Achizitie publica - Contract de lucrari:Lucrari de executie zid de sprijin "Vila Pitici" - Centrul de Plasament Sinaia
Detaliu pentru invitatia numarul 340156
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 340156/27.11.2012
Denumire contract: Contract de lucrari: Lucrari de executie zid de sprijin "Vila Pitici" - Centrul de Plasament Sinaia
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala de Asistenta Sociala si Protectia Copilului PrahovaCod fiscal: 9770267, Adresa: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Telefon: +40 244511400, Fax: +40 244586100
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100298, telefon: +40 244511400, fax: +40 244586100, persoana de contact: Vasilica Florea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Ploiesti, Sos. Vestului, nr. 14 - 16, jud. Prahova, Ploiesti, Romania, cod postal: 100298, telefon: +40 244511400, fax: +40 244586100
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari: Lucrari de executie zid de sprijin "Vila Pitici" - Centrul de Plasament Sinaia
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de executie zid de sprijin "Vila Pitici" - Centrul de Plasament Sinaia in baza proiectului tehnic si a antemasuratorilor aferente.
II.1.6) CPV: 45111230-9 - Lucrari de stabilizare a solului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 096 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei pentru participare: 2700 RON(pentru echivalenta leu/alta valuta- curs BNR, data de referinta va fi anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile). Perioada de valabilitate: este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor). Modalitatea de constituire: conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, precum si prin depunerea la casierie a sumei in numerar. In cazul in care se opteaza pentru depunerea garantiei prin virament bancar, contul institutiei noastre este: Cont IBAN nr. RO95TREZ5215006XXX003876 deschis la Trezoreria Ploiesti. IMM-urile beneficiaza de reducerea cu 50% a garantiei de participare, conform Legii nr. 346/2004.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din pretul contractului, fara TVA. Modalitate de constituire: conform art.90 din HG nr.925/2006.Este de preferat ca emiterea garantiei sa fie efectuata de catre o banca din Romania.III.1.5)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiaraOfertantul, trebuie sa faca dovada unei situatii economico-financiare stabile. In acest sens, trebuie ca: -media cifrei de afaceri in domeniul de activitate, din cel mult ultimii trei ani sa fie egala sau mai mare decat 270000, 00 RON (valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2).Ofertantul care solicita reducerea cerintei privind cuantumul cifrei de afaceri va prezenta o declaratie pe proprie raspundere, conform Anexei 1 din Legea 346 / 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M.-urilor.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Informatii privind capacitatea tehnica si / sau profesionalaSe va prezenta ?Declaratie privind lista lucrarilor executate si finalizate in ultimii 5 ani?, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari.Se solicita ?experienta similara? ? cel putin 1 contract cu obiect similar prezentei proceduri. Fisa de experienta similara va fi insotita de contractul/contractele de lucrari/ copii de pe parti relevante ale contractelor, acte aditionale la contract( daca exista), proces verbal de receptie la terminarea lucrarilor/ proces verbal de receptie partiala/proces verbal de receptie finala si recomandari din partea beneficiarilor.Copiile vor fi semnate de catre reprezentantul legal al ofertantului, stampilate, purtand mentiunea ?conform cu originalul?. In cazul in care contractul este incheiat in alta limba decat limba romana, se va prezenta copia acestuia insotita de traducerea legalizata in limba romana., Cerinta nr. 2Informatii privind pregatirea profesionala si calificarea personaluluiSe va prezenta ?Declaratie privind personalul responsabil pentru executia lucrarilor? si Lista cu personalul specializat/autorizat in indeplinirea contractului., Cerinta nr. 3Informatii privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.Participantul va declara pe propria raspundere ca detine echipamentele si dotarile specifice desfasurarii activitatii si pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului sau are posibilitatea prezentarii unui contract/precontract de inchiriere precum si prezentarea unui angajament., Cerinta nr. 4Informatii privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractant si specializarea acestora.Nota: In cazul in care Ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta terta sustinatoare, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al tertei sustinatoare, incheiat in forma autentica (in fata unui notar public), prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie Ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Se vor prezenta ? in copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul ? Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI CALITATII DIN SERIA ISO 9001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului., conform cu originalul ? Certificate de conformitate privind implementarea SISTEMULUI DE MANAGEMENT DE MEDIU ISO 14001 sau certificate echivalente pentru toate activitatile care fac obiectul contractului aflat/aflate in termen de valabilitate la data stabilita pentru depunerea ofertelor (emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene) insotit de ultimul raport de audit din care sa reiasa valabilitatea certificatului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.12.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.12.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.11.2012 17:09