Achizitie publica - Contract de prestare de servicii de publicitate in presa scrisa
Detaliu pentru invitatia numarul 344672
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 344672/02.04.2013
Denumire contract: Contract de prestare de servicii de publicitate in presa scrisa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor PubliceGorjCod fiscal: 4246335, Adresa: Strada Siret nr. 6, Targu Jiu, Telefon: +40 0253212972/224, Fax: +40 0253219338
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Siret nr. 6, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210190, telefon: +40 0253212972/224, fax: +40 0253219338, persoana de contact: Arsenie Daniel, tel. 0756091490, [email protected]
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGFP Gorj, municipiul Targu-Jiu, str. Siret nr. 6, cp 210190, cam. 404
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de prestare de servicii de publicitate in presa scrisa
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune publicarea in presascrisa a anunturilor publicitare (de natura celor prezentate in referatul de oportunitate), in maximum 48 de ore de la data transmiterii comenzii, cu respectareaspecficatiilor tehnice din caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 79341000-6 - Servicii de publicitate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 94, 543 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de: 800 lei pentru lotul 1 si440 pentru lotul 2 se constituie, conf art.86 alin.(1)din H.G nr 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile). Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in cond art 87 din HG 925/2006.. NOTA: In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document trebuie sa fie intocmit conform formularului F 11. Virament bancar in favoarea DGFP Gorj, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constiturea garantiei de participare prin aceasta modalitate, se poate realiza in contul de virament RO74TREZ3365005XXX001903 deschis la Trezoreria Municipului Targu-Jiu.. Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, in cazul in care se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar daca se opteaza pentru OP sau fila CEC, acestea trebuie confirmate de banca pana la data deschiderii ofertelor.Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare.In cazul constituirii garantiei de participare intr-o alta valuta, echivalenta se va face la cursul de schimb comunicat de BNR cu 7 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.In conformitate cu prevederile art. 278^1 din OUG 34/ 2006, in masura in care CNSC respinge contestatia, DGFP Gorj va retine executantului din garantia de participare o suma de 725, 00lei pentru lotul 1 si 0 lei pentru lotul 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.1. Sectiunea Formulare si modeleDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -.Completarea Formularului F. 2. din Sectiunea Formulare si modele. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. NOTA: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei;Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 -Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Reprezentantul Autoritatii Contractante este domnul Director executiv ec. Constantin Sarapatin. Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Berculescu Alin Vasile, Pupazan Traiana, Maruta Nicoleta, Marcea Mariana, Arsenie Daniel (membrii de rezerva: Grigorescu Gheorghe, Popescu Elvira, Oprisescu Adriana, Nalbitoru Gabriela, Mergea Daniel-Florin).Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010 - Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? este obligatorie;Declaratia de participare la procedura -Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? este obligatorie.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM -In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legeanr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare? este obligatorie;Certificat de atestare fiscala - se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice, din care sa reiasa plata acestor obligatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor, conformLegii 571/ 2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare;Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor, conformLegii 571/ 2003 privind codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului -Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta; informatiile cuprinse in acesta trebuie sa fie reale/ actuale la data limita de depunere a ofertelor. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate prestarea serviciilor ce fac obiectul procedurii de achizitie. Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata. Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitateprestarea serviciilor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentu atribuirea contractului. .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul sa aiba o de afaceri (globala) medie anuala din ultimii3 ani de minimum: - Lotul 1 = 145000 lei, - Lotul 2 =44000 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Dovada (prin orice documente) ca operatorul economic are un tiraj minim difuzat/ editie pe 3 luni din anul precedent de: Lotul 1 = 20 000 exemplare;Lotul 2 =800 exemplare., Declaratie privind lista principalelor prestari de servicii in ultimii 3 aniValoarea medie contractelor de prestare de servicii in suma de minimum: Lotul 1 = 72000 lei;Lotul 2 = 22000 lei.La declaratie se vor anexa cel putin un document contract/ certificat/ proces verbal de receptie emisesau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficier; documentele si numarul acestora raman la latitudinea operatorilor economici. Certificat ISO 9001 privind implementarea sistemului de management al calitatiiPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 15.04.2013 16:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.04.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 17.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 01.04.2013 14:33