Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari ?modernizare compartiment server


Detaliu pentru invitatia numarul 328311
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CAMERA DE COMERT, INDUSTRIE SI AGRICULTURA TELEORMAN
Numar invitatie: 328311/30.05.2012
Denumire contract: Contract de lucrari ?modernizare compartiment server
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCAMERA DE COMERT, INDUSTRIE SI AGRICULTURA TELEORMANCod fiscal: 2696295, Adresa: Str. Ion Creanga Nr. 54, Etaj 6, Alexandria, Telefon: 0247421064, Fax: 0247316192
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ion Creanga Nr. 54, Etaj 6, Alexandria, Romania, cod postal: 140042, telefon: +40 247421064, fax: +40 247316192, persoana de contact: Marin Niculcea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ion Creanga Nr. 54, Etaj 6, Alexandria, Romania, cod postal: 140042
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (servicii-consultanta)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari ?modernizare compartiment server
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Modernizarea compartimentului servere din cadrul organizatiei
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 46, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 1% din valoarea achizitiei, adica 460 lei. Termenul de valabilitate al garantiei de participare este egal cu termenul de valabilitate al ofertei. Contestatorului caruia i s-a respins contestatia ca nefondata decatre CNCSi se va retine suma calculata conform art. 2781 din OUG 34/3006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea- aceasta cerin?a se realizeaza prin completarea Formular nr. 2 - Declaratie privind eligibilitatea, si este necesara pentru ca operatorul economic sa nu se afle in situatia prevazuta de art. 180 din OUG nr. 34/2006;
- operatorul economic va fi declarat admis prin prezentarea formularului completat;2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181- aceasta cerin?a se realizeaza prin completarea Formular nr. 3 - Declaratie privind eligibilitatea, si este necesara pentru ca operatorul economic sa nu se afle in situatia prevazuta de art. 181 din OUG nr. 34/2006;
- operatorul economic va fi declarat admis prin prezentarea formularului completat;3. Declaratie privind participarea la procedura- aceasta cerin?a se realizeaza prin completarea Formular nr. 4 - Declaratie ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?;
- operatorul economic va fi declarat admis prin prezentarea formularului completat;4. Declaratie privind calitate de participant la procedura- aceasta cerin?a se realizeaza prin completarea Formular nr. 5 - Declaratie privind calitatea de participant la procedura;
- operatorul economic va fi declarat admis prin prezentarea formularului completat;5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69- aceasta cerin?a se realizeaza prin completareaFormular nr. 11 - Declaratie privind neincadrarea in art. 69 indice 1 din OUG nr. 34/2006. Persoane de decizie in cadrul procedurii de atribuire: Marin Niculcea- manager proiect, Stan Pantilie- coordonator activita?i proiect, Fulvia-Florentina Frasineanu ?i Mihaela Mihai ? consilieri manager proiect, Marilena Erimia- responsabil financiar, Evelina Manea- consilier juridic.Persoanele responsabile de atribuirea contractului: Manea Evelina, Erimia Marilena, Troncea simica, Lisu Marian, Neciu Catalin.- operatorul economic va fi declarat admis prin prezentarea formularului completat;6- indeplinirea obligatiilor fiscale fata de bugetul statului- operatorul economic va fi admis prin prezentarea Certificatuluide atestare fiscala privind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul de stat consolidat, eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat - in original sau copie ?conform cu originalul?, emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei.7- indeplinirea obligatiilor fiscale fata de bugetul local-operatorul economic va fi admis prin prezentarea Certificatului de atestare fiscalaprivind situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele, catre bugetul local, eliberat de primaria locala; (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care candidatul/ofertantul este rezident) - in original sau copie ?conform cu originalul?, emis cu maximum 30 de zile inainte de data deschiderii ofertei.Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii restante neachitate la data depunerii ofertelor catre bugetul de stat sau catre bugetul localvor fi respinse. Conform prevederilo art. 9 (1) DIN Ordinul nr. 509/2011, cerintele sunt considerate ca fiind indeplinitein masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu.. - Persoane juridice/ fizice romane- operatorul economic va fi declarat admis prin prezentarea: ? ? Certificat constatator eliberat de catre Oficiul Registrului Comertului - nu mai vechi de 30 de zileinainte dedata deschiderii ofertei, din care sa reiasa adresa actuala a societatii, faptul ca societatea are ca obiect de activitate silucrari de constructii/ renovare/reabilitare/etc.similare cu obiectul achizitiei si faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatease afla in incapacitate de plata - in original sau copie ?conform cu originalul?. Inainte de a primi Comunicarea privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc are obligatia de a prezenta, pentru conformitate, Certificatul constatator in original/copie legalizata.? In dovedirea desfasurarii activitatilor conform CAEN-ului prezentei proceduri (lucrari de construc?ii, renovare, amenajare) ofertantii vor prezenta dovada avizarii la O.R.C. a codurilor CAEN ? copie.? Sau- Persoane juridice/ fizice straine-operatorul economic va fi declarat admis prin prezentarea documentelorcare dovedesc o forma de inregistrare/ atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara unde candidatul/ ofertantul este rezident- traduse in limba romana de traducator autorizat si legalizate.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - operatorul economic va fi declarat admis prin prezentarea informatiilor generale - Formular nr. 6 - declaratia cifrei de afaceri pe ultimii 3 ani Pentru persoanele juridice straine, se solicita ultimul bilant contabil, inregistrat la autoritatea competenta in tara respectiva, prezentat in traducere legalizata in limba romana. Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii trei ani trebuie sa fie cel putin egala cu 45.000 lei.In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm in forma autentica al persoanei respective - Formular nr. 7, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ?Informatii privindexperienta similara: Declaratie privind Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani - insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari din care sa reaiasa beneficiarii, valoarea, perioada, locul executiei si sa se precizeze daca au fost efectuate inconformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit Standarde de asigurare a calitatii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.06.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.06.2012 16:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane
Data expedierii prezentei invitatii: 29.05.2012 15:03
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer