Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari la obiectivul ,,Construire cladire pentru unitatea militara UM 02003 Constanta-subunitatea Iasi; anexe, amenajari exterioare; put forat; fosa vidanjabila; racord utilitati; imprejmuire; amenajare drum DE 706?.


Detaliu pentru invitatia numarul 321727
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL IASI
Numar invitatie: 321727/15.03.2012
Denumire contract: Contract de lucrari la obiectivul , ,Construire cladire pentru unitatea militara UM 02003 Constanta-subunitatea Iasi; anexe, amenajari exterioare; put forat; fosa vidanjabila; racord utilitati; imprejmuire; amenajare drum DE 706?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL IASICod fiscal: 4540712, Adresa: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Telefon: 0232/235.100, Fax: 0232/214.425, 210.336;
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania, cod postal: 700075, telefon: +40 0232235100, fax: +40 0232214425, persoana de contact: Anca Muscheru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Consiliului Judetean Iasi, Bulevardul Stefan cel Mare si Sfant, nr.69, Iasi, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari la obiectivul , ,Construire cladire pentru unitatea militara UM 02003 Constanta-subunitatea Iasi; anexe, amenajari exterioare; put forat; fosa vidanjabila; racord utilitati; imprejmuire; amenajare drum DE 706?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Ansamblu de constructii ce se vor realiza in cadrul contractului de lucrari cuprinde: cladire tehnico-administrativa, put forat, fosa vidanjabila, depozit de combustibil lichid, parcare, drum si alei incinta, imprejmuire teren, amenajare drum acces, racord electric si post de transformare.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 915, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia pentru participare este in suma de 38.300 lei si se va constitui conform art. 86 alin. 1 din HG nr. 925/2006: -prin virament in contul Consiliului Judetean Iasi nr. RO72TREZ4065006XXX000459 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi? se prezinta OP confirmat de banca emitenta;
-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, in original (model Anexa7.2.2.11). Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Ofert.IMM beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare.Valabilitatea garantiei pentru participare va fi de minimum 90 de zile incepand cu data limita de depunere a ofertelor.Ofert.IMM beneficiaza de reducere de 50% a garantiei de participare.documentul de garantare va avea prevazut in mod explicit faptul ca in cazul in care ofertantul depune contestatie la Consiliul National pentru Solutionarea Contestatiilor, iar contestatia este respinsa ca nefondata, societatea bancara sau cea de asigurari va plati neconditionat autoritatii contractante, la solicitarea acesteia, suma de 5.694, 99 lei, calculata conform prevederilor art. 278^1 alin.(1) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie a contractului se va constituiin cuantum de 10% din pretul contractului ce urmeaza a fi atribuit, exclusiv TVA, conform prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 (Anexa 7.2.2.19 ? Model garantie de buna executie), care devine anexa la contract.Garantia de buna executie a contractului trebuie constituita in termen de maxim 10 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti, sub sanctiunea rezilierii acestuia.Perioada de valabilitate a garantiei trebuie sa acopere perioada de timp pana la data incheierii procesului-verbal de receptie finala.Ofert.IMM beneficiaza de reducere de 50% a cuantumului garantiei de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Neincadrarea in situatia prevazuta la art.180 din OUG34/2006 - Declaratie privind eligibilitatea (ANEXA 7.2.2.12 A), in original;
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG nr.34/2006 - Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG34/2006 (Anexa 7.2.2.12B) in original;
- Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata: Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind obligatiile de plata catre bugetul general consolidat, Certificat de Atestare Fiscala Pentru Persoane Juridice, privind impozitele si taxele locale si alte venituri ale bugetului local, Certificat de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi. Certificatul de atestare fiscala emis de Consiliul Judetean Iasi se elibereaza prin Serviciul Sinteza si Recuperare Creante , C.J.Iasi, et.2, cam. 60, 61, 62, in cel putin 3(trei) zile lucratoare de la data inregistrarii cererii la registratura C.J. Iasi, parter, cam.101. Au obligatia de a prezenta Certificatul mentionat operatorii economici care au sediul in judetul Iasi, precum si operatorii economici care nu au sediul in judetul Iasi, dar au puncte de lucru in judetul Iasi. Operatorii economici care nu au sediul si nici puncte de lucru in judetul Iasi vor prezenta o declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca nu au datorii la bugetul Consiliului Judetean Iasi. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care ofertantul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarii platii obligatiilor exigibile de plata. In cazul depunerii unei oferte in asociere, cerintele formulate pentru situatiile prevazute la art.181 din ordonanta vor fi demonstrate de fiecare asociat. Toate certificatele/documentele trebuie sa fie prezentate in oricare dintre formele original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa ateste ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget exigibile scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.- Declaratii privind calitatea de participant la procedura (ANEXA 7.2.2.12 C);
- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta (ANEXA 16);
- Neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG nr. 34/2006-Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.691 din OUG nr. 34/2006 (ANEXA 7.2.2.12 B^); Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedintele Consiliului Judetean Iasi - Dr. Constantin Simirad, Secretarul Judetului-Lacramioara Vernica, Sef Serviciu Juridic-Contencios si Managementul Calitatii-Maria Poraico, Dumitru Cantemir-Sef Serviciu Financiar Contabil si Gestionarea Patrimoniului, .Sef Serviciu Investitii si Controlul Lucrarilor, Protectia Muncii, PSI, Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilitate Publica-Mariana Chiriac, Grigore Tescu?consilier Serviciul Investitii si Controlul Lucrarilor, Protectia Muncii, PSI, Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilitate Publica, Laurentiu Aur?consilier Serviciul Investitii si Controlul Lucrarilor, Protectia Muncii, PSI, Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilitate Publica, Doina Stafidov?consilier Serviciul Investitii si Controlul Lucrarilor, Protectia Muncii, PSI, Monitorizarea Serviciilor Comunitare de Utilitate Publica, Sef Serviciu Achizitii Publice si Contracte-Anca Muscheru, Mihai Iftimiei-consilier juridic SAPC.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentul mentionat. In cazul in care ofertantul are subcontractanti declarati, fiecare subcontractant va prezenta documentul mentionat.In cazul depunerii unei oferte individuale/comune sustinuta financiar si/sau tehnico-profesional de catre tert/terti susstinatori, fiecare sustinator are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei.- Informatii privind asociatii -Anexa 10 ? Declaratie privind legalizarea asocierii. Ofertantul-lider, in cazul in care este format dintr-o asociatie la care participa mai multi operatori economici, va semna o declaratie prin care se obliga ca in cazul in care oferta sa este declarata castigatoare va legaliza asocierea, iar contractul de asociere legalizat va fi prezentat autoritatii contractante, inainte de data semnarii contractului- Acord de asociere, conform ANEXEI 4. Cerinta nr.1-Existenta unei forme de inregistrare si/sau atestare / apartenenta din punct de vedere profesional-Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.In cazul prezentarii documentului in copie ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.- Pentru persoane juridice/fizice straine-Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului contine si domenii similare celui care face obiectul prezentei proceduri.Documentele vor fi prezentate in original, copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? semnata si stampilata si vor fi insotite de o traducere autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului pentru partea din contract pe care o realizeaza asociatul/asociatii.Cerinta nr 2-Autorizari: Ofertantul care va executa lucrari de instalatii retele electrice trebuie sa detina atestat tip C2A, in perioada de valabilitate.in cazul depunerii unei oferte comune, cerinta este considerata indeplinita daca unul dintre asociati, respectiv subcontractantii, detine autorizarea solicitata si numai cu conditia ca acesta sa execute integral partea din contract pentru care este solicitata autorizarea respectiva.Documentele vor fi prezentate in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, semnata si stampilata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Se solicita prezentareacifrei de afaceri medii pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), Cerinta nr.2-In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile art. 186 alin. (1) din OUG nr. 34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului/ candidatului resursele invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1-Lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani, Cerinta nr. 21) Ofertantul trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani a executat si dus la bun sfarsit, lucrari similare (lucrari de constructii civile sau/si lucrari de drumuri) de minim 1.000.000 lei, demonstrate prin cel putin 1 (un) contract sau prin insumarea a maxim 2 (doua) contracte.2)Prezentarea de recomandari sau document constatator/proces verbal de receptie partiala/la terminarea lucrarilor sau finala, dupa caz, din partea beneficiarului, care sa confirme executarea lucrarilor similare de mai sus, Cerinta nr.3 - Se solicita Declaratiaofertantului referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat in ultimii 3 ani, Cerinta nr.4 - Se solicita ca specialistii (minim 1 specialist) care efectueaza lucrarile de instalatii retele electrice sa detina autorizatie gradul III B, Cerinta nr. 5-In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului/candidatului resursele tehnice si profesionale invocate., Cerinta nr. 6 -Lista cuprinzand subcontractantii-Acordurile de subcontractare, daca este cazul Cerinta nr.1-Certificarea respectarii standardelor de asigurare a calitatii, respectivISO 9001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului., Cerinta nr. 2-Certificarea sistemului de management al mediului, respectiv ISO 14001 sau echivalent, pentru activitati corespunzatoare indeplinirii contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, la adresa de internet www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2012 08:01
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer