Achizitie publica - Contract de lucrari pentru modernizarea si reabilitarea a 4 etaje ale cladirii OSIM
Detaliu pentru invitatia numarul 350744
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350744/18.07.2013
Denumire contract: Contract de lucrari pentru modernizarea si reabilitarea a 4 etaje ale cladirii OSIM
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOFICIUL DE STAT PENTRU INVENTII SI MARCICod fiscal: 4266081, Adresa: STR. ION GHICA, NR.5, Bucuresti, Telefon: 021 3113248; 0724252202, Fax: 021 3123819
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari pentru modernizarea si reabilitarea a 4 etaje ale cladirii OSIM
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru modernizarea si reabilitarea a 4 etaje ale cladirii OSIM ( cladirea OSIM care va beneficia de lucrarile de reabilitare este monument istoric, categoria B).Valoarea estimata totala a contractului cuprinde si cuantumul aferent procentului de diverse si neprevazute. In concluzie, valoarea estimata a contractului este de 2.300.000 lei fara TVA, in care este inclusa si estimarea pentru diverse si neprevazute in cuantum de 2% reprezentand valoarea de 46.000 lei fara TVA.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 2, 254, 000 - 2, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum de 2 % din valoarea estimata a achizitiei, este de 45.080lei, sau echivalentul in euro, conform cursului BNR din a 6-a zi premergatoare datei limita de depunere a ofertelor. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie transmisa in S.E.A.P. (conform prevederilor art.18 din H.G. nr. 1660/2006 pentru aprobarea Normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica prin mijloace electronice din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii) Garantia de participare va fi constituita in conformitate cu prevederile Cap. VII sectiunea 1, din H.G. nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor deaplicarea prevederilor referitoarela atribuirea contractelor de achizitie publica Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, prin virament bancar sau printr-un alt instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, si va avea valabilitatea de45 de zile . In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, contul deschis de autoritatea contractanta este urmatorul: RO89TREZ7005025XXX000278 deschis la A.T.C.P.M.B., cod fiscal: 4266081.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondata, de catre CNSC, suma calculata conform prevederilor art.278/1 din OUG 34/2006, respectiv suma de 6034 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie in cuantum de 5 % din valoarea contractului fara TVA, va fi constituita prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara (formular nr.10) ori de o societate de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire ( art.89 si art.86 din HG 925/2006 actualizata).OSIM nu accepta modalitatea de constituire a garantiei de buna executie prin retineri succesive.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea conform art. 180 din O.U.G. nr.34/2006 (model formular nr. 1).Incadrarea in situatiaprevazutala art. 180din Ordonanta de urgenta nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizi?ie publica.2. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 ( model formular nr.2).3. Certificat fiscal eliberat de Directia de Impozite si Taxe Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social. Documentul va fi prezentat in original, in copie legalizata sau in copie "conform cu originalul".4. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilorla bugetul general consolidat, in original, copie legalizata sau copie "conform cu originalul".Ambele certificate vor atesta faptul ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.5. Cerificatul de participare cu oferta independenta cf.Ordinului 314/2010.6. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69 din OUG 34/2006, conform Ordinului ANRMAP nr. 170/2012: -Director General OSIM - Gabor Varga - Ordonator de Credite- Director General Adjunct - Alexandru Strenc- Director Economic - Simona Nechifor- Sef Serviciu Financiar-Contabilitate - Brindusa Ungureanu_ Sef Serviciu Achizitii -Administrativ - Iulia Hermina Varodin- Expert Achizitii Publice - Marian Adrian Dobre- Consilier juridic - Gratiela Costache- Consilier juridic -Maruda Marius- Expert contabilitate - Florea Andreea Viorela7. Declaratie notariala Gabor Varga 1.Certificatul constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa instantacompetenta, in original, copie legalizatasau copie "conform cu originalul", din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Fisa de informatii generale (model formular nr. 3).2.Bilanturile contabile la 31.12.2012, 31.12.2011 si 31.12.2010 inregistrate de organele competente si/sau, dupa caz, rapoarte anuale, scrisori de bonitate din partea bancilor sau a unor societati recunoscute de audit financiar si contabil sau orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul iti poate dovedi capacitatea economico-financiara- copie legalizata sau copie certificata.3.Document din care sa reiasa cifra anuala de afaceri ( 2010, 2011, 2012), aferenta obiectului contractului , mai mare sau egala cu valoarea de 4.508.000lei sau echivalent valuta( va fi luat in calcul cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR aferent anilor 2010, 2011 si 2012)( conform art.9 pct.b din HG 925/2006 actualizata).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Document privind experienta similara (model formular nr.4).Ofertantul va prezenta o lista a principalelor lucrari similare cu obiectul contractului, executate in ultimii 5 ani (calculate pana la data limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie.2. Informatii referitoare la personalul de specialitate - ofertantul va prezenta lista cu personalul de specialitate de care dispune in vederea executarii contractului - vor fi prezentate atestate profesionale si autorizari pentru executia lucrarilor la monumente istorice - Autorizatia de constructie aferenta lucrarilor a fost obtinuta si in baza avizului MCPN nr.1087/2012, imobilul fiind monument istoric categ B.3. Lucrarile similare executate se vor confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul privat beneficiar.4. Recomandari din partea altor beneficiari/clienti sau orice alt document prin care se poate demonstra experienta similara.5.Obligatii contractuale in desfasurare, fata de alti beneficiari/clienti, daca este cazul.Ofertantul va prezenta lista obligatiilor contractuale in curs de desfasurare.6. Dovada executarii in ultimii 5 ani (calculati pana la data limita de depunere a ofertelor) a unor lucrari similare, in valoare de cel putin 2.254.000lei, lucrari executate in baza unui contract ( pt. calculul paritatii experientei similare prezentate in alte monede decat leul, va fi luat in calcul cursul mediu lei/valuta comunicat de BNR aferent anilor 2008, 2009, 2010, 2011 si 2012);7. In cazul in care ofertantul intentioneaza sa subcontracteze, acesta va depune o Declaratie privind partea din contract pe care o va subcontracta, cf prevederi art.188 din OUG 34/2006. 1. Certificat al prestatorului de servicii, de implementare a sistemului de asigurare a calitatii ISO 9001 ;2.Certificat al prestatorului de servicii, de implementare a sistemului de management de mediu ISO 14000 sau orice alte certificate echivalente emise de organisme ale Uniunii Europene ;Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 14:52