Achizitie publica - Contract de lucrari la obiectivul de investitie ?Centru de informare pentru protectia naturii si mediului?
Detaliu pentru invitatia numarul 324119
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 324119/13.04.2012
Denumire contract: Contract de lucrari la obiectivul de investitie ?Centru de informare pentru protectia naturii si mediului?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA ANDRIDCod fiscal: 3897076, Adresa: STR. PRINCIPALA NR.508, Andrid, Telefon: 0261-820409, Fax: 0261-820409
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. PRINCIPALA NR.508, Andrid, Romania, cod postal: 447010, telefon: +40 261820409, fax: +40 261820409, persoana de contact: Primaria Andrid
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: PRIMARIA COMUNEI ANDRID, STR. PRINCIPALA NR.508, loc. Andrid, Romania, cod postal: 447010, telefon: +40 261820409, fax: +40 261820409
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari la obiectivul de investitie ?Centru de informare pentru protectia naturii si mediului?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarea cuprinde: reamenajarea si renovarea unei cladiri existente si extinderea acesteia pe orizontala cu un corp nou de cladire conform proiectului tehnic postat pe SEAP.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 630, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constuire a garantiei de buna executie: cf art.90/ HG925/2006, cu modif. si complet. ulterioare: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contr., sau retineri succesive din facturile emise, in cuantum de 5% pt fiecare facturi in parte. In acest caz se va deschide un cont pentru garantia de buna executie la dispozitia autoritatii contractante, in care se va depune o suma egala cu 0.5% din pretul contractului.In cazul ofertantilor din categ. Intreprinderilor Mici si Mijlocii (facand dovada in acest sens prin prezentarea documentelor prevazute in Legea nr. 346/2004) garantia de buna executie se constituie in proportie de 50% din cunatumul precizat. In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat trebuie sa depuna documentele in original privind incadrarea in categoria IMM.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: a) Declaratie privind eligibilitateab) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioarec) Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteled) Certificat fiscal privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local, din care sa reiasa situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun oferteleCertificatele fiscale se vor depune in original/copie conform cu originalul.e) Declaratie privind calitatea de participant la proceduraf) Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010g) Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69ยน (evitarea conflictului de interese) din OUG. nr. 34/2006Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante: Papp Tibor, Marta Viorel Vasile, Rendes Gheorghe, Rendes Gabriella.Operatorii economici nerezidenti (straini): au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea situatiei personale conform cerintelor din documentatia de atribuire.Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte aceste documente.NOTA: Ofertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/Subcontractantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG 34/2006, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire.Documentele se vor prezenta in original sau copii legalizate sau copii lizibile cu mentiunea "conform cu originalul". a) Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC (aflat in termenul de valabilitate la data deschiderii ofertelor).Documentul va fi depus in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".Pentru operatori economici nerezidenti (straini): Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest document.In cazul sustinerii din partea unui tert, tertul este obligat sa prezinte acest document.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie, insotita de Lista privind principalele lucrari similare executate in ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani cel putin un contract avand ca obiect executie lucrari de natura si complexitate similara procedurii derulate, in valoare de minim 630.000, 00 lei, fara TVA., Declaratie privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii trei ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de cel putin urmatorul personal de specialitate necesar pentru indeplinirea contractului: a) Sef santier ? persoana cu studii superioare, absolvent al Facultatii de Constructii;b) Responsabil tehnic cu executia (RTE), atestat in domeniul constructii civile, industriale si agrozootehnice, atestat dovedit cu Certificat de atestare tehnico-profesionala, insotit de legitimatie vizata la zi;c) Responsabil cu Controlul calitatii in domeniul constructii civile;d) Responsabil cu protectia muncii., Declaratie privind echipamentele tehnice, utilajele si instalatiile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii sau ca are asigurat accesul la un Laborator de grad II, autorizat de Inspectoratul de Stat in Constructii, corespunzator pentru determinari si incercari specifice lucrarilor ce urmeaza a se executa. Autorizatiile laboratorului trebuie sa cuprinda inprofilele autorizate toate determinarile de laborator necesare in vederea executiei lucrarilor. Atat contractul de colaborare incheiat intre ofertant si laboratorul respectiv, cat si autorizatia laboratorului, trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor., Informatii privind subcontractantii., Informatii privind asociatii (daca este cazul). Prezentarea urmatoarelor documente: certificat ISO 9001 privind managementul calitatii sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului (constructii civile), valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul", Prezentarea urmatoarelor documente: certificat ISO 14001 pentru sistemul de management de mediu sau echivalent pentru activitatile care fac obiectul contractului (constructii civile), valabil la data limita de depunere a ofertelor, in copie "conform cu originalul"
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire poate fi descarca din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (FEDR, Programul de Cooperare Transfrontaliera Ungaria-Romania 2007-2013)
Data expedierii prezentei invitatii: 12.04.2012 14:54