Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilion Central" CS Dinamo Bucuresti


Detaliu pentru invitatia numarul 346369
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Numar invitatie: 346369/09.05.2013
Denumire contract: contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilion Central" CS Dinamo Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Dinamo BucurestiCod fiscal: 4266340, Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.2104735, Fax: 021.2104735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 030084, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468, persoana de contact: Dumitru Iuliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica str.Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (recreere, cultura si religie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilion Central" CS Dinamo Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilion Central corp A si B" CS Dinamo Bucuresti.In proiectul lucrarii nu sunt prevazute sume aferente procentului de diverse si neprevazute.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 651, 769 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 24.777 lei (50% pentru IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare 75 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: garantia de participare -Formular nr.11 se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, mai putin fila CEC. Cont garantii nr.RO84TREZ7025005XXX000177-Trez Sector 2 Bucuresti, Cod Fiscal: 4266340;Ofertele depuse, care pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor nu fac dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor, de catre comisia de evaluare.Eliberarea gar de particip. se va face in conf cu prev. art.88 din H.G. nr.925/2006. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 este de 16.517, 68 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% (50% pentru IMM)din valoarea contractului fara TVA, Garantia debuna executie se constituie in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti conform prev. art. 90, alin.(1) si alin(3) din HGR.925/2006. Forma de constituire - printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii, de o societatebancarasau de o societate de asigurari (Form.12), sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului.In cazul IMM se va preenta o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoriile mici si mijlocii completata conform Anexei nr.1 din Legea nr.346/2004 prezentata in original. Eliberarea garantiei de buna executie se realizeaza conf.art.92 alin.4 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.a)Formularul nr.4 - Declaratie privind eligibilitatea -Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, b)Formular nr.5 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(pct. a, c1, d), c)Formularul nr.17-"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". d)Formularul nr.14 -"Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" (privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG nr.34/2006)se va completa de catre ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator, conform modelului. Formularele sunt prezentate in sectiunea Modele de formulare. Persoane cu functie de decizie: Lipa Elisabeta - presedinte; Grigore Liliana ? contabil sef, Grandori Georgeta ? consilier juridic, Badea Adrian ? sef Birou Marketing si Relatii Publice, Negrila Mihai ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Dascalu Marian Sef Serviciu Administrare Patrimoniu, Radu Valeriu - sef Grup Achizitii Publice, Velicu Danut -director Directia Administrativa, Dumitru Iuliana - Serviciul Achizitii Publice 2. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?. 3) Se va Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulte plata obligatiilor fata de bugetul local din care sa rezulte indeplinirea obligatiilor scadente la plata in luna anterioara celei in care se depune oferta. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.In situatia in caredin documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69 ind 1 sau art 180 sau art.181 din OUG nr.34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului cu exceptia situatiei prevazute la art.9 alin.(1) din Ord.509/2011 al presedintelui ANRMAP. pentru persoane juridice romane1.Prezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, care sa ateste ca ofertantul este abilitat sa desfasoare activitati similare celor care fac obiectul prezentei achizitii (codul CAEN).NOTA: Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul care va fi semnatarul contractului de lucrari, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, va transmite, la solicitarea autoritatii contractante, certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Ofertantul trebuie sa fie abilitat sa execute activitati de natura celor solicitate prin specificatiile tehnice incluse in Caietul de sarcini.Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.2.Operatorul economic va face dovada ca este atestat ANRE de tip B pentru executare de instalatii electrice interioare, pentru constructii civile si industriale, bransamente aeriene si subterane, la tensiunea nominala de 0, 4KV, conform prevederilor Ordinului nr.11 din 13.03.2013 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor, verificatorilor de proiecte, responsabililor tehnici cu executia, precum si a expertilor tehnici de calitate si extrajudiciari in domeniul instalatiilor electrice3.Operatorul economic va face dovada ca este atestat ANRE de tip B pentru proiectare si executie instalatii de gaze naturale, conform prevederilor Ordinului nr.32 din 30.08.2013 , pentru aprobarea Procedurii privind proiectarea, verificarea, executia, receptia si punerea in functiune a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: a)Bilanturile contabile la data de 31.12.2010 si 31.12.2011, vizate si inregistrat de organele competente - in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de confirmarea depunerii la ANAF.Pentru anul 2012, se poate prezenta orice document in sustinerea indeplinirii cerintei de calificare.b)Fisa de informatii generale se vacompletata in conformitate cu Formularul 6 din Sectiunea III ? Formulare. Ofertantul va face conversia valorilor la cursul lei/euro mediu comunicat de BNR pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2010:1 euro=4, 2099 lei; Anul 2011:1 euro=4, 2379 lei;Anul 2012:1 euro=4, 4287 lei;d) Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului de catre o alta persoana, in conditiile prevazute de art.186 din OUG nr.34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand sustinerea acordata catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective incheiat in forma autentica, in original, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele financiare invocate.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care oferta este depusa de un operator economic ce are, eventual, intentia de a subcontracta parte / parti din contract, se va completa Formularul nr. 8 ? Declaratie privind lista subcontractantilor si partea / partile din contract care sunt indeplinite de acestia., Ofertantul trebuie sa dispuna de resursele umane strict necesare indeplinirii in bune conditii a contractului: Personal de conducere -1 responsabil de contract ? inginer, - 1 sef de santier ? inginer cu studii de inginerie ? constructii civile, -1 RTE Domeniul I constructii civile, conform Legii nr.10/1995 privind calitatea in constructii, 1 CQ numit prin decizie de ofertant, 1 coordonator de securitate si sanatate al santierului -se va prezenta atestat conform HG nr. 300/2006, Personal de executie calificat: -fierar betonist; zidar/ pietrar; zugrav/ vopsitor; tinichigiu; izolator termo/hidro; sudor; instalator; electrician; dulgher. Ofertantulva prezenta Declaratie pe proprie raspundere privind numarul mediu al personalului angajat in ultimii 3 ani - Formularele 20, 21 si 22 din Sectiunea III.Pentru demonstrarea cerintelor privind resursele umane solicitate, ofertantul va prezenta in copie certificata pentru conformitate cu originalul urmatoarele documente: 1)diplome, autorizatii, certificate privind calificarea, specializarea profesionala pentru personalul de executie mentionat mai sus, precum si legitimatii in termen de valabilitate la data limita de depunere a ofertelor si contracte de munca pentru personalul angajat sau declaratia de disponibilitate pentru personalul care nu este angajat al ofertantului.2) autorizatii, diplome, certificat de atestare profesionala si CV-uri pentru personalul de conducere nominalizat pentru indeplinirea contractului si contractele de munca pentru personalul angajat sau declaratoa de disponibilitate pentru personalul care nu este angajat al ofertantului., a) Ofertantul va prezenta o Declaratie pe propria raspundere privind contractele de lucrari similare(lucrari de constructii civile si industriale inclusiv instalatiile aferente)executate in ultimii 5 ani. Declaratia va fi insotita de certificari care vor indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si vor preciza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;b)Ofertantul va prezenta Formularul nr. 18 "Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani". 1)Certificat de atestare SR EN ISO 14001:2004 Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de mediu emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelor in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?., 2)Certificat de atestare SR EN ISO 9001:2008 Se va prezenta un certificat de atestare a standardelor de asigurare a calitatii emis de organisme abilitate, valabil la data limita de depunere a ofertelorin copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.05.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.05.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 06.08.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.05.2013 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer