Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI INTRETINERE CONSTRUCTII HIDROTEHNICE


Detaliu pentru invitatia numarul 354795
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: ADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATI
Numar invitatie: 354795/16.10.2013
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI INTRETINERE CONSTRUCTII HIDROTEHNICE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialADMINISTRATIA FLUVIALA A DUNARII DE JOS RA GALATICod fiscal: 1644670, Adresa: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Telefon: 0236460016, INT. 300, Fax: 0236460847
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: GALATI, STR. PORTULUI, NR. 32, Galati, Romania, cod postal: 800025, telefon: +40 236460016/ 300, fax: +40 236460847, SERVICIUL ACHIZITII
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Galati strada Portului nr.32
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i portuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI INTRETINERE CONSTRUCTII HIDROTEHNICE
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie realizarea de catre executant a volumului de lucrari de intretinere constructii hidrotehnice.SUMA AFERENTA PROCENTULUI DE DIVERSE SI NEPREVAZUTE PRECUM SI PROCENTUL AFERENT CHELTUIELILOR DIVERSE SI NEPREVAZUTE DIN VALOAREA ESTIMATA A CONTRACTULUI DE ACHIZITIE PUBLICA ESTE O (ZERO)
II.1.6) CPV: 45240000-1 - Lucrari de constructii de lucrari hidraulice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 995, 970.48 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 20.000 lei.Pentrugarantia constituita in alta moneda, cursul de referintava fi cursul BNR publicatcu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se prezinta in original, in conformitate cu Formularului nr.3, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, in baza art.86, alin (1) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare se poate constitui si prin virament bancar in contul RO75BRDE180SV03879541800 deschis la BRD Galati, Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare astfel cum a fost solicitata prin documentatie vor fi respinse.In cazul in care ofertantul a depus o contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta i-a fost respinsa pe fond sau contestatarul renunta la contestatie, din garantia de participare se va retine suma prevazuta laart. 2781 (1) din OUG 34/2006 actualizata.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari va fi de 5% din pretul contractului fara TVA. Contractantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie a contractului in termen de 15 (cinsprezece) zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului. Garantia de buna executie va avea valabilitatea pana la finalizarea de drept a contractului plus 30 zile. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In cazul constituirii prin retineri succesive contractorul are obligatia ca in termen de 15 zile de la data semnarii contractului de ambele parti si inregistrarii acestuia la sediul achizitorului sa deschida la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante si sa depuna in contul astfel deschis suma de 1% din pretul contractului cu TVA. Pe parcursul indeplinirii contractului, autoritatea contractanta urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractorului, pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.Autoritatea contractanta are obligatia de a restitui garantia de buna executie 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b) restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaAnexa nr.92.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Anexa nr.10- se va prezenta si de tertul sustinator si de subcontractant dupa caz.In sensul prevederilorart. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare persoanele care detin functii de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Mircea Razvan Cristea-Director General, Dorian Dumitru- Director General Adjunct, Felicia Tanase-Director Economic, Cristian Sendrea-Director Comercial, Gina Constantinescu-Sef Serviciu Management si Juridic, Elena Ungureanu- Sef Serviciu Financiar ContabilitateCristina Dobre- Sef Serviciu Achizitii, Mihaela Lisinschi- referent Serviciu Achizitii, Nicoleta Dontu- inginer Serviciu Achizitii, Mihai Popescu Teclu- Sef serviciu Hidrotehnic, Hidrologie Comisia Dunarii, Cristi Vlas- sef birou hidrotehnic, 3. Declaratie privind eligibilitatea Anexa nr1-se va prezenta si de tertul sustinator, dupa caz.4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 cu modificarile ?i completarile ulterioare Anexa nr. 2.- se va prezenta si de tertul sustinator, dupa caz. In cazul in care exista tert sustinator, persoana care asigura sustinerea va completa declaratia din care sa reiasa ca nu se afla in situatiile prevazute la art.181, litera a), c^1) si d).5. Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale-eliberat de Primarie6. Certificat de atestare fiscala eliberat de Directia Generala a Finantelor PubliceNota: Certificatele constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata vor prezenta situatia datoriilor scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere aofertelor.Neindeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, a contributiei pentru fondul de somaj si a contributiei pentru fondul de asigurari de accidente si boli profesionale precum si a impozitelor si taxelor locale atrage dupa sine excluderea ofertantului din procedura de achizitie.In conformitate cu prev. art. 9(1) din Ordinul 509/2011 emis de Presedintele ANRMAP cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantul are obligatia de a prezenta Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de O.R.C. Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document sunt valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Certificatul poate fi depus in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea, pentru conformitate, a documentului in original sau copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita o lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, locul, beneficiari, indiferent daca acestia din urma suntautoritati contractante sau clienti privati. Din lista principalelor lucrari sa rezulte ca au fost executate lucrari similare prin cel putin 1 contract , maxim 3 contracte a caror valoare cumulata este de minim 1.500.000 lei.Executarea de lucrari similare se confirma prin prezentarea de documente/contracte/procese verbale dereceptie/documente (certificate) constatatoare (conf. art. 97.1 din HG 925/2006)in original sau copie lizibila, sau oricare alte documente relevante emise saucontrasemnate de o autoritate sau de clientul beneficiar.In cazul in care beneficiarul este un client privat si din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea executarii de lucrari se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic.Ofertantii vor utiliza pentru calculul echivalentei experientei similare prezentate in alte monede decat euro, cursul mediu anual comunicat de B.N.R din anul respectiv.Modalitatea de indeplinire: Se va completa Anexa 6 si Anexa 7.Documentul anexat se va prezenta in oricare din formele: original/copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Informatii privind subcontractantii (dupa caz)Se va prezenta lista cuprinzand subontractantii ? Anexa nr. 8, insotita si de acordurile de subcontractare, precum si informatii privind proportia in care contractul urmeaza sa fie indeplinit de catre subcontractanti si specializarea acestora. Lista va fi prezentata in original, semnata si stampilata de catre ofertanti si insusita sub semnatura de catre subcontractanti., 1. Informatii referitoare laresponsabilul tehnic cu executia atestat in lucrari de constructii hidrotehnice.Se va prezinta atestatul in domeniu si legitimatia in conformitate cu prev. Legii 10/1995Nota: Legitimatia trebuie sa fie valabila la data limita de depunerii a ofertelor. Completarea si prezentarea Anexei nr.11, Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii prin declaratie, angajamente de punere la dispozitie, proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere pentru executarea contractului ce urmeaza a fi atribuit cel putin: -remorcher maritim min.-1 buc;
-slep/barja min.-2 buc;
-macara plutitoare min.-2 buc;Completarea si prezentarea Anexei 5In situatia in care ofertantul face dovada asigurariiutilajelor prin contracte de inchiriere, acestea vor fi prezentate in copie, in plicul care contine Documentele de calificare.In situatia in care ofertantul face dovada asigurarii utilajelor prin declaratie, angajamente de punere la dispozitie, proprietate si/sau contracte leasing si/sau contracte de inchiriere acestea vor fi prezentate in copie, in plicul care contine Documentele de calificare. Castigatorul procedurii care a prezentat la deschiderea ofertelor precontract/precontracte sauconventie/conventii de inchiriere a utilajelor are obligatia ca pana la semnarea contractului, sa prezinte in original sau in copielegalizata contractul/contractele de inchiriere.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 28.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 15.10.2013 16:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer