Achizitie publica - Contract de lucrari: ?REABILITARE CLADIRE ADMINISTRATIVA DREAPTA ?
Detaliu pentru invitatia numarul 329934
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 329934/20.06.2012
Denumire contract: Contract de lucrari: ?REABILITARE CLADIRE ADMINISTRATIVA DREAPTA ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Administrarea Cimitirului MunicipalCod fiscal: 15235102, Adresa: Calea Dumbravii nr. 155, Sibiu, Telefon: 0269234608, Fax: 0269233551
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Dumbravii nr. 155, Sibiu, Romania, cod postal: 550399, telefon: +40 269234608, fax: +40 269233551, persoana de contact: Frantu Gheorghe
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sibiu, Sediul Primariei Municipiului Sibiu, Str Samuel Brukenthal nr.2 sala de presa, et.II, Cam.203
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu apartinind domeniului public al Municipiului Sibiu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari: ?REABILITARE CLADIRE ADMINISTRATIVA DREAPTA ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrarile implica efectuarea operatiunilor de: ? Reabilitare acoperis degradat;? Reabilitare cladire degradata, inclusiv instalatii electrice, instalatii sanitare, instalatii termice;
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 210, 370 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 4.000 lei.Ofertantul va constitui garantia de participare in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se va prezenta in original);
- prin ordin de plata in contul: RO17 TREZ 5765006XXX000221 la Trezoreria Sibiu (se va prezenta in original);.- direct la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantii constituie garantia de paricipare prin scrisoarea de garantie bancara, vor completa formularul nr. 6 (se va prezenta in original).- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de primire a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conform Formularului din sectiunea III) In cazul in care este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreza in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autaritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.(1) din din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta deUrgenta 34/2006. Se va completa Formularul 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. se vor depune si de tertul sustinator (daca este cazul).-Formularul 1CDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa: Formularul 2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in art. 181 lit.a), c^1 ;I d) din Ordonanta de Urgenta 34/2006. se vor depune si de tertul sustinator (daca este cazul). Formularul 2CDeclaratie privind evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006. Se va completa Formularul 10.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, vor fi depuse atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Formularul 10C.Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta.Prezentarea in cadrul ofertei, ?Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta?, (conf. Ordinului nr. 314/2010 al presedintelui ANRMAP).Se va completa Formularul 9.Confirmarea privind indeplinirea obligatiilor de plataPentru persoane juridice/fizice romaneSe vor prezenta documentele: ? certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele labugetul consolidat general.? certificat eliberate de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertelela bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cuexceptia celor care prezinta inlesniri la plata genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoane juridce/fizice straineSe vor prezenta documentele: ? Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in careastfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, altedocumente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?In cadrul autoritatii contractante, persoanele implicate in procedura de atribuire sunt urmatoarele: Klaus Werner Iohannis.......Primarec.Fodor Astrid Cora .......Viceprimaring.Frantu Gheorghe..... .Director;ec.Gota Adina.................Director adj.;insp. Balaiita Maria.......Sef serviciu;jr.Olaru Ibolya Anna.....Consilier juridic.Ivascu Marinela...........Inspector Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatePentru persoane juridice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator al ONRC.Certificatul prezentat nu trebuie sa fie eliberat mai devreme de 30 zile fata de data deschiderii oferteiPentru persoanele fizice romaneAutorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentele de inregistrare in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani., Informatii privind experienta similara in ultimii 5 ani.Se vor prezentacontract/contractele care au avut obiect executarea lucrari similare celorcare fac obiectul prezentei proceduri de achizitie.Nivelul impus pentruval.cumulata a contractelor prezentate este 48.539, 456 euro(fara TVA) sauechiv.in lei de 210.370(fara TVA).Se vor prezenta copii dupacontractul/contractele privind experienta similara.Se vor prezenta Proceseverbale de receptie ale contractelor privind experienta similara.Se vorprezenta copii dupa partile relevante ale contractului/contractelorreprezentand experienta similara din care sa reiasa urmatoarele: nr.contract, parti, obiectul contractului, durata, valoarea, semnaturilepartilor.Pentru experienta similara in ultimii 5 ani, echivalent lei/euro se facela cursul mediu anual BNR, astfel: 2011:1euro=4, 2379lei, anul 2010:1euro=4, 2099lei, 2009:1euro=4, 2373lei, 2008:1euro=3, 6827lei, 2007:1euro=3, 3372lei.Cei 5 ani se vor calcula raportat la data depunerii ofert, Recomandare/Recomandari din partea beneficiarilor (model propriu)Recomandarile vor fi prezentate, pentru contractele reprezentnd experientasimilara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/ recomandari, certificat /certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conformprevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile sicompletarile ulterioare.Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: ? modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derulariicontractului;? daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale /totale ale lucrarilor? cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor decalitate., Resurse tehniceDeclaratie privind detinerea in proprietate, inchiriate, leasing sau cumparatein rate de utilaje instalatii si echipamente - care sa asigure indeplinereacorespunzatoare a contractului de lucrariDovada se va face prin prezentarea de acte doveditoare (carti de identitate /certificate de inmatriculare/ contracte de leasing / contracte de inchiriere, etc.)., Resurse umaneI. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor deconducere., II.Personal direct implicat in indeplinirea contractului.Declaratie care contine informatii privind persoanele direct implicate inindeplinirea contractului.Pentru personalul cheie ofertantul va prezenta: odeclaratie pe proprie raspundere din care sa rezulte ca personelenominalizate sunt angajate in cadrul societatii ofertante.Declaratia va fiinsotita de un extras din Registrul de Evidenta a Salariatilor, care sacuprinda datele referitoare doar la persoanele nominalizate;Copii dupacontractele de colaborare, in cazul in care persoanele nominalizate suntcolaboratori ai societatii/ angajament de participare/declaratii dedisponibilitate., Capacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta side o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sausubcontractant/subcontractanti).(daca este cazul) In acest caz, ofertantulare obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentareaunui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, incheiat in formaautentica, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantuluiresursele tehnice si/ sau profesionale invocate Persoana care asigurasustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator)trebuie sa prezinteformularele cerute., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul) Subcontractantii vorprezenta doar datele de recunoastere si declaratia privind neincadrarea inprevederile art.69^1 din OUG 34/2006., Informatii privind asociatii(daca este cazul) Asociatul/asociatii vor prezentaaceleasi documente solicitate la cap.III.2- CONDITII DE PARTICIPARE, casi liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnicasi/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati.Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sareiasa cine este liderul asocierii precum si detalierea obligatiilor fiecaruimembru al asocierii si procentul ce revine fiecaruia. Documentele se vorprezenta in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conformcu originalul? Certificarea sistemului calitatii si protectiei mediului Prezentarea dedocumente emise de catre organisme acreditate care confirma certificareasistemului calitatii: ? ofertantul trebuie sa aiba implementat sistemul demanagement al calitatii ISO 9001:2001 sau echivalent si Certificat ISO14001:2005 sau echivalent privind sistemul de management al mediului.Certificatele trebuie sa fie valabile la data depunerii ofertelor Nu se acceptasisteme de management in curs de certificare. Se va atasa o copie dupaultimul raport de audit ?
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Numar de referinta atribuit dosarului de autoritatea contractanta
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 19.06.2012 11:34