Achizitie publica - Contract de lucrari (lucrari de constructii-montaj) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea marketingului turistic in zona ADI BOGAT: Actiunea Nr. 1: Centru local de Informare si Promovare turistica; Actiunea Nr. 2: Panouri de informare turistice; Actiunea Nr.
Detaliu pentru invitatia numarul 341744
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 341744/14.01.2013
Denumire contract: Contract de lucrari (lucrari de constructii-montaj) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea marketingului turistic in zona ADI BOGAT: Actiunea Nr. 1: Centru local de Informare si Promovare turistica; Actiunea Nr. 2: Panouri de informare turistice; Actiunea Nr. 3: Materiale de promovare?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAsociatia de Dezvoltare Intercomunitara Bogat-Bogat Onkormanyzati Fejlesztesi TarsulasCod fiscal: 24483000, Adresa: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Siculeni, Telefon: 0752-314376, Fax: 0266-316951
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Siculeni nr.106, jud. Harghita, Siculeni, Romania, cod postal: 537 295, telefon: +40 266316951, fax: +40 266316951, persoana de contact: Csaszar Attila
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Siculeni nr. 106, jud. Harghita, Siculeni, Romania, cod postal: 537 295
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Dezvoltare rurala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari (lucrari de constructii-montaj) in cadrul proiectului ?Dezvoltarea marketingului turistic in zona ADI BOGAT: Actiunea Nr. 1: Centru local de Informare si Promovare turistica; Actiunea Nr. 2: Panouri de informare turistice; Actiunea Nr. 3: Materiale de promovare?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executare lucrari de constructii-montaj in cadrul proiectului ?Dezvoltarea marketingului turistic in zona ADI BOGAT: Actiunea Nr. 1: Centru local de Informare si Promovare turistica; Actiunea Nr. 2: Panouri de informare turistice; Actiunea Nr. 3: Materiale de promovare?
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 633, 467 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 12 500, 00 lei. Pentru calcul echivalentei se va aplica cursul leu/valuta din data publicarii invitatiei de participare, comunicat de BNR.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare trebuie sa fie cel putin egala cuperioada de valabilitate a ofertei.Forma de constituire a garantiei de participare care va fi acceptata in conformitate cu prevederile art. 86 din HG Nr. 925/2006: - Scrisoare de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurari, Formular 20. (original)- ordin de plata in contul: RO18RNCB0152104412710001 deschis la BCR, sucursala Miercurea Ciuc (original)- chitanta, prin plata valorii garantiei de participare la caseria Autoritatii contractanteIn toate cazurile, documentul emis trebuie sa contina parafa lizibila a bancii emitente si / sau semnatura autorizata, si sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta.In cazul in care doreste sa aplice facilitatea prevazuta de lege pentru IMM-uri in conformitate cu prevederile Legii nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, trebuie sa ataseze documentului prin care dovedeste plata garantiei de participare si Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (Formularul nr. 23) in afara coletului, pentru a putea fi verificat inainte de deschiderea ofertei.In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie bancara sau emisa de o societate de asigurare va fi emisa pe numele unuia dintre membrii asociatiei. In cazul in care asociatia opteaza pentru facilitatea prevazuta de lege pentru IMM-uri, asociatii trebuie sa prezinte declaratie de incadrare, fiecare in nume propriu, iar in cazul in care unul dintre firmele asociate nu se incadreaza in categoria IMM, se considera ca conditiile necesare utilizarii facilitatii nu sunt indeplinite.Retinerea garantiei se va face in conformitate cu art. 87 din HG Nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVAMod de constituire: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii- prin retineri succesive. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia AC, la o banca agreata de ambele parti. In cazul in care AC are calitatea de autoritate publica, institutie publica sau operator economic cu capital integral sau majoritar de stat, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia AC. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Pe parcursul indeplinirii contractului, AC urmeaza sa alimenteze acest cont prin retineri succesive din sumele datorate si cuvenite contractantului pana la concurenta sumei stabilite drept garantie de buna executie.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 1, Declaratie privind eligibilitateaUn ofertant se poate prezentacu o singura oferta. Operatorii economici se pot asocia pentru a depune o oferta comuna fara a fi obligati sa legalizeze asocierea, decat in cazul in care oferta lor este declarata castigatoare. In cazul in care oferta este declarata castigatoare, operatorii economici asociati sunt obligati de a legaliza asocierea inainte de semnarea contractului de lucrari. Un exemplar al Acordului de asociere legalizat va fi depus in original la sediul Autoritatii Contractante. (Formular nr. 15)In cazul in care se depune o oferta de catre o asociere de operatori, atunci oferta trebuie: a. sa cuprinda informatii despre fiecare parte a asocierii, b. oferta trebuie semnata intr-un mod in care sa oblige legal pe fiecare in parte, c. un membru a asocierii va fi desemnat lider, iar calitatea acestuia va fi confirmat de imputernicire scrisa si semnata de fiecare parte a asocierii.d. oferta depusa va cuprinde acordul de asociere, care statueaza ca toti partenerii sunt responsabili legal uniti si in parte pentru realizarea obiectivelor contractului. Acordul va preciza partea care va avea calitatea de lider, si autorizeaza pe aceasta sa primeasca si sa transmita celorlalti instructiuni pentru ceilalti. Platile sunt responsabilitatea liderului.e. asocierea trebuie sa functioneze pe toata durata contractului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 2, Declaratie privind calitatea de participant la procedura(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 3, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare. Incadrarea oricaruia dintre asociati in oricare dintre situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 atrage dupa sine excluderea ofertei in cauza din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.)Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 4, Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69¹ din OUG 34/2006- Persoanele cu functie de decizie din cadrul Autoritatii contractante sunt urmatoarele: Presedinte: Csaszar AttilaConsiliul director: Csaszar Attila, Szentes Csaba, Becze Attila, Ko;sa Petru, Fodor ZoltanComisia de evaluare: Csaszar Atila (presedinte), Szentes Csaba, Szentes Antal, Lorincz Edit, Szabo; Katalin (In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaCerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului nr. 5, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Prezentare indeplinirea obligatiilorCerinta obligatorie: - se solicita certificate de atestare fiscala, privind indeplinirea obligatiilor la bugetul de stat si la bugetul local, eliberate de autoritati competente din tara in care ofertantul este rezident, din care sa rezulte situatia obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor scadenta in luna anterioara termenului la care se depun ofertele (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?)(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) Persoane juridice romaneCerinta obligatorie: - se solicita Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, informatiile din certificat trebuie sa fie reale la data limita de depunere a ofertelor)Cerinta minima de calificare: - obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)Persoane juridicestraineCerinta obligatorie: - se solicita Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, emise de organele competente in tara de origine ( original si traducere legalizata), valabile la data limita de depunere a ofertelorCerinta minima de calificare: - obiectul de activitate al ofertantului sa includa si domeniul de activitate aferent obiectului contractului(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani (aferente anului 2010, 2011 si 2012) de minim 1 266 900 lei (cifra de afaceri solicitata este globala, conform art. 185 din OUG nr. 34/2006, pentru calcul echivalentei se va aplica cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR pentru fiecare an in parte). Documentele care vor fi prezentate in sustinerea indeplinirii cerintei, sunt lasate la latitudinea operatorului economic., Cashflow de executie a lucrarilor pentru o perioada de 4 luni, in valoare de 281 000 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani, Indeplinirea a cel putin unui contract de lucrari similara ca natura si complexitate. Se solicita depunerea a cel putin unui contract de lucrari similara ca natura si complexitate (original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?), Existenta in dotare sau prin inchiriere a unui parc de utilaje pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, compus din minim urmatoarele utilaje, cu acceptarea oricarei forme de de punere la dispozitie (ex: angajament de punere la dispozitie): buldoexcavator - 1 buc, autobasculant ? 1 buc, automacara ? 1 buc ? cu autorizatie ISCIR (in conformitate cu Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibi, publicat in MONITORUL OFICIAL nr. 485 din 8 iulie 2011). Se solicita completarea Formulalui 9., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Se solicita depunerea documentelor justificative pentru dovada proprietatii sau dreptului de folosinta a utilajelor incluse in declaratie depusa (copie dupa contractul de leasing/ contract de inchiriere/ sau similar, Dispunerea de resursele umane calificate strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului (personal de specialitate si experti care vor avea roluri esentiale in indeplinirea contractului), din care: 1 responsabil tehnic cu executia (RTE) pentru domeniul de atestare care face obiectul contractului: atestare prevazuta de lege (MTCT, MLPAT, PLPTL); 1 sef santier; 1 responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii (inginer cu decizie de numire); 1 manager de proiect cu certificat CNFPA sau echivalent.Cerinta obligatorie: - se solicita completarea Formularului 10., Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere- se solicita completarea Formularului 11., Personal cheie care va fi utilizat pentru contract- se solicita complementarea Formularului 12., Declaratie privind personalul tehnic responsabil cu indeplinirea contractului- se solicita completarea Formularului 13., CV pentru fiecare persoana desemnata, CV care tr, Informatii privind subconractanti Standarde de asigurarea calitatii ISO 9001 sau echivalent, Standarde de protectie a mediului ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
50
Descriere: Componenta financiara
Durata de executie a lucarilor
30
Descriere: Componenta tehnica
Perioada de garantie acordata
20
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.01.2013 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.01.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 13.01.2013 14:01