Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de lucrari: refacere alee principala cimitir Mihai Bravu


Detaliu pentru invitatia numarul 328438
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.
Numar invitatie: 328438/31.05.2012
Denumire contract: contract de lucrari: refacere alee principala cimitir Mihai Bravu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: 0244525252, Fax: 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L., Str.Valeni Nr 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 244525252, fax: +40 244510353, persoana de contact: Liliana Stanescu-Serv.Proiectare, Terenuri Agricole, IT; Iulia Voicu-Serv.Administrare Cimitire; Luminita Dimache-Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L., Str.Valeni Nr 32, Ploiesti, Sala de sedinte, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de lucrari: refacere alee principala cimitir Mihai Bravu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de refacere alee principala cimitir Mihai Bravu, pe o supraf de 2000 mp si canalizare pluviala120 m
II.1.6) CPV: 45233222-1 - Lucrari de pavare si de asfaltare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 119, 510 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 2300 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare vor fi respinse. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: a) isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia; b) oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei; c) oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneaze contractul in termenul de valabilitate a ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise. In cazul respingerii contestatiei de CNSC ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 1195, 10 lei. Pt. IMM - legea 346/2004
Garantie de buna executie
GBE a cont.este de 7% din val.cont.fara TVA.Se va constitui: conf.preveder.art.90 din HG925/2006. Se depune in maxim 5 zile de la semnarea contr.de ambele parti.Modul de restituire : a)70 % in termen de 14 zile de la data incheierii PV de receptie la terminarea lucrarii, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;b)restul de 30 % din val.garantiei, la expirarea duratei de garantare a lucrarilor exec., pe baza PV de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, Declaratie privind neincadrarea in prev.art. 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, Persoane cu functie de decizie: Director General-Dan Ionita, Director Economic-Elena Trican, Dir.Gen.Adj.-Ionescu Cristian; Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Presedinte: Mioara Prundurel-Sef Birou Avize, Autorizatii, Membrii: Valentina Dobrescu-Sef Serv.Juridic-Contencios, Justiniana Nita?Sef Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii, Iulia Voicu-Sef Serv Administrare Cimitire, Liliana Stanescu-Sef Serv Proiectare, IT, Terenuri Agricole;Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original sau copie lizibila conform cu originalul), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari impuse (specifice obiectului contractului)- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original sau copie lizibila conform cu originalul).Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale a societatii cu cifra mediu de afaceri globala pe ultimii 3 ani min. 239020 lei.Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ euro comunicate de BNR pt anii respectivi: 2008- 3.6827 lei, 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara ultimii 5 ani. Ofertantul treb.sa fi executat si finalizat in ultimii 5 ani, cel putin un contract similar insotit de recomandare si proces verbal de receptie, cu o valoare min. de 119510 lei. Ofertantul trebuie sa prezinte copii dupa contracte, sau copie dupa parti relevante din contract, recomandari si proces verbal de receptie. Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ euro comunicate de BNR pt anii respectivi: 2008- 3.6827 lei, 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoarea contractului de lucrari, lista cuprinzand cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice - informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pt. indeplinirea contractului de executie lucrari de constructii, Declaratie privind efectivele medii anuale ale pers angajat si al cadrelor deconducere in ultimii 3 ani, care contine inf privind nr mediu al pers angajat, asigurarea cu personal de specialitate, nr si pregatirea cadrelor deconducere, precum si pers resp direct de indeplinirea contr si asigurarealucrarii cu cel putin un responsabil tehnic de executie, atestat in domeniullucrarii ce urmeaza sa fie executata, se vor prezenta atestat si legitimatiavizata la zi, precum si C.V. pt pers RTE inclusiv dovada colaborarii cu socresp (copie contr de munca, c. de colaborare, angajament departicipare), responsabil cu controlul tehnic de calitate in constructii atestat indomeniul lucrarii ce urmeaza sa fie executata -se vor prezenta atestatulvalabil sau numit prin decizie interna de conducerea soc, precum si C.V.inclusiv dovada colaborarii cu societatea respectiva copie contr de munca, c.de colaborare, angajament de participare), Dovada existentei laboratoarelor de specialitate autorizate, sau prezentareacontractelor de colaborare sau angajament de punere la dispozitie, culaboratoare autorizate pentru profilurile respective, specifice categoriei delucrari supuse procedurii(Statie de asfalt)., Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani Standarde privind sistemele de management al calitatii: Ofertantii au obligatia de a prezenta certificat ISO 9001 sau certificate echivalente- in domeniul CPV al lucrarii prezente.Se va prezenta manualul calitatii vizat de persoane autorizate., Standard privind sistemele de management al mediului: ofertantii au obligatia de a prezenta certificat ISO 14001 sau certificat echivalent- in domeniul CPV al lucrarii prezente sau declaratia privind asigurarea standardelor de protectie a mediului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., Site-ul S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L. http: //www.sguploiesti.ro/achizitiipublice2012.html), Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.06.2012 09:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.06.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 30.05.2012 14:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer