Achizitie publica - Contract de lucrari pentru proiect integrat - Comuna Farau, judetul Alba
Detaliu pentru invitatia numarul 303254
COMUNA FARAU (PRIMARIA COMUNEI FARAU JUD ALBA)
Cod de identificare fiscala: 4562486
Adresa: STR. PRINCIPALA, NR. 70, Farau
Telefon: 0258 - 867091;867101
Fax: 0258 - 867102
Denumire invitatie: Contract de lucrari pentru proiect integrat - Comuna Farau, judetul Alba
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: "MODERNIZARE INFRASTRUCTURA RUTIERA, INFIINTARE RETEA DE ALIMENTARE CU APA, INFIINTAREA SISTEMULUI DE COLECTARE SI TRATARE APE UZATE, INFIINTAREA SI DOTAREA UNUI CENTRU DE INGRIJIRE BATRANI, REABILITAREA SI DOTAREA CAMINULUI CULTURAL"
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 01.07.2011 14:53
Data limita de depunere a ofertelor: 15.07.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Comuna Farau, Sat Farau nr. 70, judetul Alba, 517280
Data si ora deschiderii ofertelor: 15.07.2011 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna Farau, Sat Farau nr. 70, judetul Alba, 517280
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 9, 190, 939 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Certif. oferta indep, Calitate participant, Decl. conflict interese, Decl. eligibilitate, Declart. 181, Certif. fiscale, Certif. înregistrare, Certif. constatator, Cazier fiscal, Inform. generale - CA anii 2008-2010 min 13.822.000 leiBilant contabil: 2008, 2009, 2010, Lich. generala: min 95%;Sustinere fin. din resurse proprii cel putin 30 % din val. oferteiLista princ.lucrari in ultimii 5 ani. cate 1 contract pt. fiecare tip de lucrari, a caror valoare însumata cel putin egala cu 9.190.939 lei.Decl.efective medii anuale ale pers.angajat-ultimii 3 aniLista pers.de spec.dispon.sau cu angaj.de part.ptr.indepl contractului: Resp ctr, Sef santier, RTE, CQ, Resp SSM, Resp PSI, Ing spec, Ing topometristDecl-utilaje si echip. tehnologice, Decl-obligatiile contr. in curs.(daca sunt)Decl?subcontrAcord de asociereISO 9001 sau echiv.ISO 14001 sau echiv.OHSAS 18001 sau echiv.Decl - respectarea cond. de prot. a mediului si prot. muncii.
disponibila in SEAPCuantumul garantiei de participare este de 183800 lei
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
45
Descriere: Componenta financiara
Plan de asigurare a Sanatatii si Securitatii Muncii si Plan de Managementul de Mediu
20
Descriere: Ofertantul va prezenta Planul propriu de asigurare a Sanatatii si Securitatii Muncii, precum si Planul propriu privind Managementul Mediului, pe perioada executiei lucrarilor adaptate pentru fiecare tip de lucrare in parte, avand in vedere gradul de acoperire a cerintelor prevazute in caietul/caietele de sarcini.
Planul de organizare a executiei lucrarilor
35
Descriere: Ofertantul va prezenta planul de organizare a executiei lucrarilor, avand in vedere, in principal, modul de prezentare a organizarii executiei lucrarilor, descrierea sistemului aplicat la lucrare, rigurozitatea descrierii sistemului aplicat in executia lucrarilor, aplicabilitatea acestuia.