Achizitie publica - Contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilion Central" la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 331220
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331220/06.07.2012
Denumire contract: Contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilion Central" la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Dinamo BucurestiCod fiscal: 4266340, Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.2104735, Fax: 021.2104735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 70000, telefon: +40 213156468, fax: +40 213156468, persoana de contact: Cristina Macarie
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica, Grupul Achizitii Publice Str. Eforie nr.3, sector 5 Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilion Central" la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilion Central" la Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 5, 992, 444.35 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Gar pt part.este de 89.886, 00 lei sau 44.943lei (pentru IMM). Perioada de val a gar. de part. 75 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de const.: prin virament bancar, in contul nr. RO84TREZ7025005XXX000177-Trez Sector 2 Bucuresti, Cod Fiscal: 4266340, sau printr-un instr. de gar. emis in cond.legii de o soc. banc.ori de o soc. de asig., care se prezinta in orig. Form.nr.11.In cazul IMM, cuantumul gar. de particip. sol. mai sus, va fi redus la jumatate.Pentru demonstr. incadr.in categ.IMM ofert. va prez. in mod oblig. decl. pe propria rasp.a reprez./reprez.legal/legali al/ai intrep. interesate privind incadr. in categ.IMM. Decl.pe propria rasp.priv.incadrarea in categ.IMM va fi completata conf. modelului prev. in Anexa nr.1 din Legea 346/14.07.2004 cu modif. ulterioare si va fi prez. in orig.In cazul unei asocieri, gar. de particip.va fi emisa in numele si pentru Liderul Asocierii, iar in acest caz, toti membrii asoc.au oblig.de a depune o Decl. pe propria rasp. conf.Anexei 1 din Legea 346/2004 pentru a demonstra incadrarea in categoria IMM. In cazul in care ofert. este o asociere, incadr.in categ. IMM nu se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. Astfel, daca toti asociatii se incadr. in mod individual in categoria IMM, atunci asoc.va beneficia de reducerea cu 50% prev. de Legea nr.346/2004. In cazul emiterii de catre CNSC a deciziei prin care se dispune respingerea contestatiei, aut. contr. va retine contest. din garantia de particip. sume astfel cum se prevede la art.278'1 alin(1)din OUG nr.34/2006.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de gar. pentru particip. vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea gar de particip. se va face in conf cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006.
Garantie de buna executie
Gar de buna ex.este de 10% (5% pentru IMM)din val.contr.fara TVA, Gar.de buna ex.se const.in ter.de max 5 zile lucr de la data semn. contrac.conf prev art. 90, alin.(1) si alin(3) din HGR.925/2006. Forma de const - printr-un inst. de gar. emis in cond.legii, de o soc. banc. sau de o soc de asig, (Form.12), sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are ob. de a deschide la unitatea Trez. Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului. Elib.gar. de buna ex. se realiz.conf.art.92 alin.4 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Formularul nr.4 - Declaratie privind eligibilitatea -Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, Formular nr.5 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(pct. a, c1, d), Formularul nr.17-"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". Formularul nr.14 -"Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" (privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG nr.34/2006)se va completa conform modelului de catre ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator.Persoane cu functie de decizie: Lipa Elisabeta - presedinte; Grigore Liliana ? contabil sef, Grandori Georgeta ? consilier juridic, Badea Adrian ? sef Birou Marketing si Relatii Publice, Humin Lidia ? Sef Grup Achizitii Publice, Negrila Mihai ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?, Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Informatii referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei1.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, emis cu maxim 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte ca obiectul de activitate al ofertantului cuprinde si activitati de tipul celor supuse procedurii de achizitie; se poate prezenta in original, in copie legalizata sau in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care ofertantul clasat pe primul loc a prezentat documentul ?Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului? in copie, autoritatea contractanta va solicita acestuia, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate acest document in original sau in copie legalizata.2.Operatorul economic va face dovada ca este atestat ANRE de tip B pentru executare de instalatii electrice interioare, pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4KV.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a) Ofert. va prez. ca dovada a exp. similare exec. in ultimii 5 ani a unor contr. de natura si complex. lucrarii ce face obiectul proced. Se vor prez. din contr. lucrari (pag. cu parti contr., obiect, durata, pret contr. precum si pag. cu semnaturi). PV de receptie la term. lucr., PV de receptie finala, doc. const. privind indeplinirea obligatiilor contr. prevaz. la art 97^1 din HG nr. 925/2006, din partea benef. lucr., in copie lizibila cu ment.?conform cu orig.?. Vor fi ment. in cadrul PV de receptie si informatii referitoare la modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contr. precum si date privind eventualele prejudicii: neconformitati care au condus la refaceri partiale sau totale de lucrari; cazuri de accidente tehnice produse din vina exclusiva a contr.; receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de cal. b)Ofertantul va prezenta Formularul 18 "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani"., c)Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Personal de conducere-1 responsabil de contract ? inginer cu studii de lunga durata ? constructii civile cu o vechime de cel putin 2 ani-1 sef de santier ? inginer cu studii de inginerie ? constructii civile, cu o vechime de cel putin 2 ani-1 RTE Domeniul I -se va prezenta atestatul-1 RTE Domeniul IX - se va prezenta atestatul-1 CQ in domeniul constructii civile - se va prezenta decizia de numire-1 coordonator de securitate si sanatate alsantierului ? atestat conform HG nr. 300/2006Personal de executie calificat: -fierar betonist; zidar/ pietrar; zugrav/ vopsitor; tinichigiu; izolator termo/hidro; sudor; instalator; electrician; asamblator montator profile din aluminiu si mase plastice sau confectioneri tamplarie din aluminiu si mase plastice; dulgher; schelard)Ofertantul va prezenta Formularele 20, 21 si 22 din Sect.III, e)Operatorul economic trebuie sa faca dovada detinerii prin orice miloace (contract de vanzare-cumparare, inchiriere, angajament de punere la dispozitie, etc.), a utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport, laboratoarelor si a altor mijloace fixe necesare pentru executia lucrarilor. Astfel pentru buna desfasurare a contractului op. ec. trebuie sa dispuna cel putin de urmatoarele dotari: Autocamion, Autobasculanta, Autobetoniera, Incarcator frontal, Schela.f)Ofertantul va prezenta Formularul 23 din Sect.III g)Pentru sustinere se vor prezenta urmatoarele documente in functie de forma de proprietate: copii(lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) de pe contract de vanzare-cumparare, inchiriere, angajament de punere la dispozitie, etc Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data depunerii ofertelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2004Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de mediu sau echivalentul lui emis de organisme abilitate, valabil la data depunerii ofertelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.07.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.07.2012 10:39