Achizitie publica - Contract de lucrari pentru Amenajare Centru Judetean de Conducere si Coordonare a Interventiilor si Dispecerat Integrat
Detaliu pentru invitatia numarul 332860
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 332860/01.08.2012
Denumire contract: Contract de lucrari pentru Amenajare Centru Judetean de Conducere si Coordonare a Interventiilor si Dispecerat Integrat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 372640000, Fax: +40 372640070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dorobantilor, nr. 106, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609, telefon: +40 372640060, fax: +40 372640060, persoana de contact: HOREA UIOREANU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Calea Dorobantilor, nr. 106, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari pentru Amenajare Centru Judetean de Conducere si Coordonare a Interventiilor si Dispecerat Integrat
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Amenajare Centru Judetean de Conducere si Coordonare a Interventiilor si Dispecerat Integrat prin recompartimentare si reconversie a spatiului existent, lucrari de instalatii sanitare, electrice si climatizare, conform caietului de sarcini
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 170, 268.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul gar.de part.: 23.000 lei.Perioada de valabilitate a gar.de part.este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei. Gar.de part.se exprima in lei si se va constitui conf.art. 86, din H.G. nr. 925/2006: ?Printr-un instrument de garantare emis in cond.legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari in favoarea AC, Formular nr. 7, in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei si care trebuie sa contina si prevederile art 87 din H.G.925/2006.?prin depunerea unui OP (in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trez.mun. Cluj Napoca), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.Dovada constituirii gar.de part.este obligatorie la deschiderea ofertelor, se depune pe exteriorul plicului sigilat ce contine oferta, in original;In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie bancara de participare poate fi emisa de oricare dintre asociati, in cuantumul total stabilit de autoritatea contractanta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii gar.de part.in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitatesolicitate vor fi respinse la deschidere.In cazul ofertantilor din categoria IMM, conf.Legii 346/2004, gar.de part.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA.Doar in cazul unei asocieri formata exclusiv din IMM-uri, gar.de part.se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in DA. In toate celelalte variante de constituire a unei asocieri, gar.de part.va fi constituita integral.Demonstrarea calitatii de IMM se face de catre ofertant si/sau toti asociatii din cadrul consortiului prin completarea Declaratiei privind incadrarea intreprinderii in categoria IMM? ? Formular nr. 19.Conf. art.278^1 din OUG 34/2006 in cazul depunerii unei contestatii si in masura in care CNSC respinge contestatia, AC va retine contestatorului din gar.de part.in raport cu valoarea estimata a contractului suma de 4.950, 26 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G. nr. 925. Modul de restituire a garantiei de buna executie : Conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Autoritatea contractanta are dreptul de a solicita documente doveditoare si de a desemna reprezentanti sa verifice, la autoritatile competente, veridicitatea documentelor si declaratiilor prezentate de ofertanti. Orice neconcordanta fata de documentele depuse sidatele furnizate in declaratii atrage excluderea din procedura.Oricare dintre documentele solicitate pentru demonstrarea indeplinirii cerintelor minime de calificare trebuie prezentate la deschiderea ofertelor.Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare descrise in acest capitol, ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul sau legal, prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire. Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint dar precis modul concret de indeplinire a respectivelor cerinte.In cazul in care uzeaza de acest drept, ofertatul are obligatia de a prezenta/completa certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare atunci cand primeste din partea autoritatii contractante o solicitare in acest sens, in termenul prevazut in respectiva solicitare. Acest termen nu va fi mai mic de 3 zile lucratoare.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducere autorizata si legalizata in limba romana.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul depunerii ofertei si va fi prezentat in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita prin lege trebuie sa fi fost emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura si stampila, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.Nu se accepta folosirea de prescurtari.Un ofertant participa, pentru acelasi contract, cu o singura oferta, fie in mod individual, fie ca partener al societatii mixte/consortiului/asocierii. Depunerea sau participarea cu mai mult de o oferta de catre un singur ofertant sau partener pentru acelasi contract va conduce la respingerea ofertelor respective.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune o oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Autoritatea contractanta va solicita ca asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, conditie necesara pentru buna indeplinire a contractului .Ofertele depuse de consortiu /asociere trebuie sa indeplineasca urmatoarele cerinte: ? Oferta trebuie sa cuprinda toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrulconsortiului/asocierii precum si categoriile de lucrari executate de fiecare dintre acestia;? Oferta trebuie sa fie semnata intr-un mod care obliga legal toti partenerii. Se recomanda ca semnatura autorizata sa fie a administratorului / directorului general al societatii partenere lider sau a persoanei imputernicite de fiecare dintre membriiconsortiului/asocierii;? Unul din membrii trebuie numit ca partener conducator (lider) - responsabil de contract si aceasta numire trebuie sa fie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte sau un contract de asociere in cadrul caruia sa fie stipulata aceasta imputernicire;? Oferta trebuie sa includa un acord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, uniti si individual, pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor, si ca realizarea contractului, inclusiv platile, vor fi in responsabilitatea partenerului conducator (liderului).? Toti partenerii din cadrul consortiului/asocierii trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa pe toata durata de realizare a contractului;? Structura sau constituireaconsortiului/asocierii nu va fi modificata, pe durata executarii contractului;? Incadrarea in una sau mai multe din situatiile prevazute la art. 180 si art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea candidatului/ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.De asemenea, Autoritatea contractanta vaexclude din procedura orice ofertant care se afla in urmatoarea situatie: Ofertantul/Ofertantul asociat/Subcontractantul are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a) din OUG nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuireDocumentele care dovedesc indeplinirea cerintelor vor fi prezentate pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri.Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre traducerea autorizata si documentul original, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Orice document solicitat trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat in original saucopie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei. In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicirepentru aceasta (Formularul nr. 12).Cerinta nr. 1Calitatea de participant la proceduraOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze: 1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 8 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare2. Imputernicire (daca e cazul) ? privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ? Formularul nr. 12 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV FormulareCerinta nr. 2Eligibilitatea / Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 literele a), c1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului nr. 2.Pentru persoane juridice romane se solicita : ? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, respectiv luna anterioara datei de deschidere a ofertelor.? Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul si-a indeplinit obligatiile exigibile pana la termenul legal al scadentei de plata, respectiv luna anterioara datei de deschidere a ofertelor;Pentru persoane juridice straine : ? Vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.? Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a excludeofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora) la data ultimului termen legal inaintea datei de deschidere a ofertelor.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de interese / Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si subcontractantii si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 21 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele : Horea Uioreanu ? presedinte Consiliul Judetean Cluj, Ioan Oleleu ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Vakar Istvan ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Simona - Cornelia Tatomir ? Director General, Directia Generala Buget-Finante, Resurse Umane, Mariana Ratiu - director executiv, Directia Dezvoltare si Investitii, Pop Dan Vasile ? Director executiv, Directia Juridica, Oltean Sanda - Arhitect Sef Consiliul Judetean Cluj, Alexandru Cretu ? sef serviciu, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Schiop Cristina ? sef serviciu, Serviciul Financiar Contabil, Matei Petru ? consilier Serviciul Lucrari si Achizitii Publice.Informatii privind persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante se regasesc si pe pagina web a institutiei: http: //www.cjcluj.ro .Consilieri judeteni : Lapusan Remus Gabriel, Manzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cristea Aurelia, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oros Nechita Adrian, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Borza Radu Florin, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Marc Marinela, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Ferencz Stefan, Pop Valentin, Husar Axente.Lista consilierilor judeteni se regaseste pe site-ul : http: //www.cjcluj.ro/consilieri/Cerinta nr. 5Certificare participare la procedura cu oferta independentaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 20 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederilor Ordinului ANRMAP314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al firmei.In cazul in care persoana care semneaza oferta, inclusiv declaratiile/formularele solicitate si contractul nu este reprezentantul legal al operatorului economic, se va atasa o imputernicire pentru aceasta (Formularul nr. 12).Documentele emise in alta limba decat romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. In cazul in care se constata discrepante intre varianta tradusa si versiunea originala, aceasta din urma va prevala.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al semnatarului.Documentele vor fi emisepentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri/consortiu.Fiecare dintre documentele de mai jos trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestuia si va fi prezentat ca document original sau copie certificata pentru conformitate cu originalul semnata si stampilata de ofertant.Toate documentele solicitate trebuie sa fie valabil in momentul prezentarii acestora.Atentie, nu se folosesc prescurtari.Cerinta nr. 1 : InregistrareCertificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, conforma cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului.NOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.Cerinta nr. 2 : Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Se va completa Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor din Documentatia de atribuire - Sectiunea IV ? Formulare.Acesta va cuprinde partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.Inainte de incheierea contractului, ofertantului castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate, in cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontractanti.Cerinta nr. 3 : Informatii privind asociatiiAcord de asociere prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, impreuna si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv partile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Un ofertant participa pentru acelasi contract cu o singura oferta fie in mod individual, fie ca subcontractant sau ca partener al unui consortiu /asociere /societate mixta, in caz contrar ofertele respective vor fi respinse.Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna fara a fi obligati sa-si legalizeze asocierea decat daca oferta comuna este declarata castigatoare. Oferta comuna trebuie sa contina toate informatiile solicitate pentru fiecare partener din cadrul societatii mixte /consortiu /asociere precum si categoriile de servicii prestate de acestia. Oferta trebuie semnata intr-un mod in care obliga legal toti partenerii. Unul dintre membrii trebuie numit ca lider responsabil de contract iar aceasta numire trebuie confirmata printr-o imputernicire scrisa semnata de fiecare partener in parte. Oferta trebuie sa includa un acord de asociere (Formularul 18) prin care sa se statueze ca toti partenerii sunt responsabili in mod legal, impreuna si individual pentru realizarea contractului, ca partenerul conducator va fi autorizat sa primeasca si sa transmita instructiuni in numele fiecaruia si tuturor partenerilor si ca realizarea contractului, inclusiv partile vor fi responsabilitatea partenerului conducator (liderului).Toti partenerii din cadrul consortiului trebuie sa ramana in aceasta forma asociativa, pe toata durata de realizare a contactului.Lista cuprinzand asociatii si subcontractantii (Formularul nr. 6 - Declaratie privind lista asociatilor si a subcontractantilor), va fi completata de liderul Asocierii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Informatii privind cifra de afaceri: Cifra medie globala de afaceri a Ofertantului (care poate fi unic, in asociatie, parteneriat), din ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 2.000.000 lei.Se vor prezenta copii certificate pentru conformitatea cu originalul ale bilantului contabil inregistrat la organele competente pe ultimii 3 ani.Pentru ofertantii nerezidenti, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verificare sau actele echivalente ale acestora pentru ultimul exercitiu financiar incheiat.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate mai sus.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int)., Continuare Cerinta 1In cazulofertantilor din categoria IMM-urilor, care fac dovada acestei calitati prin prezentarea documentelor prevazute de Legea 346/2004 - Formularul nr. 19 ? Declaratie privind incadrarea in categoria IMM, valoarea pentru cifra medie globala de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat.In situatia in care ofertantul este o asociere, incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii si reducerea de 50%a cerintei privind cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani se va aplica numai daca toti asociatii se incadreaza, in mod individual, in categoria IMM-urilor. In acest caz, fiecare membru al unei asocieri va completa Formularul nr. 19.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara-Principalele lucrari executate in ultimii 5 aniSe va prezentao lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati.Fisa de experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a unui contract de lucrari, similar obiectului contractului (in domeniul constructiilor civile si industriale), cu o valoare de minimum 1.100.000 lei fara TVA.Fisa de experienta similara va fi insotita de copii dupa contract/copii de pe parti relevante ale contractului, procese verbale de receptiesi recomandare din partea beneficiarului, cu mentiunea conform cu originalul.Pentru contractele exprimate in alte monede se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre BNR (www.bnr.ro) pentru anul in care contractul pentru respectivul proiect a fost semnat., Cerinta nr. 2Resurse umaneOfertantul trebuie sa faca dovada ca pentru executarea lucrariidispune de responsabil tehnic cu executia atestat, cu atestatul valabil la data depunerii ofertelor. Se va completa Declaratia referitoare la efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, conform Formularului nr. 4, insotit de C.V.-urile pentru persoanele cheie propuse., Cerinta nr. 3Utilaje, instalatii si echipamente tehniceOfertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje, instalatii si echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari.Se va completa Declaratia referitoare la utilaje, instalatii, echipamente tehnice de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului de lucrari, conform Formularului nr.9. Cerinta nr. 1Sistem de Management al Calitatii ISO 9001Se va prezenta, in copie certificata ?conform cu originalul?, certificatul ISO 9001, care atesta implementarea sistemului de management al calitatii.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatuluisolicitat., Sistem de Management al Mediului ISO 14001Se va prezenta, in copie certificata ?conform cu originalul?, certificatul ISO 14001, care atesta implementarea sistemului de management al mediului.Nu vor fi acceptate documente care atesta ca operatorul economic este in curs de obtinere a certificatuluisolicitat.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia este disponibila in SEAP, www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 31.07.2012 11:41