Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de lucrari intretinere constructii hidrotehnice


Detaliu pentru invitatia numarul 353062
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Numar invitatie: 353062/27.08.2013
Denumire contract: contract de lucrari intretinere constructii hidrotehnice
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATICod fiscal: 1644670, Adresa: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Telefon: 0236460016, INT. 300, Fax: 0236460847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460016/300, fax: +40 236460847, persoana de contact: SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SEDIUL R.A.A.F.D.J. Galati strada Portului nr.32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de lucrari intretinere constructii hidrotehnice
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: A. Zona Sulina, Hm 76+60 ? Hm 76+90, Platforma Far Nord si Suda. Completare corpplatforma cu blocuri piatra de 2 ÷ 5 t/buc.B. Zona Sulina, Hm 56+33 ? Hm 73+00, Dig Norda. Completare dig Nord cu blocuri piatra de 2 ÷ 5 t/buc.C. Zona Sulina, Hm 73+00 ? Hm 76+90, Dig Suda. Completare dig Sud cu blocuri piatra de 2 ÷ 5 t/buc.D. Zona Sulina, Hm 77+00 ? Hm 78+00, Dig Submersibil Suda. Completare dig submersibil Sud cu piatra bruta < 1t/buc.E. Zona Sulina, Hm 77+00 ? Hm 78+00, Dig Submersibil Norda. Completare dig submersibil Nord cu piatra bruta = 1t/buc.F. Zona Sulina, Soclu Far Nord si Suda. Soclu Far Nord si Sud.G. Zona Sulina, Hm 69+40 ?Hm 68+60, mal drepta.Refacere pereu ziditb.Refacere rostuire pereuc.Completare terasament pereu ziditd. Completareanrocamentela baza pereuluiH. Zona Sulina, Hm 79+00 ? Hm 80+00a. Recuperare blocuri piatra 1-10t/buc.I. Zona Obretin, Mm 14+1500 ? Mm 15+500, mal drepta.Refacere aparare mal, tip imbracaminte piatra, cu blocuri piatrab. Refacere aparare mal, tip imbracaminte piatra, cu blocuri piatra recuperateJ.Zona Partizani, Mm 31+1849 ÷ Mm 31+00, Mm 31+950 - Mm 31+00, mal drepta.Refacere pereu ziditb.Refacere rostuire pereuc.Completare terasament pereu ziditd. Completareanrocamentela baza pereuluie.Dragaj SpecialK. Zona Partizani, Mm31+060 ? Mm 31+1070 , mal stanga. Completareanrocamentela baza pereuluiL. Zona Galati, mal stang, Dana 16, Dana 7-8a.Repozitionare bintab.Dragaj Specialc.Rostuire pereu
II.1.6) CPV: 45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 699, 752.57 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
57.000 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este 60 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se constituie prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800 deschis la BRD Galati, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care Ofertantul depune o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa, se obliga fata de Administratia Fluviala a Dunarii de Jos R.A. Galati, sa plateasca suma de 8129, 98 lei , conform Art. 2781 (1) din OUG 34/2006 actualizata.Garantia de participare se va retine si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.In cazul in care ofertantul este o asociere de mai multi operatori economici, instrumentul de garantare va fi emis in numele liderului asocierii. In orice situatie, garantia de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la deschiderea ofertelor si trebuie anexata/atasata la coletul cu oferta (in exteriorul acesteia).Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata prin documentatie vor fi respinse.Modelul garantie de participare prin scrisoare de garantie bancara conform Formularului nr.3In cazul prezentarii garantiei in alta moneda, cursul de schimb la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
5% din pretul contractului fara TVA.Contractorul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 (cinsprezece) zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului. Garantia de buna executie va avea valabilitatea pana la finalizarea de drept a contractului(expirarea perioadei de garantie) plus 30 zile. Cuantumul garantiei de buna executie a contractului este de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii prin retineri succesive contractorul are obligatia ca in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibildistinct la dispozitia autoritatii contractantesi sa depuna in contul astfel deschis suma de 1% din pretul contractului cu TVA.Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(cf. Ordin ANRMAP Nr. 314/2010)- Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Certificatul de participare la licitatie cu oferta independentaAnexa nr.9 conform ordin ANRMAP nr.314/20102.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare- Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratiaprivind neincadrarea in prevederile art.69^ 1din OUG34/2006 Anexa nr.10Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire(respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire) sunt urmatoarele: Mircea Razvan Cristea-director general, Dorian Dumitru- director general adjunct, Felicia Tanase-director economic, Cristian Sendrea-director comercial, Gina Constantinescu-sef serv. management si juridic, Cristina Dobre- sef serv.achizitii, Mihaela Lisinschi referent serv.achizitii, Nicoleta Dontu referant serv.achizitii, Mihai Popescu Teclu sef serv. hidrotehnic, hidrologie Comisia Dunarii, Cristi Vlas sef birou hidrotehnic, Elena Ungureanu sef serv.financiar contabilitate3. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare. Ofertantul (operator economic, lider, asociat, tert sustinator) trebuie sa completeze Declaratia privind eligibilitatea Anexa nr1;Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare.Completarea si prezentarea Anexa nr. 2. In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa Declaratia din care sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181, litera a), c^1) si d).Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.5. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata(formulare tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident) respectiv: Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-eliberat de Primarie siCertificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice din care sa rezulte ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a contributiei pentru fondul de somaj si a contributiei pentru fondul de asigurari de accidente si boli profesionale precum si a impozitelor si taxelor locale atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de achizitie. In conformitate cu prev.art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.Aceste documente se vor prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste certificate. Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila conforma cu originalul. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator.Cerificatul poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat e primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, sa prezinte pentru conformitate, in original sau copie legalizata , documentele depuse in copie.Persoane juridice straineDocumente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traduse si legalizate in mod obligatoriu in limba romana de catre un traducator autorizat.Documentele pot fi depuse in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind subcontractantiiSe va prezenta lista cuprinzand subontractantii ? Anexa nr. 8, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti, Informatii referitoare la responsabilul tehnic cu executia atestat in lucrari de constructii hidrotehniceSe va prezinta atestatul in domeniu si legitimatiain conformitate cu prev. Legii 10/1995Nota: Legitimatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor., Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii prin declaratie, angajamente de punere la dispozitie, proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: -remorcher maritim -1 buc;
-graifer plutitor-1 buc;
-salanda autopropulsata -1buc;
-salupa/remorcher fluvial-1buc;
-slep/barja -2 buc;
-gabara fluviala - 2buc;
-macara plutitoare -3 buc;
-excavator- 1buc;
-buldozer -2buc;In situatia in care ofertantul face dovada asigurariiutilajelor prin contracte de inchiriere, acestea vor fi prezentate in copie, in plicul care contine Documentele de calificare.In situatia in care ofertantul face dovada asigurarii utilajelor prin declaratie, angajamente de punere la dispozitie, proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere acestea vor fi prezentate in copie, in plicul care contine Documentele de calificare. Castigatorul procedurii care a prezentat la deschiderea ofertelor precontract/precontracte sauconventie/conventii de inchiriere a utilajelor are obligatia ca pana la semnarea contractului, sa prezinte in original sau in copielegalizata contractul/contractele de inchiriere.Conform caietului de sarcini: - se solicita un numar de 2 buldozerepentru lucrari atat in zona Partizani Mm31+1849-Mm31+00 cat si in zona Sulina Hm56+33-Hm 78+00- se solicita un numar de 2 barje pentru lucrari atat in zona ObretinMm 14+1500 ? Mm 15+500 cat si in zona Sulina Hm 56+33 ? Mm 78+00-se solicita un numar de 2 gabare fluviale pentru lucrari atat pentru zona Partizani Mm31+1849, Mm31+00 cat si pentru zona Sulina Hm 69+40-Hm 68+60- se solicitaun numarde 3 macarale plutitoare pentru lucrari in zonele Partizani Mm31+1849 ? Mm 31+00, Obretin Mm14+500 ? Mm15+500, Sulina Hm 56+33- Hm 78+00Lucrarile de intretinere constructii hidrotehnice se vor executa, conform graficelor de executie, ,Lista lucrarilor executatein ultimii 5 ani din care sa rezulte ca a executat cel putin 1 contract, maxim 3 contracte de lucrari a carui/caror valoarecumulata a fost de minim 5.000.000 lei, insotita decertificate/documente emise sau contrasemnate de catre autoritatea sau de clientul beneficiar al contractelor prin care se demonstreaza indeplinirea cerintei Anexa nr.6 si Anexa nr.7Valorile se vor exprima in lei si euro la cursul mediu anual comunicat de BCE, pentru fiecare an in parte (www.ecb.eu)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 06.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 06.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 26.08.2013 09:11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer