 3 - Declaratie de angajament privind resursele umaneModalitatea de indeplinire: Completare Formular nr. 10 ? Declaratia de angajament privind resursele umane.Ofertantul trebuie sa dispuna de personal necesar pentru indeplinirea contractului. Persoanele propuse pot fi angajati proprii sau colaboratori.Ofertantii pot prezenta si angajament de participare obtinut de la personalul de specialitate necesar executarii contractului, conform prev. art. 188 alin 3 lit. b din OUG 34/2006., Cerinta nr. 4 - Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: 1. Sef santier cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare;2. Responsabil tehnic cu executia (RTE)3. Responsabil cu controlul calitatii (RCQ)Documente doveditoare: - CV-urile insotite de diplome de studii/certificari considerate relevante, respectiv decizia interna de numire ca RTE / RCQ sau autorizatia de RTE, precum si de orice alte documente doveditoare (autorizatii/certificate de atestare profesionala).Cv-urile se vor completa conform formularului F11 din sectiunea "Formulare" si vor fi semnate obligatoriu de titular., Cerinta nr. 5 - Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Modalitate de indeplinire;Completare Formular 12, Cerinta nr. 6 - Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze.Documente doveditoare: 1.Declaratie cu privire la intentia de a subcontracta ? completare formular 132.Formularul nr. 14 ? Declaratie privind partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora.Inainte de semnarea contractului, ofertantul castigator va prezenta Acordul de subcontractare., Cerinta nr. 7 - Informatii privind asocierea ? daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: 1.Acord de asociere in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica, daca este cazul - Formularul nr. 15Anexat la acordul de asociere, daca este cazul, se vor prezenta: -Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati si specializarea acestora- Formularul nr.16-Declaratie privind legalizarea acordului Formularul nr. 17, Cerinta nr. 8 - Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert ? daca este cazul.Modalitatea de indeplinire: Completare Formular 18- Angajament privind sustinereatehnica si profesionala a ofertantului/grupului de operatori economici. Certificat ISO 9001 sau echivalent, Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.11.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.02.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.11.2012 11:23
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer