Achizitie publica - Contract de lucrari pentru obiectivul ?CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL P+E? in comuna Auseu, sat Grosi
Detaliu pentru invitatia numarul 321904
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 321904/14.03.2012
Denumire contract: Contract de lucrari pentru obiectivul ?CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL P+E? in comuna Auseu, sat Grosi
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA AUSEU (CONSILIUL LOCAL AL COMUNEI AUSEU)Cod fiscal: 4390488, Adresa: AUSEU NR 32, Auseu, Telefon: 0259342116, Fax: 0259342116
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: AUSEU NR 32, Auseu, Romania, cod postal: 417025, telefon: +40 259342116, fax: +40 259342116, persoana de contact: NICOLAE BOTICI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Auseu, loc. Auseu, nr 32, jud Bihor, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari pentru obiectivul ?CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL P+E? in comuna Auseu, sat Grosi
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari pentru obiectivul ?CONSTRUIRE CAMIN CULTURAL P+E? in comuna Auseu, sat Grosi
II.1.6) CPV: 45212300-9 - Lucrari de constructii de cladiri destinate activitatilor artistice si culturale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 448, 506 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi constituita fie printr-un instrument de garantare, emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formularul nr. 15, sau echivalent), fie prin virament bancar in contul autoritatii contractante.In cazul asocierii a doi sau mai multi operatori economici, garantia de participare poate fi constituita de unul dintre asociati, sau cumulat, de catre mai multi asociati.Garantia de participare se pierde in urmatoarele cazuri: - isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;
- oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul de achizitie publica/acordul-cadru in perioada de valabilitate a ofertei;Garantia se elibereaza pentru ofertantii declarati necastigatori, dupa expirarea perioadei de valabiliate a ofertei, la solicitarea acestora, iar pentru ofertantul castigator dupa semnarea contractului de achizitie publica.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 5% (2, 5% in cazul IMM-urilor) din valoarea contractului de achizitie publica de lucrari, in lei, exclusiv TVA.Perioada garantiei de buna executie: minim 24 luniNota: -Ofertantii tip IMM pot beneficia de reducerea garantiei de buna executie.-La prezentarea ofertei operatorul economic va opta pentru una din variante.Modul de constituire al garantiei se va stabili de comun acord cu ofertantul castigator inainte de semnarea contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratii privind eligibilitatea-Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea, Formularul nr. 1, in original.2.Declaratia privind calitatea de participant la procedura-Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Formularul nr. 2, in original3.Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181-Se va prezenta Declaratia pe proprie raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. 34/2006, Formularul nr. 3, in original.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Se va prezenta Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ? Formularul nr. 18, in original5.Declaratie Privind neincadrarea in prevederileart. 691 lit.a) din OUG nr.34/2006-Se va completa si prezenta Formularul 19 ? in original.Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante: -d-nul Botici Nicolae- Primarul Comunei Auseu-d-nul Lazar Mitica- Viceprimarul Comunei Auseu- d-na Surdu Cecilia- Secretarul Comunei Auseu;
- d-na Leho Maria ? Contabilul Comunei AuseuNota: Ofertantul care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv sau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante este exclus din procedura de atribuire6.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Administratia Finantelor Publice-in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are debite .7.Certificat de Atestare Fiscala eliberat de Directia Impozite si Taxe Locale- in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal, din care sa rezulte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele, din care sa reiasa ca operatorul economic nu are debite8.Certificat de cazier fiscal al operatorului economic-in original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal, in termen de valabilitate la data depunerii ofertei. Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial-Certificat Constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, in oricare din formele: original , copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?semnata si stampilata de reprezentantul legal, eliberat cu cel mult 30 zile inainte de termenul de depunere a ofertelor, din care sa rezulte ca au in obiectul de activitate lucrarile ofertate.Nota: La cererea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantul clasat pe primul loc trebuie sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizataPersoane juridice/fizice straine-Documente care dovedesc o forma de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident, in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Documentele emise de autoritatile competente vor fi valabile la data depunerii ofertelor.In cazul in care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, probarea inregistrarii trebuie sa fie cu celmult 60 zile anterior datei depunerii ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: -cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani de cel putin 500.000 lei;
-bilantul contabil sau extrase de bilant pe ultimii trei ani (2008, 2009, 2010); in situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate depune bilantul contabil sau extrase de bilant
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: lucrarile similare executate in ultimii 5 ani-pentru executie minim o lucrare avand ca obiect constructie cladiri in valoare minima de cel putin 440.000lei, fara TVA executata in ultimii 5 ani;, informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate, responsabil tehnic cu executia, cel putin 1 persoana, sef santier , cel putin 1 persoana, responsabil CQ ? Constructii civile, cel putin 1 persoana, responsabil cu protectia muncii cu atestat, cel putin 1 persoana, Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Standarde de securitate si sanatate in munca Standardul de asigurare a calitatii - ISO 9001 sau echivalent, Standardul de asigurare a protectiei mediului- ISO 14001, sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara- Pentru cel mai scazut dintre preturile ofertelor se acorda punctaj maxim alocat criteriului de evaluare respectiv. Pentru un alt pret decat pretul cel mai scazut se acorda ponderea astfel: Pn=(pret minim/pret n) x punctajul maxim alocat.
Termenul de executie a lucrarii
20
Descriere: Pentru Termenul de executie a lucrarii cel mai scurt se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv.Pn=(termenul de executien/termenul de executie cel mai scurt )xpunctajul maxim alocat.Termenul de executie va fi exprimat in luni.Termenul de executie acceptat al investitiei trebuie sa se incadreze in intervalul de minim 1 luni si maxim 3 luni.Ofertantul castigator va fi acel ofertant care va intruni punctajul cel mai mare.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 27.03.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.03.2012 17:25