Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de lucraride proiectare si executie alimentare cu energie electrica


Detaliu pentru invitatia numarul 355545
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Numar invitatie: 355545/08.11.2013
Denumire contract: contract de lucraride proiectare si executie alimentare cu energie electrica
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: +40 0265213967, Fax: +40 0265213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 0265213967, fax: +40 0265213967, persoana de contact: Nelli Simon
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 0265213967, fax: +40 0265213967, persoana de contact: Nelli Simon
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de lucraride proiectare si executie alimentare cu energie electrica
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de proiectare si executie alimentare cu energie electrica
II.1.6) CPV: 45310000-3 - Lucrari de instalatii electrice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 712, 903.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 7129.03 , cursul la care se va face echivalenta leu/alta valuta va fi cel stabilit de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) .In cazul unei asocieri: daca unul sau mai multi asociati nu se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea nu beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 ;daca toti asociatii se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, asocierea beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/2004 .Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, garantia de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei conform art.86 (1) din HG 925/2006O.P. in contul RO97TREZ4765005XXX000181.Cuantumul garantiei de participare ce seva retine in conditiile art.278^1 din OUG 34/2011 este de 4492.91 RON
Garantie de buna executie
se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA? Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art.90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Modalitatea de indeplinire si aplicabilitatea in cadrul procedurii1)Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?2)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre statdin care rezulta ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie stampilata conform cu originalul si semnata.3)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale din care rezulta ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor, in copie stampilata conform cu originalul si semnataDin certificate trebuie sa reiasa ca ofertantulnu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii.Daca exista asociati documentele solicitate vor fi depuse si de catre acestia.Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul proceduriiCompletarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?.Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ? dr.Ovidiu Butuc; Director fin.-contab.- ec.Pop Sorin Aurelian; Sef Serviciu tehnic.- ing.Pop Sorin Alexandru, Sef Birou Achizitii ? Simon Nelli; Sef formatie electricieni ? Suteu Mircea; Serviciul tehnic ? ing.Bucur Teodor, Birou achizitii publice- Batea Mihai, Nemes Ibolya- jurist Modalitatea de indeplinire ?i aplicabilitatea in cadrul procedurii1.Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalulIn cazul ofertantului castigator, acesta va prezenta certificatul in original sau copie legalizata.Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: - Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu pevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Pentru lucrarile de alimentare cu energie electrica care necesita a fi proiectate si executate, autoritatea contractanta solicita ca executantul acestora, indiferent de calitate sa - antreprenor general/ lider de asociere / asociat sa prezinte, in copie cu mentiunea ?conform cu originalul?, urmatoarele atestate emise de catre Presedintele Autoritatii Nationale de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), valabile la data limita de depunere a ofertelor: Atestat de tip C1A - proiectare de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV-20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV;Atestat de tip C2A - lucrari de linii electrice, aeriene sau subterane, cu tensiuni nominale de 0, 4kV-20kV si posturi de transformare cu tensiunea nominala superioara de cel mult 20 kV;Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra de afaceri medie globala pe ultimii 3 aniCursul de referinta RON/ALTA VALUTA mediu al BNR pentru anul: -2010-2011-2012Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea listei lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit, lucrari similare , insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor avute in vedere., Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari., Declaratia privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere in ultimii 3 ani. Ofertantul trebuie sa faca dovada existentei in componenta echipei de lucru a personalului atestat ANRE; Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului ofertantul trebuie sa prezinte diplomele de studii si atestatele profesionale in acest sens . Pentru toti membrii echipei de lucru care nu sunt angajati ai operatorului economic se va depune un angajament de participare (formularul 10A din sectiunea formulare) asociat cu o declaratie de disponibilitate (formularul 39 din sectiunea formulare)., Declaratie privind partea / partile din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze Cerinta nr. 1Standarde de asigurare a calitatii - Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea Sistemului de Management Calitate ISO 9001, cu specific de lucrari electrice. Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Cerinta nr. 2Standarde de asigurare a protectiei mediului -Se vor prezenta certificate sau echivalente ale acestora care atesta Implementarea sistemului de management privind protectia mediu ISO 14001 cu specific de lucrari electrice. Certificatele se vor prezenta in copii lizibile cu mentiunea ?conform cu originalul?.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.11.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.11.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2013 08:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer