Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI ?Lucrare comunicatii in localitatea Deveselu?


Detaliu pentru invitatia numarul 350201
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Ministerul Apararii - Unitatea militara 02415 Bucuresti
Numar invitatie: 350201/10.07.2013
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI ?Lucrare comunicatii in localitateaDeveselu?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMinisterul Apararii - Unitatea militara 02415 BucurestiCod fiscal: 4183318, Adresa: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Bucuresti, Telefon: +40 21 319 59 59 int. 147, Fax: +40 21 319 57 08
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: La sediul autoritatii contractante: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Bucuresti, Romania, cod postal: 061352, telefon: +40 213195959-251, fax: +40 213195708, biroul registratura, interior 159 sau 160.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul autoritatii contractante: str. Drumul Taberei, nr. 7 ? 9, sector 6, Bucuresti, Romania.Punct de contact: Claudia MANU.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Aparare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI ?Lucrare comunicatii in localitateaDeveselu?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii de atribuire il reprezinta atribuirea contractului "?Lucrare comunicatii in localitateaDeveselu?.Partea 1: ?Infrastructura subsistem comunicatii paza?Partea 2: ?Infrastructura retea voce si date ? interconectare cladiri?Proiectul tehnic cuprinzand documentatia tehnica va fi pus la dispozitia operatorilorinteresati de procedura de achizitie dupa obtinerea avizului de securitate industriala pentru accesul la informatii clasificate Secret de serviciu numai la solicitarea acestora.Proiectul tehnic se va ridica de la sediul autoritatii contractante numai daca: -operatorii economici interesati detin aviz de securitate, eliberat de autoritatea de securitate desemnata din cadrul M.Ap.N, pe baza Chestionarului de securitate (Formularul nr. 21-Anexa nr.25, din HG nr. 585 din 2002) care va fi transmis autoritatii contractante cel ma tarziu in 15 zile de la publicarea invitatiei de participare.Potentialii ofertanti care nu depun chestionarul pana l aceasta data, in vederea verificarii si eliberarii avizului de securitate nu vor avea acces la proiectul tehnic si nu vor fi admisi la procedura.Vizitarea amplasamentului, la solicitarea operatorilor economici interesati se va face organizat, cu cel putin 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, de catre autoritatea contractanta cu sprijinul beneficiaruluipe durata unei zile lucratoare in intervalul orar 10.00-15.00. Data organizarii va fi precizata ulterior numai operatorilor economici interesati care au obtinut avizul de securitate industriala pentru accesul la informatii clasificate Secret de serviciu. In acest sens pentru o buna colaborare operatorul economic care a obtinut avizul de securitate industriala pentru accesul la informatii clasificate Secret de serviciu va comunica autoritatii contractante obtinerea acestuia. Regulile de comunicare si transmiterea a datelor vor fi conforme cu invitatia de participare si fisa de date a achizitieiContractul se va executa cu respectarea urmatoarelor conditii: -a fost avizata anexa de securitate aferenta contractului de catre autoritatea de securitate desemnata din cadrul MApN ;
-au fost eliberate documentele de acces la informatii clasificate "SECRET DE SERVICIU" pentru personalul firmei executante;Personalul autorizat al executantului a fost instruit asupra reglementarilor de securitate industriala de catre structura de securitate.Dupa atribuirea contractului executantul se obliga sa finalizeze lucrarile in cel mult 2 luni de la data ordinului de incepere a lucrarii pentru Partea 1: ?Infrastructura subsistem comunicatii paza? respectiv 4 luni pentru Partea 2: ?Infrastructura retea voce si date ? interconectare cladiri? .
II.1.6) CPV: 45311000-0 - Lucrari de cablare si conexiuni electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 656, 761 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este in cuantum de 10.874 lei. Cuantumul ce se retine in conditiile art. 278^1 din OUG 34/2006 este de 5.437 lei.GP se const in confor. cu prev. art.86 din HG nr.925/2006.GP poate fi const.si in alta moneda decat lei, la un curs de conversie afisat de BNR, la data publicarii IP in SEAP.Perioada de valabilitate a GP: 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Daca GP se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societ. bancara sau de catre o societ. de asigurari(Formularul 9) sau orice alt model agreat de catre institutia emitenta, cu conditia respectarii preved. art.86 alin.(2)?(4)din H.G. nr.925 /2006.Daca GP se constituie prin OP, transf. va fi efect. in contul RO41TREZ7005005XXX00 3791 al AC, deschis la D.T.C.P.M.B., confirmat de banca.Dovada constituirii garantiei /instrumentului de garantare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a ofertelor.GP constituita printr-un instrument de garantare emis de o institutie bancara sau de de o societate de asigurari trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilita pentru termenul limita de primire a ofertelor si in original la sediul AC.GP emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de trad. autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria IMM conform Legii nr. 346/2004 GP se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA(Formular 10).Ofertele care nu sunt insotite de GP, astfel cum a fost solicitat in DA, vor fi respinse.Retinerea GP se face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice si art.278 ind.1 din OUG 34/2006.Perioada de valabilitate a garantiei de participare si valabilitatea ofertei pot fi prelungite la cererea autoritatii contractante.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 10%, din valoarea fara TVA a contractului Forma de constituire: printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 aliniatele 1, 2 si 3 din H.G. 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare sau prin virament bancar in contul autoritatii contractante (acelasi ca la garantia de participare). Garantia de buna executie se va constitui in termen de 15 zile de la semnarea contractului. Modul de restituire a garantiei de buna executie conform prevederilor legale si clauzlor contractuale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1- Declaratie privind eligibilitatea - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 5)/Cazier al operatorului/ Cazier judiciar al administratorului/directorului generalNota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator (dupa caz).In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 2- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora).Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 6).Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careiasocietatea isi are sediul social privind plata obligatiile la bugetul de stat sau echivalent de unde sa rezulte obligatii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertasi Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, de unde sa rezulte obligatii scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dobandirea eligibilitatii-eliberat de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin caresa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator(dupa caz).In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii. In cazul sustinerii de catre un tert, formularul se va completa si de tertul sustinator care nu trebuie sa se afle in situatia care detemina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 181 , litera a), c^1 si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr. 571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- Cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr.3- Declaratie ?Certificat de participare la procedura cu oferta independenta? .Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 3)In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentul se va completa doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Cerinta nr.4- Declaratie privind conflictul de interese - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 4)Nota: Acest formular trebuie prezentat de ofertant/candidat, ofertantul asociat/candidatul asociat, tertul sustinator/subcontractant (dupa caz).Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea precedurii de atribuire: CERACEANU Ion , CIOBANU Ionel , ALEXANDRESCU Dorin, GAVRILOAIA Valentina, BALASESCU Sorin Silviu, TUDORAN Florin, PANAITE Marius, CEAUSU Ionel, ENACHE Lucian, MANU Claudia.Cerinta nr. 5- Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 46 din O.U.G. nr. 34/2006Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 7)In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentele se vor prezenta pentru fiecare din membrii asocierii.Nota: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere, se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Cerinta nr. 6 - Fisa de informatii generaleModalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (completare formularul nr. 8)In cazul prezentarii unei oferte comune (in asociere), documentul se va completa doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Vor fi exclusi din procedura de achizitie ofertantii care se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180, 181, 69 indice 1 precum si cei ce nu respecta prevederile art. 46 din O.U.G. 34 /2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Nota 1: In cazul in car exista incertitudiniin ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta va solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documentele de natura celor prevazute mai sus (oferta comuna). In conformitate cu legislatia interna a statului in care sunt stabiliti ofertantii, aceste solicitari se refera la personae fizice si personae juridice, inclusiv, dupa caz, la directori de companii sau la orice persoana cu putere de reprezentare, de decizie sau de control in ceea ce priveste ofertantul Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneCerinta: Dovada inregistrarii ca persoana juridicaPentru persoanele juridice romane1.Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului (ONRC) de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte obiectul de activitate principal/ secundar al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul/rile CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Informa?iile cuprinse in acest document vor fi reale /actuale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele juridice straine2. Modalitatea de indeplinire: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic (se va verifica prin accesareahttp: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declara?ie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Lucrarile similare de constructii din prezenta procedura, sa aiba corespondent in domeniile de activitate din certificatul constatator.Nota 1: In cazul in care un grup de operatori economici (OE) depune oferta comuna, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale(inregistrare) se demonstreaza pentru fiecare OE in parte, membru al grupului. Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catre tertul/tertiisustinator/sustinatori.Nota 2: Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta (AC) va solicita ofertantului clasat pe primul loc sa prezinte certificatul constatator in original/copie legalizataNota 3: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita oricarui OE sa prezinte documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul/candidatul este stabilit.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Conditie de calificare: Ofertantul a executatmaxim 3 contracte avand ca obiect lucrari de comunicatii a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 1.656.761 lei fara TVA.Cerinta nr.2Lista utilajelor, instalatiilor, echip. tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari ;Conditie de calificare: Ofertantul dispune de cel putin dotarile specifice pentru realizarealucrarii de comunicatii, asigurarea a cel putin o bucata (un complet/set/lot) din fiecare echipament, astfel: Reflectometru, Aparat de masura fibra optica OTDR, Powermetru Optic, Sursa de lumina, Trusa de jonctionat fibra optica (inclus aparat de sudura fibra optica ).Cerinta nr.3Ofertantul va furniza informatii ref. la studiile, pregatirea profesionala si calificarea urmatorului personal (de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut) considerat necesar in executia contractului: 1. Manager de proiectVechime minim - 2 ani2. Responsabil tehnic cu executia (RTE)3. Responsabil cu calitatea lucrarilor (RCQ)Calificari: Studii superioare finalizate in domeniul constructiilor.PentruRTE ofertantul sa prezinte documentele care atesta aceasta calitate, emise de MDRL.Pentru RCQ este suficienta prezentarea deciziei de numire. RTE nu poate fi aceeasi persoana cu RCQ. Pentru fiecare dintre expertii solicitati se vor prezenta: 1.CV-urile in format european, din care sa rezulte cu claritate pozitia pe care o va ocupa in cadrul contractului, pregatirea si experienta profesionala: contracte, etc specifice pozitiei pe care o va ocupa in contract-original data si semnat de catre expert;2.Diplome/Certificate de atestare din care sa rezulte pregatirea profesionala necesara pozitiei pe care o va ocupa in contract-copii cf cu originalul, semnate si stampilate de ofertant;3. Contracte de colaborare/individuale de munca/prestari lucrari pentru care ofertantul le are cu expertii solicitati-copii cf cu originalul, semnat si stampilat de catre ofertant sau angajament de participare in echipa de implementare-original si semnat de catre expert; Pentru RTE este suficient prezentarea doc. care atesta aceasta calitate, emis de un organism abilitat si a formei de angajare a acestuia cf. punctului 3 anterior (raport de munca pe care il desf cu potentialul ofertant-angajat permanent, partial, colaborare, etc.).Cerinta nr.4OF. sa detina aviz de securitate pentru acces la informatii de tip "SECRET DE SERVICIU" eliberat de autoritatea de securitate desemnata din cadrul M.Ap.N conform HG 585/2002si art.441-452 din Ordinul M.Ap.N - M 9/06.02.2013 publicat in M.O.115/28.02.2013 (art.441-452).Nota: Daca OF vor prezenta oferta in una din urmatoarele forme : Oferta individ. + sustinere, Of.individ.+ subcontractare , of.comuna, of.comuna +sustinere, of.comuna + subcontractare, acestia au obligatia de a obtine aviz de securitate in termen de valabilitate, eliberat de structura abilitata din cadrul MApN pentru toate societatile comerciale alaturi de care prezinta oferta, in caz contrar va fi respinsa. Deoarece executarea contractului incheiat este "SECRET DE SERVICIU", vor avea acces la cuprinsul proiectului tehnic doar OE care detin aviz de securitate.Informatii privind subcontractantii /asociatii(daca este cazul).A)OF sunt obligati sa precizeze: partea/partile din contractpe care urmeaza sa/le subcontracteze;In cazul in care, parti din contract, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contractului, contractele incheiate intre acesta si subcontractantii nominalizati in oferta. B)Acordul de asociere(in cazul ofertei comune), incheiat in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului. Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii, conform ISO 9001/echivalent pentru executia de lucrari similare, valabile la data limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta copia certificatului ISO 9001/echivalent. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul mentionat pentru partea din contract pe care o realizeaza. Se va accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.09.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.09.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 27.01.2014
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2013 09:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer