Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari ?Modernizarea drumului judetean 175, km 30+800-30+900, 31+090-32+625, 35+900-39+000, Pojorata ? Izvoarele Sucevei, judetul Suceava?, MIS-ETC 777.


Detaliu pentru invitatia numarul 330616
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: CONSILIUL JUDETEAN SUCEAVA
Numar invitatie: 330616/29.06.2012
Denumire contract: Contract de lucrari ?Modernizarea drumului judetean 175, km 30+800-30+900, 31+090-32+625, 35+900-39+000, Pojorata ? Izvoarele Sucevei, judetul Suceava?, MIS-ETC 777.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCONSILIUL JUDETEAN SUCEAVACod fiscal: 4244512, Adresa: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Telefon: 0230-210148 int.149, Fax: 0230-222.839;0230-551.735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Stefan cel Mare nr.36, Suceava, Romania, cod postal: 720026, telefon: +40 230210148, fax: +40 230222839, persoana de contact: Consiliul Judetean Suceava
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Judetean Suceava - municipiul Suceava, strada Stefan cel Mare nr. 36, judetul Suceava.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari ?Modernizarea drumului judetean 175, km 30+800-30+900, 31+090-32+625, 35+900-39+000, Pojorata ? Izvoarele Sucevei, judetul Suceava?, MIS-ETC 777.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 1.Executarea lucrarilor in cadrul proiectului ?Modernizarea drumului judetean 175, km 30+800-30+900, 31+090-32+625, 35+900-39+000, Pojorata ? Izvoarele Sucevei, judetul Suceava.2.Confectionarea si amplasarea panourilor temporare si a panourilor permanente.
II.1.6) CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 10, 570, 840.21 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare: 211410 lei. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire a garantiei pentru participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, (Anexa 7.2.2.11) care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada solicitata. Garantia de participare se poate constitui si prin depunerea la casieria autoritatii contractante: -a unui ordin de plata in original, cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, in contul RO32TREZ5915006XXX000185, deschis la Trezoreria municipiului Suceava, cod fiscal 4244512. -a unei sume de bani in numerar. In cazul unei contestatii respinsa de Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 8617.08 lei in conformitate cu prevederile art. 278^1 alin.(1) lit.c) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie: 10% din valoarea contractului fara TVA. Garantia se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, in original - Formularul 5, care va deveni anexa la contract, sau: prin retineri succesive din platile intermediare, conform prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi comunicata de catre executant inainte de semnarea contractului. Restituirea garantiei de buna executie se va face in conformitate cu prevederile art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea.Operatorul economic (lider, asociat si dupa caz tertul sustinator) trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12A.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Operatorul economic (lider, asociat) trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12B. De asemenea tertul sustinator va prezenta acest document, in care va face referire numai la lit a), c1) si d) de la art 181 din ordonanta.3.Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice eliberat de Ministerul Finantelor Publice.4.Certificat fiscal privind impozitele si taxele locale in cazul persoanelor juridice eliberat de Primarie.NOTA referitoare la certificatele de la punctele 3 si 4: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente. Certificatele de atestare fiscala vor fi prezentate in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati din tara de origine (certificate, caziere fiscale, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele autoritatii contractante. Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Documentele vor fi prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.5.Declaratie privind calitatea de participant la procedura de achizitie.Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant) va completa Anexa 7.2.2.12 C.6.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorul economic (lider, asociat, subcontractant, tert sustinator) trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12D.Persoanele care detin functii de decizie la nivelul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, sunt prezentate la punctul VI.3 ? Alte informatii.7.Declaratie privind concordanta participarii la procedura cu regulile de concurenta - Certificatde participare la licitatie cu oferta independenta. Operatorul economic, inclusiv asociatii, trebuie sa completeze Anexa 7.2.2.12I. 1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului.Operatorul economic trebuie sa prezinte documentul in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul care a uzat de cea de a treia posibilitate de prezentare a documentului si in urma evaluarii s-a clasat pe primul loc, va prezenta certificatul constatator in original sau in copie legalizata la solicitarea autoritatii contractante, oricum inainte de transmiterea comunicarii (In situatia in care ofertantul nu se incadreaza in cerintele comisiei de evaluare, situatia se solutioneaza conform art.79 alin.1 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare). Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular.Persoane juridice/fizice straine vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare in conformitate cu prevederile legale din tara rezidenta a ofertantului precum si un Certificat de rezidenta fiscala (evidenta dublei impuneri). Ofertantii vor trebui sa prezinte o declaratie pe proprie raspundere Anexa 4.2.2 prin care, in cazul in care oferta este declarata castigatoare, isi asuma responsabilitatea pentru: ?ca in termen de 30 de zile de la comunicarea instiintarii vor prezenta dovada deschiderii unui punct de lucru in Romania.?inaintea incheierii contractului, in cazul asocierii cu persoane juridice romane, vor imputernici pe unul din asociatii inregistrati in Romania pentru indeplinirea obligatiilor ce ii revin fiecarui asociat, prin legalizarea asociatiei si inregistrarea acestei asocieri la autoritatea fiscala competenta, conform prevederilor legislatiei fiscale din Romania in vigoare.Documentele sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor, prezentate in traducere autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Informatii privind cifra de afaceri: Media cifrei de afaceri globala a ofertantului (operator economic sau membrii asocierii impreuna) pe ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 10500000 lei. Se vor prezenta: Fisa de informatii generale; Bilanturile contabile aferente exercitiilor financiare vizate si inregistrate la organele competente, precum si anexele la acestea, toate in copie certificata pentru conformitate cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani. Se va prezenta Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand si denumirea contractelor, valori, perioade de executie, beneficiari. In cazul unei asocieri, liderul asocierii va prezenta un tabel centralizator cuprinzand experienta tuturor membrilor asocierii., 2.Experienta similara: Ofertantul, operator economic sau membrii asocierii impreuna a/au executat si dus la bun sfarsit, in ultimii 5 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertei, cel mult 2 contracte de lucrari de modernizare de drumuri in valoare cumulata de minim 10500000 lei fara TVA, din care cel putin un contract de modernizare de drum cu beton de ciment. Se va prezenta Fisa de informatii privind experienta similara insotita de documente doveditoare din care sa rezulte indeplinireatuturor elementelor solicitate, dupa caz: copii ale contractelor de lucrari, copie a informatiilor relevante din contractul(ele)prezentate cu titlu de experienta similara, documente constatatoare, procese verbale de receptie la terminarea lucrarilor, de receptie partiala sau recepie finala., 3.Informatii privind resursele umane propuse pentru a fi implicate in proiect: ?sef de lucrari, specialist cu studii superioare in domeniul drumuri si poduri, absolvent cu diploma de licenta in domeniul respectiv, cu cel putin 3 ani experienta specifica;?Minim 1 responsabil tehnic cu executia lucrarilor de constructii in domeniul drumuri si poduri, cu atestat valabil la data ofertarii;?minim 1 inginer drumuri si poduri, cu cel putin 3 ani experienta specifica.?1 responsabil autorizat pentru activitatea ce priveste ?Sanatatea muncii si securitatea ocupationala a muncii"(SSM);?Minim 1 inginer sau subinginer topograf.-personalul calificat pentru utilaje.Se va prezenta: Declaratie privind efectivele medii ale personalului angajat si de conducere; Lista personalului responsabil ?cheie?;Declaratia de disponibilitate a fiecarui specialist propus, care nu este angajat al ofertantului(in original);Documente care sa probeze studiile, calificarile si experienta precizata(in copie), 4.Informatii privind dotarile specifice. Ofertantii trebuie sa dispuna de minim urmatoarele utilaje: - autobasculante = 5 buc.;
- autogreder = 1 buc.;
- compactor static = 1 buc.;
- incarcator frontal tip Wolla sau echivalent = 1 buc.;
- repartizator de beton de ciment = 1 buc.;
- statie de betoane de ciment = 1 buc.;
- laborator autorizat de gradul II.Se va prezenta: Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., 5.Informatii privind subcontractantii. In cazul in care parti din lucrare nu vor fi date in sarcina subcontractantilor, se va prezenta Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, cu mentiunea ?Nu este cazul?., 6.Informatii privind asocierea. Toti asociatii isi vor asuma raspunderea colectiva si solidara pentru indeplinirea contractului. Liderul asociatiei va fi imputernicit sa se oblige si sa primeasca instructiuni in numele tuturor asociatilor si este raspunzator in nume propriu si in numele Asocierii pentru indeplinirea contractului. Se va prezenta: Acord de asociere. 1.Standarde de asigurare a calitatii: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al calitatii bazat pe seria SR EN 9001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare., 2.Standarde de protectie a mediului: Operatorul economic (si dupa caz fiecare asociat) trebuie sa aiba implementat si sa mentina un sistem de management al mediului in domeniul corespunzator obiectului contractului, bazat pe seria SR EN 14001 sau echivalent, confirmat de organisme independente, acreditate pentru certificare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: a) Pentru oferta cu pretul cel mai mic se acorda punctaj maxim, 60 puncte; b) Pentru alt pret decat cel prevazut la lit.a), se acorda punctaj proportional astfel: pretul cel mai mic ofertat / pretul ofertat de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul x 60 puncte. Oferta al carei pret va depasi valoarea estimata va fi respinsa ca fiind neconforma.
Garantia lucrarii
40
Descriere: Garantia lucrarii va fi cuprinsa intre minim 2 si maxim 5 ani, calculati de la data receptiei la terminarea lucrarilor. Pentru cea mai mare perioada a garantiei lucrarii se vor acorda 40 puncte. Pentru o alta perioada a garantiei lucrarii, mai mica, punctajul se va acorda astfel: F(2) = ( G(n) / Gmaxim ) x 40, unde: F(2) - punctajul ofertei pentru factorul de evaluare ?Garantia lucrarii?; G maxim - perioada de garantie cea mai mare ofertata; G(n) - perioada de garantie ofertata de operatorul economic pentru care se calculeaza punctajul. Ofertele care contin o perioada de garantie a lucrarii mai mare de 5 ani vor fi punctate la acest factor cu 40 de puncte.Ofertele care contin o perioada de garantie a lucrarii mai mica de 2 ani vor fi respinse ca fiind neconforme.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire este atasata prezentei invitatii de participare.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.07.2012 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Altul (Programul Operational Comun)
Data expedierii prezentei invitatii: 27.06.2012 09:35
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer