Achizitie publica - Contract de lucrari proiect,,Moder, dezv si echiparea ambulatoriului de speci al spitalului Adjud "
Detaliu pentru invitatia numarul 305661
MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)
Cod de identificare fiscala: 4350491
Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud
Telefon: 0237641908
Fax: 0237641912
Denumire invitatie: Contract de lucrari proiect, ,Moder, dezv si echiparea ambulatoriului de speci al spitalului Adjud "
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Executie lucrari constructii si montaj instalatii (inclusiv utilajele si echipamentele tehnologice) pentru Proiectul , ,Modernizarea, dezvoltarea si echiparea ambulatoriului de specialitate al spitalului Municipal Adjud? cod SMIS 16082
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 20.07.2011 11:49
Data limita de depunere a ofertelor: 03.08.2011 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Consiliul Local al Municipiului Adjud, Str. Stadionului, Nr. 2, Municipiul Adjud, Judetul Vrancea, cod postal 625100, Romania
Data si ora deschiderii ofertelor: 03.08.2011 13:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Consiliul Local al Municipiului Adjud, Str. Stadionului, Nr. 2, Municipiul Adjud, Judetul Vrancea, Romania
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
Tip de finantare: Fonduri europene
Fond european: Programul Operational Regionale
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 2, 230, 095 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
-cert de part la licitatie cu oferta indep- decl elig- decl calitate parti- Cert constatator emis de Of Reg Comertului-Cert de inr- cert privind plata obligbugetul generalde stat si bugetul local- infgen- cifra de afaceri medie anuala pe ultimii 3 ani sa fie de minim 3000000 lei fara TVA- ultimele bilanturi contabile 2008-2010- exp similara- executarea in ultimii 5 ani minimun contract de lucrari sau maxim 2 contracte de lucrari, similare a caror valoare cumulatasa fie de cel putin 2000000 lei fara TVA- lista prin lucrari exe in ultimii 5 ani- decl uti, echip de care dispune- infechipa pent inde cont- decl efectv mediu anual al pers angajat si al cadrelor de conducere- CV-urile personal propus pentru indep cont- inf privind subcontractantii asocierea- standard de asigurare a calitatii- standard de protectia mediului- standard privind man sanatatii si securitatii ocupationaleIn conformitate cu Fisa de date a achizitiei
documentatia de atribuire este disponibila la adresa de internet : www.e-licitatie.roGarantia de participare 35000.00 RON
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Perioada de garantiepentru lucrarile executate
20
Descriere: Punctajul pentru perioada de garantiepentru lucrarile executate inclusiv perioada de notificare a defectiunilor exprimata in numar de luni, se calculeaza astfel : -pentru perioada cea mai marefie ea gmax, se acorda 20 puncte.-pentru perioada imediat mai mica, fie ea gxse acorda g =20x[gx/gmax], puncte.Pentru ofertele care consemneaza o perioada de garantie mai mare de 48 de luni, se va acorda un punctaj egal cu cel acordat pentru garantialucrarilor pentru 48 de luni.