Achizitie publica - Contract de lucrari: "Reparatii hidroizolatie si vase acumulare apa calda la Scoala Generala nr. 30, Timisoara"
Detaliu pentru invitatia numarul 333084
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 333084/06.08.2012
Denumire contract: Contract de lucrari: "Reparatii hidroizolatie si vase acumulare apa calda la ScoalaGenerala nr. 30, Timisoara"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMunicipiul TimisoaraCod fiscal: R 14756536, Adresa: Bv. C.D.Loga nr.1, Timisoara, Telefon: 0256-408367, Fax: 0256-408477/204177
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv. C.D. Loga nr. 1, Timisoara, Romania, cod postal: 300030, persoana de contact: Centrul Consiliere Cetateni, cam. 12 - parter, ghiseul 9 sau 10
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv. C.D. Loga nr. 1, Timisoara, sala licitatii - parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari: "Reparatii hidroizolatie si vase acumulare apa calda la ScoalaGenerala nr. 30, Timisoara"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: In baza contractului, se vor executa lucrari de "Reparatii hidroizolatie si vase acumulare apa calda bazin la Scoala Generala nr. 30, Aleea Farului, Timisoara, conform cerintelor impuse prin caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 336, 433 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum 6.728, 66 lei, perioada de valabilitate - 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Forma de constituire a garantiei departicipare: - virament bancar in contul RO12TREZ6215006XXX000334 deschis la Trezoreria Municipiului Timisoara, Beneficiar: MunicipiulTimisoara, cod fiscal RO14756536 - se prezinta O.P. confirmat de banca emitenta - copia documentului, sau - instrument de garantare emisin conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada devalabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sauneconditionat conform art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Garantia trebuie sa fieirevocabila.Garantia de participare poate fi depusa si in euro, caz in care se va utiliza cursul stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limitade depunere a ofertelor.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004 referitoare lareducerea cu 50% a valorii garantiei de participare, situatie in care acesta va depune toate actele legale care sa ateste calitatea de IMM. Insituatia asocierii unui IMM cu o societate comerciala care nu face parte din categoria IMM-urilor, asocierea respectiva nu are caracterul unuiIMM si nu se pot aplica prevederile art 16, alin.(2), din Legea 346/2004
Garantie de buna executie
5% din valoarea contractului, fara T.V.A.(2, 5 % in cazul IMM). Modul de constituire a garantiei de buna executie: conform art.90 din HG925/2006, cu ultimele completari si modificari.In cazul in care ofertantul este IMM, acesta poate beneficia de prevederile Legii nr. 346/2004referitoare la reducerea cu 50% a valorii garantiei de buna executie, daca sunt depunse toate actele ref. la calitatea de IMM aofertantului/asociatilor, in cadrul unei oferte comune
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12A.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul;2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12B.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, numai pentru situatiile prevazute la art 181, litera a), c^1) si d)din OUG 34/2006;3.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordin 314/12.10.2010, completat in conformitate cu Formular 20;4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 completata in conformitate cu Formularul 12D.Documentul va fi prezentat atat de subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul.Persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Primar?Nicolae Robu, Viceprimari: Dan Aurel Diaconu, Sorin Mihai Grindeanu; Secretar?Ioan Cojocari, Director economic-Smaranda Haracicu, Consilieri locali: Ciprian Bogdan; Dorel Boglut;George?Flavius Boncea; Vasile Caprea; Ovidiu Ciuhandu; Radu Dragos Dimeca;Petru Ehegartner;Bogdan Radu Herzog; Ciprian-Corneliu Jichici;Romanita ?Adina ?Delia Jumanca;Simion Mosiu; Ramona-Isabela Olteanu;Adrian Romita Orza;Andrei?Romulus Petrisor;Octavian Mircea Purceld;Vasile Ruset;Constantin?Stefan Sandu; Maria Saracan;Alfred?Robert Simonis; Traian-Constantin Stoia;Lucian Taropa;Adelina-Larissa Tirziu;Radu-Daniel Toanca;Vasile-Teodor Vesa;Elena Wolf;site: www.primariatm.ro Persoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Martin Staia-Director Directia Patrimoniu; Lucian Ciobanu-Consilier Birou Tehnic;Iancu Fiat-Consilier Serviciul Buget;Maria Mezei-Consilier Serviciul Achizitii Publice; Raluca Teodorescu-Consilier Juridic;Otilia Sirca-Sef Serviciul Locuinte; GabrielaViziteu-Consilier Birou Tehnic;Daniela Leu-Consilier Serviciul Contabilitate Venituri;Crenguta Oprea-Consilier Serviciul Achizitii Publice; Adina Balogh-Consilier Juridic; 5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata catre bugetul de stat si catre bugetul local: a)Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele?in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul ?- semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;b)Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu originalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;Nota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu se emit documente de natura celor prevazute la punctele a) si b), ofertantul va prezenta: -o declaratie pe propria raspundere sau o declaratie autentificata data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, Situatia personala - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, mai putin Formularul 20-Certificatul de participare cu oferta independenta, care va fi completat doar de catre liderul asocierii, ca reprezentant legal al acesteia.Toate documentele emise in alta limba vor fi insotite de traducere autorizata in limba romana 1.Persoane juridice/fizice romanea). Pentru persoane juridice se va prezenta: Certificatul constatator emis de ONRC, cu cel mult 30 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor, din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic;Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC ? (document in original/copie legalizata sau copie lizibila certificata ?conform cu riginalul? - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului;In cazul in care Certificatul constatator emis de ONRC este prezentat in copie lizibila certificata ?conform cu originalul?, acesta va fi solicitat ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii, in original/copie legalizata pentru conformitate.b). Pentru persoane fizice (daca este cazul) se va prezenta: Autorizatie de functionare, precum si orice alt document edificator considerat necesar pentru dovedirea apartenentei la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului. Documentul/documentele sa fie valabile la data depunerii ofertelor.2. Persoane juridice /fizice straine (daca este cazul)Se vor prezenta documente edificatoare care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare /atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional la organisme legal constituite, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, traducere autorizata in limba romana.In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici-Capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare) - se va demonstra prin prezentarea documentelor solicitate de catre fiecare operator economic semnatar al acordului de asociere, pentru partea de contract pe care o realizeaza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1). Cifra medie anuala de afaceri, globala, care vizeaza activitatea din cel mult ultimii 3 ani financiari incheiati sa fie de minim 672.000 lei - in functie de informatiile si documentele disponibile ale operatorilor economici. Ofertantul va completa Formularul de informatii generale (Formular B1), pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri globale pentru ultimii 3 ani financiari incheiati, luand in considerare cifra de afaceri anuala globala pentru fiecare din cei trei. In cazul unei oferte comune depuse de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatorii economici semnatari ai acordului de asociere). Echivalenta in EURO se va calcula la cursul valutar mediu anual comunicat de catre Banca Nationala a Romaniei. (fttp: //www.bnr.ro), 2). Informatii privind tert sustinator financiar ? Anexa 19 - daca este cazul: Ofertantul poate fi sustinut conform art. 186 din OUG 34/2006 ? se va face dovada resurselor invocate, prin depunerea de documente justificative . In acest caz se vor prezenta: Angajamentul ferm in forma autentica; Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din OUG 34/2006 din partea sustinatorului( Formularul 12A); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181, lit. a), c^1), d), din OUG 34/2006 , din partea sustinatorului (Formularul 12BS); Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69¹ din OUG 34/2006 din partea sustinatorului (Formularul 12D).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1.Resurse umane: Declaratie cu informatii referitoare la personalul de caredispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catreofertant, pregatirea profesionala/calificarea personalului responsabil pt.derularea contractului de lucrari.Ofertantul va dispune de minim 13 muncitori cu urmatoarele specializari: 1 zidar; 2 zugravi-vopsitori; 2 ipsosari;1 dulgher; 2 montatori constructii metalice; 1 izolator hidrofug; 1 instalator; 1 lacatus constructii metalice; 2 muncitori deservire.Pentru personalul nominalizat se vor prezenta documente justificative din care sa rezulte calificarea in meseriile specificate., 2.Dotari tehnice: Declaratie + Lista referitoare la utilaje, instalatiile, echip.tehnice de care dispune operatorul economic pt. indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari (Formular 12H).Ofertantul va asigura minim: - o macara de fereastra (0, 15 TF);
- un autoturn de montaj cu nacela telescopica;In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti operatoriieconomici semnatari ai acordului de asociere). Cerinta poate fi indeplinita side subcontractant pentru partea sa de implicare in contract si/sau tertulsustinator conform art. 190 din OUG 34/2006., 3.Experienta similara: Ofertantul va prezenta unul sau cel mult 2 contracte de executie de lucrari similare a caror valoare cumulata sa fie de minim 336.000 lei, fara TVA. Se vor prezenta contractul/contractele/ parti relevante din contract/ contracte (partile contractante, obiect, durata, pret si ultima fila cu semnaturile). Se vor anexa: - PV de receptie a lucrarilor aferentecontractului/contractelor; - Recomandarea/ recomandarile/certificarea/certificarile din partea beneficiarului de contract, aferenta/aferente contractului/contractelor prezentate.Documentele se vor prezenta in copii lizibile certificate ?conform cu originalul? - semnate si stampilate de ofertant., 4.Informatii privind subcontractantii (daca este cazul): Declaratia si listacuprinzand subcontract. (Form. 12G), precum si acordurile de subcontractare (Form. 15). Ofertantii sunt obligati sa precizeze partea/partile din contract pe care urmeaza sa o/le subcontracteze; Res. materiale siumane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate si urmatoarele doc.: declaratia pe propria rasp. in temei art.69¹din OUG 34/2006; informatiile solicitate la punctul III.2.3.a) ? capacitatea tehnica si/sau profesionala - resurse umane, dotari tehnice.In cazul in care, parti din contractul de achizitie, urmeaza sa se indeplineasca de unul sau mai multi subcontr. ofertantul castigator are obligatia de a prezenta, la incheierea contract. de achizitie publica, contractele incheiate intre acesta si subcontr. nominalizati in oferta. Contract. prezentate trebuie sa fie in concordanta cu oferta., 5. Informatii privind asociatii: In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici - Capacitatea teh. si/sau prof. se va demonstra prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (cumulat pentru toti op. ec. semnatari ai acordului de asociere). Ofertantul va prezenta Acordul de asociere - Formular 14, semnat de parti, care va consemna partea/partile din contract care urmeaza a fi indeplinita/indeplinite de fiecare semnatar al acordului de asociere. Liderul asocierii ii va reprezenta si pe ceilalti asociati in rap. cu Mun. Timisoara atat in etapa de ofertare cat si in etapa de contractare. Fiecare semnatar al acordului de asociere are oblig. de a prezenta si urm. Doc.: declaratia de incadrare in IMM (daca este cazul)si declaratie pe proprie raspundere conform art. 11 alin (4) din HG 925/2006 (daca este cazul)si documentele privind partea sa de implicare. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare nu se solicita legalizarea asocierii., 6. Inf. privind tert sustinator tehnic si profesional ? Anexe 20, 20/1, 20/2 (daca este cazul): In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea teh. si prof. invocand sustinerea acordata in confor. cu preved. art.190 din OUG.34/2006, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care benef, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respect, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispoz ofertant resurs tehn si prof invocate. Pers. care asigura sustinerea teh. si prof. nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atrib, conform preved art: 180, 181 lit.a), c1) si d) si 69^1 din OUG nr. 34/2006, cu modif si complet ult, daca este cazul. Sustin va prez si urmatoarele declaratii: 1.Decl. privind eligibil, conf. art. 180 din OUG 34/2006; 2.Decl. privind neincadr. in preved art.181, lit.a), c1)si d)3 Decl pe prop rasp priv neincadr in prev artart.69^1 din O.G.34/2006 1.Standarde de asigurare a calitatii: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de asigurare a calitatii pentru executia de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, conformISO 9001 - se va prezenta copie dupa certificat valabil la data limita de depunere a ofertelor sau certificat echivalent emis de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici, fiecare membru semnatar al acordului va prezenta certificatul pentru partea din contract pe care o realizeaza., 2. Standarde de protectie a mediului: Ofertantul va prezenta documente/certificate emise de organisme independente, prin care se atesta respectarea de catre ofertant a standardelor de protectie a mediului pentru executia de lucrari similare cu obiectul prezentei proceduri, conformISO 14001/2005 valabil la data limita de depunere a ofertelor. In cazul unei oferte comune depusa de mai multi operatori economici cerinta se considera indeplinita prin prezentarea documentelor de catre fiecare membrul al asocierii pentru partea lor de implicare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 21.08.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 21.08.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 02.08.2012 15:02