Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de lucriari privind reabilitarea termica a blocului 110 Sc B , sos Iancului nr.5


Detaliu pentru invitatia numarul 355866
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Sectorul 2 al Municipiului Bucuresti
Numar invitatie: 355866/19.11.2013
Denumire contract: contract de lucriariprivind reabilitarea termica a blocului110 Sc B , sos Iancului nr.5
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSectorul 2 al Municipiului BucurestiCod fiscal: 4204038, Adresa: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212524446, Fax: +40 0212524446
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 021561, telefon: +40 0212524446, fax: +40 0212524446, persoana de contact: Victorita Bocea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Sectorului2, str. Chiristigiilor nr.11-13 sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de lucriariprivind reabilitarea termica a blocului110 Sc B , sos Iancului nr.5
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Reabilitaretermica a blocului Bl. 110, Sc B , sos Iancului nr.5, se va realiza prin izolarea termica a anvelopei, refacerea instalatiilor sanitare si termice, cu respepectareacerintelor din documentatia tehnicaelaborata de proiectant de specialitate si vizata de verificatoratestata MDRT, Valoarea estimata finala a contractului de lucrari este compusa din : valoarea estimata initiala a contractului de lucrari +valoarea cotei maxime admise de 10 % aferentacheltuielilordiverse si neprevazute .Valoareatotalaa cheltuielilor diverse si neprevazuteeste de 128 945, 00 lei, in procent de 10 %, asacum a foststabilitade proiectant in devizul general.Valoareaestimata initiata totala fara cheltuielilordiverse di neprevazutefara TVAeste de 1252 316 lei.Valoareafinala totala ( avandincluse si cheltuielile de diversesi neprevazute )estimataeste de 1 381 261, 00lei(fara TVA).Valoareaestimatafinala a contractului de lucrarieste compusa din: valoarea estimata initiala + valoarea cotei maxim admise de 10 %aferenta cheltuielilordiverse si neprevazute ( confor. H.G. nr.28/ 2008 privind aprobarea continutului cadru al documentatiei tehnico -economiceaferente investitiilorpublice, precum si a structurii si metodologiei de elaborare a devizului general ptr. obiectivele de investitii si lucrari de interventie).
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 381, 261 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
cuantumul garantiei de participare este de 11 000, 00 lei, perioada de valabilitate a garantieide participareeste de 120 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Garantia de participare se constituie in conform cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006. Garantia de participare poate fi constituita si in alta moneda decat lei, la un curs de reconversie afisat de BNR, la data publicarii anuntului de participare.Daca garantia se constituie prin instrument de garantare emis in conditiile legii de catre o societate bancara sau de catre o societate de asigurari, se va putea utiliza Formularul nr.14 , cu conditia respectarii prevederilor art. 86 alin. (2) ? (4) din H.G. nr. 925/2006. Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO37TREZ7025006XXX000197, deschis la Trezoreria Sector 2 Mod de prezentare ? dovada constituirii garantiei / instrumentul de garantare se prezinta in original. In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici. In cazul unei contestatii respinsa ca nefondata de C.N.S.C autoritatea contractanta va retine contestatarului suma calculata conf. art.278^1 alin.1 si alin. 2 din O.U.G. nr.34/2006. Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. In cazul ofertantilor care se regasesc in categoriaI.M.M conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor) garantia de participare se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. Formularul nr.15.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constituiin oricare forma din formelede laart. 90* din HG 925/2006 cu modif si complet ulterioare.Garantia de buna executie este 10% din valoarea contractului fara TVA respectiv 5% in cazul in care se face dovada IMM conf. Lg 346/2004 actualizat, valab. incepand cu data incheierii contractului. Dupa semnarea contractului, inainte de emiterea ordinului de incepere executantul are obligatia de a constitui garantia de buna executie in cuantum 075% din valoarea acestuia fara TVA.Restituirea garantiei de buna executie se va face conf. HG 925/2006 cu modif. si complet ulterioare. Perioada de garantie a lucrarilor este de 5 ani si decurge de la data admiterii receptiei la terminarea lucrarilor si pana la receptia finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Nota: Candidatul/ofertantul nu are dreptul ca in cadrul procedurii: a)sa depuna doua sau mai multe oferte individuale si/sau comune, subexcuderii din competitie a tuturor ofertelor in cauza; b)sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat. Autoritatea contractanta are dreptul de a exclude din procedura orice ofertant care se afla in oricare din urmatoarele situatii: a)a intrat in faliment, ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic; c)nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit ; c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia; d)a fost condamnat, in ultimii 3 ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala; e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie. Oferta trebuie sa contina Imputernicire scrisa pentru reprezentantul legal nominalizat sa semneze toate documentele ofertei - se va completa Formularul nr. 18. 1.Declaratie privind situatia personala a operatorului economic: se va completa Formularul nr. 10 ( Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 , la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare). 2. Declaratie privind calitatea de participant la procedura se va completa Formularul nr. 3 3. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta se va completa Formularul nr. 4 4. Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, completata in conformitate cu Formularul anexat din documentatia de atribuire. Incadrarea intr-una din situatiile prevazute la art. 69^1 din OUG 34/2006 si articolele 90 si 93 din Legea 161/2003, duce la excluderea ofertantului din prezenta procedura. Se va completa Formularul nr. 8. Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006? ? se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: * Neculai Ontanu - Primar * Toader Mugur Mihai, Viceprimar * Ion Marin - Director Executiv Directia Economica * Elena Nita ? Director Executiv, Directia Juridica * Viorel Mandroi - Director, Directia Achizitii si Contracte Publice * Victorita Bocea - Sef Serviciu, Serviciul Achizitii Publice * Georgeta Vizireanu - Consilier, Serviciul Achizitii Publice, Radu Neg-Consilier, Serviciul Achizitii PubliceRizea Ana - Consilier, Serviciul Achizitii Publice * Nita Gheorghe - Consilier, Serviciul Achizitii Publice * Istrate Vasile - Consilier, Serviciul Achizitii Publice * ClaudiuGeorge Fogoras - Consilier Juridic , Directia Juridica * RapaLenuta - ConsilierServiciul CFP 5. certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in careeste prevazut termenul limita de depunere a ofertelor , in original sau copie ?conform cu originalul?. Se voraccepta inclusiv operatorii economici care au datorii cu reesalonariaprobate de institutiilepublice abilitate in acest sens.7. Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul general consolidat (Agentia Nationala de Administrare Fiscala - Directia Generala a Finantelor Publice) - formular tip emis de organismele competente privind indeplinirea obligatiilor de plata din care sa rezulte ca ofertantul/candidatul nu are datorii scadentela nivelul lunii anterioare celei in careeste prevazuttermenul limita de depunerea ofertele/candidaturile, in original sau copie ?conform cu originalul?. Ofertantul din ale carui certificate constatatoare rezulta ca nu si-a indeplinit obligatiile de plata reprezentand impozite si taxe va fi exclus din procedura de achizitie. 8 Cazier judiciar al ofertantului/candidatului. 9. Persoanele juridice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii ? eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, caziere fiscal, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre bugetul de stat si bugetul local in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificari si completari ulterioare, aprobata prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioare. Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 si 181, lit a, lit. C^1, lit d, din OUG 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte si se va prezenta Acordul de asociere. Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional : a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sarezulte obiectul de activitate al operatorului economic, in original sau copie ?conform cu originalul? care trebuie sa cuprinda informatii actuale/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.?;b) Persoanele juridice/fizice straine vor prezenta orice document edificator pentru dovedirea eligibilitatii- eliberate de autoritati ale tarii de origine (certificate, cazier fiscal , alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca o forma de inregistrare/ atestare, ori apartenenta din punct de vedere profesional , in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul / candidatul este stabilit, insotite de traducerea autorizata in limba romana. Documentele vor fi prezentate in original sau copie ?conform cu originalul?, insotite de traducerea in limba romana Nota: In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele privind situatia personala a candidatului / ofertantului si capacitatea de exercitare a activitatii profesionale (inregistrare si atestare) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarea fisei Informatii generale cu declararea cifrei medii de afaceridin cel mult ultimii 3 ani ( fara anul in curs ) care sa fie cel putin egala :1 000 000 leiDemonstrareasituatiei economice si financiare se realizeaza prin prezentarea unui document relevant : Bilantul contabil sau extrase de bilant, Informatii privind asocierea Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In acest caz situatia economica si financiara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor asocierii. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta este declarata castigatoare, Informatii privind sustinerea economica si finanaciara a ofertantului de catre o alta persoana (conf. art. 186 din OUG 34/2006)Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si art. 181 lit. a), c1, si d) din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea unui contract, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.NOTA : se vor avea in vedere prevederile Ord.ANRMAP 509/2011.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista contractelor aflate in desfasurare, daca este cazul., Lista cu principalele lucrariexecutate in ultimii 5 ani (ultimii 5 ani sevor calcula de la data limita dedepunere aofertelor, in urma, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importantelucrari. Respectivele certificariindica beneficiarii, indiferent daca acestia suntautoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeazadaca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit.Experienta similara - valoarea cumulata a max 2 contracte similare (din celedeclarate) avand ca obiect executia de lucrari de constructii civile siindustriale, sa fie cel putin egala cu: 1 000 000, 00 lei, Lista persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului Se vor prezenta urmatoareledocumente: - Declaratie, care sademonstreze disponibilitatea pentru implicarea in echipa aofertantului propus pentru indeplinirea contractului.- copii dupa diplomele de studii/ a atestatelor/certificatelor certificate prin semnarea pe propria raspunderea documentelor ( nume , prenume si semnatura reprezentantului legal), , conform cu originalul, Informatii privind personalul tehnic minim de specialitate si de asigurare acalitatii- minim 1 responsabil tehnic cu executia (RTE)-minim 1 responsabil cu calitatea (C.Q.)- minim1 inginerconstructii civile- minim1 sef santier- minim1 responsabilSSMSe vor prezenta autorizatii/certificate de atestare profesionala silegitimatiile aferente (valabile la data depunerii ofertelor) sau, inlipsa acestora, deciziile de numire pentru pozitia respectiva sidocumentul/documentele de specializare in baza careia s-arealizat numirea (pentru acele pozitii unde nu exista reglementariin vigoare)Documentele solicitate se vor prezenta valabile la data limita de depunere a ofertelor, Informatii privind tert sustinator: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a operatorului economic poate fisustinuta in conformitate cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cumodificari si completari ulterioare.Persoana care asigura sustinerea tehnicasi profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excludereadin procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d).NOTA : se vor avea in vedere prevederile Ord.ANRMAP 509/2011, Prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat , prin care aceasta confirma faptul cava pune la dispozitia candidatului/ofertantului resursele tehnicesi profesionale invocate, Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala vacompleta o Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii.Se vor prezenta informatii referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice, dotarile, mijloacele de transport de carepoate dispune ofertantul pentru indeplinirea corespunzatoare acontractului de lucrari.Obligatoriu ofertantul trebuie sa aiba indotare/ contract de inchiriere schelatubulara fixa fiind interzis folosirea alpinismului utilitar la executia lucrarilor;Ofertantul trebuie sa faca dovada detinerii in proprietate sau cucontracte de inchiriere a utilajelor, echipamentelor tehnice, mijloacelor de transport si alte mijloace fixe necesare pentruindeplinirea contractului.Documentele solicitate se vor prezenta valabile la data limita de depunere a ofertelor.Ofertantul/candidatultrebuiesa prezinte o declaratieprin care se angajeaza ca in situatiain care este declarat castigator , inainte de inceperea lucrarilor sa se incheie un contract de prestari servicii cu o groapa de gunoi ( conform H.G. nr.349/2005 si O M MGA nr. 95/2005cu modificarile si completarile ulterioare- Autoutilitarade 3, 5 to, Angajamentul ofertantului privind resursele umane, Informatii privind asociereaMai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de adepune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedereformal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comunaOfertantul trebuie sa completeze o Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite de asociati.Asociatii vor depune o Declaratie pe propria raspunderecf.art.69^1 din OUG 34/2006.NOTA: se vor avea in vedereprevederile ORD.ANRMAP 509/2011., Informatii privind subcontractantii.Ofertantul trebuie sa completeze o Declaratie privindpartea/partile din contract care sunt indeplinite desubcontractanti si specializarea acestora.Subcontractantii despecialitate vor fi nominalizati pe fiecare specialitate pentru caresunt atestati/autorizati. Subcontractantii vor depune o declaratiepe proprie raspundere conf art 69^1 din OUG 34/2006. Se va Formularul nr. 8 ISO 9001 sau echivalent, In cazul in care operatorul economic, nerezident in Uniunea Europeana, nudetine un certificat de calitate astfel cum este solicitat de autoritateacontractanta, aceasta din urma va accepta orice alte probe sau doveziprezentate de operatorul economic respectiv, in masura in careprobele/dovezile prezentate confirma asigurarea unui nivel corespunzator al calitatii.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritateacontractanta va accepta certificate echivalente emise deorganisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Certificatele prezentate vor fi eliberate de un organism acreditat, ISO 14001 sau echivalent (in cazul unei asocieri se va prezenta de catre fiecaremembru al asocierii)Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.12.2013 10:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.12.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 120zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.11.2013 13:20
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer