Achizitie publica - Contract de lucrari pentru Infiintarea unui parc de agrement in Comuna Pir, judetul Satu Mare
Detaliu pentru invitatia numarul 315439
Comuna Pir
Cod de identificare fiscala: 3897149
Adresa: Pir, nr.581, Pir
Telefon: 0261/821776
Fax:
Denumire invitatie: Contract de lucrari pentru Infiintarea unui parc de agrement in Comuna Pir, judetul Satu Mare
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45112711-2 - Lucrari de arhitectura peisagistica a parcurilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de executie aferente obiectivului de investitii: ?Infiintarea unui parc de agrement in comuna Pir, judetul Satu Mare, ,
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.09.2011 15:03
Data limita de depunere a ofertelor: 30.09.2011 08:30
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria Comunei Pir, Localitatea Pir, str. Principala nr.51, Judetul Satu-Mare, cod postal: 447245
Data si ora deschiderii ofertelor: 30.09.2011 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Pir, Localitatea Pir, str. Principala nr.51, Judetul Satu-Mare, cod postal: 447245
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 408, 060 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
V.1Situatia personala a ofertantului;Se vor prezenta Declaratii: privind eligibilitatea, Formularul1;privind calitatea de participant la procedura, Formularul2;pe proprie raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG 34/2006, Formularul3;Cert. de cazier fiscal;Certificate de atestare: fiscala emis de catre Min. Finantelor Publice;fiscala emis de primaria loc. unde candidatul îsi are sediul;privind achitarea oblig. de plata la Fondul pentru mediu ca parte componenta a bugetului general consolidatV.2Cert.constatator emis de ORCV.3inform.privind situatia economico-financiara;bilantul contabil si o declaratie privind informatiile generale si cifra de afaceri pe anii 2008, 2009, 2010V.4listalucrarilor similare în ultimii 5ani;atestat ANRE pentru executare de linii electrice;inform.privitoare la personalul tehnic Formularul6 si Formularul7;decl.ref.la utilaje, echipamente tehniceFormularul8;informatii privind asig.calitatii;standarde de asig. a protectiei mediului
SEAP, PRIMARIA COMUNEI PIR.VIZITAREA AMPLASAMENTULUI VA AVEA LOC IN DATA DE 23.09.2011, ORA 12:00.CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE :5.000 RON
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
51
Descriere: Componenta financiara
Planul de executie
36
Descriere: In cadrul evaluarii planul de executie propuse, membrii comisiei de evaluare vor acorda atentie, urmatoarelor aspecte: - corelarea datelor intre modul de alocare a resurselor tehnice si capacitatea tehnica- 12 puncte, - corelarea datelor intre modul de alocare a resurselor umane si capacitatea tehnica- 12 puncte, - corelarea datelor intre graficul de executie, pe responsabilitati a personalului cheie si capacitatea tehnica - 12 puncte,
Durata de executie
13
Descriere: Durata de executie a lucrarii, mai mic de 6 luni, va fi neconforma. Durata de executie a lucrarii, mai mare de 9 luni, va fi neconforma. Durata de executie a lucrarii, de cel putin 6 luni si de cel mult 9 luni, va primi punctaj astfel: Pn= 37 - 4Tn;unde: - Pn ? punctajul calculat ; Tn ? durata de executiedin oferta