Achizitie publica - Contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare,modernizare si reparatii capitale la Pavilionul Central" Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Detaliu pentru invitatia numarul 354846
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354846/18.10.2013
Denumire contract: Contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilionul Central" Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialClubul Sportiv Dinamo BucurestiCod fiscal: 4266340, Adresa: Soseaua Stefan cel Mare 7-9, sector 2, Bucuresti, Telefon: 021.2104735, Fax: 021.2104735
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Eforie nr.3 sector 5, Bucuresti, Romania, cod postal: 030084, telefon: +40 213037080, fax: +40 213156468, persoana de contact: Dumitru Iuliana
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Directia Generala Logistica str. Eforie nr.3 sector 5 Bucuresti tel 021/303.70.80 int 10653
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilionul Central" Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari suplimentare la obiectivul de investitii "Consolidare, modernizare si reparatii capitale la Pavilionul Central" Clubul Sportiv Dinamo Bucuresti.
II.1.6) CPV: 45210000-2 - Lucrari de constructii de cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 331, 032.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este 4966 lei (50% pentru IMM). Perioada de valabilitate a garantiei de participare 75 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Mod de constituire: garantia de participare (Formular nr.11) se poate constitui in oricare din formele prevazute la art.86 din HGR nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare, mai putin fila CEC. Cont garantii nr.RO84TREZ7025005XXX000177-Trez Sector 2 Bucuresti, Cod Fiscal: 4266340;Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii ofertelor de garantia pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor de catre comisia de evaluare.Eliberarea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. nr.925/2006. Data la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi la cursul stabilit de BNR inainte cu cinci zile de data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.Cuantumul garantiei de participare ce se va retine in conditiile art.278 indice 1 din OUG nr.34/2006 este de 3.310, 32 lei.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA -(50% pentru IMM). Garantia de buna executie se constituie in termen de 5 zile lucratoare de la data semnarii contractului de ambele parti conform prevederilor art. 90, alin.(1) si alin(3) din HGR.925/2006. Forma de constituire - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara sau de o societate de asigurari (Formular nr.12), sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreria Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. In cazul IMM se va preenta o declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoriile mici si mijlocii completata conform Anexei nr.1 din Legea nr.346/2004 prezentata in original. Eliberarea garantiei de buna executie se realizeaza conform art.92 alin.4 din H.G.nr.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat (inclusiv liderul) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos.a)Formularul nr.4 - Declaratie privind eligibilitatea -Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din Ordonanta de Urgenta nr.34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG nr.34/2006, b)Formular nr.5 -Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura.In cazul in care ofertantul are terti sustinatori, acestia vor completa Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG nr.34/2006(pct. a, c ind.1, d), c)Formularul nr.17-"Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta". d)Formularul nr.14 -"Declaratie privind evitarea conflictului de interese pentru ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator" (privind neincadrarea in prev.art.69^1 din OUG nr.34/2006)se va completa de catre ofertant/ candidat/ ofertantul asociat/subcontractantul/ tertul sustinator, conform modelului. Formularele sunt prezentate in sectiunea Modele de formulare. Persoane cu functie de decizie: Lipa Elisabeta - presedinte; Stefan Marian - vicepresedinte, Grigore Liliana ? contabil sef, Grandori Georgeta ? consilier juridic, Badea Adrian ? sef Birou Marketing si Relatii Publice, Negrila Mihai ? Sef Serviciu Achizitii Publice, Dascalu Marian Sef Serviciu Administrare Patrimoniu, Radu Valeriu - sef Grup Achizitii Publice, Velicu Danut -director Directia Administrativa, Dumitru Iuliana - Serviciul Achizitii Publice 2. Se va prezenta Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea isi are sediul social, din care sa rezulte, indeplinirea obligatiilor scadente la plata, fata de bugetul general consolidat, in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Se va prezenta Certificatul de atestare fiscala in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.3) Se va prezenta Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale, din care sa rezulteindeplinirea obligatiilor scadente la plata, fata de bugetul localin luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se va prezenta Certificatul privind plata impozitelor si taxelor locale in copie lizibila, cu stampila si semnatura autorizata avand mentiunea ?conform cu originalul?.In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata operatorii economici/ofertantii pot depune o declaratie pe proprie rspundere potrivit Art.11 alin (4)din HG nr.925/2006.In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul se afla intr-una din situatiile prevazute la art.69 ind 1 sau art 180 sau art.181 din OUG nr.34/2006 sau are datorii, acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului cu exceptia situatiei prevazute la art.9 alin.(1) din Ord.509/2011 al presedintelui ANRMAP. pentru persoane juridice romanePrezentarea Certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.NOTA: Certificatul constatator, eliberat de Oficiul Registrului Comertului, va fi prezentat in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul clasat pe primul loc in clasamentul afisat de operatorul SEAP va transmite certificatul constatator emis de ORC in original sau copie legalizata.-pentru persoane juridice straine: Se solicita documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conform prevederilor legale din tara de rezidenta.Documentele trebuie sa fie prezentate in traducere autorizata in limba romana.-pentru persoane fizice: Se solicita documentul de confirmare a capacitatii de exercitare a activitatii profesionale.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.11.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.11.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 75zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 17.10.2013 09:00