Achizitie publica - Contract de preparare si livrare a hranei pentru prescolari
Detaliu pentru invitatia numarul 320251
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 320251/15.02.2012
Denumire contract: Contract de preparare si livrare a hranei pentru prescolari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGradinita cu program prelungitSf. SavaCod fiscal: 17169374, Adresa: Str. Sf. Sava Nr. 9, Iasi, Telefon: 02322333309, Fax: 0232233379
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Sf. Sava Nr. 9, Iasi, Romania, cod postal: 700073, telefon: +40 2322333309, fax: +40 232233379, persoana de contact: Ana Catalina Melinte
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Educatie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de preparare si livrare a hranei pentru prescolari
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: 200 portii zilnice/ 4200 portiiluna o portie zilnica contine alocatia de hrana pentru un prescolarformata din3 mese ? mic dejun, pranz si supliment ora 16.00 -la care se adauga si suplimentele alimentare daca este cazul
II.1.6) CPV: 55520000-1 - Servicii de catering (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 330, 750 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
5000 lei. Modul de constituire a garantiei de participare a contractului de livrare produse: pe baza de scrisoare de garantie de buna executie, prin OP sau numerar
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de livrari produse este de 5% din valoarea contractului de livrare produse, fara TVA;Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de livrare produse: pe baza de scrisoare de garantie de buna executiesau prin retineri succesive
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 insotita de certificate constatatoare in original sau in copie conform cu originalul pentru indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele locale, emise cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor si valabile la data deschiderii ofertelorDocumente care atesta inregistrarea si faptul ca candidatul este I.M.M. - Certificatul de inregistrare fiscala eliberat de Oficiul Registrului Comertului, de pe langa instanta competenta, in copie conform cu originalul sau xerocopie certificata pentru conformitate cu originalul cu semnatura si stampila din care sa rezulte adresa actuala si obiectul de activitate al societatii.- Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie Nationala, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, si valabil la data depunerii ofertei, in original sau copie conform cu originalul.- Autorizatii sanitare, in copie conform cu originalul, care sa ateste prestarea serviciului de preparare si servire a hranei ? tip catering (de la ASPsi DSV )- Avize sanitare, in copie conform cu originalul, din partea Ministerului Sanatatii pentru acest gen de activitate, - Aviz sanitar, in copie conform cu originalul, emis deAutoritatea de Sanatate Publica Iasipentru masinile de transport a hranei
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista cuprincipale livrari in ultimii 3 ani, Experienta similara, Informatii privind personalul tehnic de specialitate, Informatii privind dotarile tehnice ce vor fi utilizate pentru indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: se obtine gratuit de pe www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 29.02.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30.04.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2012 13:04