Achizitie publica - Contract de lucrari reparatii acoperis si interior sectia Neurologie Pediatrica I
Detaliu pentru invitatia numarul 326943
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326943/16.05.2012
Denumire contract: Contract de lucrari reparatii acoperis si interior sectia Neurologie Pediatrica I
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic de Psihiatrie Prof. Dr. Alexandru ObregiaCod fiscal: 4266162, Adresa: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Telefon: 021/334.90.69, Fax: 021/334.90.69
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Berceni nr.10, Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 041902, telefon: +040 0213349069, fax: +040 0213349069, persoana de contact: Elena Faur
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sos.Berceni nr.10, sector 4, Bucuresti, amfiteatrul din cladirea Directiei autoritatii contractante
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari reparatii acoperis si interior sectia Neurologie Pediatrica I
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari de reparare acoperis si reparatii interioare in cadrul sectiei de Neurologie Pediatrica I
II.1.6) CPV: 45261910-6 - Reparare de acoperisuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 442, 073 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
8840 lei, perioada de valabilitate a garantiei de participare fiind egala cu perioada de valabilitate a ofertei (90 zile de la data limita de depunere a ofertei).In conformitate cu Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, IMM-urile pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative corespunzatoare.Cu OP in contul RO39TREZ7045006XXX008767deschis la Trezoreria sector 4, Bucuresti, cu confirmarea existentei sumei in contul spitalului la data procedurii, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila, sau Scrisoare de garantie bancara de participare (conf.formularului 4) sau conf art. 86 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare, prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, prin depunerea la casieria autoritatii contractante a unui ordin de plata sau a unei file cec, cu conditia confirmarii acestora de catre banca pana la data deschiderii ofertelor, sau a unei sume in numerar.Aceasta trebuie prezentata in original, la registratura institutiei, pana la data si ora deschiderii.Se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 suma de 4222 lei.
Garantie de buna executie
10 % din valoarea contractului, fara TVA, constituita in 3 zile de la semnarea contractuluiMod de constituire a garantiei de buna executie: Conf.art.86 alin.2-4 din HG nr.925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare sau in functie de suma rezultata, autoritatea contractanta impreuna cu semnatarul contractului subsecvent pot decide constituirea garantiei de buna executie si prin virament in contul RO39TREZ7045006XXX008767 deschis la Trezoreria Sector 4.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formular atasat in sectiunea ?formulare?.( conform art.180 din OUG 34/2006 )Formular atasat in sectiunea ?formulare?.Neincadrarea in prevederile art.181Completare Formular atasat in sectiunea ?formulare Prezentarea Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat;. Prezentarea Certificatului constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul local.Nota: Certificatele trebuie sa prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Manager- Dr.Monica Boer Dir.Financiar Contabil- Ec.Simona Tavarlau Oficiul juridic- Cons.Jur.Ioana Suran Sef Serv Achizitii Publice- Elena Faur, Sef Serv Adm Adrian Gosman, membru comisie evaluare Ec.Isabela Duta ? Formular atasat in sectiunea ?formulare?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta Formular atasat in sectiunea ?formulare?Conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, Formular atasat in sectiunea ?formulare? Prezentarea Certificatului Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, reprezentantilor legali, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza sa fie atribuit, faptul ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Leg.85/2006 privind procedura insolventei sau ca ofertantul este in incapacitate de plata, lichidare voluntara sau alte proceduri care au ca efect juridic suspendarea activitatii/dizolvarea persoanei juridice;Persoanele Fizice Autorizate vor prezenta Autorizatia de Functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte competenta acestora de a furniza produsele care fac obiectul prezentului contract. Operatorii economici participanti la procedura trebuie sa dovedeasca si inregistrarea urmatoarelor coduri CAEN :4120, 4321, 4322, 4329, 4332, 4334, 4339, 4391, 4399
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale din care sa rezulte media cifrei de afaceri de cel putin 400.000 lei pe ultimii trei ani.Cursul mediu anual lei/euro comunicat de BNR este pentru anul 2009/4.2373lei/euro, 2010/4.2099lei/euro, 2011/4.2372lei/euro., Bilant contabil la 31.12.2012, cu dovada depunerii
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Listei privind principalele lucrari executate in ultimii 5 ani.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a finalizat in ultimii 5 ani unul sau mai multe contracte similare, avand ca obiect lucrari similare de reparatii, intr-o institutie spitaliceasca.Se vor prezenta dovezi ale valorii executate, cum ar fi certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari, care sa contina valorile, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii lucrarilor. In concluzie, in masura in care un proces-verbal de receptie emis la terminarea lucrarilor contine informatii cu privire la valorile, perioada si locul executiei lucrarilor, modul de indeplinire a obligatiilor si beneficiarii lucrarilor, acesta constituie o dovada suficienta in sensul art. 188 din ordonanta, Declaratiei referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Declaratiei privind personalul responsabil pentru indeplinirea contractului, impreuna cu informatiile referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea acestuia in domeniul serviciilor ce urmeaza sa fie executate.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca dispune atat de personal, alocat special pentru acest contract, cat si de un Responsabil tehnic cu executia (RTE) in domeniul contractului.Ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: - contractele de colaborare cu specialisti/ cartile de munca sau, dupa caz, contractele individuale de munca ale personalului invocat, astfel incat din documentele prezentate sa rezulte indeplinirea cerintelor privind profilul/ experienta specialistilor propusi;
- diplome privind specializarea personalului (studiile, pregatirea profesionala, calificarea si atestarea profesionala);
- autorizatii/ certificate de atestare profesionala si legitimatiile aferente (in termen de valabilitate la d Certificatului privind managementul sistemului calitatii din seria ISO 9001:2008 sau certificate echivalente, copii conf cu originalul, Certificatului privind sistemul de management de mediu din seria ISO 14001:2004 sau certificate echivalente, copii conf cu originalul
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 15:35