Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari pentru MODERNIZAREA SI DOTAREA CENTRULUI MATERNAL LUMINITA, situat in municipiul Cluj - Napoca, str. Eremia Grigorescu nr. 37-39


Detaliu pentru invitatia numarul 344313
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: JUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)
Numar invitatie: 344313/25.03.2013
Denumire contract: Contract de lucrari pentru MODERNIZAREA SI DOTAREA CENTRULUI MATERNAL LUMINITA, situat in municipiul Cluj - Napoca, str. Eremia Grigorescu nr. 37-39
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialJUDETUL CLUJ (CONSILIUL JUDETEAN)Cod fiscal: 4288110, Adresa: calea Dorobanti, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Telefon: +40 372640000, Fax: +40 372640070
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dorobantilor, Nr. 106, Cluj Napoca, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400609, telefon: +40 372640060, fax: +40 372640074, persoana de contact: Cretu Alexandru, Matei Petru
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Cluj Napoca, Calea Dorobantilor, nr. 106
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administratie publica locala)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari pentru MODERNIZAREA SI DOTAREA CENTRULUI MATERNAL LUMINITA, situat in municipiul Cluj - Napoca, str. Eremia Grigorescu nr. 37-39
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul prevede executarea urmatoarelor lucrari : - lucrari de finisaje interioare : desfaceri tencuieli interioare, pardoseli, demontare usi lemn; reparatii tencuieli, gleturi, lavabil; realizare termoizolatie hol; placari cu faianta si gresie; pardoseli parchet; montare tarchet; refacere spaleti; inlocuire usi;
- lucrari de reparatii exterioare : desfacere tencuieli la pereti, soclu, izolatie hidrofuga; refacere izolatie hidrofuga cu membrana pehd; refacere trepte intrare; izolare pereti exteriori cu polistiren; izolare soclu cu polistiren;
- lucrari de reparatii la acoperis : desfaceri si demontari elemente de sarpanta; inlocuire elemente de sarpanta; ignifugare; inlocuire podina, invelitoare din tigla, streasina, jgheaburi si burlane;
- lucrari de instalatii : reparatii instalatii electrice, sanitare si termice;
- lucrari retele exterioare;
- lucrari de dren;
- construire rampa pentru persoane cu dizabilitati;
- refacere trotuare si alei;Valoarea estimata a lucrarii este de 494.382, 20 lei fara TVA, conform devizului general : Capitolul 4 : Cheltuieli pentru investitia de baza4.1 Constructii si instalatii397.780, 13lei fara TVA4.2 Montaj utilaje tehnologice2.700, 03 lei fara TVA4.4 Utilaje fara montaj si echipamente de transport61.600, 00 lei fara TVACapitolul 5 : Alte cheltuieli5.1 Organizare de santier5.1.1 Lucrari de constructii4.715, 86 lei fara TVA5.3 Cheltuieli diverse si neprevazute aferente contractului de lucrari - 27.586, 18 lei fara TVA (5, 97% din valoarea lucrarilor)Nota: Cheltuielile diverse si neprevazutese vor calcula de fiecare ofertant, ca procent de 5, 97% din valoarea ofertata pentru investitia de baza si se vor include in oferta finaciara finala. Ofertantii vor evidentia in Formularul F1 ? Centralizatorul cheltuielilor pe obiectiv, cheltuielile aferente cap. Diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 494, 382.2 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie participare: 9.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile incepand cu data limita de primire a ofertelor. Garantia de participare se va constitui in conformitate cu art.86 din H.G.925/2006: scrisoare bancara ? Formular nr.7;instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari-in original, in cuantumul si perioada prevazuta in Fisa de date a achizitiei, va contine si prevederile art.87 din H.G.925/2006;ordin de plata (in contul RO44TREZ2165006XXX006923 deschis la Trezoreria municipiului Cluj-Napoca), cu conditia confirmarii acestuia de catre banca pana la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor din categoria IMM(Formular nr.19), garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.Autoritatea contractanta va elibera/restitui garantia de participare conform prevederilor art. 88 din H.G.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Conform prevederilor articolului 278^1, alin. 1, lit. a din O.U.G.34/2006, in caz de contestatie si in masura in care CNSC respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului, din garantia de participare, suma de 4.247 lei.Pentru o evaluare si raportare unitara, echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui in cuantum de 10% din valoarea totala a contractului fara TVA, printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (in original) sau prin retineri succesive din plata cuvenita pentru facturile partiale, respectandu-se prevederile art. 90 din H.G.925. Modalitatea de constituire a garantiei de buna executie va fi stabilita de comun acord.Modul de restituire a garantiei de buna executie : conform art. 92, alin (4) din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Calitatea de participant la proceduraOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa completeze :1. Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Formularul nr. 8 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV Formulare2. Imputernicire (daca e cazul) ? privind autorizarea semnaturii ofertei si contractului ? Formularul nr. 12 din Documentatia de atribuire ? Sectiunea IV FormulareCerinta nr. 2Eligibilitatea / Neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006cu modificarile si completarile ulterioare, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 - Declaratie privind eligibilitatea.Cerinta nr. 3Neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) precum si sustinatorii ofertantilor (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Sustinatorii ofertantilor trebuie sa prezinte dovada neincadrarii in dispozitiile art. 181 din OUG 34/2006 literele a), c1) si d) prin completarea in mod corespunzator a Formularului nr. 2.Pentru persoane juridice romane se solicita : ? Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.? Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele;Pentru persoane juridice straine se solicita : ? certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare in tara in care este stabilit ofertantul.? Certificat pentru plata CAS (pentru statele in care autoritatile fiscale nu colecteaza si CAS).Cu exceptia impozitelor si taxelor pentru care s-au acordat inlesniri la plata de catre organele competente si in masura in care s-au respectat conditiile impuse la acordarea acestora, autoritatea contractanta are dreptul de a exclude ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat, precum si la cel local, indiferent de cuantumul acestora, in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Cerinta nr. 4Evitarea conflictului de interese / Neincadrarea in dispozitiile art. 691 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioareOfertantul/Candidatul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator (daca este cazul) trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 21 - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 (evitarea conflictului de interese) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante cu privire la organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire, respectiv persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura cu sau pentru procedura de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante, necesar finantarii contractelor de achizitie publica sunt urmatoarele : Uioreanu Horea ? Dorin ? presedinte Consiliul Judetean Cluj, Oleleu Ioan? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Vakar Istvan ? vicepresedinte Consiliul Judetean Cluj, Gaci Simona ? Secretar al judetului, Tatomir Simona ? Cornelia ? Director General, Directia Generala Buget-Finante, Resurse Umane, Ratiu Mariana - director executiv, Directia Dezvoltare si Investitii, Pop Dan - Vasile ? Director executiv, Directia Juridica, Oltean Sanda - Arhitect Sef Consiliul Judetean Cluj, Cretu Alexandru ? Simion ? sef serviciu, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Coman Diana ? Sef serviciu, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Gherasim Judith - consilier, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Sandru Adina Olivia ? consilier, Serviciul Dezvoltare Locala si Regionala, Turism, Timar Sanda - consilier, Serban Daniela ? consilier, Serviciul Financiar-Contabil, Matei Petru ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Tripon Smaranda ? consilier, Serviciul Relatii Publice, Inoan Mihai ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Tiuca Adina ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Rotaru Angela ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Rotaru Gabriela ? consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Juncan Marius - consilier, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice, Salanta Corina ? consilier juridic, Serviciul Lucrari si Achizitii Publice.Consilieri judeteni : Lapusan Remus Gabriel, Manzat Marius Dorel, Cuibus Valentin Claudiu, Szeplekan Mihai, Cecan Eugen, Petran Ioan, Balaj Marius Gheorghe, Ivan Ilarie, Oprea Laurentiu, Canta Danut Dorel, Secara Dorel Viorel, Druta Eugen, Salatioan Vasile, Bogdan Emil Mircea, Bota Ioan, Coroian Alexandru, Tuluc Calin Marin, Morar Andreea Veronica, Racolta Steluta Carmen, Murea Porfirie Sebastian, Catarig Horatiu Liviu, Simplicean Horea Dan, Les Mariana Carmen, Marc Marinela, El-Hayes Arthur Roland, Ratiu Adina Maria, Rares Stelian Rusu, Nemeti Andrei, Okos-Rigo; Denes, Lorinczi Zoltan Laszlo;, Ferencz Stefan, Pop Valentin, Husar Axente, Ianchis-Ghete Iulia-Ligiana.Cerinta nr. 5Certificare participare la procedura cu oferta independentaOperatorul economic ofertant (participantul in nume propriu, liderul asocierii si asociatii) trebuie sa prezinte : Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul nr. 20 - Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, in conformitate cu prevederilor Ordinului ANRMAP314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Cerinta nr. 1 : Inregistrare - Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in original sau copie lizibila, conforma cu originalul, cu semnatura si stampila operatorului economic, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul prezentului contract trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, in original sau copie legalizata, insotite de traducerea autorizata in limba romana si legalizata. Documentele trebuie sa ateste faptul ca ofertantul apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului/in domeniile de activitate ale ofertantului sunt cuprinse activitati necesare in vederea indeplinirii contractului. NOTA : Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original/copie legalizata, daca acesta a fost prezentat in copie conform cu originalul.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1 : Informatii privind cifra de afaceriCifra medie globala de afaceri, care vizeaza activitatea din ultimii trei ani trebuie sa fie mai mare sau egala cu 900.000 lei.Se vor prezenta copii certificate pentru conformitatea cu originalul ale bilantului contabil inregistrat la organele competente pe ultimii 3 ani, extrase de bilant, raport de audit sau alte documente echivalente.Valorile vor fi exprimate in lei, la cursul lei/euro mediu comunicat de Banca Centrala Europeana pentru anul respectiv. Ofertantii care trebuie sa efectueze conversia altor monede decat Euro vor utiliza ratele de schimb medii anuale stabilite de catre Banca Centrala Europeana(www.ecb.int)., In cazulofertantilor din categoria IMM-urilor, valoarea pentru cifra medie globala de afaceri se accepta in procent de 50% din cuantumul precizat.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1 : Experienta similara - Declaratie privind Lista cu principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Se va prezentao lista a principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., Cerinta nr. 2 : Fisa de experienta similaraOfertantul trebuie sa faca dovada executarii si ducerii la bun sfarsit a unui contract de lucrari, similar obiectului contractului(in domeniul constructiilor civile si industriale), cu o valoare de minimum 450.000 lei fara TVA.Fisa de experienta similara va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Daca valoarea contractelor este stabilita in alta moneda, pentru calculul echivalentei se va lua in considerare cursul mediu anual lei / valuta comunicat de Banca Nationala a Romaniei (www.bnr.ro) / Banca Centrala Europeana (www.ecb.int), pentru anul respectiv., Cerinta nr. 3 : Resurse umaneOfertantul trebuie sa faca dovada ca pentru executarea lucrarii dispune de Responsabil Tehnic cu Executia (RTE) atestat in temeiul cerintelor Legii 10/1995 privind calitatea in constructii, cu atestatul valabil la data limita de depunere a ofertelor.Se vor prezenta urmatoarele documente justificative : Atestat, in copie, cu mentiunea conform cu originalul;CV- ul semnat, Formular Europass; Declaratie de disponibilitate, Cerinta nr. 4 : Utilaje, instalatii si echipamente tehnice : Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune de utilaje, instalatii si echipamente tehnice necesare pentru indeplinirea contractului de lucrari., Cerinta nr. 5 : Informatii privind subcontractantiiDeclaratie privind partea/partile din contract care urmeaza sa se subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusi.In cazul in care parti din prezentul contract de achizitie publica urmeaza a fi indeplinit de unul sau mai multi subcontractanti, inainte de incheierea contractului ofertantul castigator va prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, cu specificarea partilor subcontractate. Cerinta nr. 1 : Sistem de Management al Calitatii ISO 9001Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea., Cerinta nr. 2 : Sistem de Management al Mediului ISO 14001Se accepta si ofertantul care dovedeste ca raportul de audit a fost finalizat si din el reiese ca ofertantul va primi certificarea.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 08.07.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul Operational Regional - POR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.03.2013 10:08
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer