Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de prestare de servicii de evaluare bunuri sechestrate


Detaliu pentru invitatia numarul 266728
Autoritate contractanta
Directia Generala a Finantelor PubliceGorj
Cod de identificare fiscala: 4246335
Adresa: Strada Siret nr. 6, Targu Jiu
Telefon: 0253212972 int 224
Fax: 0253219338
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de prestare de servicii de evaluare bunuri sechestrate
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 66171000-9 - Servicii de consultanta financiara (Rev.2)
Tip contract: Servicii
Obiectul contractului: Prestare de servicii de evaluare bunuri sechestrate
Stare procedura: In desfasurare
Data publicarii: 22.09.2010 15:57
Data limita de depunere a ofertelor: 04.10.2010 16:30
Adresa la care se transmit ofertele: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GORJ , Str. Siret , nr. 6 , Loc. Tg-Jiu , cp 210190 , tel. 0253/219293 int. 224 , fax 0253/219338
Data si ora deschiderii ofertelor: 05.10.2010 11:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE GORJ , Str. Siret , nr. 6 , Loc. Tg-Jiu , camera 404
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 15, 500 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea (formular nr. 12 A) / declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG nr. 34/2006 (formular nr. 12 B) / certificat de inregistrare la ORC / copie dupa atestat pentru persoane fizice /cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani > 38.000 lei / lista principalelor prestatii in ultimii 3 ani (formular nr. 12 E) / declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere (formular nr. 12 I) / informatii referitoare la studii si pregatire profesionala in domeniu / asigurarea profesionala
Prin acces direct in SEAP sau de la sediul DGFP GORJ cam. 404, gratuit
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer